Z mého stolu - Jak jsem baštila III.

Už potřetí se u vás hlásím s fotkami z mého stolu aneb co jsem si dala do té své tlamičky za poslední dva dny   Nevím, jak dlouho mi tohle vydrží, myslím tím, jak dlouho mne bude bavit fotit, tak raději dělám, co můžu, než si dám zase odvykačku 

Jsem hrozně ráda a hlavně jsem vás chtěla pochválit za to, že tyhle fotky opravdu berete jako inspiraci pro váš stůl. Ne nějaký řád, jak by to mělo u každého z nás vypadat, protože tak to není, jiné porce stačí mně, jinou porci bude potřebovat žena, co denně aktivně sportuje, atd. Jste super!

A ještě něco. Moje omáčka ze zázvoru, mrkví a pomeranče měla u přítele takový úspěch, že dnes budu vařit znovu. Chápete? On, který žije na salámech, bůčcích, paštikách, rohlíkách, nesnáší zeleninu a ovoce (z většiny), chce tuhle zdravou omáčku... prý má na ni chuť jak sviňa  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úterý


První jídlo (08:00) Na snídani jsem neměla absolutně náladu nic vymýšlet. Tentokrát ne, popadla
jsem do ruky cottage cheese a pečivo neidentifikovatelného obsahu  a prostě šla papat.


Druhé jídlo (11:00) Jeden pomeranč a shake. V něm byl celý banán, jogurt, tvaroh, mléko, 
vláknina, kakao, med, skořice. Už moje klasika 


Třetí jídlo (15:00): Asi půlka celozrnné bagety, klasicky s tvarohem šunkou a ledovým salátem. 
K tomu malá mistička ovoce (borůvky, hroznové víno), bílý jogurt, kešu a pekany, trošinka medu


Poslední jídlo (20:30): Jelikož jsem neměla pořád vůbec hlad, tak jsem si dala opravdu jen 
velmi lehký salát z ledového salátu a rajčat a šunky. Na obrázku není vyfoceno, ale pak jsem
si dala ještě hrst kešu oříšků 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chtěla jsem vám něco říct. Tedy napsat. Vy víte, že se poslední dny opravdu snažím 
přiblížit co nejvíce stravě "clean eating". V dnešní době má tenhle typ stravování své
pojmenování. Kdysi tomu tak nebylo a bývalo naprosto přirozené. Plus, řídím se tím, 
že nerespektuji pravidelnost, ale vyloženě vnímám potřeby těla, hlídám, kdy už se chce
nadlábnout a něco si dát. Mnohým tento styl sedí, mnozí si tělo navykli na pravidelnost.
Já byla na tom stejně. Ale říkala jsem si, když už všude a pořád opakuji, jak je důležité
naslouchat potřebám těla, vyzkoušela jsem si i tento přístup. Neskutečně mi vyhovuje
a neskutečně mi sedí. Dříve jsem si to nedokázala představit, určitě také proto, že jsem 
byla ve sportu aktivnější a svalstvo mělo pak úplně jiné nároky, a s ním i metabolismus.
Dlouho jsem si nemohla navyknout na to, že když přestanu intenzivně cvičit, přestane
mé tělo být i ve spalování stejně aktivní a svůj metabolismus chtě nechtě zase zpomalí.
Jenže, svým způsobem jsem byla navyklá na své porce právě za aktivního období a
nedocházelo mi, proč se najednou tukové polštáře, které se měsíce neukázaly, zase 
objevují. Proč přibírám krapet rychleji, než bych měla, než jsem chtěla. Až pak jsem
pochopila to, co každému radím  pomalejší metabolismus už toho tolik nespálí. 
A já jsem stále byla na porcích a četnosti toho, čemu jsem si navykla za stavu plné 
aktivity. Člověk si může říkat co chce. Jsem těhotná, můžu jíst za dva. Taková blbost.
Držet dietu během těhotenství je blbost. Úplně stejná jako myslet si, že jíst za dva 
znamená jíst jako za dva 60 kilové lidi. Přitom miminko potřebuje sotva pár kalorií, 
když v polovině těhotenství neváží ani kilo. Ano já vím, tělo potřebuje energii i na jiné
věci než na miminko, ale určitě ne za dva lidi. Ne že bych tedy za dva lidi jedla, ale
množství stravy se nedalo přirovnat k tomu, čemu jsem byla navyklá předtím a 
musela na tom zapracovat, jinak bych na konci těhotenství skončila opravdu tam,
kde jsem byla u předešlého. A tělo si o energii řekne, je to tak? 

