Květnová fitness výzva - Den 2


Včera jsme započali naši dvou-týdenní fitness výzvu a vypadá to, že se vám to zatím velmi zamlouvá :) Někdo zapomněl, ale hned jakmile si vzpomněl, tak do toho praštil a vzorně pokračoval. To je důležité!
Já jsem se včera setkala s jedním zajímavým nápadem ve vašich komentářích a to, že bychom mohli vždy udělat jakousi anketu, která by nám stručně prozradila, jak jsme si daný den vedli. Je to prima nápad, takže si běžte zahlasovat v anketě k prvnímu dni, abych viděli, jak se nám výzva podařila :) Já se v momentě, kdy píši tento příspěvek držím, možná to bude i tím, že doma nic sladkého nemáme :D Ale o tom to je!!! Co nechceš jíst, nekupuj. I když, přiznávám, občas tady prostě nějaká sušenka pro malého je. Kdybych se jooo hodně snažila, tak možná i něco najdu, ale držím se a dokonce v rámci jakési společné disciplíny ani nemám na sladké chutě. Co udělá psychika, že? :))) 

Na zítra jsem pro vás připravila další výzvu, možná jste již čekali, že se bude cvičit, ale cvičební výzvu jsem si pro vás schovala na zítřek, respektive na pozítří ve středu :) Na zítra mám pro vás Barevný den plný vitamínů. Ne, to neznamená že budeme jíst Skittles bonbony :D Ale dáme si za úkol v rámci ovoce a zeleniny, které si den co den dopřáváme, začlenit 3-5 různě barevných těchto vitaminových bomb a dobrot :)  Ovoce i zelenina skýtají velkou škálu barev, stačí se podívat na přiložený obrázek vpravo. Nejsou barevné jen tak pro nic za nic, každá ona barvička nám totiž dodává jiný druh vitamínů a látek, které jsou našemu tělu prospěšné.

Zjistila jsem, že červené ovoce a zelenina jsou dobré pro naše srdce, krev a klouby. Oranžové slouží jako prevence rakoviny a podporují růst kolagenu. Žluté vylepšuje zrak, opět je dobré na srdíčko a taky imunitní systém. Zelená barvička je skvělá na pročištění, je skvělá v boji proti volným radikálům a taktéž podporuje imunitní systém. Modrá a fialová zlepšuje vstřebávání minerálních látek a je mocným antioxidantem. Bílá nám snižuje možnost vzniku rakovinotvorných buněk. 

Věřím, že si s tímto hravě poradíte, fantaziím se meze nekladou :) Těším se na vaše postřehy a komentáře a určitě mě bude zajímat, zda se vám tahle "hra" pro dnešní den líbila :)))

46 komentářů:

  1. super, takze cervene jablcko, oranzova mrkva, zlty banan, zelena limetka, to mam......no a musim si dokupit cosi modre (asi hrozno) a fialove hmmm, asi datle :o))))

    OdpovědětVymazat
  2. Super, aspoň jsi mi usnadnila výběr jídla na zítra :D na snídani bude ovesná kaše se sušenými švestkami, pak přes den k jídlům nějaké to žluté jablíčko, zelená paprika, oranžová mrkev a červená rajčátka :D akorát ta fialová, to nevím teda...:)

    OdpovědětVymazat
  3. tvoje výzvy mě baví:) rajčátka jsem spásla dnes k obědu, ještě že najdu jiný barvičky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki, super, super, ale, zatím, žádný úkol pro mě, tuhle barevnou dávku si plním každý den! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, že mám mrazenú zmes - maliny, černice, čučoriedky :) To mám hneď dve farby, potom si dám mrkvu, uhorku a paradajku a mám 5. Super nápad, určite sa tiež pridám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Joo, tak to jsem dneska splnila:D Salát z červené řepy, banán, řeřicha(nevím jestli to je zelenina, ale já ji počítám), mrkev, a ředkvička :-)

