Květnová fitness výzva - Den 3


Zatímco plánuji výzvu na zítřek, středu, musím říci, že jste mne naprosto ohromili vašim přístupem k těmto výzvám. Když jsem se podívala, jak se vám vedlo včera první den s výzvou ohledně sladkostí, udělalo mi to radost. Však se sami podívejte, kolik z vás, dle ankety bylo úspěšných :)

Dnes probíhá výzva pro druhý den, a zde mne překvapujete ještě víc. Nezapomeňte si opětovně přijít zahlasovat do ankety, abychom věděli, jak se nám dnes dařilo v této "barvené" výzvě :)) Já mám zatím splěny dvě barvičky - žlutou a fialovou :)) 

Na zítřek mám pro vás připravenu další výzvu :) Jak jsem slíbila, tentokrát bude cvičební :) O co půjde? O krátký 4 minutový intervalový trénink. Nebojte se, nepůjdu na vás s žádnými děsnými a těžkými cviky, naopak - sami si vyberete, co budete chtít cvičit. Na výběr máte...

  1. kliky (dámské, pánské, výběr je na vás)
  2. dřepy (mohou být i air-squats)
  3. švihadlo (libovolný styl, kdo nemá, může si dát jumping jacks)
  4. plank (nezapomeňte na správnou formu)

Nebudete cvičit všechno, vašim úkolem je vybrat si z následujících cviků jeden jediný, který budeme cvičit 4 minuty intervalovým tréninkem. Ten funguje tak, že se 20 vteřin cvičí ("cvičí" znamená, že do toho pro těch 20 vteřin vložíte maximální úsilí, žádné lážo plážo), a 10 vteřin se odpočívá. Tím pádem vychází, že si zacvičíte přesně 8x. Můžu vás ujistit, že za 4 minuty určitě tímto stylem tabaty pocítíte cílené partie :)) 

Já si vyberu pro svůj zítřejší trénink dřepy a budu také počítat, kolik jich za těch 8 kol udělám :) 

Kdo neví jak takový intervalový trénink tabatou funguje, koukněte se zde. Tabata časovač vám sám bude odpočítávat a upozorňovat gongem na intervaly pro trénink (zelená) a pro pauzu (červená). Nemusíte vůbec nic nastavovat, vše je připraveno k použití :))) Klidně si to běžte vyzkoušet, ať vidíte, jak to krásně funguje :) Kdo se toho bojí, nesmí do lesa :) Ale věřím, že se NIKDO takový nenajde :)) 4 minuty tréninku, nic víc, nic míň, tak co? Zvládnete to? :)))


Těším se na zítřek, jak se vám povede :))) 
A doufám, že mi napíšete do anketního formuláře, co jste si vybrali. 



Všechny výzvy:

73 komentářů:

  1. Pustím se do dřepů! Dám si je hned ráno, ty 4 minuty tam budu mít čas! Super, Nikky.

    OdpovědětVymazat
  2. já bych si dala klidně všechno :D ale dám si asi plank, ten potřebuju pocvičit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se pustím do plank pozice, už se moc těším :) Díky Nikky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jdu do pánských kliků, ruky mám jak tyčky a chci to změnit ;) Díky Nikki

    OdpovědětVymazat
  5. Tak do toho jdu :) dám si kliky, protože moje ruce potřebují nutně posílit...

    OdpovědětVymazat
  6. Já si dám asi všechno kromě kliků a je to, když už jsi to tak krásně vymyslela :D

    OdpovědětVymazat
  7. tak ja asi jedine drepy.. kdyz si na to ve svem stavu troufnes, zkusim to v tom svem taky, kdyztak holt tuhle vyzvu nesplnim