Nebudu nijak předstírat, že jsem nebyla v šoku, když má váha začala v posledních týdnech
stoupat. Prudce. Člověk by až řekl "z ničeho". Ale ne já  To by byla pěkná blbost. Váha
vždy nekontrolovatelně roste jen z jediné příčiny - špatné jídlo a nesprávné množství jídla. 

Bylo zajímavé si přiznat, že bych měla něco změnit. Celý život je o přizpůsobení se
změnám a hledáním toho, co nám bude vyhovovat. S "clean eating" jsem začala před pár
týdny. Bohužel se mi nedařilo tak, jak jsem si představovala, ale posledních 14 dní 
jsem to vzala nekompromisně poctivě do svých rukou a říkala si "seber se matko!!!"
Jíst správně je fajn věc, ale pořád jsem si to něčím "musela" kazit. A teď? Pár dní 
disciplinované stravy (ála clean eating) a změny jdou na pohled prostě vidět  Strava dělá 
divy!!! Co jsem přestala aktivně cvičit, začala mne trápit změna pokožky. Těhotenské chutě a 
hormony také udělaly svoje, tukové polštářky na stehnech a v oblasti zadečku i přes tu 
snahu ve cvičení, které jsem provozovala, na sebe nenechaly dlouho čekat. Ne, cvičení
opravdu není všechno. Ale pokud se něco kazí a nevede, je nutné kouknout se do jídelníčku
ještě hlouběji. Zcela nepokrytecky se přiznám, že i když jsem se velmi snažila, tu a tam 
jsem si dala čokoládu, tam koupila na snídani makový koláček, tam ujedla trošku 
čipsů. Říkám to pořád, když se nedaří uhlídat váhu, je chyba vždycky ve stravě. Na 
první pohled ty "maličkosti" nevidíte, ale ony tam jsou a brání v úspěchu. Chce to jen najít
a uvědomit si to. Co když právě TOTO je to, co mi nesedí a tělo na to reaguje stylem,
jaký se mi nelíbí?  

Nečekala jsem, že po naprosto disciplinované stravě plné těch nejčistších a 
nejpřirozenějších věcí, to půjde tak rychle. Věřte nebo ne, omezením veškerých sladkostí 
a totální ignorace mých občasných hříchů, které jsem brala během těhotenství jako 
respektovatelné, jsem za posledních 14 dní takového stravování a přístupu i v těhotenství
zhubla 1 kilo. Během těhotenství... není to nenormální? Hledala jsem, a není. Zároveň
se mi i ony tukové polštářky, které se začaly hlásit o slovo, znovu zatahují zpátky na "své"
místo. Chci říct, že to byla otázka opravdu jen pár dnů. A zrovna tahle změna šla rychle.
Clean eating totiž není žádná dieta, ale respektování co nejpřirozenějších potřeb člověka.
Nejde mi o žádné testování těla, co dokáže během těhotenství, to bych si ani nedovolila. Jen
jsem měla ten největší zájem o to, aby tělo i miminko dostávalo během této doby naprosté
maximum toho nejlepšího, v té nejlepší podobě a zpracování. A naštěstí pro mě si i na tom
všem neskutečně pochutnávám  Kilo jsem zhubla jen proto, že jsem začala jíst zdravěji,
než jsem posledních pár týdnů jedla. A taky přizpůsobila jakési množstevní potřeby, které
jsem si nepřipouštěla, že by mohly hrát svou roli. Co si budeme nalhávat, v těhotenství ona 
potřeba vypadat nějak božsky k světu jde postupně až na druhé místo, protože to bříško 
prostě stejně roste a celkově pak vypadá žena kulatě, i kdyby nevím co  Ale teď když ty 
změny vidím, je to ... dělá mi to radost... a miminko si vesele kope dál a drtí mi močák 

