středa 8. května 2013

Kvůli mobilu jsem nemohla spát... :)

Zdravíčko všem :)
Dnešní snídaně byla obyčejná, ale dobrá, v Bille jsem objevila novinku, pečivo s vlašskými ořechy, nebyla vůbec špatná, ale rozčilují mě ty jejich NEpopisky, že člověk nemá šanci absolutně zjistit, z čeho je to složené. Žádné info na štítcích, nic. K tomu jsem si dala své oblíbené ananasovo-kokosové mléko. Nevím, na tomhle prostě hrozně ráda ujíždím, je šíleně dobroučké :)

Včera na večeři jsem si dala zeleninový salát z rajčat, okurky, ředkviček a papriky, k tomu dvě vejce a sýr. Myslela jsem, že mi rupne pupek :D Ale bylo to tak dobrý :) Taky jsem si pochutnávala na jahodách, které jsem nakoupila přímo do farmáře. Byly o poznání lepší než ty z obchodu, slaďoučké... no, mňamka. 

Jinak moc všem děkuji, že jste mi včera na FB radili s výběrem mobilu. Mám opravdu telefon, co umí jen rozesílat sms a volat. Pořídila jsem si ho v době, kdy jsem myslela, že mi moji Nokii Express Music opraví, ale již se tak nestalo, a z náhradního telefonu se na dlouhou dobu stal stálý. Takže teď bych si ráda k narozeninách obstarala něco nového. Hledám hlavně něco, co bude mít obstojný fotoaparát, protože tahat digitál mě nebaví, mám pak těžké kapsy, protože v nich nosím všechno :D Taky chci, aby to umělo natáčet dobrý videa, mělo mp3 přehrávač (já vím, že je to už normální věc pro vás u telefonu, ale u mě ne :D) a pak taky telefon, u něhož se dají nahrávat různé užitečné aplikace pro fitness a jiné. Včera padla strašlivá spousta návrhů od vás, s čím jste vy spokojeni, mám pár kousků uložených a zatím je mým favoritem HTC a taky pár typů od Samsung. Jenže tady se trošku bojím, protože jsem Samsung měla jednou a dost špatně se mi s ním zacházelo. Tak věřím tomu, že se za ta léta posunuli někam jinam a taky mě trošku chlácholí pocit, že mezi smart phony populární. No uvidím :)) Narozeniny mám přesně za měsíc, tak mám ještě čas si vybrat :) Projedu nějaké recenze a video ukázky a určitě fotky z těchto mobilů, ať vím, jak to fotí apod.
Každopádně moc děkuji, opravdu moc a když říkám moc, tak to myslím vážně, za to, že jste mi rozšířili obzory, co se telefonů týče, za vaše nabídky, že mi s výběrem pomůžete vy nebo vaši partneři, fakt je to moc milé a já se cítím zvláštně dobře :)))

Edit: uběhlo pár hodin a já už zase přemýšlím nad jiným mobilem. Nevím, zda všechny ty aplikace, které ony smart phony nabízí vlastně potřebuji a nebudu platit za něco, po čem jsem doposud ani nevzdychla a nevyužiji. A tak mám v hlavě opravdu brouka, zda raději na úkor všem těm věcem nekoupit telefon, co umí kvalitněji fotit, natáčet videa a má slušnou mp3. Nic víc vlastně nepotřebuji a i když se mi HTC dost líbí, je vůbec dotykáč to, co chci? Taky to tak máte, že se vám jedna věc mísí s druhou a vy se nemůžete rozhodnout? A argumentujete sami proti sobě? :)) Takže HTC bude v záloze, pokud neseženu to, co potřebuji spíš. Uvidíme :)

