Květnová fitness výzva - Den 11


Vidíte to číslo? :) Zítra už to bude jedenáctý den, kdy budeme bojovat se svými zlozvyky a zkoušet je napravovat. Dnešní den byl ve znamení pošahané výzvy, jak ji mnozí z vás nazvali :D A máte pravdu, je to naprosto ujetá výzva, ale líbí se mi :))) Co vám? Já si určila za "svou místnost" toaletu, kterou jsem zatím navštívila 9x (k 18. hodině) :D Což není tak hrozné číslo, když si uvědomím, že jsem ráno během půl hodiny šla čůrat třikrát :D Jako cvik jsem si nakonec určila kliky, takže ze mne bude asi brzy svalovec :D To je vtip, samozřejmě :)

No a co zítra? Upřímně, se zítřejší výzvou budou mít mnozí minimální problém, ale jelikož vím a mám přehled i o těch, kteří ne zrovna mají snídaně rádi, i když vědí o jejich benefitech, nebo to zkrátka "nestíhají", nebo nemají hlad, dostanete velký úkol. Určitě víte, že je snídaně nejdůležitější částí dne a měla by následovat minimálně hodinu po probuzení. Energie, kterou takto ráno do těla dáme, organismus využije pro nakopnutí a roztočí ona pomyslná kolečka metabolismu. Tělo začne fungovat. Pokud máte se snídaněmi problém, udělejte všechno proto, abyste to zítra, jeden den, napravili. Sami uvidíte, jaké to bude mít následky, že se vám bude lépe pracovat, učit se, nebudete zesláblí a bez energie a hlavně, po celý den to ve vás zanechá změny, kterých byste si možná ani nevšimli. Je dokázané, že ten kdo snídá, má - mimo jiné - daleko menší tendence se večer přejídat. Snídaně je mocná, dejte ji šanci. Přeji hodně štěstí :)

Zítra přidám anketní formulář, abychom věděli, jak se vám daří :)

12 komentářů:

  1. Tak můj "super" nápad týkající se dnešní výzvy (udělat 10 dřepů vždy, když ke mně do kanclu někdo vejde a něco po mně bude chtít) padl za vlast po 3 hodinách pracovní doby, kdy se u mě dveře netrhly a prakticky pořád jsem dřepovala. Takže v rámci udržení si pracovního místa jsem se rozhodla, že dám večer "dřepovou" tabatu a zbytek pracovní doby jsem poctivě odpracovala. Se zítřejší výzvou nemám žádný problém, snídám pravidelně a poctivě. Díky!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak po dnešním dřepování na záchodě tohle bude fajn, v práci totiž povinně snídáme :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu do toho, Nikki :-)
    Zrovna jako bys mluvila (psala) o mém případu. Ráno nemám hlad, ani když večeřím brzo...prostě nemám...a ani chuť :-(. Ale vím, že snídaně je palivo... jinak daleko nedojedu...takže pravidelně snídám.
    Je to taková každodenní malá výzva...beru to jako nutné zlo. Tak do hodinky po probuzení do sebe prostě "nainstaluji" snídani....a pak čeká odměna v podobě slabého kafča s mlékem :-)
    To je pro mne motor a poháněč, abych se najedla.
    Držím všem, kdo to mají taky snídaňově nahnuté, ať se vám daří :-) Všechno jde, když se chce.
    Jinak pro mě nejpřijatelnější po ránu je pečivo, šunka, tvrdý sýr , cottage, žervé, tvaroh. Plus nějaká ta zeleninka- rajčátka, paprika, okurek, hlávkový salát. O víkendu vajíčka - víc času na přípravu.
    Dííky, Nikki :-) Tvé výzvy jsou skvělé, jedna vedle druhé. I ta dnešní "ulítlá"... po high knees u koupelny mě pěkně pálí stehna...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Od rána nedêlám nic jiného, než s činkami mučím bi a tricepsy. :-)
    Na zítřek se těším, den bez snídaně si neumím ani představit!

    OdpovědětVymazat
  5. snídaně opravdu není můj nepřítel, naopak, kašičky <3 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to nebude žádný problém :D Dřív jsem také nesnídala, jen o víkendech, vymlouvala jsem se na to, že mi to zabere ráno moc času nebo ráno nic doma k jídlu není apod. ale jsou to jen a jen výmluvy! :D Snídani stíhám v pohodě a vždycky, ale opravdu vždycky se něco v té ledničce najde!

    OdpovědětVymazat
  7. Nakonec jsem se do dnešní výzvy nezapojila, protože jsem na to prostě zapomněla. Ach, ta skleróza. :D
    Jinak všem, co "neumějí" snídat, přeji zítra hodně zdaru. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Snidani beru, rano mam hlad jak vlk :-)Sn

    OdpovědětVymazat
  9. Tak se snídaní problémy nemám, bez ní bych nesešla ani schody :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já jsem se "ponikkila" :-D a dala si k snídani opečený celozrnný toust s arašídovým máslem a banánem....a bylo to fakt docela dobrý :-) Denně bych to teda asi nedala,ale jednou za čas proč ne...jo a náhodou, včerejší výzva byla super, mě to strašně bavilo :-D V práci 100% úspěšnost...doma tak 50%, tam jsem občas uplně zapomněla :/ ale neva... :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím si , že výzvy jsou super věc ..Máš moc skvělý blog Nikky :)

    OdpovědětVymazat
  12. No ale ne každý má na snídani čas, já to prostě po ránu nestíhám a nemám čas si vyvařovat kašičky !!!!!!!!!



    dělám si samozřejmě pr...srandu, jasně že snídám, bez toho bych nebyla schopná odejít z bytu, a to klidně i když je to třeba v 5 ráno :D
    Proto mě baví komentáře (co se často objeví i u mě), že někdo nemá ráno čas. Každý má čas, stačí vstát o 15 minut dřív, takže to jsou jen a jen hloupé výmluvy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)