Tohle jsem napsala hlavně proto, abyste věděli, že i přesto, že člověk necvičí nebo i když
cvičí, je třeba nemocný, nebo kvůli zranění cvičit nemůže, vždycky je tu ohromná podpora 
a pomocník ve formě zdravého stravování. Nikdy na to nezapomínejte a neříkejte si,
že to v určitých etapách můžete opomenout. Tělo se hodně rychle změní k "horšímu", 
ale zase se umí skvěle odvděčit, když mu dáváte to top na svém talíři. A nemusíte
mít v kapsách tisíce  (Věřte, že já je taky nemám, všechno, co se tváří jako hodně 
drahé, nakupuji nestydatě ve slevách )

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Středa

 

První jídlo (08:00) Baštila jsem venku v zámecké zahradě, bylo škoda nevyužít slunečních paprsků 
a schovávat se. Tohle všechno jsem zbaštila 


A to je zámecká zahrada, kde jsem čerpala energii 


Tohle pití jsem chtěla vyzkoušet, protože... protože mango prostě  No, nic moc, mám-li být 
upřímná. Raději příště čerstvé mango 


Druhé jídlo (12:00) Na lžíci oleje jsem osmažila osolenou a opepřenou rybičku. K tomu skvělý 
salát smíchaný z hroznů, borůvek, ledového salátu a pokapané citronovou šťávou. Mňam 


(15:00) Jelikož byl oběd hodně lehký, měla jsem i brzy hlad  Takže jsem si připravila misku z ovoce 
a jogurtu. Půl bílého jogurtu, druhou půlku jsme smíchala se lžičkou kakaa. To dala na broskev a 
jablíčko. Zasypala pekany a kešu ořechy, pokapala medem. Žrádlo děcka 


Poslední jídlo (19:00) Vařila jsem polívku, k tomu dělala domácí drobení z vajíčka a celozrnné
mouky. Snědla jsem dva plné talíře  Bylo to hrozně dobré  A kupodivu neprotestoval
ani přítel... já ho ještě naučím 

Mám tucha, že jsem mezi odpolední svačinou a večeří ještě něco měla, ale nemohu si vzpomenout.
Pokud to něco bylo, tak pak určitě ovoce  Jojo, měla jsem meruňky  Mrchy kyselé 

***

Mějte se prima!


36 komentářů:

  1. Tak tu tvoju polievku musim vyskusat, ja som mala farbou rovnaku dnes ale ta bola z hokkaido tekvice :D
    Ozaj Nikki, toto si uz skusala? http://obchod.ronnie.cz/s-1803-street-xl-fruity.html
    ja som si to kupila dnes na skusku lesne ovocie a musim povedat, ze ozaj chutne (ked uz nemozem moje oblubene sladkosti) :o))