Budu končit, dnes jen krátce a omlouvám se všem slušným čtenářům, kteří nemají možnost ode dneška psát jako "anonymní", ale já ty sračky od těch ztroskotanců nebudu číst, ani podporovat. Ode dneška tedy jen komentáře pro lidi, kteří mají svůj účet na googlu a kteří chtějí normálně konverzovat a klidně i psát své názory, které mají hlavu a patu a píší slušně, i když třeba se mnou nemusí souhlasit. Já prostě nebudu dávat sebemenší prostor lidem - dětem, kteří jsou naštvaní na svět a místo, aby se na net šli pobavit a "vypnout", tak chodí urážet, protože mají potřebu ze sebe dostat věci ven za cenu chování vypatlaného savce. Fakt to jinak nezvládnu napsat. Je mi to vůči vám opravdu líto, ale já prostě tady s těmi tragédy, co maj silné řeči a nenaučili se v první třídě podepsat, nebudu ztrácet čas a nebudu je podporovat absolutně v ničem. V ničem. Protože hlavní náplní tady těchto ubožáků je obíhat net a ukázat všem, že jediné co opravdu dokážou ve svém životě je být hnusnej za každou cenu vždy a všude. Bravo. Takže vy slušní mi to promiňte. Ale snad mě chápete, mám toho za rok "o sobě" načteno dost. A neudělám to, co by si tyhle existence nejvíce přáli - zrušit blog, protože to snad psychicky nevydržím nebo co. Nic se rušit nebude, protože vím, kolika lidem tento blog pomohl. Vím to. Píšete mi to denně a to je strašlivý balzám na duši a já tady budu blogovat do té doby, dokud o to budete stát a pak ještě dál :))) Protože mě to prostě baví i za cenu, že tu budou chodit 4 lidi za den, stejně jako na počátku. O návštěvnost mi nikdy nešlo, ale o to, že něco dokážu a budu to dokazovat znovu, až přivedu prcka na svět! :))

Všem - ne, ne všem, - slušným lidem přeji krásný den :))) Vypadá to fakt za oknem hezky :))) 

Nikki :)))

35 komentářů:

  1. Tak to se divím, že neměli podrobnosti o složení. Já si vždycky u pečiva v Bille prohlížela štítky, kde byl právě vždy řádeček se složením. Asi na to u vás zapomněli. :D
    Užij si dnešní sluníčko! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki i pro mě si velkou inspirací myslím že tou největší a je fajn že se nedáš někteří to asi fakt nemají v hlavě v pořádku když dokážou něco takového.

    OdpovědětVymazat
  3. Já tvůj krok moc dobře chápu, číst to nikdo nikoho nenutí a ona taková dobře mířená hnusná poznámka dokáže hodně zabolet...a nepopisky na pečivu mě rozčilují, nemám v obchodě čas na to se ptát prodavačů na složení x druhů pečiva...a kdybych ho viděla, asi bych si radši žádné nevybrala :D přeji krásný den a lepší náladu bez neslušných anonymů! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Nikki, musím reagovat na nadpis, původně jsem myslela, že budeš psát o mobilu z jiného úhlu, ale to nevadí, stejně se podělím.
    Na FB mám v hledáčku různé zahraniční stránky o zdravém vaření, zdravých denní tipech a podobně. A z té jedné na mě vykoukl článek o tom, že by se nemělo spát s mobilem v posteli a už vůbec ne pod polštářem, protože vysílá určitou vlnovou frekvcenci, která narušuje spánek. Takže si ho už pár týdnů dávám mimo postel... Musím říct, že mi to vážně pomohlo. Kecala bych, kdybych řekla, že jsem ani jednou za tu dobu neměla problém se spaním, ale spí se mi stokrát lépe než s mobilem pod polštářem.
    Takže kdokoliv máte problém se spaním, zkuste dát mobil kousek stranou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tě naprosto chápu... Já jsem zvolila jinou taktiku, jakmile mi napíše nějakej, s prominutím, debil a rejpal, komentář hned mažu. Na co, ho tam budu nechávat??

    J8 mám třeba od vánoc naprosto obyčejnej Prestigio PAP4040 duo a jsem nejvíc spokojená. Obstojnej foťáček, příjemná cena, Android a všechno co chceš po telefonu, má taky :-). Jen mě štve že je někdy trochu pomalejší, ale to se po resetu přístroje hodí vždycky do pohody ;-).

