Květnová fitness výzva


Již před nějakou dobou zde probíhaly na blogu společné týdenní výzvy a já dlouho přemýšlela, jak se k takovým výzvám navrátit a co všechno bych do výzvy měla zařadit tak, aby nás to všechny bavilo, aby nám to něco dalo, abychom společně na sobě něco objevili a zjistili třeba, jak se po oné výzvě cítíme a (ještě jednou) třeba budeme chtít s určitými výzvami pokračovat i nadále. 

Nebudu vůbec skrývat, že mne na nápad denních výzev navedla Zuzka Light, která někdy loni pro své fanoušky takové výzvy pár dní pořádala. Já bych však nechtěla setrvat jen pár dní, ale rovnou dva týdny. Každý den po dobu dvou týdnů si dát jeden úkol, žádné šílenosti, který bychom společně dodržovali a následně se dělili o pocity a dojmy. Já se toho samozřejmě účastním také (v rámci možností). 

Začneme tedy v pondělí 13. května a skončíme v neděli 26. května, pak zde již bude věnován prostor soutěžícím z projektu Moje proměna do léta :))) Co říkáte, zkrátíme si čekání? :))

V neděli před startem této Květnové fitness výzvy si zadáme úkol na následující pondělí a budeme tak činit vždy den dopředu, abychom věděli, co nás čeká. Nejde o žádnou soutěž, ale spíše o "zábavu", která nám všem může něco dát, co by ne :)) Budete-li se chtít účastnit všech výzev nebo jen určitých bude záležet jen a jen na vás.

Přesto dostanete jeden úkol. Já už v hlavě nějaké výzvy mám a tedy máte (máme) se na co těšit. Ale přesto bych ráda přečetla i pár vašich nápadů. Výzvy se budou týkat fitness, to znamená, že se budou točit kolem zdravého stravování, zdravého přístupu k sobě samým, cvičení, aktivit, čehokoliv na čem byste rádi zapracovali, alespoň na ten jeden den :))) Pište do komentářů zde na blogu nebo do komentářů na FB stránku. 

Moc se na tohle s vámi těším :))) 

Nikki.

53 komentářů:

  1. Ahoj Nikki, tohle je super nápad ;) hlasuju pro každodenní pořádné protahování se (i kdyby po něm nemělo následovat cvičení), protože mi po relativně krátkodobé nečinnosti rychle tuhnou svaly a trvá mi dlouho, než je zase rozhýbu a tohle pro mě možná bude motivace, abych se neflákala :D Marky Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Nikki, úplně si mě nadchla. Je to skvělý nápad a už se moc těším. :-) Tohle teď vážně potřebuju :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já navrhuji, aby každá(ý) z nás kdykoli během dne sebe za něco pochválil, co pro sebe udělal nebo něco na sobě pochválil, třeba nějaké změny. Abysme se měli rádi a hubnutí nám tím pádem půjde i líp, pozitivní přístup určitě pomůže. Navrhuji to proto, že s tímto mám problém já, často na sebe nadávám, nelíbí se mi moje postava a asi to dobře není.

    OdpovědětVymazat
  4. Co se nápadů týče, tak může to být třeba vyzkoušet nový recept, přidat nebo vyřadit do jídelníčku určitě potraviny, zařadit do workoutu nějaký společný cvik...

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s Míšou, pochválit se (samozřejmě oprávněně - ne za to, že "Já dneska snědla 7 knedlíků, jsem dobrá!!") je asi neužitečnější výzva, a do těch dalších už to pak půjde samo :)
    Napadlo mě, aby každá (co chce samozřejmě) udělala nějakou pěknou fotku, sdílela ji, a k tomu napsala, jak se cítí nebo co na sobě má ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. super nápad, jsem zvědavá co bude za výzvy, tady toho se hrozně ráda účastním, aspoň se nenudím:D

    - sepsat 10 veci, ktere delam pro sve telo
    - sepsat 10 veci, ktere delam a vim, ze telu skodi
    - napsat dopis svemu telu

    - výzva kliky - 10 dámských, 10 u zdi, 10 pánských

    - výzva strava - ráno si nachystat jídlo na celý den

    - dny zaměřené na určitou potravinu (aby byla obsazena v kazdem jidle dne)

    no, fantazie je pryc, zatim to vzdavam, holky budou mit lepsi napady:D

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápad :) Rozhodně se zúčastním ... Já jsem se teď zamilovala do švihadla, takže hlasuji pro výzvu s tím spojenou :) Např. vydržet skákat co nejdelší dobu bez zakopnutí? Nebo tak něco :)

    OdpovědětVymazat
  8. Těšim se! Snad budu do pondělí fit, dnes jsem bohužel ráda že sedim a koukám :) Celou zimu jsme byly krásně zdraví a ted sem chytla od dcery krásnou rýmu, bolest hlavy, krku ... fuj :D

    OdpovědětVymazat
  9. Už se těším :)) Poprvé se zapojím (když budu samozřejmě plně k dispozici)

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně bych tam nějak zařadila pitný režim. Je důležitý. Tak např.: denně vypít min. 2 litry čisté vody! A do výzvy se také pustím! Snad už budu použitelná!