    OdpovědětVymazat
  2. Zase se mi nad fotkami sbíhají sliny, no nic, je čas si dát lehkou svačinku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se omlouvám, ale mě prostě přijde, že ten první den je toho sakra málo.Vím, člověk se má řídit svým tělem, ale nemít ani jedno teplé jídlo přece není ukázka zrovna dobrého stravování.Pokuď ti to tedy vyhovuje, tak dobrá, ale nepřijde mi to zrovna jako dobrý příklad. Nejsem anonym ani nějaký expert, takže nechci nikomu nadávat nebo radit.Je to můj názor a akorát mě zajímá, jestli jestli jsem jediná,kdo si to myslí.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni: tohle jsem teda ještě neměla, ale mám pocit, že jsem to už u Ronnie zahlédla :) Určitě to musí být skvělé :D Mňam :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně hrozně a ještě víc ráda za to, jak sama k sobě přistupuješ. Ten odstavec o clean eating mě prostě dostal. Už jsem to psala jednou, že jsem děsný cíťa, takže mě leccos dostane. Moc se mi líbí tvé názory a ztotožňuji se s nimi.
    Je bezva, že jsi pochopila podstatu stravy, že to nebereš pouze jako prostředek k udržení hezké postavy nebo nějakou povinnost, ale že to vnímáš jako zdroj, který nám zaručuje zdravé tělo. Jsi úžasná!
    A tvoje papu taky. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mám moc ráda tvůj blog. Chci se zeptat, jestli si hlídáš množství bílkovin a sacharidů, nebo jestli to neřešíš. Díky

    OdpovědětVymazat
  7. Angelina: to je ok, určitě nebudeš jediná, kdo si to myslí :) znám spoustu lidí, co si nedovedou představit den bez teplého jídla, já ho zase nevyžaduju a nemyslím si, že jedině teplé jídlo aspoň jednou denně je základ dobrého stravování :) tím pak říkáme, že i teplý hambáč s hranolkama tam patří? Hot dog? Když se to podává teplé? Určitě ne. Někdy mám teplé jídlo i dvakrát za den, někdy ani jednou... jde spíše o celkový pohled, složení, výživové hodnoty. Já zase tento názor moc nesdílím :) A možná opravdu vypadá, že toho bylo málo, ale když spočítám kalorické hodnoty, jsem na vcelku slušném čísle :)
    Věřila bys, že ten koktejl má skoro 400 kalorií? + velký pomík ? :))) jojo.

    OdpovědětVymazat
  8. Luca: nehlídám :) jen se snažím mít v každém jídle bílkoviny zastoupeny. Počítání kalorií mi nevadí, ale tyhle počty ohledně poměrů B+S+T ano. Já do toho nemůžu v žádném případě odrazovat, ale mě to vyloženě nebaví :D tak to nedělám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kris: jééé, díky moc, ty jsi takové zlato :D pro mě je nejlepším výsledkem to, že se opět cítím opravdu výborně... to absolutně nijak nepředstírám, jen jsem se chvílí objevila ve stavu, jako na úplném počátku, naštvanost, že se necítím nejlíp a hledala jsem příčinu (zbytečné svádět to na počasí :D) ... prostě jsem se musela zase dostat do stavu, že i v těhotenství, pokud chci být spokojená a plná elánu, musím tělu dát odpovídající věci. A z velké části se to jako vždy a u každého člověka, podepisuje taky na psychice. Prostě, kdo by byl v mé kůži, tak ten pocit vnitřní pocítí :) tádydá :D

    OdpovědětVymazat
  10. Angelina: já bych teplé jídlo za dogma - stejně jako Nikki - nepovažovala. Také nejím teplé jídlo denně a ačkoliv bych se nehodnotila jako kdo ví jaký znalec, tak o výživě jsem se v kurzu výživového poradenství a dalším samostudiem doufám něco naučila. A třeba takové raw veganství může člověku taky dát vše potřebné, a to z čistě syrové potravy bez jakýchkoliv živočišných produktů. Já bych to tedy stoprocentně nevydržela, ani tento styl stravování nechci nějak propagovat, jen říkám, že i takovým způsobem to jde kvalitně.

