30-30-30 Workout (HIIT trénink)


Tenhle trénink jsem našla na netu, bohužel, původního majitele už asi nedohledám, ale věřme, že by měl radost, když se o jeho sestavený trénink podělím ☺ 

Trénink, jak už sám název napovídá, trvá 30 minut. Jde o intervalový trénink, v němž se střídá intenzita cvičení. Tedy HIIT jak vyšité. 30 vteřin cvičíte, 30 vteřin odpočíváte. Vesměs se opakuje 10 různých cviků ve třech kolech, akorát poslední cvik s číslem 30 je jiný, než při každé ukončené desítce, tak pozor na to ☺

Všechny cviky jsem se vám snažila najít a zkompletovat jako gif obrázky, abyste věděli, jak různé cviky cvičit. Až trénink dokončíte, nezapomeňte se pochlubit, jak se vám líbil ☺

Pokud se vám nějaký obrázek nerozjede, otevřete jej v novém okně či kartě, funkční jsou všechny.

Burpees                                  Speed Squats
  

Crunches
 

Shoulder Presses                                 Push Ups
 


Mountain Climbers                            Pop Squats
 

Speed Skaters                              Reverse Crunches
 

T-Push Ups

24 komentářů:

  1. Už se na to těším, zítra se na to vrhnu :) Ted momentálně už 3. den odpočívám po Bobovým workoutu Body rev cardio :D

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujeme Niki:-) T-push ups to je koniec pre mňa..akonáhle sa stojí na jednej ruke tak padám na kolená:-/

    OdpovědětVymazat
  3. super, někdy to zkusím, teď jsem se taky zasekla nad burpees...já myslela, že se dělá i s klikem, ale čím dál častěji narážím na modifikaci bez, co je původní? ví někdo? Já bych chtěla příští rok na spartan race a nějakým trestným burpees asi neuteču, tak abych věděla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle mě zabije. :D Ale těším se na to. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Alča: burpees jsou vlastně v základní verzi to, co vidíš na obrázku :) s klikem už je to modifikace pro náročnější :)) jinak se dá burpees udělat samozřejmě i snadnější, tohle je prostě klasika :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahá, tak jako já dělám od začátku těžší? a dobrovolně, no jéje :D Tak aspoň budu mít natrénováno :) díky moc ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak hlásím, že mám částečně splněno :-)
    Po Jill..(kickbox)...a hodinkové pauze jsem pustila Tabatu a začala makat....a nekontrolovala nastavení (klasika). Říkala jsem si ,že ty pauzy jsou nějak krátké, no ale po Mountain Climbers, kdo by nefuněl jak mašinka :-) Dala jsem 21 kol...u posledních Burpees už jsem fakt nemohla. To je můj osobní Killer - zatím. Tak jsem si řekla, že pro dnešek stačilo...a že celé to dám zítra za čerstva. Při vypínání Tabaty jsem zjistila, že nastavení od Zuzky tam zůstalo ... 50/10 ... :-) No tak jsem si mákla opravdu "HIIT"...
    Nikki, ten workout je skvělý...už ho mám staženej do noťasu...takže ready to challenge :-) Díky za něj:-) Až budeš moct, tak si na něm určo taky "smlsneš"

    OdpovědětVymazat
  8. taky hotovo hlasim:) udelala sem si z toho teda 30sec/10sec.a ani to nejak narocny nebylo:)
    burpees-9/8/8/9
    speed squts-18/18/18
    crunches-16/17/15
    shoulder presses(2x4kg)-15/16/18
    pushups-17/15/15
    climbers-58/59/60
    pop squats-16/18/18
    skaters-24/24/24
    reverse crunches-10/9/10
    T-pushups-8/9

    hezky to uteklo a paradne sem si procvicila cely telo:) diky za super workout nikki:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to mám za sebou hodnotím jako středně
    náročné taky 30/10 sec.
    burpees-7/7/7/7
    speed-15/14/13
    crunches-14/15/16
    shoulders-13/13/12
    pushups-12/13/11
    climbers-48/54/56
    pop squats-20/22/22
    skaters-21/24/24
    reverse-9/10/10
    T-pushups-7/8
    opravdu to uteklo.