    OdpovědětVymazat
  11. super nápad, do tohohle jdu taky:) já jsem pro nějaký recept a podělení se o něj, vyzkoušet nějakou novou potravinu (samozřejmě zdravou) nebo ještě líp nějakou který jsme se doposud vyhýbali, protože je to přece všechno o překonávání našich hranic :)

    OdpovědětVymazat
  12. Joo, sice mi pak začne zkouškový, ale to neva - aspoň budu mít víc času :D Jdu do toho, zatím sem se ničeho nezúčastnila, tak už se moc těším..
    Jinak ten nápad s fotkou mi přijde docela dobrý - zjistila sem, že když se vyfotím třeba v nějakém hezkém oblečení, nebo po cvičení z dobrého úhlu, tak mi to hrozně zvedá náladu a sebevědomí, dívat se na tu fotku :)) A líbit se sama sobě je přece základ :)

    OdpovědětVymazat
  13. To zní skvěle! Ještě jsem se nikdy takové výzvy neúčastnila, ale tentokrát mám chuť to zkusit. Budu se těšit.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Přemýšlím. Třeba to, že se nebudem celej den hrbit a budem chodit pěkně vzpřímeně s hlavou vzhůru a z vesela? :)
    co pak den bez televize? Myslím si, že se to dá vydržet...
    Nebo jak už dělala zuzka, den bez přidané soli, cukru...
    A co bych teda chtěla někdy zkusit je meditace. Třeba na 10 minut, ale furt se k tomu nemůžu dokopat a spíš nevím jak na to...
    A co by taky stálo za vyzkoušení je den bez zlozvyků. Tak si každej zvolí, co je jeho zlozvyk (podrážděnost, drby, cigarety, kafe, televize, kousání nehtů....), cokoliv a zkusí den bez toho!!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jako matka 3,5 letých dvojčat bych brala výzvu 2 týdny nedojídat po dětech :)) Vlastně to je můj hlavní problém a proto jsem tam, kde jsem (při 163 cm - 71 kg) ...

    OdpovědětVymazat
  16. napadají mě

    sníst n porcí zeleniny
    den bez příloh a pečiva
    den s dostatečným přísunem bílkovin
    den se zaměřením na konkrétní skupinu svalů (libovolné cviky)
    kardio výzvy
    taky den venkovního cvičení

    a už mě nic nenapadá :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Já sice na tady těch společných výzvách zatím vždy ztroskotala, ale třeba mi to teď půjde lépe, tak uvidíme. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Den, kdy půjdu brzy spát, abych naspala alespoň 8 hodin a řádně si odpočinula. Nevím, jak vy, ale já mám s odpočinkem docela problém. Nikdy nezvládnu jít spát brzy a vždy se i brzy probudím, takže spím jen tak 5 hodiny denně :( Potřebuji na tom zapracovat :(

    OdpovědětVymazat
  19. Mě by se líbila výzva vzít si na starosti nějakého vašeho blízkého, který by se sebou chtěl něco udělat, ale nemá dostatečnou motivaci k tomu začít nebo o tom nic neví a bojí se toho....Je spousta lidí, kteří nemají o zdravém životním stylu ani páru a myslí si, že zdravé jídlo je hnusné a cvičení je strašné zlo :D I já jsem si to před časem myslela... Kdo by chtěl, může mrknout na můj blog o mojí proměně :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý nápad, půjdu do toho! Nad nějaký výzvami se ještě zamyslím ;)

    OdpovědětVymazat
  21. bezva nápad. Můj nápad: najít někoho ve svém okolí, kdo si s námi zacvičí (zaběhá)

    OdpovědětVymazat
  22. To vypadá skvěle, ráda bych se zapojila :).

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem pro, super!! Návrhy: Pitný režim, Uvařit dobrou a zdravou večeři/oběd pro sebe i miláčka, hezky naaranžovat a aby to i jemu chutnalo:-), Zkusit nový workout, který běžně necvičíme (když cvičím Marušku, zkusím Boba), Zařadit novou potravinu do jídelníčku, Jako odměnu, když splníme výzvy navrhuji jeden den relax - masáž, bazének, sauna, kosmetika.. prostě odměnu:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Paráda! :) už se těším, co nás všechno čeká! Navrhuju výzvu "celý den bez auta" - takže chodit celý den pěšky nebo jet na kole.. (krom lidí,kteří dojíždějí daleko do školy/práce.. těžko někdo půjde 30km pěšky do práce :-D)ale třeba jít na nákup pěšky a ještě si "zaposilovat" s taškami atd atd..