    OdpovědětVymazat
  11. Niki, nemohla bys prosim napsat nejaky clanek o clean eating? posledni dobou jsem zacala jist dost nezdravych veci a tez se to podepsala na mem tele a pritom se uz blizi leto a k tomu dovolena u more...achjo:((

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě bude co nevidět, pracuji na něm :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé, Nikki, jak já ty Tvoje papací inspirations miluju :-)
    Slintám tu jak bernardýn. Taky si budu muset dát nějakou sváču, asi smoothie se skořicí:-). Tohle je krásné "týrání chuťových buněk" ...hihihihi :-)
    Moc Ti fandím s clean eating a posloucháním tělíčka. Po čase pravidelného stravování (až si tělo navyklo na pravidelnost a nějaký stravovací režim), jsem se začala taky řídit víc pocitem hladu/potřeby jídla než jen hodinami a dávkami....a funguje mi to bezvadně:-) K mé maximální spokojenosti a pohodě. A o to jde. Nehodnotila bych jeden den- nedá se to generalizovat. Prostě někdy je potřeba víc paliva a někdy zase méně. Taky nejím každý den teplé jídlo, no a co??? Když ho tělo nechce, netlačím to do něj přes moc. Stejně by mi pak bylo akorát blbě od žaludku. Byla bych mrzutá, naštvaná a protivná sama sobě.
    Vždyť nejde o žádnou "dietu", ale o životní styl...nejsme roboti a ani řádky v tabulkách..tak proč se na sílu cpát do nějakých škatulek??? Tak lidské tělo nefunguje.
    Nikki: souhlasím, že v těhu není potřeba jíst za 2. Spíš si myslím že je dobré ve stravě hlídat některé látky, co mimísek potřebuje (kyselinu listovou, vápník, železo). Ale i tak vše s citem, rozvahou...no přesně tak jak to děláš s Eliškou :-) Bude z Tebe skvělá mamča, co bude...už je :-)
    ...hhihi... " já ho ještě naučím"...tomu se směju ještě teď:-)
    Gratuluji k úspěchu s mrkvovo-zázvorovou omáčkou.
    Kriss: taky jsem na měkko :-) To, co se říká od srdce a hezky lidsky, dostane asi každého srdcaře:-) A takový tento článek prostě je:-)
    Co článek, ... Nikki taková je :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nga: není zač :)

    Míša: děkuju za pěkný komentář :) jak říkáš, kdyby mi to nevyhovovalo, tak se do toho násilím vážně netlačím. To samé s teplým jídlem :) Já to vcelku chápu, můj bratr musí mít každý den teplé jídlo, ale u něj je to prostě o zvyku, je na to zvyklý a proto to chce (lituji jeho přítelkyni každý den vařit :D). Ani malej ve škole v jídelně nemá pořád teplé jídlo, živiny jsou přece všude, teplé jídlo s tím nemá co dělat ... ale jak říkám, kdo je zvyklý, jeho potřebu chápu, já mám potřeby zase jiné :) hezký večer... jdu na tu omáčku pro frajera :D

    OdpovědětVymazat
  15. Souhlasím, že člověk by měl poslouchat svoje tělo, bo ono si vždycky řekne, co si žádá a pokud není spokojené, tak se to vždycky nějak někde projeví... A je super, žes našla to, co vyhovuje Tobě a hlavně miminku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno je nádherné, jako vždy :) O clean eating jsem také uvažovala, ale pořád se k tomu nemůžu odhodlat, mám strach, že bych jedla snad i osmkrát denně :D navíc mi to pořád kazí ty školní obědy. Každopádně smekám, máš vážně výdrž a kuráž, jen tak dál, držím palce :)
    ( s tou rybou jsi mi udělala pořádné chutě :P )

    OdpovědětVymazat
  17. Níkki, miluju tvoje fotky jídla, doufám, že tě to focení bude bavit hodně dlouho :-D ...hlavně mě třeba nenapadlo namazat si pečivo tvarohem a přidat ledový salát (ten jsem zatím jedla jen v salátu), a musím říci, že to byla megamňamka!!!
    Jsi úžasná se svými postřehy, bohužel přiznávám, že jídlo je občas moje slabina :(

