Květnová fitness výzva - Den 12


Je to neskutečné, ale už budeme finišovat :))) Dnes jsme měli trochu snadnější výzvu ve jménu kvalitních a poctivých snídaní a já jsem ráda, že je tento "problém" čím dám více na ústupu, že si spousta lidí, mladých i starších uvědomují nutnost a potřebnost snídaní. Super!!!! Já posnídala jogurtový koktejl, celý banán a chlebík. 

Dost vykecávání :) Na zítra mám pro vás připravenu také jednu výzvu. Jedná se o Koktejlový den. A pokud si myslíte, že po vás budu chtít udělat si koktejl nebo smoothie, tak si to myslíte správně :) 

Mléčné nebo jogurtové koktejly nebo smoothie jsou výbornou a rychle vyřešenou variantou snídaní, svačinek nebo večeří. A kdo si myslí, že nezasytí, velmi se plete. 

Já si své koktejly dělám z mléka, banánu, skořice, ledu, medu, někdy přidám bílý jogurt, už jsem zkoušela i vanilkový jogurt, můžete přidat trochu neslazeného kakaa, kouzlit s různými druhy ovoce, nebojte se ani přidat trošinku proteinového prášku, pokud máte, ovesných vloček, atd. Já jsem opravdu velkou milovnicí takových koktejlů, a nejen já, ale také Jillian Michaels, Bob Harper, Zuzka Light.

A poslední věc, kterou po vás budu chtít je, abyste do komentářů podělili o své variace koktejlů, které si děláte nebo uděláte v rámci této výzvy :))) Těším se :) Také napíši.


26 komentářů:

  1. "A kdo si myslí, že nezasytí, velmi se plete." tak, tak :) těším se!

    OdpovědětVymazat
  2. No, nevim.. mně teda nezasytí, já radši netekutou stravu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nízkotučný kefír, kokosový jogurt, banán, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé doufám, že ho zítra stihnu, budu mít hoňku :)

    OdpovědětVymazat
  5. snídaně je moje nejoblíbenější jídlo, takže dneska pohoda. Koktejly mám taky ráda, zrovna včera jsem dělala: ananas, jahoda, banán, lžička caramelové kávy, mléko, trochu vloček a datlový sirup. Mňam. Zítra vyzkouším zase jinou variaci:)

    OdpovědětVymazat
  6. Markéta: záleží, co všechno do něj dáš ;)) nebo nedáš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňááám :-)Miluju koktejlky a smoothies...
    Děkuji za takovou krásnou a chutnou výzvu, Nikki :-) To bude radost dodržet, jupíí :-)
    Moje nejoblíbenější jsou: 1. čoko Protein Delite, bílý jogurt, pár kostek ledu, špetička kakaa, (lžička skořice - když mám chuť, někdy trošku zázvoru). Rozmixuju ... a pak už si jen vychutnávám.
    2. Kefír, pár jahůdek z mrazáku, jahodový Protein Delite, troška vanilkového extraktu (ne aromatu) a když mám mlsnou chvilku, tak lžička kokosu. Už při mixování to neskutečně dobře voní...a chuť luxusní :-)
    Zasytí mě oba koktejly na docela dlouhou dobu. Beru je jako výbornou odměnu po docvičení. Už je to takový zvyk. Na nic jiného už ani poslední dobou po cvičení nemám chutě. Tělo chce něco dobře stravitelného a zároveň hodnotného.
    verisi, vyzkouším přidat trochu instant kafča. Je to bezva nápad :-)Díkec

    OdpovědětVymazat
  8. No zkusím něco vymyslet, nepiju totiž mléko.. takže jedině s jogurtem ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju rozmixovaný bílý jogurt, banán, kiwi a odměrku proteinu - dokonalost :)) takže výzvu dozajista splním!

    OdpovědětVymazat
  10. Fúha.... to som ešte nerobila, no viackrát som sa na to chystala... takže zajtra vybrakovať zelovoc :DDDD Doma nemáme ani jeden kúsok ovocia... asi si spravím jablko-pomarančovo-banánový s jogurtom a medom (keď sme boli minule s maminou nakupovať, pred obchodom takéto koktejly robili rovno predomnou, tak som si jeden objednala a pekne som to odkukala :DDD)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tuhle výzvu plním momentálně každý den :) Vždycky si dávám mražený banán, k tomu nějaký mléčný výrobek co zrovna najdu v ledničce :D trošku sójového mléka a pořádnou lžíci arašídového másla. Zkoušela jsem přidat i ostružiny, ale to mi tolik nechutnalo. Takže jedině Pan Banán :D
    Pak ještě vrch posypu nějakýma lupínkama a kokosem a snídaně je na světě :)
    A zasytí mě teda dostatečně. Už po půlce skleničky nadávám, že je toho moc :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to vypadá, že zítra nastane problém, ale zkusím se s tím popasovat, suroviny bych měla mít všechny doma.

