sobota 1. června 2013

V neděli je poslední možnost!!! Moje proměna do léta, 2013



Pokyny pro zaslání fotek

Vážení soutěžící, chybí už jen opravdu poslední dny vaší, naší soutěže, vašeho snažení, proměn. Dnešním dnem můžete zasílat své fotografie do soutěže. Někteří z vás jsou přímo nedočkaví a posílají je již několik dní dopředu. Bez identifikace, z jiných emailů. Musíte pochopit, že je nebudu zařazovat. Trpělivost růže přináší  Každá soutěž má svá pravidla a ta se MUSÍ dodržovat. Opravdu nemám kdy a jak mezí více než pěti stovkou účastníků hledat, komu fotografie bez jakéhokoli popisu a z jiných emailů patří. Doufám, že to chápete  Slíbila jsem vám podrobný návod, jak své fotografie zasílat, dnešek je ono datum, kdy se to dozvíte. 

1) Od dnešního dne, tedy 29. května 2013 až do 2. června 2013 
zasílejte své fotografie na emailovou adresu
e-mojetelo@seznam.cz

Původně jsem chtěla nechat na zasílání fotek pouhé tři dny, ale prodloužila jsem na pět dní, aby se mi nezbláznila emailová schránka  

Fotografie po tomto datu NEBUDU zařazovat! Nebudou moci existovat ani výjimky, stejně jako tomu bylo při přihlašování. Výjimka by totiž v takovém počtu nebyla jen jedna, ale asi třicet. To bychom se nikam nedostali 

2) Byla bych moc ráda, kdybyste fotografie posílali ze stejných emailů, jako při přihlašování. Je možné, že se to nepovede. Pak ale, tedy v obou případech, MUSÍ kromě fotografie být napsáno, pod jakým číslem soutěžíte. TO JE MINIMUM. Bude fajn, když připíšete také své jméno (své číslo můžete najít zde). POkud to bude jen ve vaší moci, zkuste se fotit na stejném místě, ve shodném "oblečení". Máte-li nějaké poznávací "znamení" - tetování, piercing - tím lépe pro vás. Nezapomeňte, že jde o uvěřitelnost fotek 

3) V soutěži při hlasování budou zveřejněny obě fotografie. PŘED i PO. Pokud si z nějakého důvodu nepřejete, aby byla fotografie PŘED uveřejněna, nemohu tím pádem zařadit do soutěže ani fotografii PO. Účelem soutěže je vidět "proměnu". 

To je naprosto všechno, co se žádá  Není nutné žádné povídání, žádné údaje, zmiňovány totiž nebudou, protože tolik prostoru na blogu vážně nemáme. Původní myšlenka byla řídit se čistě proměnou  A tu zachováme  

Takže ještě jednou:

  1. zasílat fotografie nejpozději do 2. června 2013
  2. zasílat (pokud možno) ze stejného emailu jako při přihlašování
  3. připsat číslo soutěžícího + jméno, pod kterým soutěžíte (svá čísla i jména můžete najít zde)

Tři věci. Nic víc, nic méně. Takto se můžete zúčastnit závěrečného hlasování, které proběhne ještě v měsíci červnu čtenáři blogu. O hlasování se dozvíte vše v den Startu hlasování. Tohle datum bude ještě uveřejněno 

Nikki.

37 komentářů:

  1. Je mi líto, že jsem tento super blog objevila až po zahájení soutěže. Bude nějaká další? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak myslela jsem, že ještě počkám, že třeba za ten jeden týden ještě něco stihnu, ale peču na to, už se nemůžu dočkat všech proměn! :) Možná bych ještě připomněla, že jsi říkala, že se máme fotit ve stejném oblečení, plavkách atd, nerada bych byla jediná, kdo bude mít na sobě to stejné, trošku větší, kdyby všichni ostatní měli super sexy padnoucí na jejich změnené tělo :D A díky Ti za vše Nikki, vážně, byla jsi ten poslední bod k nakopnutí, moc si cením toho, že předáváš svůj úspěch dál, aby i ostatní mohli vidět, že když se chce, tak to jde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bastera: doplnila jsem :) ono je to vždycky lepší, lépe se tomu věří, když je na fotce PO něco z předešlé fotky :) A pokud já budu mít dojem, že ta osoba není jedna a ta samá, nebudu takovou fotku dávat, o jeden takový podvod se už snažila jedna paní v loňské soutěži, měla smůlu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na fotky, :-) Nikki
    Bude to opět skvělá motivace a nakopnutí do dalšího cvičení :-)
    Terezko: soutěžit se dá denně při workoutech. Stačí mi Jill- stíhat jejich vražedné tempo u některých cviků...to je moje výzva na každý další den.
    Navíc, podle mě jsi vyhrála už objevením tohoto suprového blogu. Spoustu z nás už nakopnul k tomu, aby jsme pravidelně cvičili, líp jedli a dělali o něco víc pro naše těla i duše. A vzájemná podpora/hecování se i cenné rady a poznatky Nikki, to je poklad pokladů a opravdová výhra :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jupííí :)) Ze všech takových soutěží a heců jsou vždycky nejlepší fotky před a po :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky už se na fotky před a po strašně těším. Těším se totiž nejvíc na to, jak mě zase nakopnou :)
    Já svou proměnu začala měsíc před soutěží, pak jsem se přihlásila a v den zahájení skončila. Prostě mi to nějak nešlo a teď jsem se asi před 14ti dny do toho zase obula, dost zamakala a teď se budu inspirovat. Ale hlavně se do ničeho zase nesmím přihlásit, jinak opět vše ustane :)
    takže č.100 bohužel nebude :( Ale třeba se někdy ozvu v PROMĚNĚ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ivana: určitě :) Hlavně ať to jde a daří se k tvé spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
  8. No zial, ja nebudem odfotena v tych istych teplakoch, lebo som ich medzicasom vyhodila, lebo uz boli derave, nenapadlo ma nechat si ich ako dokaz. Snad to nebude vadit ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, posílala jsem fotky už včera ze stejného emailu, napsala jsem pod jakým jménem jsem vedena v soutěži, mám poslat nový email, kde uvedu i to číslo? Nechci Vám přidělávat práci :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hani zdravím, jak se tak koukám, tak mi od vás ani email nepřišel, nevím, zda máte stejné jméno tay v komentáři jako v emailu, zkuste to když tak znovu :) i s číslem, to bude stačit.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Niky,tvůj blog je super,nakopl mě absolutně k tomu,abych zase začla pravidelně a s chutí cvičit a zjistila jsem,že to jde i doma :) jen se chci zeptat,teďka cvičím Jilien s kilovýma činkama a chci si koupit težší,jen řeším zda 2kg,nebo 3kg. Mohla bys mi poradit. Díky,měj se hezky,přeju hodně úspěchů a klídek v těhotenství :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych Miško sáhla po 3kg, jsem si jistá, že to 2 kg za chvíli stačit nebudou :))) Já měla 1,5 kilovky a super se mi to střídalo při cvičení :)

    Děkuji za pozdravy a přání, taky zdravím :) Ať se ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dobře, hned to jdu poslat :) Email mám jiný, děkuji moc za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  14. Omlouvám se, ale foto asi nezašlu, sice tam nějaký progress je, ale rozmyslela jsem si to, není na tom co obdivovata z kritizovat si to dokážu sama :D momentálně najíždim na úplně jiný režim podle trenéra, takže tak :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zuzana: jojo, mám :) díky :)

    Peti: určitě, ať se ti daří :)) pak se pochlub :)

    OdpovědětVymazat
  16. No, tak já doufám, že se mi podaří se nějak vyfotit :D Přítel je na čundru a sebral mi foťák. Celý duben jsem marodila a květen dřela spíš na zahradě s hráběmi v ruce a srovnávala pozemek :D To mi ovšem k rýsování zrovna moc nepomohlo :) no co, každá změna se počítá, snad tam malý pokrok je :) Hodně štěstí všem zúčastněným :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Niki: vážně? tak to je síla, pochopila bych kdyby to bylo někde kde je výhra cesta kolem světa, ale takhle to ty lidi přeci dělají hlavně pro sebe děs :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já fotku zasílat asi ani nebudu.. první měsíc jsem jela podle Jillian a dodržovala správné stravování, pak jsem polevila jak ve cvičení, tak v jídle.. a poslední měsíc jsem nejenže téměř necvičila (max.dvakrát týdně), ale začala jsem se tláskat pátý přes devátý :( takže to co jsem zhubla jsem zase hezky nabrala..

    Tento týden jsem konečně objevila sport, co mě baví, koupila členství a začala makat, co se týká jídelníčku od po-čt byl vzorný, ale ve čt jsem podlehla chuti na sladké a dnes jsem to zkazila také, takže musím ještě nějak přijít na to, jak vyzrát na své ani ne tak chutě, jako myšlení.. snad mě cvičení natolik nadchne a bude bavit, že se srovná i to mlsání, přeci nebudu dřít jentak pro nic za nic.. podezřívám se, že jsem na hlavu! A jsem na sebe hrozně naštvaná, že vše pokazím a nic nedotáhnu do konce :(

    Už se těším na výsledky vás šikovnejch, co máte vůli a víte, co chcete a jdete si za tím...

    OdpovědětVymazat
  19. emmy grey: Já to taky tak mám. Nadchnu se, cvičím, hezky jím. A pak najednou mám takovou chuť na sladké... Tak už od ledna bojuju sama se sebou.