    OdpovědětVymazat
  8. Dám si plank, chtěla bych dřepy, ale bohužel Jillian dává příliš zabrat mým kolenům, takže je musím šetřit, jak se dá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super výzva :) vrhnu se na plank, při tom se vždycky klepu jako ratlík, tak jsem zvědavá, jak to vydržim :) slyšela jsem někde, že tabata časovač se dá stáhnout i do chytrého telefonu, tak se po tom mrknu a rovnou se do toho pustím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Budu klikovat! :) Začalo mě to bavit a docela se posouvám v počtu opakování, trénink dělá mistra ! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Dám si dřepy...zkoušela jsem půlku dneska a zítra dám ty 4 minutky..Díky za tip na ten časovač, to je bezva!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jdu zítra do plank, potřebuju to jako koza drbání :-)... Je to pro mě nejtěžší cvik z daných možností.
    Pak dám v dalších dnech vždycky po jednom cviku ten zbytek.
    Jsem zvědavá, jak se s tím tělo popere.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaktože je úterý, výzva je na středu a 11 lidí už tu hlasuje jak to zítra zvládli? Nebo jsem to špatně pochopila já? Nikola

    OdpovědětVymazat
  14. Potřebovala bych všechny :D :D Ale zítra mám Rest Day, tak asi zvolím to co bude po dnešku nejméně bolet :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kliky ani zkoušet nebudu po dnešním tenise, ale s ostatním počítám. Tyhle výzvy by měly být trvale, je to super mít úkol na další den na kterej se i těším:)

    OdpovědětVymazat
  16. No, tak to si ještě budu muset hodně rozmyslet, co vydržím. Ale třeba samu sebe překvapím a dám to bez větších problémů. Mám staženy 2 různé aplikace s hodinami, tak je konečně vyzkouším. A kolem tabaty stejně už nějakou dobu nerozhodně kroužím.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak u mna hrozia len tie drepy alebo plank, skor tie drepy.....kliky by som nezvladla

    OdpovědětVymazat
  18. Jde vidět, jak pozorně někteří čtou, že klikaji na anketu už teď :D

    OdpovědětVymazat
  19. Kliky a plank, nějaké dřepy a břicho hned po ránu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki, já dnes akorát měla běžecký intervalový trénink :D špatně jsem si to naplánovala. Zítra si dám asi plank, uvažuju i o dřepech, mohla bych dělat plie dřepy?

    OdpovědětVymazat
  21. dřepy jsou pro mě nejlehčí, tak ať to je opravdu výzva tak kliky nebo plank ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. To je skvělá výzva, na něco podobného jsem čekala. To už nebude taková brnkačka. Díky moc Nikki, už se na to těším :-) Už dlouho jsem si chtěla vyzkoušet Tabatu, ale zatím jsem neměla odvahu, tak teď mě to nakoplo.

    OdpovědětVymazat
  23. Nikki, zbožnuju tě !!! Už te´d se těším na zítřejší výzvu, super!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Nejspíš zvolím dřepy!! :))

    jinak ti chci představit svůj nový blog, na který jsem se musela přestěhovat kvůli problémům s blogger.cz a doufám, že se staneš pravidelným čtenářem.. :)

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  25. Tak jsem ze zvědavosti už něco zkusila a dala jsem to v pohodě. Zítra vyberu něco těžšího, ať na sebe můžu být hrdá. :-D

    OdpovědětVymazat
  26. supeeer výzva- dnes totiž nestíhám cvičení, protože prostě musím už konečně uklidit byt a žehlit a přijedu dom až v 19h, tak jsem si říkala, že si dám aspon zwow od zuzky, tak 4min k tomu a budu pro dnešek spokojená:) děkuji..

    OdpovědětVymazat
  27. Já si to trošku ztížila a dala jsem si kombo klik, 3 jumping jacks v planku- první část, a druhá squaty s výskokem :). Skvělá výzva ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Dneska v práci do pěti a poté na Noc literatury, tak se k tomu dostanu nejspíš až před spaním, ale nevynechám:) Squaty se mi navíc budou hodit do 30 day challenge :)

    OdpovědětVymazat
  29. zvolila jsem kliky, protože to je pro mě ta největší výzva. Dělala jsem dámské a mám svůj rekord :-) díky ti Nikky za výzvu :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Vybrala jsem si dřepy, ale po čtvrtém kole jsem musela přejít na Jumping jacka... Dřepy jsem za posledních 10 dnů jela 100-150 denně bez přestávky a vybralo si to svou daň, že jsem málem vypustila duši. Po 50-ti dřepech jsem přešla na hopsání a cítím se naprosto skvěle nabuzena. :) Díky, Z.