    OdpovědětVymazat
  13. koktejl si dělám často ke svačině - banán, bílý jogurt, trošku tvarohu, někdy i mléko....a hlavně lžička arašídového másla! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jeeee, Nikky, tos mi tedy zamotala sisku, ja nemam mixer, ponornym to asi nejde, coz? Premyslim, jak poresit... A taky ty moje chute, minuly tyden jsem zbodla jahodove smoothie ze stanku, bylo s matou a od te doby je mi z predstavy smoothie soufl :-) asi moc maty :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Zatím si dělám jen banánový koktejl a už dlouho chci vyzkoušet Aqua fresh de Pepino:),takže se na to vrhnu..................je to okurkový nápoj. Pravda, hodil by se víc do jiného počasí, dneska spíš čaj s rumem, ale co, aspoň ho vyzkouším.
    Pro Bety: vše mixuju ponorným mixerem.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak mám taky splněno :)
    Krásně se mi hodil na moje chutě.. :D
    Měla jsem mléko, ovesné vločky, lžičku burákového másla, půlku jablka a trochu ananasu :) A bylo to to nejlepší, co jsem si mohla k snídani dát! :D :)

    OdpovědětVymazat
  17. Splněno :-)
    Koktejl si dávám denně po workoutu, vždy jsem dělala ten Tvuj Nikki (mléko, banán, skořice, protein). Dnes jsem to trochu změnila :-)
    Do mixeru jsem dala malý bílý jogurt, trochu mléka, 2 kostky ledu, půlku manga, malinký zbytek banánu po dcerce a svou dávku proteinu Delite jahoda-bílá čokoláda :-) ... mňammmmm :-DDDD neskutečná dobrota :-)

    OdpovědětVymazat
  18. super, tak o veceru mam postarane....banan, protein, mlieko, skorica :o)
    mrzi ma, ze som sa nemohla zucastnit vsetkych vyziev (ani treningov) kedze ma uz par dni trapi zapal priedusiek :(

    OdpovědětVymazat
  19. Moni, to přece nevadí, vybírám z toho, co chceme :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já sem zrovna dneska dostala od babičky mražené jahody (btw. mrazit celé jahody je opravdu pitomost, po rozmrazení je chuť nic moc:/ ) tak sem zvolila jahodový koktejl s ovesnýma vločkama:) až na tu divnou chuť rozmrazených celých jahod to bylo super:) těším se na čerstvé, to pak bude bomba:) ale jinak začnu asi hodně koktejlovat, je to fakt rychlé a moooc dobré:) právě sem dostala nový mixér se všema možnýma násadama, tak se do toho vrhnu;)

    OdpovědětVymazat
  21. Jestli někdy bude otázka toho, do jakého kuchyňského přístroje v budoucnu investuji, tak právě nějaký multifunkční mixér, protože jej používám opravdu hodně často na spoustu věcí. A to jsem kdysi brblala, když mi tento, co mám, dostala jako nechtěný dárek od babičky :D Zlaté babičky :D

    OdpovědětVymazat
  22. Mnaaaam, dekuji za inspiraci, nikdy jsem domaci koktejl nedelala a je to velka namka - povedlo se i tim ponornym mixerem :-)
    2dl mleka, pul bananu a cokotvaroh s jogurtem od madety, celkem necelych 300 kcal

    OdpovědětVymazat
  23. Můj tip na snídaňový koktejl :)
    2 lžíce ovesných vloček, 2 lžíce kokosu, 1/4 l mléka, jakékoliv ovoce a rozmixovat. Nejraději mám jahody nebo banán. Je fajn nechat vločky na chvíli v mléce nabobtnat.

    OdpovědětVymazat
  24. 1/2 tvarohu, 250ml mléka, banán (ano celý) a trošičku cukru (není potřeba) - dokonalost, zasytí na dooooost dlouho!

    OdpovědětVymazat
  25. tak jsem i dnes dělala koktejl po cvičení:
    malý bílý jogurt 3,7% Pilos
    asi 100ml mléka
    20g proteinu (višeň s čokoládou)
    půlka banánu

    Mňám...mám to i místo večeře, krásně zasytil :) a byla to fakt dobrota :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)