čtvrtek 16. května 2013

Odjíždíme do Olomouce.

Ahojte, doufám, že si plníte dnešní výzvu :))) Já už ochutnala para ořechy a ještě mě čeká jablečná vláknina, ale jsem tak nervní z dnešní prohlídky v Olomouci, kam za chvíli vyjíždíme, že nejsem schopna cokoli pozřít. Dnes bychom se (údajně) měli na 100% dozvědět pohlaví miminka, krom jiného, bude také prohlídka, zda jsme v pořádku. Odpoledne čekejte na další úkol na zítra, který už mám připravený. Prozatím přeji pěkný a úspěšný den (jdu si dát znovu včerejší tabatu, ať aspoň na ty 4 minutky "vypnu"). Na obrázku jsou moje naměřené hodnoty tlaku  Pokaždé se mě sestra ptá, zda mi je fajn, včera mě tedy kontrolovala opravdu nevěřícně a pookřála, až když jsem se usmála, že je mi fakt ok  No, tlak 95/50 ... uvidíme, co si vyslechnu v Olmíku  Taky se mě určitě zeptaj, zda mi je dobře  Stejně jako včera a předevčírem a dny předtím  Krásný den. Ať vám chutná vaše "poprvé"!!!



13 komentářů:

  1. Držím moc pěsti, Nikki, ať konečně potvrdí holčičku :-) S nízkým tlakem doktoři pořád prudí...taky mám nízkej 90/60 klasika nad stovku se dostanu jen když jsem vytočená na maximum.
    Mamina říkala, že v těhotenství jí taky doktoři brblali, že má nízkej tlak- máme to holt v rodině. Prý nejvíc brblala nějaká protivná sestra, která seděla svým mega zadíkem na 2 židlích (jedna by jí prý nestačila). Mamina říkala, že z ní byla vždycky úplně paf. Ale že jí uklidňovalo, že i v 8. měsíci nebyla tak gigantická, jako ta netěhu sestra.
    Tabata je silně návyková :-) Už se těším na dnešní repete - švihadlo a plank (to zas budou mít všechny lehké děvy u nás slet :-) ...)
    Zatím jsem dnes vyzkoušela úplně poprvé konopná semínka do jogurtíku. Včerejší pozornost od sousedky :-)- výměnný obchod za "prý moc dobré" vločkovo cuketové sušenky.
    Semínka jsou skvělá, hezky to chroupalo. Lepší budou určo v salátu, jenže já neodolala a zblajzla část hned ráno :-) Jsem děsně nedočkavá v některých věcech.
    Odpo ještě prošmejdím obchod, ať vyzkouším opravdu něco "svého" nového. Večer poreferuji...a těším se i na komenty ostatních a inspiraci. Miluju zkoušení nových potravin/jídel :-) Těším se moc.
    Para ořechy jsou pecka. Občas si je kupuji na přilepšenou a jablečná vláknina je fajn, dávám ji do jogurtíků, někdy do buchet nebo sušenek (ale rodině to neříkám, určo by remcalli, že je to moc zdravé - takhle spokojeně baští a mlaskají). Zasytí úplně mega moc, nemá žádnou pachuť. Mám po ní akorát vždycky velkou žízeň- asi chce plavat :-)
    Pěkný den, Nikki a šťastnou cestu.

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň za délku komentu, mám nějakou psavou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. držím palečky, aby ti to v tom naše krásným městě dopadlo na výbornou všechno!!! ;-)

    ten tlak krve máš jako polomrtvá ty jo xD fakt ti s tím není zle? xD

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě taky pěkný den, hlavně ať se dozvíš samé dobré zprávy!:)..a máš se nám pak s čím pochlubit:P