    OdpovědětVymazat
  31. když vás tady tak čtu, tak se teda večer taky zapřu :-)a po Jill zkusím dát dámské kliky, bohužel pánské stále ještě po měsící cvičení nedám, je to moje slabina a tak jdu do kliků, z toho výběru to pro mě bude největší výzva, ale musím trénovat abych si jednou dokázala, že i ty pánské zvládnu:-) díky za motivaci.

    OdpovědětVymazat
  32. hotovo! myslela jsem, že dám plank, ale nakonec jsem dala vše a k tomu si přidala ještě sérii sed-lehů,takže krásných pět sérií cviků, vzhledem dnešnímu časovému presu mi plně vyhovovalo, díky za tip Nikky, jsi vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  33. Já si za trest - za včerejší kus cheesecakeu - dala 16-min. kolečko (doufám, že jsem tím tu výzvu nějak nezkazila :/ ) ->

    1) Jumping Jacks (s 2-kg činkami) - 20, 22, 20, 21, 20, 20, 21, 21
    2) Air squats - 13, 9, 11, 11, 11, 12, 12, 11
    3) Plank - ✔, ✔, ✔, ✔, ✔, ✔, ✔, ✔ :)
    4) Pánské kliky - 9, 8, 8, 6, 8, 8, 7, 8 (za ty jsem se proklínala!! :D)

    Kdo se se mnou podělí o výsledky? :)
    (jinak - začala jsem si taky vést blog, spíš abych se donutila něco dělat - neboj Nikki, konkurence ti neroste :D )

    OdpovědětVymazat
  34. Hotovo - dámské kliky - 74 kousků a třepo se mi ruce :)

    OdpovědětVymazat
  35. No, myslela jsem si, že to bude problém a on zatím ne. Plank úúúplně v pohodě, před chvílí tajně (v práci) air-squats (ruply by mi gatě nebo odešly kolínka) a jen mě to povzbudilo. Do večera daleko.. :D

    OdpovědětVymazat
  36. Tak najprv som spravila plank a potom mi to nedalo a urobila som aj drepy. Najprv 2 x 11 a potom uz po 12 air squotov. Tvoje vyzvy su super!! Uz sa tesim na zajtrajsiu :))
    Dakujem ti za tvoj blog, ktory ma nakopol. Vdaka tebe chudnem, tvarujem sa. zacinam sa sama sebe pacit a mat sa rada. Som na seba konecne pysna :-) dakujem

    OdpovědětVymazat
  37. Odcvičen wourkout a přidáno Švihadlo :-D splněno :-)
    Nikki, moc děkuji. Díky Tobě a tvému blogu jsem začala a změnila svůj život :-) ... včera ve dvou obchodech, kam pravidelně chodím kouknout na věci a prádlo mi prodavačky chválily, jak moc jsem zhubla :-) ... nejlepší na tom je, že už to není jen cíl zhubnout, ale změna života v pravém smyslu ... už nikdy víc starý život a staré tělo ... a ta radost, když jsem oblékla motivační džíny a jsou mi velkéééééééé :-DDD ... asi nemusím popisovat :-)

    OdpovědětVymazat
  38. ahojky, tak nakonec jsem si dala taky squaty (taky delam challenge), jumping jack mi prisly moc jednoduche, po vcerejsich hratkach s kettlebellem me boli ramena:-)) plank uz mam celkem natrenovany. tabatu jsem chtela vyzkouset, ale ja nerada nove veci, takze pro me byla vyzva uz tohle:-))
    jinak vysledky: 20, 18, 17, 16, 16,17, 17 celkem 137. dneska jich mam delat 190, tak to jdu dorazit:-))

    OdpovědětVymazat
  39. Tak jsem to trošku ošulila.. Vybrala jsem si kliky, ale už po 2 kolech (stihla jsem 25 kliků v každém) jsem nebyla schopná se na rukách zvednout, tak jsem změnila na dřepy (další 2 kola), potom na plank (taky 2) a na poslední 2 kola jsem se vrátila ke klikům.. Doufám že se mi to počítá, jen nevím co dát do ankety :D