    OdpovědětVymazat
  6. Merus: určitě nespím s mobilem pod hlavou, mám strach, že bych ho rozbila :D sice hloupá představa, není jak, ale prostě má své místo na poličce, kam se ráno musím při zvonění budíku natáhnout a tím pohybem se vlastně i vzbudím :D

    Katie: já to právě do teď mazala, ale už mě to nebaví ani číst, nevím proč bych jim měla vůbec umožňovat se vyjadřovat ... :)) bohužel na úkor těch, co píší slušně. a díky za tip :) nakonec to asi vyhraje HTC Desire X :D Ale uvidím ještě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki jen bych chtěla k těm mobilům :) Píšeš, že máš ze Samsungu strach, to ale vůbec nemusíš mít. Jestli máš v plánu pořídit si chytrý telefon, konkrétně nějaké HTC nebo Samsung, tak ty všechny v sobě mají android. Ovládání u těch telefonů je naprosto tedy stejné ;) HTC ani Samsungem nic nezkazíš, ale ještě bych ti poradila. Pokud chceš v mobilu využívat spoustu aplikací, tak se určitě poohlídni po mobilu, který bude mít zabudovanou uživatelskou paměť alespoň minimálně 512 MB, lepší alespoň 1GB. Já mám v mobilu pouze 158 MB a nemůžu mít tolik aplikací, kolik bych si představovala, musím mazat (takže plánuji také nový mobil). Aplikace totiž zabírají i místo v telefonu, nejen na SD kartě.
    Teď v příspěvku vidím, že plánuješ HTC Desire X, tak tím opravdu nic nezkazíš. Uživatelská paměť a RAM velká, tam ti budou aplikace běhat jedna báseň :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lilly díky moc :) Já právě koukala na půlhodinovou videorecenzi tohoto mobilu, zase tak moc aplikací určitě využívat nebudu, jak se znám :) hlavní je pro mne spíše ten foťák a video mít kdykoli po ruce, HTC se mi moc líbí, ale přesto ještě kouknu na ty Samsungy :) Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všimla som si, že to je takto aj na stránke o Zuzke...asi preto tam nie sú žiadne negatívne komentáre :D

    OdpovědětVymazat
  10. Suzie: ano z tohoto důvodu jsem to tak u Zuzky udělala, i když ono je rozdíl napsat negativní komentář a urážející komentář. Cože se děje i tady, jsou tací, kteří přijdou a slušně napíší názor, který se mi líbit nemusí, ale pak přijde někdo, kdo prostě musí rýpat a ošklivě psát :( jen proto, že se může za slovo "anonymní" schovat. Tak to ne. S tím ať jdou někam :)

    OdpovědětVymazat
  11. 1) s výběrem mobilu bych teď taky měla problém. Mám už přes pět let "poslepovanou" Nokii 95, ale co, volat, psát a dobře fotit umí, přes wifi se připojím, víc nepotřebuju. Na to ostatní mám tablet - pro slepou babičku:). Ale až umře...
    2) taky mám v obchodech problém, než si začnu kupovat něco nového. Čučím do regálů a čekám, co mě osloví. Sice mi to čekání leze na nervy, ale aspoň vím, co příště vzít.
    3) dokud jsem nezačala číst na netu různé diskuze, myslela jsem si, blbec, že jsou všichni lidi slušní. Prdlačky. Kolikrát mě obchází hrůza, když si uvědomím, že mezi tím žiju já i ti, co mám ráda. A to můžeme být rádi, že to zlo jen vypouštějí tím otvorem pod nosem (nerada bych, abys mi za neslušné výrazy zrušila příspěvek :D)
    U nás je od rána jak v pralese - pod mrakem, vlhko, 18 stupňů, ještě trochu mokro po včerejších několika průtržích. Jela jsem večer k příteli do vedlejšího města a litovala, že nemám loď, půl cesty mi jedna velká louže smyla zbytky soli zespodu a příval z nebe málem zavařil stěrače.
    Přejí krásný den!