    OdpovědětVymazat
  20. poslano :) doufam ze doslo, protoze z googlu se mne to vracelo zpet jako nedoruceny tak jsem to poslala ze seznamu.

    OdpovědětVymazat
  21. http://fitkriss.blogspot.cz/2013/06/tehotenstvi-neni-nemoc.html
    Vzpomněla jsem si na tebe, když jsem to četla :D možná už jsi ten článek viděla :)

    OdpovědětVymazat
  22. mrzí mě to, ale taky fotku nepošlu... někde se to zvrtlo a prostě na fotkách neni vidět skoro žádný rozdíl.. asi potřebuju víc času... ale těším se na ostatní... Radka (č.282)

    OdpovědětVymazat
  23. No a já to mám zas obráceně, než holky o pár příspěvků výš. Původní myšlenka byla, že se přihlásím, ale sama sebe se mi nějak nepodařilo "normálně" vyfotit...řekla jsem si, že to vlastně nevadí, že to stejně nevydržim. No a nějak se mi tento životní styl zalíbil a z 95 kg jsem teď na 85 kg. Kriste bože, na rukou mám svaly !!!! No a samozřejmě se pokračuje...
    No a co z toho vyplývá? Že nemám porovnání PŘED a PO, ale jsem vítěz této soutěže :-) ...ehm...teda alespoň sama pro sebe :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak odesláno. Je tam změna minimální, ale svědomí mám čisté. S jídlem jsem se až na pár malých úletů držela, bohužel práce na zahradě, promaroděný celý duben a prckovy rostoucí zoubky to trošku zkomplikovaly ... Ale! To není důvod fotky neposlat, jednou jsem se přihlásila, tak myslím, že každá změna se počítá ;) A držím se jedné chytré myšlenky: Je jedno, jakým tempem postupuješ dopředu ... I když to půjde pomalu, vždycky budeš napřed před těmi, co jen sedí na gauči :)

    OdpovědětVymazat
  25. Aj ja som sa zapojila, ale moja zmena je trochu iná...momentálne som vo štvrtom mesiaci tehotenstva...:)To sa asi nepočíta...:) :) :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ivanko, teda krásně řečeno, dobrá, NEBUDU srab a posílám :-)))

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, musím se pochlubit.. přestože neustále válčím s jídlem- konkrétně s mlsáním, ale to tak, že mě to popadne a tláskám a tláskám třeba dva dny po sobě.. pak třeba čtyři, pět, týden držím.. to musím dát do pořádku, ALE já jsem konečně našla NĚCO co mě BAVÍ CVIČIT!! PO čtvrt roce zkoušení všeho možného už jsem byla zoufalá, že sport prostě není moje hobby, ale já jsem po TRX tak spokojená a vysílená, že to není možný :) bolí mě celé tělo:D a přesto už se neskutečně těším na zítřejší Insany, středeční spinning bodyforming, čtvrteční trx, páteční total core trainning, nedělní trx- no nejsem já šikovná? Já se musím pochválit, doma to za mě nikdo neudělá :D

    Všem doporučuji TRX vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  28. Irčo a jak ses zbavila chutí na sladké? Občas bych to ani nenazvala chutí, ale touhou vybočit, což má pak fatální následky... mám černobílé myšlení- když už, tak už.. a od zítra zas správně.. bohužel.. musím na tom zapracovat, když už vím, v čem je problém..

    OdpovědětVymazat
  29. Aničko :-)...úplně se musim smát...zrovna včera jsem byla na návštěvě u mamči a pekla jakejsi koláč (lehký těsto, mandarinky a zalitý tvarohem a posypaný strouhanou mléčnou čokynou). Přijela jsem tam s krabičkou, kde byl losos, trocha rýže a salátek. Moc jsem se na to těšila-miluju lososa. Skončilo to tak, že jsem sežrala celou řadu z plechu u kuchyně-ani jsem si k tomu nesedla. To se vážně nedalo. Večer mi bylo trochu těžko, ale vyčítala jsem si to jen pár minut. To je taky důležitý, když už se ujede, nevyčítat si to furt. No a po dnešnim vážení 0,5kg dole. Ono je to někdy potřeba...trochu si zaprasit :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Komu se nedařilo, není v tom sám. Já fotky poslala (to bude ostuda). Je tam vidět změna, ale hodně malá. No, pokusím se mít ráda za každou změnu k lepšímu a ne se plísnit za to, že to formování a lepší životní styl mají stále dost mezer ( i když to není teda jednoduché, neb nadávat si umím dobře). Tak ať se nám v proměnách daří!
    Bubbleblue

    OdpovědětVymazat
  31. I já bych se ráda pochlubila fotkami "před a po",ale tento blog jsem objevila den po ukončení posílání fotek.Tak snad příště :)Všem soutěžícím přeju krásné výsledky :

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)