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Nikki:-)jsem nadsena celymi tvymi strankami a dekuji ti ze jsi me dovedla k uzasne Jillian a Zuzce:-)cvicim 3 tydny a uz ted se citim skvele a tesim se na leto:-)navrhuji jako vyzvu jeden den kdy kazda(y) vyzkousi nove jidlo,novy recept:-)myslim ze stereotyp v jidle neni dobry a pri zdrave strave by se melo i experimentovat:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Nikki:-)jsem nadsena celymi tvymi strankami a dekuji ti ze jsi me dovedla k uzasne Jillian a Zuzce:-)cvicim 3 tydny a uz ted se citim skvele a tesim se na leto:-)navrhuji jako vyzvu jeden den kdy kazda(y) vyzkousi nove jidlo,novy recept:-)myslim ze stereotyp v jidle neni dobry a pri zdrave strave by se melo i experimentovat:-)

    OdpovědětVymazat
  27. Dííky Nikki,
    moc se těším, určo se zapojím také :-)
    Skvělý nápad.
    Nový workout zní bezva a taky den bez soli- jak to nevrhovala Zuzka Light, nebo den bez umělých sladidel. Líbilo se mi i 50 opakovaček jakéhokoliv cviku nad rámec cvičení.
    Jen moc prosím, žádné partnery na cvičení. :-( To jsem předem odepsaná, nedokážu cvičit před nikým jiným...
    Ještě by bylo fajn vyzkoušet novou potravinu- zařadit do jídelníčku nebo vyzkoušet recept obsahující právě nějakou konkrétní potravinu.

    OdpovědětVymazat
  28. Moje výzva? Aby každej vyzkoušel koloběžku :) nějakej konkrétní den.. v Praze jí na Radlické zapůjčují zdarma www.yedoo.eu

    http://zena.centrum.cz/zdravi/hubnuti/clanek.phtml?id=751998

    OdpovědětVymazat
  29. už teď se těšim, zrovna ten tejden šprtám na státnice a je problém zvednout se od učení, furt jakoby nestíhám :D tak todle je přesně to co, potřebuju ! jdu do toho, přesný načasování :) a nešetřit nás Nikki :D

    OdpovědětVymazat
  30. muze to byt treba tak, ze kazda vyzva bude mit dve casti, cvicebni cast (cvicit x dlouho, udelat x opakovani nektereho cviku, zkusit novy sport apod.) a tu lifestyle cast (zkusit novy recept, vypit spravne mnozstvi vody za den, jist vice zeleniny...)
    kazdopade dobry napad, tesim se :)

    OdpovědětVymazat
  31. udělat si rekvalifikační kurz na fitness trenéra nebo výživového poradce a začít si vydělávat tím, co člověka opravdu baví :)

    OdpovědětVymazat
  32. Paráda!! Právě jsem na začátku svého shazování, potřebuju sundat 6 kilo nabraných cpaním se hormonů a dalších prášků; lepší motivaci a začátek jsem si ani nemohla přát! A líbí se mi i startovací datum ;o) Děkuju, těším se a s radostí se hlásím!!

    OdpovědětVymazat
  33. hlásím se také, je třeba se na sebe usmát ;-)
    Já bych zařadila nějaký workout z bodyrocktv ;-)

    OdpovědětVymazat
  34. parádní nápad Niky :)) Sama se k tomu totiž nedokopu :/ ;)

    OdpovědětVymazat
  35. jééé paráda, taky se přidávám, mě napadlo něco jako očistný den. Jeden den bud jen zeleninu nebo tak něco a tělo očistit, je přece jen jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Nedočkavě čekám na pondělní úkol :D

    OdpovědětVymazat
  37. Super nápad Nikki :) Už sa nemôžem dočkať :D

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, od včera hltám tenhle blog, moc se mi líbí a musím říct, že mě to dost nakoplo k tomu začít něco se sebou dělat:) Hned včera jsem se do toho vrhla a začala úplně první den s Jillian (1.den 1.level), takže tahle výzva je pro mě super načasování. Už se těším na úkol:) Inka

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj Nikki. Chcela som poprosit o radu. Cvicim uz dlhsiu domu J.M. 30 day shred s 1,5kg cinkami a vcera ako som cvicila, tak mi priatel povedal, aby som uz necvicila s cinkami, ze mam uz svalnate ruky a ze budem potom vyzerat ako muzatka. Chcela som sa spytat, ze cim mam vymenit 1,5kg cinky, napriklad za 0,5kg, aby mi nerastli svaly na rukach, alebo ci mi nevies odporucit nejaky cvicebny program bez ciniek? Dakujem velmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
  40. Proč bys nemohla jíst polívku a druhé? :)

    K tvému prvnímu dotazu. Kdyby stačily člověku 1,5 kilové činky na hromadu svalů ála mužatka, nemusely by fitnessky tahat ty těžké váhy v posilovnách ;) V rukách získáš na objemu jen v případě, že se bude na těle navyšovat vrstva tuku, která bude svaly obalovat. Nehrozí, že bys po takové váze nabrala hromadu svalů. To častěji taháme daleko těžší tašky domů :))

    OdpovědětVymazat
  41. Praveze som si to uvedomila, az ked mi to povedal, fakt su tie moje ruky objemnejsie, ale tvre, mam aj dost velky triceps a aj ked ich napnem... mam postavu hrusku, chcela by som schudnut od pasa dole. Rozmyslala som na tymi 0,5kg cinkami, aby tie ruky uz neboli horsie... ja som mala este predtym silne ruky, ale roztrasene, teraz su pevne a svalnate...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)