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tak s miminkem držím pěsti :)
    A moje dnešní výzva??? No sranda, od včera mám střevní problémy a dnes jsem byla i u doktorky ať nenakazím svoji malou holčičku. Takže u mě dnes jen černej čaj a nová "pochuti". Nevím jestli jste někdo už ochutnali, ale mě by tohle asi za běžných okolností moc nechutnalo. Je to bez soli, chuti, oleje, atd. Každopádně je to zdravé a ke střevní dietě moooc doporučuju :D A o co jde? O tradiční placky Maces z nekvašeného těsta. Ale teď si o tom chlebíku čtu na internetu a asi budu sem tam kupovat :D kdo by si chtěl počíst - http://life.ihned.cz/c1-59605030-maces-jsou-placky-z-nekvaseneho-testa-pecou-se-o-pesachu-tzv-zidovskych-velikonocich

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikki, tak jsem až dneska přo přečtení minulého článku zjistila, že včera jsem vlastně výzvu udělala, protože jsem byla na lekci TRX, kde byl celý trénink formou tabaty, takže ne 4 minuty, ale několikrát tolik :D Šla jsem tam večer, celá zničená, a když jsem od trenéra zaslechla slovo "tabata", myslela jsem že mě klepne :D
    A plánuju ochutnat quinou a amarantové vločky, a včera jsem měla poprvé řecký jogurt s medem :))
    Držím palce, ať je všechno v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  7. Jj tlak. Celý život 110/70 a když jdu dávat krev nebo plazmu, od rána pobíhám, na oddělení vybíhám schody a ještě se musím pořádně vytočit, abych aspoň měla 120/80, což mi lékařka, měřící tlak vždy hrdě hlásí. :)
    Jak vypadá těhotenská knížka jsem už úplně zapomněla... Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  8. Věřím, že prohlídka dobře dopadne! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem ochutnala nějakou musli tyčinku Emco, kterou jsem ještě neměla a mamka by mi měla přivést kus kusový salát se sojanézou :)
    Přeju ti aby všechno dopadlo tak jak má!! :))

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  10. hodně štěstí, ať ti to dopadne tak jak si přeješ ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes jsem přežila sójový dezert s jahodama AJA a přivezla si robi maso, obojí bylo víceméně ze zvědavosti. Kočky ode mě teď loudí sekanou se šmakounem.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejste přihlášen/a. Nyní nemůžete odeslat Krásný den,

    pracuji ve studiu v Olomouci jako odborný poradce pro vnitřní a vnější výživu a získala jsem tu možnost, že mohu rozdat pár slevových voucherů na výživu (vnitřní i vnější). Zároveň konzultace zahrnuje kompletní analýzu tělesného stavu pomocí speciálního lékařského přístroje, který mi vás zmonitoruje od hlavy až k patě :). Například metabolický věk (tj. ne tolik, kolik máte v občance, ale tolik, na kolik je vaše tělo opotřebované. Dále viscerální tuky, podkožní tuk, odpadní vodu v těle, nosnost kostry, mineralizaci kostí, fyzickou kondici apod. Pokud by moje nabídka někoho zaujala a je ochotný dojet do Olomouce nebo je přímo odtud, bylo by to skvělé a já si na vás ráda tu hodinku a čtvrt udělám. Běžně je ceník naší konzultace za 650-, , ale já vám dávám možnost využít slevového voucheru, se kterým budeme mít kompletní konzultaci i s analýzou za pouhých 250 Kč. Takže pokud se cítíte unavení, chcete zredukovat váhu, nabrat do svalové hmoty apod, společně to vyřešíme :)Klíčové je to, že já s vámi vše proberu seriózně a do detailu a také to, že potřebujete odbornou pomoc a od toho jsem tady. Všichni klienti i chroničtí dietáři dělali vše naprosto špatně a způsobili si naprostý metabolický rozvrat. Když se začli řídit mými radami, proštíhlili se, vytvarovali postavu, zbavili se různých nemocí a moc se jim daří. Tak to vyzkoušejte, máte tu možnost toho bonusu. :) Objednání dle tel. domluvy na č. 774 112 369.

    OdpovědětVymazat
  13. Andie: nechcete dát echo spíše na FB? tady se zpráva dle mého názoru ztratí. POkud budete chtít, tak mi napište na e-mojetelo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)