    OdpovědětVymazat
  40. Zdravím všechny,:-)
    právě jsem docvičila...třepu se jako bych lítala se zbíječkou... :-) Dneska bych mohla makovat loupáčky - to by mi šlo obouruč :-)
    Děkuji moc, Nikki za výzvy. Jsou super. Jedna lepší než druhá. Taky díky vám všem tady- jak jste psali, že jste to vzali z gruntu celé, tak jsem se hecla taky. Prvně jsem si řekla, že po docvičení s Jill dám švihadlo a pak squaty (ať mám splněno squat challenge 180 kousků). Když jsem dodělala 2 osmikolovky tabaty squatů (bavilo mě to víc než jen samotné dřepování bez časovačky), tak jsem si řekla, že ještě kliky - teda dámské (pánské mi pořád nejdou)- zkusím. A nakonec jsem ji řekla, že teda nebudu za bačkoru a jdu i do smrťáka plank...bože těch pátých 20sekund bylo hororových- hořelo mi břicho a třepaly se ruce...ale vydržela jsem celých 8kol (kontrola zadku - zrcadlo)...sice jsem nadávala jak špaček...ale JE TO TAAAM :-) juchůůůůů- -endorfííny fungují maximálně.
    Mám obrovskou radost i když se trochu třepu ještě teď - čtvrt hoďky po docvičení. A spocená jsem jak dveře od chlíva...
    Jdu do spršky...a těším se na Protein Delite jahodový rozmix. s jahůdkama - jako zasloužená odměna.
    Děkuji Nikki MOOOC, díky Tobě a Tvému blogu se mi krásně změnil život, pohled na svět a taky na sebe. Teď mě těší každý workout, který docvičím do konce, každá výzva o kterou se pokusím, dokonce jsem schopná pochválit své tělo- že zvládlo něco nového- těžkého odcvičit. To bych před pár měsíci neudělala ani za nic. Jako bonus za ten jakýsi klid (co tělu dopřávám) a ruku v ruce s kvalitním palivem (které vím, že si tělo zaslouží a pro fungování potřebuje) se měním i fyzicky. Celá se zpevňuji, chodím víc narovnaná a i ten zadek nezadek už začíná vypadat k světu :-)
    Myslela jsem si, že to nikdy nenapíšu (neřeknu nahlas). Ale dneska po výzvě prostě musím.
    Přeji všem hodně sil do cvičení i necvičících výzev :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Mám teď problémy s bedrama, tak pro jediné, co jsem zvládla bez jejich bolesti byl plank. Možná dobře, nesnáším ho! :D Ale dala jsem poctivě všechny kola a už nikdy nebudu vůči tabata tréninků skeptická :)

    OdpovědětVymazat
  42. Niki, dnes som si dala ZWOW 43 a do toho som si dala plank z tvojej výzvy. Moje brucho plakalo :D Ale stálo to za to.....ten dobrý pocit :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Nikki, aký je rozdiel medzi drepom a air squatom? Hľadala som aj na nete a na viacerých stránkach píšu, že ide o to isté...

    OdpovědětVymazat
  44. Taky jsem nadšená dnešní výzvou :-) dala jsem plank a pak i ty dřepy... prostě nádhera, jak nás dokážeš namotivovat :-) původně jsem dnes chtěla jít jen běhat(plán 8km), ale strašně tam fouká, tak ještě uvidím. Každopádně, aspoň něco jsem pro sebe dnes udělala . Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat
  45. Dana: ono v tom moc lidí opravdu nedělá rozdíl, ale když jsem pozorněji koukala, tak klasický squat, neboli full squat je zadečkem až pod kolena, air-squat je takový, co má stehna souměrně se zemí. prostě takhle :)) http://www.shape.com/sites/shape.com/files/imagecache/gallery_full_image/photo_gallery_picture_images/gobletsquat.jpg i když tenhle obrázek sice popisuje provedení goblet squatu, ale tohle prostě rozdíl mezi tím :))

    OdpovědětVymazat
  46. Tak bohužel dnešní výzvu nesplním... byla jsem na očkování a dva dny mám vynechat jakoukoli fyzickou aktivitu aby mi nebylo blbe... Všem přeji krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  47. Pocvičila jsem plank a zvládla jsem to úspěšně :) Skvělá výzva, narazila jsem na ni až dnes, tudíž první den si dám zítra, druhý pozítří. Dneska jsem si dala toto kolo, protože jej můžu začít, aniž bych musela začínat s novým dnem - novým štítem :)