    OdpovědětVymazat
  12. Budeš tady mít jen krásné komentáře plné obdivu!

    OdpovědětVymazat
  13. Miško, nejde o komentáře obdivu ... to vůbec. Lidé umí napsat i to, co se jim nelíbí a přesto to napíší slušně a nemusí u toho druhé urážet... tihle mi nevadí, vadí mě ti, co umí jen urážet. Tihle ať jdou k čertu, když neumí lidsky diskutovat.. víš? :))

    Eva: no... uběhlo pár hodin od příspěvku a já už přemýšlím zase nad Nokií :D vlastně ani nevím, zda musím mít v mobilu aplikace, které jsem doposud nepoužívala a nepřiplatím si raději za mobil s kvalitnějším fotoaparátem, po kterém toužím spíš :)

    OdpovědětVymazat
  14. Můžeš si třeba pořídit nedotykový Blackberry :). Je to skvělý telefon :).

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki...a co Samsung S4 (i9505)...je to úplná novinka...dá se k němu přikoupit náramek, kterej monitoruje tep, kalorie, spánek a spoustu dalšího...manžel mi to teď řikal, že je to úplná novinka-teprve ho začne prodávat. Moc by se mi taky líbil. Ale neni úplně levnej, noo :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Nikky, tvůj blog už sleduji dlouho a chodím sem moc ráda a často :) Co se mobilu týče, tak já právě HTC Desire X mám a nemůžu si stěžovat, mám ho tak cca půl roku a super :) Fitness aplikace běží, fotí to tak normálně na mobil, videa též.. takže mě to uplně stačí. Peníze taky přijatelné, design pěkný tak nač váhat :) Alena

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ten je teda ukázkovej :))) ale taky cennej :) koukám :D musím určitě koukat někde v nižší cenové kategorii... přitel by to asi nerozdýchal :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ja musim doporucit sony xperia ( jakykoliv, ja mam miro a sestra J, oba super). Umí toho stejne jako HTC nebo samsung, maji dobry prehravac a kamera a fotak je u nich ze vsech jmenovanuch nejlepsi. Malou slabinkou je jen procesor, jsou trochu pomalejsi, kdyz pouzivas vic aplikaci najednou. Muj stal necele ctyri tisicee, takze velmi slusna cena a bude to min bolet, kdyz se nekdy nahodou rozbije :)

    OdpovědětVymazat
  19. Naprosto tě chápu Nikki, protože mnoho lidí by to, co píšou jako anonymní pod svým jménem nikdy nenapsali, ale takhle jsou hrdinové. Hodně "anonymních" sice píše slušně, ale myslím že není tak velký problém si založit účet, zabere to pár sekund :)
    A u sebe na blogu jsem si všimla, že hnusné anonymní komentáře mám jen když napíšu něco ze svého života, nebo něco o tom, co se mi podařilo.......u receptů, cvičení a povídacích článků je klid :DD

    OdpovědětVymazat
  20. Markéto: ty a víš, že máš vlastně pravdu :)) fakt se vždycky přijde vyřádit nějakej tydýt když píšu hlavně o sobě, co jsem snědla, co jsem cvičila, na co jsem přišla, nebo co jsem vyzkoušela... jako bych neměla nárok dělat to, co dělaj všichni a psát o tom. Takže odhaduji, že to bude spíše "osobní" záležitost, o nějaké cvičení nebo články o fitness jim vlastně vůbec nejde... kdyby se aspo%n tací vyjádřili k tomu, co jim vadí, nebo s čím nesouhlasí v tom, co jsem napsala, ale to ne... hned jsem trapná, blbá, neinteligentní, tlustá kráva a já nevím co ještě... prostě, když přijdu na svůj blog, tak to fakt číst nemusím... něco jiného je, když někdo napíše, "ty hele, to s tebou nesouhlasím, já to mám jinak, ..." ale to ne... víš jak "mám ráda jogurt od Olmy" - komentář "ty jsi blbá"... tak jako kde jsme jako že? :D :D :D prostě to nebudu podporovat ani za cenu, že to můžu hned smazat, prostě tací nedostanou absolutně žádný prostor u mě. už ne... :) nevím, proč takovým bych měla vycházet vstříc...co? :D