    OdpovědětVymazat
  10. No tak jsem zrovna docvičila, jela jsem přesně 30/30, tak jak je v popisu :D hezky jsem si říkala, že během těch 30 sec naberu sílu a odpočinu si... haha, než jsem doběhla k noťasu, abych zjistila, jaký cvik následuje a nastudovala, jak má vypadat, tak už jsem znova musela na místo a cvičit :D zapotila jsem se pěkně :D večer si to dám ještě jednou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to mám za sebou :) byla to příjemná změna :) díky nikki :)

    OdpovědětVymazat
  12. Wow :D tak to brzy vyzkouším :) na odpočinek nechám klidně těch 30s, protože než napíšu kolikrát jsem udělala předchozí cvik a podívám se na následující, tak to zabere dost času :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojte, tak mám úspěně po :-D Jsem teda mrtvá
    Burpees - 12/13/12/11
    speed-21/20/20
    crunches-20/20/18
    shoulders-15/16/16
    pushups-20/22/20(dámské)
    climbers-50/56/48
    pop squats-29/28/26
    skaters-34/35/35
    reverse-12/13/12
    T-pushups-10/10
    Jela jsem opravdu celou dobu naplno a stálo to za to, potila jsem se jak to prase :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Před chvílí opět repete :-)
    Jako rozptylka stresu...naposto ideálnní :-)Dopořučuji všem. Spocená jsem jako dveře od chlíva. Pustila jsem k tomu: Robbie Williams - The Best of. Jela jsem 40 ON/20 OFF. Frčelo to rychlostí blesku. Pak pořádná protahovačka...abych zítra sešla schody (4.patro). Tento workout je vážně skvělý... Díky za něj, Nikki MOOOC :-)
    PS: u Burpees jsem málem padla... a ten slovník v mé hlavě (mluvit mi naštěstí nešlo) ... dlaždič by vedle mě byl totální žabař :-)

    OdpovědětVymazat
  15. :-) ... to byl velký večerní sraz lehkých žen :-)
    ale pocit po docvičení, k nezaplacení. A hlava totálně čistá.
    Takových workoutů klidně víc :-)

    OdpovědětVymazat
  16. ...haha už se ozvala vnitřní stehna po včerejšku... :-) Dát prádlo do pračky (musím si čupnout- pračka s bočním plněním)... to je challenging .... Pop Squats a Skaters ... "Odi et amo"... jak řekl kdysi Catullus :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Woow,úžasný workout,presne niečo takéto som potrebovala po nkonečnom sedení v škole =) ! Dala som si intervaly 30/10sec.... a potila som sa viac ako prasa. Namakala som sa poriadne, ale necítim sa úplne vyčerpaná ako napríklad po Zwows, len príjemne precvičená a naladená :) ďakujem moc :).
    Moje skóre:
    Burpees - 13-11-11-12
    Speed sqauts -19-18-19
    Crunches- 21-23-23
    Shoulder presses(5kg)-16-18-16
    Push ups - 16-13-12
    Mountain climbers-54-50-52
    Pop squats - 20-20-22 (otrasný cvik :D !)
    Speed skaters -25/25/25
    Reverse crunches-12-13-12
    T-pushups - 8-8

    OdpovědětVymazat
  18. Souhlasím s Míšou: "Spocená jsem jako dveře od chlíva" :)

    Čas: 30/10 sec.
    burpees - 11 / 11 / 10 / 11
    speed - 20 / 18 / 17
    crunches - 25 / 25 / 23
    shoulders (2 x 2kg) - 20 / 18 / 20
    pushups - 15 / 10 / 6 + 2 dámské
    climbers - 50 / 54 / 55
    pop squats - 21 / 20 / 21
    skaters - 32 / 31 / 32
    reverse - 13 / 13 / 14
    T-pushups - 8 / 7

    Určitě zase někdy zopakuju pro porovnání. Díky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)