Men's Fitness Workout


V březnu 2012 uveřejnil časopis Men's Fitness na titulní stránce Boba Harpera. Ten pro tuhle příležitost se svým týmem natočil workout, ze kterého se člověk potí už jen při sledování. Pozval si dva muže a ženu, kteří odcvičila tři kola nadupané série cviků v rámci CrossFit. 

Nevím jak vy, ale já se po shlédnutí chtěla obout do tenisek a dát si tenhle workout taky. Bohužel, nebo taky naštěstí, nemůžu :))) 

Takže jsem se aspoň podívala, co všechno se dá v rozmezí 8-10 minut stihnout!!!


9 komentářů:

  1. Klobouk dolů, to je hustý...
    Obdivuju tu kočku, že si to dala s dvěma borcema.
    Přesně jak píšeš, Nikki...potila jsem se i při sledování.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ufff... :)
    Taky miluju Boba, dokázal to, co jiným chlapům dělá dost velké problémy - poslouchám ho a dělám všechno, co mi ukáže a řekne (ještěže to nečte moje rodinné zlato :D).

    OdpovědětVymazat
  3. Proboha, killer workout, to každopádně!:-O Přísahám, že jsem se z toho celá opotila.:-D Klobouk dolů před slečnou, já bych po chvilce umřela.

    OdpovědětVymazat
  4. Já nemám moc ráda tohle cvičení na pokraji smrti. Před slečnou hluboce smekám. Bob má ale moc vtipný fusky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :-D bylo mi to jasný, ale ten vzor...stejnej, jak když vytáhnu z tátova šuplíku zimní podkolenky na běžky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. pravda, že vzor nevybrali zrovna nejlepší :D možná ani nevypadaj jak od táty z šuplíku, ale od dědy :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)