    OdpovědětVymazat
  21. Bebe: díky, já už na Xperii koukala, mrknu ještě jednou... :) furt se v tom plácám :D

    OdpovědětVymazat
  22. Jj Nikki, nás kdysi učili říkat - souhlasím s tvým názorem, nesouhlasím s tím, co říkáš - trošku šalamounské, ale i odmítavý názor se dá říct normálně a slušně.
    Jinak k telefonu, vybírala jsem před vánoci, chtěla jsem dotykáč. Bylo mi řečeno, že Nokia dotykáče neumí (je skvělá na obyč. telefony). Doporučen mi byl Sony Xperia Miro, Samsung Galaxy Slll a vše od mě do té doby neznámé značky HTC. To prý je machr na dotykáče. Nakonec jsem vybrala HTC Woildfire S a jsem spokojená. Má toho víc než potřebuju :). Tak dobře vyber :)

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný přístup k těm blbcům. :-) Myslím, že nás, tedy těch, pro které jsi neskutečnou inspirací, je díky bohu mnohem víc, tak se vůbec neoplatí ničit si nervy nebo kazit si náladu ubohými komentáři některých zoufalců... :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Držím pěsti při výběru mobilu. Jsem technický antitalent, tak nemůžu radit :-)
    S omezením přístupu vymatlaných hlav naprosto souhlasím. Nemá cenu, aby takové zamindrákované,neuctivé a ještě sprosté vysavače energie ničili pozitivní náladu a dobrou energii tohoto Tvého blogu.
    Já osobně jsem MOOOC ráda za to, že nás Nikki pravidelně zásobuješ zkušenostmi, novými poznatky (co Ti chutnalo, co nového jsi odcvičila - a jak to funguje) a také fotkami. Já to beru jako skvělou inspiraci - co třeba uvařit- jak lze některé potraviny kombinovat. Těším se na každý nový článek. Líbí se mi právě ta lidskost, osobitost ve Tvém přístupu.
    Pokud mám na něco odlišný názor, tak to můžu připsat do komentu... ale proč bych měla být zlá a sprostá....:-( nechápu ty "lidi". Vždyť tady nikomu nic nenutíš, jen nám krásně pomáháš najít správnou cestu ke zdraví a pohodě.
    Chtěla bych někdy potkat takovou "nulu" face to face.... stopro by ani nehlesnul.... :-)... ale schovávat se za anonymitu...to je hrdinství...
    Drž se Nikki :-)
    PS: A vy zabedněnci, odtáhněte na jinou planetu

    OdpovědětVymazat
  25. ahoj Nikky, s výběrem telefonu Ti vůbec neporadím, však poradců se objevilo stejně dost, jak jsem pochopila :-)
    Ale moc Ti schvaluji zrušení anonymů. Z vlastní zkušenosti mám pocit, že jsou lidi hnusní tehdy, když jsou sami zakomplexovaní, nejsou srovnaní sami se sebou, pak jsou závistiví, zlí a prostě nejde na to nic říct, jsou to ubožáci. A jak se u nás v rodině říká, nejhorší je setkání s blbcem. Tak Ti přeji, aby těch blbců (velmi slušně řečeno) co nejvíc odpadlo, nejlépe všichni!
    Krásný den Nikky!