    OdpovědětVymazat
  18. Nikki, :-)
    na tak krásný srdíčkový-upřímný a otevřený článek nemůže být snad ani jiný koment :-)
    Máš úplnou oravdu, že je to hodně o zvyku. U nás doma je to třeba tak, že když zbude rýže třeba od oběda...tak si ji zbytek rodiny ohřeje a já (opět výjimka) do ní přidám jogurt a skořici nebo i jablíčko a chutná mi to víc takhle :-) zastudena.
    Tisíc lidí, tisíc chutí.
    Jj, taky si pamatuji ještě z dob školní jídelny, že občas bylo něco studeného... a nemyslím, si že by s tím někdo z nás (žáčků) měl problém. Ba naopak, byla to příjemná změna:-)
    Ať se omajda podaří a opět chutná :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Marti: jídlo je slabina nás všech :( je to každodenní boj ... škoda no :D

    Lucii: to je pravda, u školních obědů abys člověk vyznal, co vlastně jí, že? :) Ale přesto jak říká Zuzka, s jedním nevydařeným jídlem snaha nekončí :)

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj, díky za inspiraci. Začala jsem si na STOBu kontrolovat jídlo. A překvapuje mě, jak moc sacharidů jím. A vůbec se mi do toho nevejde ovoce. A nebo musím omezit pečivo a přílohy k jídlům? Mám v tom teď dost zmatek.

    Když v Jste co jíte ty lidi začínali lépe jíst, tak říkali: to nemůžu sníst! No, a já mám pocit, že nemůžu sníst tolik zeleniny, ale ovoce a pečiva bych snesla více.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Nikki, obdivuju, cos všechno zvládla a Tvůj přístup obecně. Ale musím říct, že bys měla dávat pozor, protože tyhle jidelnicky jsou opravdu malé. Ono totiž tělo řekne i neřekne. I anorekticky nepociťují hlad a u bulimicek ani nekomentuju. Čímž nechci říct, že máš ppp, to vůbec. Ale pozor na smýšlení tohoto typu - jíst méně, protože méně sportuješ. Vím o čem mluvím. Ale hlavně ať je Ti fajn :)

    OdpovědětVymazat
  22. já si trošku myslím, že to nastávající maminky s tím jídlem trochu přehánějí, bříško jde stejne videt až tak od 5.měsíce, ale strasně z nich do sebe tlačí a tlačí, jako by ten pulec (nemyšleno zle) slizal do dolu:-))

    OdpovědětVymazat
  23. Zuzka: určitě si dávám pozor, u mne naštěstí nehrozí , že bych se trápila hlady :) když napíšu, že jsem třeba měla hlad, tak to není "hlad" - ty jo, už mi fakt šíleně kručí břicho :) Já to do takového stavu vůbec nenechám dojít, prostě jen už cítím, že dochází šťáva. Navíc, já ráda jím a mám jídlo ráda :)

    A bohužel, tím že člověk skoro nesportuje a svalstvo ubylo, tak tělo opravdu tolik nespaluje... a právě jsem začala nekontrolovatelně přibírat, protože jsem si tento fakt hned neuvědomila. Svaly jsou motor a já jich méně mám, co si budem vykládat :) Takže tělu stačí méně než mělo. To je prostě fakt. Sice se snažím udržet v kondici, ale upřímně to je rozdíl, pohybem akorát nezakrním úplně :D

    Určitě se cítím dobře, lépe než před měsícem nebo dvěma. Jedla jsem víc a bylo mi mizerně. Tedy ne jako úplně, ale sama ten rozdíl cítím... a přítel by mohl vyprávět, co jsem tady v té době měla za panické "záchvaty" vzteku na sebe a i ta slzička ukápla, protože jsem netušila, proč se to děje a co s tím mám dělat :) A teď i já na něm vidím, že i on vidí tu změnu :) Vidí, že jsem na to přišla a chválí mi jídlo a ptá se a všechno :)

    OdpovědětVymazat
  24. Melanie: čéče :D jsem tu druhou část věty vůbec nepochopila :D

    OdpovědětVymazat
  25. ja si nemyslim, ze by Nikki jedla nejak extremne malo, telo si predsa vypyta :o)

