sobota 18. května 2013

Květnová fitness výzva - Den 7 - REPLAY


Za námi je téměř týden, je to neskutečné. Dnes probíhá pyramidová výzva, tak se mrkněte, pokud jste se ještě nestihli účastnit, všem, kteří už vyzkoušeli, se klaním. Byla to opravdu náročná výzva :) JE to náročná výzva. Já se u každého 45 vteřinového intervalu modlila, ať je už sakriš konec :) Jak jsem si vedla se můžete dozvědět právě u příspěvku pro šestý den nebo v tréninkovém kalendáři. 

A na co se vrhneme dnes? Možná někteří z vás tušili, možná ne. Vesměs bývá neděle odpočinkovým dnem, takže nebudeme vymýšlet nic nového, ale vrátíme se k tomu, co jsme se již naučili. Máme zde šest různých výzev, které se za poslední týden objevily a vašim úkolem bude zopakovat si tu nebo ty, které se vám líbily, které jste nezvládly a pro které byste chtěli třeba další šanci. Tak přesně zítra ji dostanete :)) 

Do anketního formuláře si zahlasujte, jakých výzev se budete účastnit - pokud stačí jedna, máte ji mít. Pokud chcete všechny, tak prosím, ale věřím, že budete raději při zemi a nebudete si dávat velké nedosažitelné cíle :) Každopádně, do komentářů připište, jakou výzvu si pro zítřek neodpustíte, moc ráda si to přečtu. 

A jaké výzvy jsme tady přes týden měli?
 
 
 

Kliknutím na daný obrázek se dostanete na příspěvek, který vám popíše, o jakou výzvu šlo. 

Můžete hlasovat pro více výzev :)


Omlouvám se, anketu j

27 komentářů:

  1. Tímhle jsi mě Nikky potěšila :) Díky očkování jsem vynechala středeční interval, takže si ho dám zítra. K tomu připojím barevný den plný vitaminu, moc mě bavil :)

    OdpovědětVymazat
  2. na zítra si dávám den bez sladkostí a zkusím znovu zdolat pyramidu :)
    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  3. pyramida byla super! :) a pro sedmý den asi zůstanu u napravování chyb - budu dýl spát! :D

    OdpovědětVymazat
  4. pyramida byla skvělá ten 45 vteřinový interval byl masakr..já si zopakuji den bez sladkostí - nikdy není dost tréninku svojí vůle, a intervalový trénink - ten jsem nezvládla bylo mi dost blbě:-( ochutnávací den jsem si dala neska:-D ochutnala jsem konečně burákové máslo a ubec mi nechutnalo:-( jak by řekl můj přítel - sem divná:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Kami: tak doufám, že to splníš!! spánek je důležitej (jako bys to nevěděla, zas chytračím :D)

    Wilojka: :D někomu prostě sedne, někomu ne. Zkus mu dát ještě jednu šanci a nezkoušej ho jen tak. Opeč si toust a rozmaž to máslo na to. jak to bude teplé , tak to máslo změkne a chytne i lepší chuť :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem nesplnila ten intervalový den, tak to dneska napravím :) A mimo jiné dneska začínám 1. den 3.levelu 30 Day Shred, tak na to jsem taky zvědavá, ale už se těšíííím :) Diety jsou FUJ

    OdpovědětVymazat
  7. Já dám intervalový trénink, barevný den a pokusím se nemlsat. Na první dva body se těším, ten třetí je pro mě opět výzva! Přeju krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych byla třeba i pro vegan den (popř. paleo, raw,...)
    Myslím, že si lidé nedokážou představit přestat jíst některé jídlo, které jí neustále každý den (a nemyslím ovoce nebo zeleninu). No, mohlo by to být zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já jdu do bez sladkostí, první den ochutnávky (mám doma amarantové vločky), barevného dnu, a intervalů :-) v anketě dávám barevný den, protože ten bych si vybrala, kdybych mohla jen 1 :-) měj se krásně,
    Cali

    OdpovědětVymazat
  10. Cali, můžeš hlasovat pro více :) Ne jen pro jeden, je to napsané na anketou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já se opět vracím ke dni bez sladkostí, su na sebe zvědavá :D a zopáknu si aj intervalový trénink, který se mi moc líbil:) už se na to těším;)

    OdpovědětVymazat
  12. Já určitě den bez sladkostí, minule jsem to nějak nezvládla :D a barevný den si taky zopakuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě den bez sladkého, pak chci intervalový trénink a barevný den :)

    OdpovědětVymazat
  14. Takže to budú žiadne sladkosti, intervalový tréning a pyramída. Dám si to ráno ako rozcvičku :D. Tie sladkosti by som mala každý deň vyzývať, lenže teraz je to také ťažké vzhľadom k meninám a narodeninám, takže to bude skutočná výzva.