    OdpovědětVymazat
  7. dnešek se nepočítá, výzva je na úterý :D

    OdpovědětVymazat
  8. To je super... ještě že budu v úterý ještě doma, tady toho je o dost víc než mám na kolejích :D Už se těším :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je pohodova vyzva:-)) ja taham na kole dvakrat tydne tak ctyri kila zeleniny a ovoce (pritel mi odjel s autem:-)), takze jsem pripravena: oranzova paprika, zelena okurka, cervena jahoda, zluta banan a fialova- krci se mi tu posledni bluma, tak snad vydrzi do zitrka:-))
    jdes na nas zlehka, ale tak mam aspon dobry pocit, jak jsem skvela:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé to je skvělý nápad! :) Já teda papkám červenou, zelenou a žlutou nejčastěji, modrou nebo fialovou málo, tak to zítra zkusím všechno :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mňáám :-)
    to vidím na nějaký salátek.
    Rajčátka-červená, cuketa + hlávkový salát- zelená, oranžová paprika - ať je to veselé, červená cibule- fialová, zakápnout citronovou šťávou- žlutá. Trochu jogurtíku na to...
    Jee a ještě červená feferonka- ať to má grády
    :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Juuu, aniz bych to tusila, prave jsem si z obchodu donesla banany, jahody a zelene hrusky... takze na zitra ukol vlastne splnen. Urco na obede pridam i zeleninku.
    Tahle vyzva se mi libi cim dal vic!!!
    Jo a dnesek jsem zvladla! Ceka me uz jen cviceni a protein na vecu :)

    OdpovědětVymazat
  13. ještě že mám doma tolik barviček na papu po víkendových nákupech xD

    Můj No sugar (vzala jsem to celkově jako den bez cukru, ne jen den bez sladkostí) se vyvedl, jenom mi chybí energie z cukru xD... ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. mám tu jen okurku, rajčata a zelené hrozno :) takže mám jen dvě barvy... počkaaaat, citronek v ranní vodě (ananas v proteinu) :D takže tři ;-) koupím si ještě mrkvičku a modrá s fialovou bude mimo mě :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jarmilko K. : Zkus juknout po červené cibulce- má fialkovou barvu... :-) a budeš mít ready na stopro.

    OdpovědětVymazat
  16. barevné spektrum vyladím zítra, každopádně výzvy jsou Niky super !!!

    OdpovědětVymazat
  17. Míšo já nejim žádnou cibuli :D i když v lednici ji mám :)

    OdpovědětVymazat
  18. jééé to se mi líbí..už dlouho chci vyzkoušet mango, tak zítra to budu mít skoro jako povinnost :D kdy by chtěl, mrkněte na můj blog inspirovaný právě Nikki :)

    OdpovědětVymazat
  19. mňamky - už se těším na snídani plnou ovoce :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jarmilko, to mě nenapadlo... promiň :-)
    Co lilek, borůvky, černý rybíz? Mívám doma v mrazáku drobné ovoce nakřečkované ze sezóny :-)
    Podle sebe soudím Tebe.... :-) tak to prosím neber ve zlém...

    OdpovědětVymazat
  21. Už teď se těším! Jabko, pomeranč, banán, avokádo,... :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Super nápad Nikki, já to vidím na ovesnou kaši s banánem na snídani, zelené jablko a broskev na svačinu, oběd celerové hranolky z trouby s brokolicí, svačina 2 pomeranče a na večeři zeleninový salát z rajčat, okurky, papriky, ředkvičky a cottage sýr. Paráda :-) Těším se na to ..!!

    OdpovědětVymazat
  23. A ještě jako pitný režim přidám čaj ze zázvoru. Tady článek o tomto malém zázraku :-) http://www.edieta.sk/web/40/20/tukozrut-zazvor?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=wall&utm_content=web%2F40%2F20%2Ftukozrut-zazvor&fbw

    OdpovědětVymazat
  24. Poradí mi někdo. Co bílého? jsem zřejmě natvrdlá!

    OdpovědětVymazat
  25. Míšo, proč ve zlém? :) vždyť mi radíš ;-) Lilek nemusím. Borůvky a rybíz jo, netušim zda zásoby už nedošli, po práci se mrknu, mrazák mě totiž nenapadl ;) a čertvé kupovat nechci, to je na mě moc peněz

    OdpovědětVymazat
  26. Jarmilko, napadlo mě pak, že by to mohlo vypadat jako, že Tě chci poučovat. A to nechci :-)
    Čerstvé je opravdu drahé. Snažím se vždy něco namrazit na zimu a jaro- když ještě nic na zahrádce není. Držím pěsti, ať něco v mražáku zůstalo :-) Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  27. Barbarko, napadá mě petržel, celer a pastiňák, cibule, česnek, bílá ředkev a loni jsem viděla i bílý chřest :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Míšo díky! Tak to zvládnu a barev bude 7 :)

