středa 15. května 2013

Květnová fitness výzva - Den 4


I AM THRILLED!!!! Tedy, jsem nadšená :) Nadšená z toho, jak jste se i včera zapojili do výzvy a opravdu jste se snažili barevně sladit všemožnou zeleninu a ovoce. Dokonce jsme společně přišli na to, že není od věci se více zaměřit na to, co vlastně doopravdy jíme, že by to ani v tom ovoci či zelenině neměl být stereotyp, ale barevnost plodů obměňovat :) Moc příjemné zjištění. Tedy pro mne určitě :)
Trošku jsem se bála dnešní cvičební výzvy, ale kupodivu jste mi udělali radost taky, protože se vás určitě také valná většina zapojí a koukám, že už dost z vás má i splněno :). Dokonce i já se zapojila a svůj hlas jsem již do ankety zařadila :)) Pro dnešní probíhající výzvu jsem si vybrala dřepy.
Jak jsem již naznačila, s tím mým pupkem se nedostanu až dolů :D Takže jsem se vrhla na air-squats, které posledních 14 dní cvičím hodně často. Teď jsem si však dala 3 dny od dřepů pauzu a říkala jsem si, že budu možná ráda, když za ty 4 intervalové minuty dám 50. Nakonec jsem sama sebe překvapila ve dvou věcech. První z nich byla, že jsem jich dala 106 a druhá věc, že si tak málo věřím :))) Nicméně, ve finále mám ze sebe radost a stehýnka mě pálily jak čert :D 

Dnešní výzva bude pro někoho možná ok, pro někoho méně, ale budu opravdu moc ráda, když se za každou cenu hecnete!!!! Zítra totiž budeme mít všichni zúčastnění svou premiéru. Budeme mít den, kdy budeme poprvé ochutnávat... a co? To už nechám na vás. Zcela na vás, co si vyberete :)) Může to být ovoce, zelenina, typ luštěniny, prostě něco, co jste doposud neochutnali a třeba jste o tom už dost slyšeli. Zítra je ten správný den :))) Můžou to být věci ze zdravé výživy, oříšky, semínka,... cokoli. Co však musí být zachováno je to, aby se to nevymykalo fitness stylu. Takže ne, že si půjdete koupit bůček :D Nebo tu novou mandlovou čokoládu, nebo nové krekry sýr a slaninu :)) Nene, musí to být stále v rámci zdravého stravování :)))

Abych vám pomohla trošku, ukážu vám, co jsem si na zítřek vybrala já. Nakoupila jsem si směs oříšků, to by nebyla ani taková novota, ale nikdy jsem neměla para ořechy a poprosila jsem tudíž paní prodavačku o pár kousků :))) K tomu jsem přikoupila jablečnou vlákninu, kterou někteří z vás používají. Ne přímo jablečnou, ale prostě vlákninu, do jogurtu, do müsli, do kaší, protože má sytící schopnost :) Takže i to zítra moc ráda vyzkouším, protože jsem nikdy nic takového neměla. 



Nemusíte nakupovat žádné drahé položky, já jsem do zítřejších kousků investovala asi 30 korun :)) Pokud ovšem chcete něco cennějšího, nebudu vám v tom samozřejmě bránit.

Úkol je tedy jasný, vyzkoušet něco nového a uvidíme, zda nám to zachutná a bude to i nadále tvořit součást jídelníčku, nebo si uděláme naprosto opačný názor :) Každopádně zítra je ten den :))) 

Tentokrát žádná anketa nebude, moc ráda si přečtu vaše komentáře buď na FB nebo zde na blogu. Nakupte a zítra mi přijďte říct, co jste ochutnali a jak chutnalo :) Budu se moc těšit :))

Dneska nezapomeňte na cvičení :)) Buď v rámci tréninkového plánu nebo v rámci fitness výzvy pro dnešní Den 3

70 komentářů:

  1. je toho tolik, co bych chtěla ochutnat! :) tak uvidíme

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už se těším, až vyzkouším, mám doma už surovinu, tak se ti pak pochlubím! :)
    A hlásím, že jsem sice dnešní výzvu moc nezvládla na tabatu, ale dřepuji i mimo ní, třeba jdu do kuchyně, tak dřepy apd. Víc se do toho, bohužel, zapálit nemůžu! :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je bomba! Tyhle nápady mě moc baví! :) Neměla jsem nikdy chřest, tak jdu na to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. super! Zrovna včera jsem si v Tescu koupila granátové jablko ve slevě, tak ho zítra zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy, konečně, ochutnám avokádo :-D, když je k tomu teď příležitost, stále jsem k němu nenašla odvahu! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavá výzva :) odcvičeno teda ještě nemám, ale to se zítra teda stavím v Lidlu pro slunečnicová semínka (sice solená, ale ...), na které jsem dneska koukala a nekoupila jsem si je :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak toto som potrebovala. V skrinke mi už skoro polrok a"straší" kuskus a nejak som nemala odvahu ho vyskúšať. No a dnes som si našla receptík na zeleninový šalátik s kuskusom, tak som zvedavá sama ako to dopadne.

    OdpovědětVymazat
  8. Para ořechy jsem taky nedávno "objevila", v první chvíli mi moc nechutnali, ale už jsem si na ně zvykla a mám je ráda - jen ta cena!
    Budu ráda za poznatky v jablečnou vlákninou - jestli opravdu dobře zasytí a jakou to má chuť.
    Případně jiné novinky od ostatních, co sama neznám :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že tato výzva nebyla už v pondělí, to bych měla splněno. Přišel mi můj první Mixit, a to hned s příchutí zeleného čaje. Moc dobrý.
    Blbý je, že mě nenapadá nic, co bych ze zdravých jídel neochutnala - v této oblasti se rozhodně neodbývám. Jedině snad kefír nebo jogurtové nápoje a k tomu mám už odmalička odpor. Tak budu pročítat tady komentáře, třeba mě bude něco inspirovat.

    OdpovědětVymazat
  10. Super! :))mám doma z posledného nákupu hneď niekoľko vecí, ktoré som ešte neskúšala - kuskus, pšeničné vločky, jazmínovú ryžu a celozrnné špaldové cestoviny.. niečo z toho zajtra určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já zítra ráno vyzkouším poprvé rýžové mléko ;-) A také mě zajímají postřehy ohledně jablečné vlákniny :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zítra jdu do zdravé výživy, takže si tam určitě něco nového přikoupím! :)) Tvoje výzvy mi opravdu čtou myšlenky :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak to zítra zajdu do DMka a vyberu si něco tam :)..
    ke cvičení jsem se ještě nedostala.. tak nejspíš dneska večer, teď se musím učit.. :(

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  14. Ech...zrovna dneska jsem už skoro držela v ruce svazek chřestu...nakonec jsem ho ale nevzala. Kdybych to věděla, určitě by byl v lednici. No nic, tak budu improvizovat. Ve spíži mi už tleje pytlík s fazolkami Adzuki a jeden Bulgur. Tak se uvidí.
    Nikki, fakt dobrý nápady :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Zítra jedu do masážního salonu, kde brigáduju, holky tam prodávají dost věcí ze zdravé výživy, tak se poohlédnu po něčem stravitelném. Miluju sekanou se šmakounem, není nejlevnější, ale výýýbornááá. :-)
    Zitra určitě něco mňam vyberu.

    OdpovědětVymazat
  16. ty hele, ale to jsi mohla říct dřív, bych si nechala pohankovou kaši na zítra xD...

    hele a počítá se Nikki i když si dám něco, co jsem už měla, ale udělám to na jiný způsob???? ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. poslední dobou zkouším pořád něco nového, tofu, schmacky, tempeh, kuskus, domácí sojové a mandlové mléko, sušená rajčata... a zítra přidám jáhly :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Asi budem vyzerať trocha blbo, pretože ostatní skúšajú také super veci... :DD No ja by som chcela vyskúšať ryžové lupienky, ktoré som dnes uvidela, ale mala som presne 52 centov na ovsené vločky :D A možno ešte krupicovú kašu v prášku, ktorú som ešte nikdy neskúšala. Vymýšľaš úžasné výzvy, aj tá tabata, čo som si dávala dneska... si úžasná, ďakujem ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Tabata mě dneska úplně nadchla (nechápu proč jsem z toho měla takový strach)....strašně rychle to utíká :-). Dala jsem všechny cviky... postupně. I když u plank bych radši nekomentovala svůj slovník... :-)
    Ráda zkouším nová koření, tak něco neznámého zítra vyberu a použiju do vaření. Mrknu i do obchodu, třeba mě něco nového padne do oka.
    Skvělý nápad, Nikki :-) Těším se jak malé děcko...