    OdpovědětVymazat
  15. Já si zopáknu nejíst sladké, po včerejšku a dnešku, to je super nápad :D jinak já nechápu jak někdo může pít málo, já bych umřela, když mam žízeň, tak jsem podrážděná a nemyslim na nic jinýho než na vodu! :D Zkusím si zítra počítat, kolik vypiju, pitný režim dodržuju velmi vzorně, skleniček je vypito za den doost :D

    OdpovědětVymazat
  16. Je mi to jasné. Zamyslím se, až budu funět mezi tabatou a pyramidou nad tím, jak budu muset přidat, když v součtech jsi mě potupně porazila. :D:D:D Ne, vážně. Asi jsem začala procházet menší krizí, tuším jsi mě z ní vyvedla. Takže platí to, co jsem právě napsala. Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  17. Najprv som rozmýšľala, že si zopakujem ten "barevný den plný vitamínů", ale keďže zajtra je nedeľa a ja môžem ísť u nás v meste nakupovať asi tak dákam do Číny, tak si zopakujem Deň 5 "den, kdy napravím chyby". Chcela by som si dať hneď niekoľko bodov:
    -Príjem pod 6 000 Kj
    -Pitný režim minimálne 2 litre (áno, nie si jediná, ktorá má s tým problém :D)
    -BYŤ SO SEBOU SPOKOJNÁ ASPOŇ V TEN DEŇ =/

    Tú pyramídu som si práve odcvičila, ešte teraz som celá roztrasená, pretože ešte pred tým som si zacvičila 1/2 hodinový workout od Fitnessblender :D
    Btw. ešte by som si do toho zoznamu mala pridať: DNES NEPREČÍTAŤ ANI JEDNU KAPITOLU ERAGONA! :D Mám s tým strašný problém, proste tú knihu vezmem namiesto učenia, či dokonca cvičenia :OO :D
    Tie tvoje výzvy sú úžasné, vždy napäto prichádzam na tvoj blog, že čo si zas vymyslela :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. kdybych zítra neměla přijímačky, tak bych si dala asi no sugar day, ale jelikož mám bohužel ty pitomý přijímačky, tak smůla... Dám si nejspíš barevnej den a k tomu dnešní pyramidku ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Nikki, vše je super, jen jsem nezvládla žádnou novinku, po 12h v práci jsem nějak obchod vzala oklikou, takže se tu přiznávám, možná až alibisticky, ale tohle není pro mne ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. snbbibi: nějak jsem asi tvůj komentář nepochopila :) dnešní výzva není jen o "novince", pokud tím myslíš jednu z výzev. Máte si vybrat, co vám bude vyhovovat, dnes se prostě jede "opáčko" :))

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj holky, program květnová výzva je super, je nejlepší dělat každý den nějaký malý krůček, z toho si člověk potom může spoustu osvojit a dělat nadále

    OdpovědětVymazat
  22. Intervaly taky hotovy :-) tentokrst 155 air squatu, zlepseni od minule :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Díky za volnost a free style, Nikki :-)
    Při neděli to bylo milé.
    Řekla jsem si, že to nechám volně plynout a uvidím, jestli něco zdolám :-)
    Dala jsem Jill...a pak po chvilce zregenerování, jsem dala tabatu (2x squaty, švihadlo, plank - úplná likvidace zaručena). No a abych si večer trochu zvedla tlak, přidala jsem pyramidku (švihadlo- opět, high knees, úklony a ještě jednu posilovačku ve stoje na břicho- od Jill...viděla jsem to jednou na You Tube- Standing Abs Workout). Takže za mě spokojenost:-).
    Jako nové jídlo dneska premiérově červený mangold (úplná náhoda)- výborný :-) a olivy plněné pastou z piri piri- ty jsem v týdnu koupila...a ještě nebyla příležitost vyzkoušet. Pálí dobře, ale to mi vyhovuje :-)
    Není to sice žádná super novinka, ale tuhle kombinaci jsem ještě neochutnala.
    Sladkosti jsem dnes neměla, ani na ně nějak nebyla chuť... kromě Proteinu Delite- jako nej odměna po docvičení :-)... mňááám s ledem.
    Barvičky jsem neřešila, ale i tak nějaké vitamínky byly v salátu a vodě s ovocem (bylo mi odpo teplo). Tak aspoň padlo rajčátko, pažitka, hlávkový salát, olivy, mangold, feferonka :-), broskev, jahůdky, zázvor, limetka.
    Zjišťuji, že je někdy dobré netlačit na pilu...ono si tělo samo najde cestu k tomu, co se mu líbí nejvíc a co mu vyhovuje.
    Pěkný večer všem :-)
    Těším se na další výzvový týden, Nikki :-)


    OdpovědětVymazat
  24. No vidíš, jak jsi to krásně zvládla :) Je to zvláštní, ale dnes byl také pro mne takový den, kdy to šlo samo :) Dala jsem si jen tři úkoly a říkala si, buďto to vyjde nebo ne. A ono to vyšlo hned v pěti bodech :) Takže máme být na co pyšné :)

    OdpovědětVymazat
  25. :-) jééé, to je hezké :-)
    Mám taky radost, že nejsem sama, komu to šlo tak nějak automaticky :-)
    Připadla jsem si trošku provinile...že jsem se ani nějak extrémně nesnažila :-) No, teda až na ten plank - to je můj killer forever.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak já se jdu taky pochlubit ;-) Zvládla sem den bez sladkýho - odolala sem si zmrzlině, co mi nabízel manžel... a nečekaně jsem zvládla i ochutnat něco nového a to slunečnicový chléb, a musím říct že byl výbornej, dokonce i manželovi chutnal což mě teda až zaskočilo, protože on tmavý pečivo nerad, protože je zdravý :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)