Květnová fitness výzva - Den 13


Tak! Ale teď už jsme opravdu skoro u konce 14-denní výzvy :) Včera jsem vám nestihla ukázat, o čem bude dnešní výzva, ale jelikož je dopoledne, určitě o nic moc nepřijdete a všechno krásně stihnete.

Ještě pár slov ke včerejší koktejlové výzvě. Moc díky, že jste se podělili o vaše tipy na koktejly, které si děláte a které jste vyzkoušeli. Já jsem si včera žádný nedělala, alespoň tedy ne takový koktejl, na který jsem byla zvyklá, ale udělala jsem si takový hustější mix, o který se s vámi podělím v příspěvku Z mého stolu, který připravuji. Nicméně, koktejly si dělám tak často, že jsem si jistá, že mi na stole dnes jeden přistane :)

No a dnes? Jak už název výzvy napovídá, bude se cvičit. Nebude to nic těžkého, tedy spíše dlouhého, je to jen takový bonus k tomu, co už třeba cvičíte a bude to zaměřené hlavně na naše bříška. Já se, z logických důvodů, nezúčastním, ale vy se do této výzvy vrhněte, protože BUDE účinná :)

V čem výzva spočívá. 

30 vteřin Push Ups
30 vteřin Plank
30 vteřin Mountain Climbers
30 vteřin pauza

Push Ups jsou normální kliky, dělejte tak, jak vám nejvíce vyhovují, takže klidně z kolen. Wall Push Ups v tomto případě nebudou mít na bříško moc efekt, takže zůstaňte na zemi.
Plank je cvik, který se moc náročný nezdá, ale zůstaňte v této pozici po 30 vteřin a ucítíte, jak "to" tahá :)
Mountain Climbers známe všichni od Jillian, nebojte se, že byste u tohoto cviku bříško nezapojili.
Pak si dejte půl minuty pauzu.

Tohle celé vám zabere půl minuty. Tak si to zopakujte ještě 3x, tedy celkem i s prvním kolem 4x. 8 minut tréninku na bříško bude mít opravdu efekt :))) Odpočívá se pouze v pauze k tomu určené, NE mezi cviky. Cviky na sebe navazují :) 




Tak ať se vám daří a nezapomeňte přijít napsat, jak se vám cvičilo :)

21 komentářů:

  1. Břišáky jsem trápila už včera, takže dnes se bohužel výzvy nezúčastním, už jen pro jejich dobro. :))
    Takže dnes budu odpočívat s tebou. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, cviků na břišáky není nikdy dost. :) Ale právě jsem dosnídala, tak později.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už mám cvičení na břicho za sebou ale jiné :( takže tohle si dám jiný den :)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že jsem dnes už cvičila...ale co, večer si dám ještě tenhle workoutek, nemůžu ho opomenout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak dnes to vidím na běh + 8 minut bříško ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Také hlásím, že splněno :-)
    Přidala jsem ještě 2 tabaty squatů, ať už mám pro dnešek splněnou i výzvu (udržovačku) na "zadíka".
    Dííky, Nikki ua další skvělé nakopávací cvííčo :-)
    Pěkný víkendík :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já aktuálně cvičím 6 week 6 pack, takže v tom mám většinu těch cviků zahrnutých. Ale přemýšlím, že se asi přidám i k tomuhle a dám bříšku zabrat ještě trochu víc...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak bricho je pro me taky pase, dam neco na zadel :-)

    OdpovědětVymazat
  9. V pondělí se na to vrhnu! Dneska jsem cvičila totiž už ráno a zítra svému tělu dám odpočinek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já bříško trápila včera, takže ho dneska ještě cítím. Ale dnes už mám za sebou 30 vteřin plank, 55 dřepů (2. den 30ti denní výzvy :D), 100x begginer abs workout with ball a 10 x crunchles core workout (po tý stovce už jsem se nemohla ani ohnout :D). A ještě chci dát alespoň 15 minut rotoped.

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  11. Aha, super, hneď po Zuzke Light si dať takýto workout je vážne úžasné -_- :D Ale, zvládla som to, mám to za sebou a som veľmi zvedavá, čo vymyslíš na zajtra ;) :D
    Btw. najviac mi robili problém mountain climbers. Každé dve sekundy som prosebne upierala zrak na ten časovač, že nech už to preboha skončí :DD

    OdpovědětVymazat
  12. Splněno. Jelikož mě ale moje ruce moc neunesou, dělala jsem poslední dvě opakování plank na předloktích. Ale myslím, že i tahle snaha se cení :-)

    OdpovědětVymazat
  13. vážně jsem se snažila, ale po ranní Jillian a fit testu se Shaunem T po obědě to už bylo trochu moc... zvládla jsem jen low plank a mountain climbers jsem taky dost šidila, ale snažila jsem se :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Au, moje ruce! :) A ještě jsem si pak dala pro mě nový Bobův Strenght Beginner a ruce mi málem upadly. :D Jinak super, díky!

    OdpovědětVymazat
  15. Splněno - snaha byla :). Jen jsem na výzvu koukla až teď. Jinak bych cvičila ráno, neb odpoledne byla oslava. Ale aspoň jsem vymazala nějaký odpolední hříšek :D

    OdpovědětVymazat
  16. Co posledni vyzva? Rano i ted zvedave nakukuju a ono zatim nic :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)