    OdpovědětVymazat
  20. Miluji vaše komentáře. Často se u nich dost nasměju :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to teda nevím,těžké, ale díky tobě kočko, teď každý den poletuju v obchodě jak černá ruka :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Hmmmm, nejak nemam inspiraci, nebo spis kde zitra co splasit, cely den na veletrhu :-/ ochutnala bych cerstvy fik, ale ten tam nesezenu.. No uvidim, jestli mi neco cvrnkne do klobouku

    OdpovědětVymazat
  23. Tak já si jdu teď zacvičit Jill, pak si dám dnešní fitness výzvu a snad mě něco nového co bych ochutnala napadne :D Všechno co je zde napsáno běžně jím, tak uvidíme. Beztak vyzkouším zase pro vás ostatní běžnou věc :D Jsem zvědavá na zítřejší test blog :D

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, mužu se ještě přidat do výzvy ? :) nějak jsem prošvihla začátek :///

    OdpovědětVymazat
  25. tak na zítra mám koupený batát :) jsem moc zvědavá jak to bude chutnat!

    OdpovědětVymazat
  26. Nikki, musím říct, že touhle výzvou jsi mě dokonale vykolejila, protože už jsem přestávala mít naději, že ochutnám něco novýho. Mám totiž posledních pár dní takových ochutnávacíh :D minulý týden jsem poprvé měla robi maso, špaldový vločky, červenou čočku v pondělí.. ale nakonec jsem si vymyslela, že si koupím špaldovej pufovanej chlebíček a ještě si skočím do zdravky a třeba něco objevím. Jinak mě ta výzva zatím moc baví!! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Perfektní nápad. Jen mě strašně mrzí že cvičících výzev se nemohu účastnit. Jsem v 35tt. Ale o to víc se nemůžu dočkat až se po porodu vrhnu do cvičení... Strašně mě tu všichni motivujete. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  28. Super napady Nikki. Ja som v pondelok ochutnavala zavarany cicer a dnes to bude suseny cicer :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak já chtěla nejdřív ochutnat granátové jablko, ale nesehnala jsem ho. Skočila jsem k nám do zdravky a vybrala si na svačinu Sojový nářez s mořskou řasou od AMUNAK a k odpolední sváče jogurt - rýžový rakytníkový dezert AMUNÁČEK. Nářez je moc dobrý, dezert teprve čeká...

    OdpovědětVymazat
  30. Tak ja som si kupila balkansky syr- ten som teda este nemala, planujem ho na vecer, tak dufam, ze je chutny a ze sa naveceriam :-)

    OdpovědětVymazat
  31. tak toho jsem se bala:-)) jsem strasna konzerva:-)) no a taky asi skrt, protoze jsem se teda premohla a koupila jsem dva bataty a staly me pres tricet korun:-)) tak si je dam do vitrinky a budu na ne chodit koukat. ale ne...
    ale jinak se nebudu vymlouvat, ze u nas v zapadakove nic extra nekoupim, ptz mam doma uz pul roku quinou a nemuzu se odhodlat to zkusit. no tak jako prvni krok mam sojovej jogurt, snad to bude nejmin bolet:-))
    jinak se mi tyhle vyzvy moc libi, uz se tesim, co bude v patek:-))

    OdpovědětVymazat
  32. musím říct že dnes jsem zklamala..nejvíc sebe, nejen že jsem neměla možnost koupit něco zdravého nového ale ještě ke všemu mám hřešící den a že nehřeším v malým množství takže se těším na další výzvu a zítra zas natvrdo!