    OdpovědětVymazat
  26. Ještě že jsem si k tomu článku vzala i snídani, ty mi zase děláš chutě holka zlatá. Zvlášť ta rybička mňam mňam :)

    OdpovědětVymazat
  27. ahoj Nikki, urcite neni nenormalni v tehotenstvi shodit kilo ci dve. Ja kdyz jsem musela kvuli tehotenstke cukrovce (normalne cukrovku nemam!) najet na cukrovkovou dietu, tak jsem taky zhubla a bylo mi skvele. V podstate jsem jen vyradila z jidelnicku sladke a celkove jsem si hlidala prijem sacharidu. Nakonec jsem pribrala jen 8kg (u prvniho tehotenstvi 12kg) a mimi urcite nestradalo :)
    Jinak se uz tesim na clanek o 'clean eating'. O stravu se docela dost zajimam a furt neco studuju a clean eating mi asi vyhovuje nejvic. Zaujalo me i paleo a RAW (miluju zelenino-ovocne dzusy a smoothies), ale vzdy je tam neco, co mi az tak uplne nevyhovuje. U clean eating jsem zatim na nic, co by mi vyrazneji vadilo nenarazila.
    Omlouvam se za ten roman....
    Hezky den.

    OdpovědětVymazat
  28. Díky za komentář Skyler :) Já vím, že to není nenormální :) akorát se o tom moc nemluví, aby maminky v očekávání nedržely dietu. Ale to není o dietě. Právě že jsem narazila na tolik!!!!! maminek, co právě při těhotenství zhubly jen díky tomu, že prostě jak ty říkáš, vyřadily sladkosti a jedly zdravě. Tak by to mělo být!!! A každé z nich se narodilo normálně velké zdravé miminko :)))

    Clean Eating bude :))) pracuju na tom :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tenhle článek se ti hrozně povedl, budu ho číst každý den a třeba se už konečně přestanu přecpávat :D.

    OdpovědětVymazat
  30. Nikki, musím říct, že jsi mě inspirovala tím tvým koktejlem. Když zazněla koktejlová výzva, nehrotila jsem to a z důvodu nedostatku času jsem se do toho vůbec nepouštěla. Když jsem ale viděla fotku tvého výtvoru (už tu předchozí), neodolala jsem a hnedka jsem si koktejl udělala... Myslím, že se to stane mojí pravidelnou odpolední svačinou :) A podobně to bylo i se Zkoušením poprvé. Neměla jsem ten den moc inspiraci, co bych chtěla zkusit, tak jsem to odložila na dobu neurčitou. Včera jsem v obchodě zahlédla kukuřičné vločky a i když nejsem úplným příznivcem kaší, řekla jsem si, že pro sebe něco udělám a koupila jsem si ji :) Tvůj blog se mi fakt moc líbí, chodím sem zatím jen chvilku, ale už patříš mezi stránky, které navštěvuji denně. Díky, Nikky :)

    OdpovědětVymazat
  31. Jeee, děkuju :) To potěší. Jsem ráda, že jsi objevila zase něco nového :) Já jsem taky nadšená, když objevím nové věci a hlavně se do nich zamiluju :))) jinak koktejly byly taky jednou z těch věcí, dřív jsem si nic takového neděla, koktejl jsem znala tak čokoládový z mekáče :D

    OdpovědětVymazat
  32. Smekám nad otevřeností tohoto příspěvku a obdivuju tvou vůli a nadšení, se kterým do všeho jdeš! I to že věnuješ tolik času, abys poradila - pomohla - ostatním k jejich hezčí postavě.. mě je stejně let jako tobě, prcka nemám žádného a jediné, na co jsem večer schopná si udělat čas je právě tvůj blog ;-) a užívám si to - uvařím čaj, zasednu a čtu - perfektní relax, nejlepší inspirace i motivace. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  33. Takové chutě mi dělat!:) Obdivuji tě, že clean eating doopravdy držíš. Mě pořád dělá problém to sladké a obědy, které jím ve školní "jídelně" :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)