    OdpovědětVymazat
  26. Prsne vim jak se citis ja mobil resila pred vanocema bo me vypekl muj samsung( nechapu proc sem si ho kupovala omg a jeste k tomu dotykovej) no proste najednou"vytuhl" nereagoval na dotyk( trosku problem u dotykovyho phonu:D:D) no nakonec mam nokii zase obycejny model( potrebuju si zavolat napsat sms email a max vyfotit popripade prehrat mp3) to vse splnuje vic od toho necekam( na ostatni veci vyuzivam pc bo ipad) a hlavne je to kombinovany phone bo sem zanevrela na dotykovy. Jinak muj stary lezi v supliku mam v nem vse ale bohuzel se do nej uz nedostanu zejo kdyz i na pripojeni k pc( abych si vyzalohovala ) se ovlada dotykem:D
    Jinak pritel ma iphone jako je to celkem sikovny ale za me ne je to dotykovy proste a me to leze na nervy:)

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělá věc to zrušení možnosti anonymního komentování. Myslím, že už tak tě stojí blog spoustu času a energie, tak proč jí mrhat na mazání nějakých hloupých komentářů od anonymů... Co se mně naopak nelíbí, Nikki, je ten nový design blogu. Přijde mně dost nepřehledný. Zejména horní menu je oproti reklamám a upoutávkám dost málo vidět. Ale zdá se mně, že obecně je s novým vzhledem spokojenost. To jen mně se to furt nějak nepozdává ;)...

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Erchi, díky moc :)
    K tomu hornímu menu, je pravda, že minulá verze měla odkazy výraznější, nicméně jsou stále stejné, nepozměněné, takže nepřehlednost je spíše o "nezvyku" :))) Reklam je teď na blogu dost, naprosto souhlasím, ale je to z důvodu soutěže a samozřejmě, že chtějí sponzoři něco na oplátku = viditelnost :))) Další reklamy odmítám, je jich strašně moc, ale to by tady z toho bylo brzy jedno velké reklamní skladiště, a to já v žádném případě nechci i za cenu, že by mi ty reklamy měly vydělávat, což není můj úmysl, nikdy nebyl a nebude. Tak snad si zvykneš a vydržíš onu sponzorskou řadu :)))

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Nikki,moc Ti fandím a vždy ráda si přečtu článek od tebe,jsi úžasný človíček :o) a na květnovou výzvu se moc těším...opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Nikki,
    jen krátce k mobilu. Pokud chceš mobil, v dnešní době už doporučuju jen dotykovej nebo hybrida, což je dotykovej s klávesnicí. Jestli máš mobil, co nemá android, bude to pro tebe obří změna tak či tak. Stejně budeš muset dřív nebo později přejít na dotykáče, protože se obyč mobily přestanou vyrábět. Já mám samsung galaxy ace 2 a spokojenost velká. Ale asi to nebude mobil pro tebe. Tobě a tvým kapsám bych doporušila něco menšího. Každopádně podle toho jak píšeš to vypadá, že o mobilech nic moc nevíš, tak si zjisti co je android protože to pro mě byla změna veliká. Možnost stahovat aplikace (i fitness) zadarmo...úžasná samozřejmost ;) No nic, měj se a good luck!

    OdpovědětVymazat
  31. Opravdu si myslíš, že bych si vybrala HTC a rozhodovala se mezi Samsungem a dalšími dotykovými telefony, pokud bych nevěděla, co je Android? A co Symbian? A dokonce neviděla a nevyzkoušela rozdíl na vlastní oči? :))) Holka, já vím víc, než prodejce Vodafone mobilu, jak jsem se dnes přesvědčila :D Ten ani nevěděl jaký tok obrázků za vteřinu má video u Huawei, který mi nabízel a já si odpověděla sama :) Takže sice nejsem zběhlá, ale dej mi důvod a učím se rychle :) Nepodceňovat :)

    OdpovědětVymazat
  32. Určitě bych ti doporučila HTC Desire X, je to nejlepší mobil, co jsem kdy měla a že já dotykáč nechtěla!! :-D A jinak na rejpaly se vykašli, jsou to k*eténi..

    OdpovědětVymazat
  33. Já mám Samsung i iPhone a určitě bych doporučila Samsung, třeba S II. Výborné ovládání, pobere to všechny fitness aplikace (a že já jich mám :)), hudba i videa výborný, zacházení taky, navíc je lehkej (i když trochu pádlo :)) A myslím si, že cena je opravdu dobrá, když vezmu v úvahu co ten telefon všechno umí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)