    OdpovědětVymazat
  33. Bezlepkový chleba! Z Kaufiku ze původních 70 Kč na nějých 13Kč 300g !!! Byl OK.No chuť nic moc.. ale mohla jsem si vyzkoušet, jak jinak drahé a né moc dobré to mají postižení bezlepkovou dietou.. Já bych nepřežila ! :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ááá, tak já už delší dobu pokoukávám po Kustovnici čínské (goji), ale pořád jsem se k tomu nedostala, ale díky tvé výzvě už ji mám pěkně doma, jsem zvědaváá :) Těším se na další výzvu ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak jsem si na dnešní výzvu koupila karobové bezlepkové sušenky (nikdy jsem neměla nic bezlepkového) - není to vůbec dobré, dost tvrdé, je tam perníkové koření, takže to trochu chutná jak hooooooodně staré perníčky :D

    OdpovědětVymazat
  36. Tak ja som dnes skusila viac novych veci, snad sa to rata: uplne novy Bio jogurt len 2,5g tuku prichut jablko a hruska, potom som si dala na obed uplne novu polievku aku som este nejedla, dalej som si kupila detsku hami predsnidavku ryzu s kuracim masom, este som to nikdy nejedla, ale teda uz asi ani jest nebudem:) a tiez aj detsku hami mliecnu ryzu, ale tu mam na zajtra a este take cerealne rozky (nieco ako celozrnne suchare), takze dost novych veci na jeden den si myslim.

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Nikki, děkuji za další výzvu, fakt mě to baví! Je moc super, že v tom jedeš s námi a že se nám takto pěkně staráš o zábavu =o) Já si dneska dala nově na snídani ječné vločky, sójové mléko, na odpolední svačinku pak nově kiwano a na večeři ještě plánuji novinku pivní sýr (ale to asi není až tak ve škatulce zdravá výživa - i když pro mně teď, když potřebuji přibrat, vlastně ano =)

    OdpovědětVymazat
  38. Já vyzkoušela dnes do jogurtu nacpat 70%kakovou BIO čokoládu, nebylo to špatné a cizrnu :) Děkuji za výzvu :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj všem, tak k snídani jsem zkusila rýžové mléko. Samotné nic moc, stejně jako sójové, ale přidané do kaše, kafe nebo k proteinu to jde, není to pak cítit :) A do práce jsem si koupila špaldové bio krekry se sýrem a slunečnicí, byly vynikající, snědla jsem skoro celé balení, vřele doporučuji všem, kdo milují (milovali) chipsy :)

    OdpovědětVymazat
  40. Napadlo mě tolik věcí k ochutnání ... bohužel šlo jen o sladké, "zakázané" věci. Překonala jsem se a koupila si bazalkové pesto. (Já vím, tučný - ale v malým množství... :)

    OdpovědětVymazat
  41. Také už to mám dnes za sebou.
    Vyzkoušela jsem lahůdkovou cibulku, kterou jsem do té doby nikdy neochutnala. Stejně tak jsem si velmi pochutnala na Lučině nadýchané s příchutí bylinek. Vážně mňamka. :P

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj:) moje poprvé dneska byla kukuřično jáhlová kaše...pocity jsou trochu smíšené...musí se dost dochucovat aby měla nějakou chuť, tak sem si přidala trochu másla, skořici a třtinový cukr, ale jakoby tomu pořád něco chybělo. Ale nevzdávám to s ní a určitě ji ještě někdy zkusím:) proto jestli máte někdo návod jak ji dobře dochutit tak sem s ním:)))

    OdpovědětVymazat
  43. ahoj, tak ja dnes pro zmenu jsem si dala k obedu misto zeleninoveho salaty ovocny..koupila jsem si avokado, namixovala jsem ho s bananem a navrch jsem dela boruvky..ke kureti s rizi to byla dobrota..avokado dnes poprve a urcite ne naposledy..byla to mnamka :)

    OdpovědětVymazat
  44. Tato výzva mi přinesla pernou chvilku. Vydala jsem se do svého oblíbeného obchodu se zdravou a bio výživou, kam si běžně chodím pro obědy. Tak jsem vybírala z regálů, v košíku už spoustu věcí, které znám, ale potřeba doplnit zásoby:) Nakonec jsem přihodila pohankovou kaši, kterou pořád někdo chválí a poznávací sadu bylinných čajů. U pokladny si všechno namarkované pěkně poskládám do tašky, otvírám peněženku a říkám:"Budu platit kartou...kterou nemám." :D Hotovost samozřejmě také ne. Tak chvíli s prodavačem vymýšlíme, co s tím..naštěstí mě zachránily stravenky. Pán byl moc zlatý:) Takže dám večerní ochutnávku kaše, protože jsem nestíhala přes den a ráno si jí určitě nandám kopu na snídani :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tak jsem si konečně koupila sirup z agáve(bio) a je moc dobrý, jsem nadšená! Konečně mám čím nahradit cukr, kromě medu :)