    OdpovědětVymazat
  48. k Jill jsem dnes zatím přidala švihadlo, není tu taky někdo takový, kdo by si počítal? u mě 49/47/53/51/50/43/40/55 a příjde mi, že jsem to docela flákala:( k večeru přidám ještě minimálně plank, teď budu u učení přemýšlet co zítra zkusit za dobrotu:)

    OdpovědětVymazat
  49. No tak já jsem si dala plank...a teď to vidím na dvouhodinnovou procházku :)

    OdpovědětVymazat
  50. Jeeee, já na to teď koukám - já nedělala air squats, ale dřepy s výskokem :D Jsem to ale trubka.. :D

    OdpovědětVymazat
  51. Takže. Plank šlo úplně v pohodě, jestě jsem si povídala, dřepy mě samotnou překvapily 14, 12...12, 14. U dámských kliků už jsem ten časovač proklínala, ale vydržela jsem: 8, 7, 7, 7, 5, 6, 6, 9. Na to, že to bylo tajně v práci v kanclu a nemohla jsem ani nahlas držkovat... :-) Švihadlo si odpustím, to by mi nemusely odpustit kolena. :-) Spíš by mě opustily.

    OdpovědětVymazat
  52. Tak ja mam úspešne za sebou plank, ale teda posledné 2 intervaly som zo seba jediné slušné slovo nedostala :D dala som si to hneď za cardio z Body revolution, spravím to tak častejšie, mám na čom pracovať..

    OdpovědětVymazat
  53. Splněno - air-squats + ráno a večer lehsedy :)

    OdpovědětVymazat
  54. plank je tam... a teď ještě Jillian a ripped in 30 level 2 :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Tahle výzva byla skvělá stejně jako ty předešlé. Už se těším na další :))
    Já jsem si dala všechno postupně a tady jsou moje výsledky :) Po dvou týdnech necvičení kvůli nemoci jsem na sebe ,,pyšná", že jsem to vůbec docvičila :D :))
    1) plank - zvládnuto všech 8 intervalů :)
    2) air squats - 16/15/15/16/16/15/17
    3) Jumping jacks - 28/30/28/29/31/30/33/33
    4) dámské kliky - 19/18/16/10/11/15/11/15
    :))

    OdpovědětVymazat
  56. Dělala jsem plank a zdálo se mi to na tabatu moc lehký tak pak znova jumping jacks :D

    OdpovědětVymazat
  57. Tak jsem to nakonec taky dala, air squaty, takove lehci v mem stavu ;-) tim, ze byly hodne "air", bylo jich celych 135 :-)

    OdpovědětVymazat
  58. No tak jsem si dala dřepy a jak nejsem moc zvyklá cvičit, po 5.kole jsem málem umřela a musela jsem si dát 2 minutky pauzu a pak jsem pokračovala :D.

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  59. Tak já jsem udělala Jumping Jacks bez činek(vždy 21) takže celkem 168 :) Jinak dneska je to měsíc, co jsem začala cvičit - tedy narazila na Nikki blog! Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  60. ja som si dala tabata workout ktorý je úplne skvelý...odporúčam :-)
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5rL_s4HwtIM

    adika

    OdpovědětVymazat
  61. Tak jsem zvládla všechno, protože jsem myslela že domů přijedu až v 11 večer tak hned ráno jsem si dala plank a když jsem nakonec přijela domů dřív tak jsem si dala i ostatní 3 nejhorší byly kliky, vždy jsem si myslela že mám ruce docela silné, ale trochu sem se pletla :D a ted možná ještě půlhodinka s Jillian :))

    OdpovědětVymazat
  62. škoda, že nejde hlasovat víckrát:O Dělala jsem i plank i dřepy:) jsem po dnešku celá nabitá energií:)

    OdpovědětVymazat
  63. Hotovo ,dělala jsem plank a to ještě poprvé v životě :) Na to jak to vypadá jednoduše je to pořádna zabíračka ale zmákla jsem to :) Strašně moc ti děkuji za tvoji podporu a za to že tohle děláš .Jsi jednička dík :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)