CafeMom Workouts aneb fitness kavárna pro mamky


Občas narazím na internetu na workouty, o kterých nevím, co si myslet. Někdy se dokonce pousměju, někdy mám pocit, že se spíše dívám na videoklip vnadné blondýny, někdy kroutím hlavou a někdy nevěřícně koukám a říkám si, jak je možné, že o tomhle ještě nevím. A právě o tom posledním si dnes něco řekneme. 

Cafe Mom Studios je webový portál pro maminky, které jsou v očekávání a pro maminky, které se maminkami právě staly. Kromě klasických rad a tipů se zde ale dočkáte také tréninků sestavené přímo pro maminky. Věřte nebo ne, nejen maminky cvičí podle těchto workoutů, já se na pár z nich zběžně koukla a je mi po mnoha zkušenostech jasné, že jsou efektivní a účinné. A pro nás ženy jako šité na míru. A jelikož mi v mnohém připomínají klasické tréninky Jillian Michaels, nemohla jsem se s vámi o ně nepodělit. Jak jsem si všimla, i mladá děvčata si při těchto workoutech přijdou na své a mají co dělat.

Při každém workoutu, který trvá od 20 do 30 minut se setkáte s hlavní trenérkou jménem Chana Balk, která je certifikovanou osobní trenérkou a maminka dvou dětí, cvičenkou, která cvičí v tempu Chany a ještě jednou cvičenkou začátečnicí. Máte tak možnost cvičit podle dvou různých náročností. 

Dost řečí, určitě se podívejte, workouty jsem vám natáhla i na ulozto.cz, pro možnost stažení ☺ 

Nemáte zač :D 


30-minutový kardio trénink (stáhnout)




30-minutový trénink na spalování s činkami (stáhnout)




30-minutový kickbox (stáhnout)




30-minut na sexy zadeček a stehna (stáhnout)




30-minut na hezká ramena a záda (stáhnout)



9 komentářů:

  1. čekala jsem, že to bude nějaká speciální kavárna :D ale pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem žádné workouty a ani cvičení podle videa nedělala, ale asi to konečně vyzkouším! Moc děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné workouty. Jill to fakt připomíná. Stahuju a uvidím, kdy se mi to bude hodit do "plánu". Chana Balk je mi povědomá. Někde jsem ji už musela zaregistrovat, ale vážně si nevzpomenu kdy a kde. Díky Nikki za další dobré tipy. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dííky Nikki :-)
    Jdu stahovat a určitě vyzkouším. Novinky mám ráda. Těším se na kickbox...ten od Jill mě úplně nadchnul :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem začala chodit do fitness studia BeFit club a tam mají kromě cvičení pro těhotné také přímo akčné slevu pro maminky, hlídání v rámci členství apod:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)