    OdpovědětVymazat
  46. Nevím jestli se to dá počítat, dneska jsem zkusila poprvé cottage na sladko - s nastrouhaným jablíčkem a mandlemi :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak já jsem dnes ochutnala Aktivii nápoj :). Moc se mi nesmějte, já to opravdu nikdy neměla :D. Koupila jsem příchuť jahoda-kiwi a bylo to moc dobrý. Děti mi sice půlku vypily, ale chutnalo jim to taky, takže určitě zase někdy koupím.

    OdpovědětVymazat
  48. Ja som dnes prvýkrát ochutnala Brazílske orechy a sú prekvapivo dobré, takže ich určite zaradím do jedálnička :)

    OdpovědětVymazat
  49. Smát, Dituli... za co??? Výzva bylo vyzkoušet něco nového - pro nás nového. Takže proč ne zrovna Activii nápoj??? Mě taky chutná kiwi+ jahody - super kombinace chutí :-)
    Mě dnes lákalo koření- tak jsem v Brně u Sindibáda nakoupila šafrán, růžový pepř a aby to bylo i o nějakém "opravdovém" jídle, tak jsem vyzkoušela kadeřávek. Šafrán jsem dala do rýže, moc mi to chutnalo. Je to zvláštní, specififická chuť...a stačí jen malilinko na dochucení.
    Růžový pepř jsem hned také musela vyzkoušet-na sváču na tvaroh(posypat)- není tak moc štiplavý, ale příjemně voní. Mám ráda pálivé a pepř obzvlášť. Tak už díky dnešku vím, že tento pepř se stane u nás doma stálicí. Teda už je :-)
    Kadeřávek jsem jen omyla a nakrájela na menší kousky a stal se součástí zaleninkového salátku na večeři. Chutná trochu jako kadeřavá petrželka. Do salátů ideál- s rajčátky, paprikou a Mozzarellkou... mňamka.
    Dííky, Nikki za dnešní bezva výzvu... to budu muset praktikovat častěji. Investice nebyla nijak obrovská- peněženka se nezhroutila...a ten pocit z nových chutí je super :-)
    Navíc jsem i přemýšlela o barvičkách zeleniny, takže výzva z 2.dne má dlouhodobější pozitivní efekt, jupííí :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Já zrovna včera poprvé v životě ochutnala Batáty :) To jsem si je měla nechat na dnešek ;) Ale chutnaly mi :) Dnes už tu asi nic nového nemám..

    OdpovědětVymazat
  51. Asi to není moc zdravé a v rámci fitness,ale já konečně ochutnala arašídové máslo, které jsem v lednici měla už asi měsíc a neměla zatím odvahu ho otevřít :-) No, čekala jsem jinou chuť... ale nebylo to to nejhorší co jsem kdy ochutnala :-) Možná si zas někdy dám chlebík :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Super výzva! V obchodě jsem našla hrušku nashi a bílou cibuli. Aspoň jsem si rozšířila obzory. Vážně skvělý nápad. :-) Nikola

    OdpovědětVymazat
  53. Dita: určitě není proč se smát, všechno je jednou poprvé a Activie chutná i mně :)

    Petra: arašídové máslo je naopak právě výborné pro zdravý životní styl :)) vůbec ho nezatracuj :)) doporučuji na teplý celozrnný toust s banánem ;))

    Eva: nashi je vynikající ovoce :) Nejoblíbenější synka vůbec :) mňam :)

    OdpovědětVymazat
  54. Dneska ráno jsem vstala a v troubě na mě čekala makrela k obědu.. s nikým jsem to nedomlouvala, mamka to prostě nějak odhadla zrovna na dnešek :D (už hrozně dlouho se snažím začít jíst nějaký ryby, ale zatím jsem se zmohla jenom na pangasia).. no nevím, rozhodně to nebudu jíst pořád a musím se do toho hodně nutit (nemůžu si pomoct, ale prostě mi to smrdí), ale tu chuť jsem si představovala horší :D takže možná jednou za čas...