    OdpovědětVymazat
  29. k obedu cviklovy salat-cvikla, mrkva, uhorka :)
    a olovrant-jahody a banan (samozrejme okrem ineho:)

    OdpovědětVymazat
  30. Mě si zase inspirovala Ty, Barbarko :-)... viděla jsem dnes v obchodě žampiony - tak půjdou večer do salátu (bílá barva mě samotnou vůbec nenapadla). 7 barev je pecka - to trháš rekordy ...a tělo bude happy :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Do večera daleko, už se těším na guacamole. Tedy moji verzi: zelené avokádo, červená rajčátka, zelenobílá cibulka (možná dám jen svou pažitku z balkónu, nějak mám nadúrodu), bílý česnek, žlutý citron. Mňam! Ale až po cvičení, po tomhle už jen hladím bříško. :D
    Ještě tam mám blumy, banán asi schovám na zítra, to už bych praskla.

    OdpovědětVymazat
  32. Nikky, to byl opět supr nápad s tou barevnou zeleninou a ovocem! Pořádně mě to namotivovalo. Sice mi doma chyběla modrá, ale myslím, že to nebylo zas tak důležité. Důležité pro mě bylo zamyslet se nad tím, jestli jím dostatek pestré zeleniny a ovoce (nejím :-) a snažit se to napravit. Beru to jako výzvu i do dalších dnů. :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Super! :) Mám radost! :) Já mám na kontě červenou - jahody, zelenou - kiwi, jablko, chřest, žlutou - banán, modrou/fialovou - blumu, oranžovou - pomeranč, mrkev! :) A teď jdu ještě na lehký salát po Jillian, takže další okurka, bílá paprika, zelený salát a rajčátka :)
    Těším se na zítra!! :) Díky Nikki!

    OdpovědětVymazat
  34. Kivi, i já se dnes zamyslela, co vlastně jím, zda je to dost pestré a tak :) Ona každá takováto výzva hodně otevře oči, protože se člověk zaměří na jednu věc pečlivě a pak zjišťuje, co mu všechno třeba "uteklo", co nevnímal :))

    OdpovědětVymazat
  35. jahody, červená paprika, mrkve a spousta vařené zeleniny v číně (jestli se počítá) :D

    OdpovědětVymazat
  36. Takže červená jahoda a cherry rajčátka, zelená okurka a ledový salát, modrý černý rybíz, žlutá paprička a abych měla i oranžovou tak jsem si vymačkala do vody celý pomeranč, takže splněno a trošku aspoň obměna jídelníčku. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  37. Dnešní výzva se mi moc líbila.
    Člověk popřemýšlí o tom, co vlastně pořád dokola jí...bylo fajn vzpomenout si i na jiné druhy ovoce a zeleniny a pokusit se je i barevně zkobinovat a připravit veselejší jídlo/a.
    U mě dneska jahůdky, černý rybíz, mango, kiwi, citronová šťáva a zázvor. Zelenina v salátku: hlávkový salát, žampiony, cherry rajčátka, feferonka, černé olivy, zakápnuté limetkovou šťávou :-)
    Dííky Nikki
    Zítra pokračuju plank ...

    OdpovědětVymazat
  38. Dnes jsem se zmohla na jedno hloupé rajče (nepočítám-li kousky mrkve v obědu). Holt nervy ze zkoušek udělaly své, takže jsem byla ráda, když jsem do sebe dostala byť jen malé porce.
    Ale zítřejší výzvu už pokořím! :))

    OdpovědětVymazat
  39. takže splněno dokonce 6 barviček :) žlutá - banán, fialová - sušené švestky (snad nevadí že sušené), zelená - okurek, jarní cibulka, červená - rajče, bílá - cibule, oranžová - mrkev :)

    OdpovědětVymazat
  40. vlastně budu mít ještě rajčátka zapečená s bramborami... vím, že takhle pozdě večer se nejí.. ale já prostě malé porci neodolám, zatím je to v troubě :).

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  41. Tahle výzva se mi opravdu líbila, skvělý nápad. :-)Nikola

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)