úterý 21. května 2013

Sportem k pořádné srandě :)

Můj přítel se strašně, ale fakt strašně moc nerad fotí. Momentka, kterou jsem vytvořila je opravdu vzácná, protože o ní nevěděl a nekecal mi do záběru :D Na fotce si prohlíží svůj nástup na potítko. Jojo, odhadujete správně, můj přítel v pondělí (včera) maturoval a já byla u toho. Zprvu mě u maturity nechtěl, abych jej neznervózňovala, ale pak napsal, zda přeci jen nechceme s Eliškou přijít a podpořit ho. Nemusel říkat dvakrát. Maturitu má úspěšně za sebou a posléze jsme to šli "oslavit" skvělým obědem (u mě ještě se slovíčkem "zdravým" obědem). 

V rámci dnešní výzvy, která se týkala relaxace a tak nějak vyhranit si čas sám pro sebe, jsem přemýšlela, co podniknu. Od rána jsem měla spoustu nápadu a nakonec se to tak nějak udělalo samo. Odvezli jsme prcka do školy a šli společně s přítelem na bazén. Já měla tedy v plánu hodinku plavat, jenže při vstupu do chladnější bazénové vody mě chytla taková křeč v chodidle, že jsem nebyla schopna udělat ani tempo. Když říkám po vstupu, tak opravdu po vstupu, trvalo to možná nanejvýš deset vteřin. Přítel se mnou nebyl, odešel do vířivky a já se chtě nechtě musela i přes křeč rychle dostat ke kraji (s bolestí v noze to šlo velmi velmi ztuha). Po asi minutce pnutí odeznělo, pořádně jsem chodidlo promasírovala a vrhla se tedy na to, proč jsem sem přišla. Jedno tempo a nastala ještě ukrutnější bolest. Moji grimasu v obličeji viděl na dálku už i přítel, který z vířivky vystřelil mým směrem, tak jsem jej jen zvednutím ruky zastavila, usmála se a řekla na dálku "křeč" :))) Přítel se usmál, ale jelikož ví, jak často hraju hrdinku, jako že mi nic není a přitom to děsně bolí, šel za mnou. Já pro jistotu z bazénu vylezla a snažila se to rozchodit. Bylo mi jasné, že si nezaplavu, a to jsme byli na bazénu i s převlékáním možná 8 minut :D "Tak jsem si přišla zaplavat", říkám příteli. "To je pech!" Odpověděl. 
Musím říct, kdyby mne nechytla křeč, neužila bych si následující hodinku s přítelem takové švandy, jako právě s bolavou nohou :)) V "divoké řece", takový ten proud, co vás sám táhne, si mě vzal do náruče a ploužili jsme jak dvě hrdličky pořád dokola :) Na venkovním vzdoušku se z teplé vody vypařovala pára, bylo to neskutečně krásné. Nikde nikdo a když se přeci jen někdo objevil, tak nás brzy nechal o samotě :) 
V teplejší vodě bolest po křeči úplně odezněla a tak jsme šli po aquaparku dělat naprosté blbiny. I ten tobogán nám říkal pane. Všechno jsme měli jen pro sebe. Až mi to přišlo divné, že jsme na všechny atrakce úplně sami. Najednou. Až pak mi to došlo. Všichni byli v plaveckém bazéně, kde zrovna probíhala lekce jakéhosi cvičení a všichni to byli důchodci. Byli jsme tam jediní mladí :D Kromě ještě jedné slečny, která si chodí na bazén vyloženě zacvičit ve vodě sama (smekám). 

Byla to opravdu krásná hodinka. Totálně jsme oba "vypli". Oba jsme to už potřebovali. ze všech těch atrakcí jsme byli tak unavení, že jsme jeli domů spát :)) Kdybychom nemuseli do školy pro prcka, spíme ještě teď :D

Tak, to byl můj relaxační den. Na který dlouho nezapomenu :)) N.



Náš pes Miki se nahřívá u přímotopu :D Vždycky, když ho zapnu, tak se přijde nahřát. Zmrzlina jedna.


Jedna z mých snídaní. Ty zelené nedozrálé kostičky jsou mango :D Nějak jsem to nevychytala.


Další obleček pro Eli :)


Pohled z mého okna na Jeseníky. Vlevo nebe, vpravo peklo :)


A tohle pro vás chystám na tento týden :))) 

17 komentářů:

  1. Mě čeká maturita ve čtvrtek, tak snad :)... Hezké fotky :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle tyden uz podruhe, co mi kvuli tobe tecou sliny!! :-D Ne, vazne - nemuzu se dockat na ten recept, fazole miluju! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné, jako z románu, Nikki :-)
    Je skvělé, že sis den tak hezky užila:-)
    Pravdou je, že chlapi často dělaj ramena a ofrky, ale když jde do tuhého, jsou rádi za nějakou tu podporu :-) od blízkého človíčka.
    A maturita není žádná sranda- je to pořádná zkouška nervů.
    Mikča je kouzelná, hned jak jsem ji viděla, začla jsem se přiblble usmívat...ještě že to není přes noťas vidět...
    Moc se těším na receptík, vypadá to velmi jedle.
    U nás v Brně to taky bouří jako o závod....
    Před chvilkou zrovna jedna jakási bouřka a slejvák dopanovali...a teď tu svítí krásně sluníčko. Mám pocit, že to letošní počasí bude celé aprílové. Aspoň nebude nuda :-)
    Co se týká dnešní výzvy, tak jsem si koonečně nalakovala nehtíky na nohách...už jsem se k tomu odhodlávala celou věčnost. Takže díky, Nikki za impuls. Léto může začít :-)
    Zítra do toho jdu samozřejmě s vámi "děckaa" (to slovo úplně miluju)... Budu asi doma za trubku, ale neva...sranda musí být:-). Vidím to na high knees (břicho volá po 6 packu) 20 kousků a před koupelnou. V té naší mikro bych to teda nedala... to bych ji nejspíš zlikvidovala...a nebo sebe...
    A právě to už budu po WC, tak nehrozí nehoda :-)
    Ať se vám všem daří.
    Dííky Nikki za tyhle skvělé nápady :-)
    Výzvy mě baví.... Moooooc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Příteli to sekne. :))
    Jinak s tím plaváním je to fakt pech, taky se mi to jednou stalo a byla jsem pěkně naštvaná. Člověk si holt nevybere. :D
    Sice nevím, co to má být na té poslední fotce, ale ty hnědé "věci" mi připomínají slimáky. :D
    Každopádně se těším na recept. :P

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Míšo, jojo, bylo to dnes moc prima :) Také máme hodně bouřlivo a deštivo. Zítra to prý nemá být o moc lepší... i když vcelku teplo :) jsem ráda, že tě výzva dotlačila udělat něco pro sebe :) což mi připomíná, že bych si taky měla drápky pěkně "přetřít" :)))

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky :) ty máš mladšího přítele nebo si jen dodělává maturu? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád doufám, že už bude konečně opravdové léto... :-)..ale asi ne letos. I když aspoň teplo už by mohlo zůstat. Zima byla moc dlouhá, brr:-(
    Nehtíky bylo to první, co mne napadlo, když jsem si včera přečetla Tvou výzvu, Nikki. Tak jsem to už neměnila...a od odpoledne, co jsem je "nabarvila" na červeno mám lepší náladu...už opravdovou letní, veselou, sluníčkovou :-).
    Někdy i maličkost dokáže divy :-). Dnes se mi to potvrdilo.

    OdpovědětVymazat
  8. Haha Nikki, tak už konečně věřím, že tvůj přítel je fakt o tolik mladší! :D Kdysi jsem se to dočetla u tebe na fóru a myslela jsem, že ses překlepla - přece jenom, je to hodně neobvyklé, každopádně super, že vám to klape, moc ti to přeju!
    Fotka pejska mě hrozně rozesmála, ani nevím proč, ale přijde mi to šíleně komický :D
    Jeseníky jsou nááádherné, jezdím tam každé léto už 13 let a už se nemůžu těšit až v srpnu zase vyrazím!

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki, není to dopravka v Krnově? Ta škola, kde přítel maturoval?

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to vidíš, Nikki, já to mam celý život zatim obráceně. Odjakživa jsem byla na starší pány. I když nevylučuji, že si jednou do důchodu pořídím něco mladšího, aby se staral on o mě a ne já o něj. :-D :-D :-D
    To plácám. Vždycky to bylo jen o tom, jak to má srovnané v hlavě. Na věku mi nezáleží. Ale ten vodní zážitek docela závidím, toho mého do vody dobrovolně nedostanu. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Feebinka: nene, vystudoval Gymnázium ... někde jinde :)

    Eva: můj první manžel byl o deset let starší :D Druhý bude opačným směrem no :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki, však takové chvilky jsou strašně potřeba! Váš pes je nádherný! Strašný sympaťák. A už věřím, že občas je docela guma :) Má to v obličeji...

    OdpovědětVymazat
  13. Je náš pes dělá přesně to samé, vždy když zapneme přímotop tak u něj tak sedí. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě je 27 a příteli teď bylo 18 a maturita je ještě před námi :) ale nikdy jsem nebyla s žádným chlapem šťastnější a nikdo se ke mě nechoval tak hezky jako on. Takže na věku opravdu nezáleží. Přišla jsem díky tomu na to kdo je opravdový přítel a tím přestala věřit lidem. Nikdy bych nevěřila jak lidé umí být zlí :( Ale díky za mou sílu v té době věřit svému srdci :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pavli, jako bys mi z duše mluvila :) Přeji vám oběma moc štěstí, na věku opravdu nezáleží, jde o lásku a o to, jak si rozumíte a jak jste spolu šťastni. Já bych neměnila ani za NIC :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)