    OdpovědětVymazat
  55. Míša, Nikki - no smát :), protože pro vás je to možná běžné, ani by vás třeba nenapadlo že to ještě někdo neochutnal, ale já si toho v regálu skoro ani nevšimla :). Když kupuju, tak spíš podmáslí, nebo kefír, ale Activie byla poprvé,né však naposled :D - slibuji...

    OdpovědětVymazat
  56. Nikki;) ja stihla ochutnavku o den driv. Pocita se;)??? Acai smoothies. Byla to bomba. Z drene z Acai. 2 lzice drene, ovoce dle chuti, voda nebo fresch juice. Proste uzasna bobule je to Acai;)

    OdpovědětVymazat
  57. Dituli :-), nechci mluvit za Nikki, ale já osobně bych se nesmála... není to k smíchu...je to super:-). Šlo o individuální výzvy každého z nás. Prostě udělat jednou něco trochu jinak, nově...přemýšlet o tom co koupím, jen to neházet do košíku. A ty ostatní komenty mají být třeba jako inspirace, co by ještě šlo a nebo co jsme už dlouho neměli. Každopádně si mi tím připomněla, že jsem tento nápoj už dlouho nekoupila, tak to hned při dalším nákupu koupím :-) Taky slibuji, že ji budu kupovat...je moc dobrá.
    Jinak zkoušela jsem šafrán, růžový pepř a kadeřávek- věřím, že to všechno už většina z nás/vás zná....ale já neznala. Ale teď už jo :-)
    Pěkný den:-)

    OdpovědětVymazat
  58. Míšo, tak teď mi zatrnulo, když jsem četla - není to k smíchu...je to - skvěle se to rozdělilo na řádky :D . Jinak "Dituli" mi říkávala moje nejmilovanější babička. Už mi tak dlouho nikdo neřekl. Díky Míšo :)

    OdpovědětVymazat
  59. Já koupila jáhly a uvařila z nich jakési rizoto,i synek snědl plný talíř :) a navíc teda ještě jsem koupila mořskou hrubozrnou sůl,kterou jsem taky nikdy doma neměla.Díky za výzvu :)
    Z jáhel chystám ještě nějakou kaši na sladko.

    OdpovědětVymazat
  60. Trochu adrenalinu- nechtěného :-)
    Oslovení Dito mi přišlo moc tvrdé, tak jsem zkusila něco, co by mi šlo líp přes pusu.
    Jj, naše sluníčka babičky, s nimi bylo hezky :-)
    Máme na co vzpomínat...

    OdpovědětVymazat
  61. Já ochutnala karambolu a pomazánku z avokáda. Ta pomazánka byla vážně dobrota, mám od manžela schváleno, že může být častěji :-)

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj! :)
    TAk hlásím, že já poprvé ochutnala mascarpone! ;) Ale je to na mě mooc tučný chuťově, připadala jsem si, jako bych jedla... nevím... bylo to divný prostě! :D

    OdpovědětVymazat
  63. tak já vyzkoušela sójové mléko (ochucené teda, jsem posera :D) a docela to šlo a nevím jestli se dá počítat i smažená brokolice :)

    OdpovědětVymazat
  64. Koupila jsem si brazilské ořechy ale musím říct že nějak extra mě nenadchly:D samozřejmě že byly dobré, jsou to prostě OŘECHY! ale za ty peníze jsem po pravdě čekala větší slast:D

    OdpovědětVymazat
  65. tak i me se zadarilo nakonec, ochutnala jsem na rautu kumkvat, to jsou takove male plody citrusu, ovalne, co se ji i se slupkou, v zivote jsem to nemela, neni to spatne :-)

    OdpovědětVymazat
  66. Já zkoušela sojové vločky, udělala jsem si s nimi zeleninovou polévku. Byla to mňamka, určitě si ji budu dělat častěji. Chutnají tak trochu oříškově :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)