Květnová fitness výzva - Den 1


Přemýšlela jsem, čím výzvu začít, aby vás to hned na počátku neodradilo, některé nápady mi na pondělí, kdy máme začínat, zkrátka nepřišly vhodné, takže jsem vybírala z těch, které by nejméně bolely a při kterých jsem neviděla důvod, že by měly v čemkoli komukoli bránit :)) Možná jste překvapeni, že začneme něčím tak "obyčejným" jako je omezení sladkostí, ale věřte, že to zase tak lehké nebude. Spousta z nás si neodpustí alespoň jednou za den dopřát si třeba bonbon, nebo čtvereček čokolády, zmrzlinu, koláč na snídani... a i to malé omezení bude úkol náročný. Navíc, osladit si první den v práci či ve škole doslova láká. 

Určitě v dnešní výzvě nezůstávejte sami a zkuste hecnout i své blízké, maminky, tatínky, kamarádky, sourozence, přítele a přítelkyně, zda by na jeden jediný den byli schopni společně s vámi naprosto vypustit veškeré sladké ze stravy. Pokud jste samozřejmě zvyklí snídat čokoládové kuličky s mlékem, tak si to dopřejte, přísnější zákrok do jídelníčku nechám spíše na vás. Mluvím zde spíše o tzv. nárazovkách, kterými si mezi jídly a taky místo jídel "kořeníme" svůj život. Takže, žádné buchty, koláče, bonbony, čokolády, oplatky, lízátka, nanuky, zmrzliny, sladké nápoje, zkuste si nesladit kafe, nesladit čaj cukrem, apod. Opravdu jsem zvědavá, jak to vydržíte a jaké budou vaše poznatky zítra v komentářích :)) Já se se svým poznatkem také pochlubím, protože já třeba včera ukradla příteli při obědě 4 kousky mléčné čokolády, jen proto, že jsem chtěla :)) Zítra tedy, žádné takové choutky nebudou akceptovány, jeden jediný den to vydržíme a uvidíte, jak večer na sebe budeme pyšní a jak se budeme cítit báječně. Jdete do toho? Už víte, kdo by s vámi popřípadě zítřejší Den bez sladkostí vydržel? 

Zítra si zadáme další jednodenní výzvu, tentokrát na úterý.

Dobře se psychicky na zítřek připravte :)))) 

Miniaplikace

88 komentářů:

  1. Kami!!!! Zrovna ty se ptej, copak je ovoce sladkost? :)) Určitě smíš :))

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že je to super výzva. :))
    Já bych ráda něco podobného praktikovala dlouhodoběji, protože to sladké je můj kámen úrazu. Na druhou stranu je to zvláštní, protože mám prostě taková svá období. Někdy bez problémů dokážu na sladké ani nepohlédnout, zato jindy bych vyluxovala všechny zásoby. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Úkol, který si teď plním už nějakých 39 dní, takže ráda budu pokračovat s Vámi!

    OdpovědětVymazat
  4. jdu do toho! :)) naštěstí jsem si jistá, že první den pro mě nebude problém, uvidíme, co ty další :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že se začíná nečím lehčím a necvičí se. Snad na to nezapomenu :D

    OdpovědětVymazat
  6. heh xD to jsem docela v Loji XD sladká snídaně je pro mě docela základ dne xD... hec je hec! Zvládnout se dá všechno ne? Jdu do toho ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. myslím, že by ses divila Nikki, poslední dobou jsem se rozežrala sladkého, až to není možné!

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo, takže žádný čtvereček čokolády do kaše... :D Ale jdu do toho! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já do toho taky jdu! :D Pro mě to teda problém nebude, jelikož sem bez jakéhokoli sladkého už týden :D Byla sem na sebe totiž tak naštvaná, že si právě každý den nějaký ten bombonek zobnu, že sem si to zakázala :D Takže hurá do toho :D

    OdpovědětVymazat
  10. taky jdu do toho :-) obcas se snazim nejist sladke, ale jindy to nevvydrzim, takze super :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsem na sebe zvědavá. Učím se teď na maturitu a bez sladkého to nedávám, protože mám nervy v kýblu.. :D
    Ale musím se pochlubit. :) V dubnu jsem díky tobě a tvé stránce začala cvičit podle 30 Day Shred a už jsem v 2. levelu! A ač se mi kolikrát nechce, nemluvím se!
    Těším se na úterní výzvu!

    OdpovědětVymazat
  12. tak samozřejmě du do toho ale bude to boj....na sladké su fakt moc zvyklá..ale překonám se ;)

    OdpovědětVymazat
  13. No tak já si zvykla na sváče v podobě ořechových tyčinek Maxi Nuta, ty jsou taky dost sladké, ale hroooozně dobré :D Takže zítra zákaz :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to bude pro mně obrovská výzva, zítra maturuju z praxe, takže to musím vydržet a hecnout se. Normálně sladké nemusím, ale zrovna jsem si říkala, že si vemu něco sebou na nervy. Tak nevemu!! :D Je to jen jeden den!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Supr nápad Nikky, já jdu určitě do toho! Popravdě, říkám si to už dlouho, že zkusím na pár dní vynechat sladkosti. A tak proč nezačít jedním dnem, třeba zjistím, že to přežiju. :-D

    OdpovědětVymazat
  16. U mě byly sladkosti vždycky problém, takže pro mě tohle bude dobrej začátek pro první den ("mý proměny":)), nehledě na to, že bych ty sladkosti měla omezit úplně:)

    OdpovědětVymazat
  17. A to jsem zrovna dnes s mamkou upekla fantastický koláč :D no nic, bude mě hřát krásný pocit, že ho celý sní zbytek rodiny :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to pro me nebude problem, sladke nejim, ale stevii rano do vlocek davam....takze zitra pekne bez niceho :-) S chuti do toho a tesim se na dalsi vyzvu

    OdpovědětVymazat
  19. Sice nejsem "sladkožrout", ale i tak jdu do toho. Však ono časem přituhne.:-D

    OdpovědětVymazat
  20. Určitě se přidávám, sladké teda nějak sama od sebe omezuju, ale co kdyby to na mě zítra přišlo! :D Těším se na další výzvy, jsem si jistá, že mě budou bavit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jdu do toho! p.s. právě jsem dojedla poobědový zákusek ve formě dvou čtverečků 70% čokolády :D

    OdpovědětVymazat
  22. tak to je super, určite sa účastním :) a teším sa na ďaľšie výzvy :)

    OdpovědětVymazat
  23. super jdu do toho :) dneska by to kvuli oslave mozny nebylo..dort kam se podivas :D i kdyz zitra, kdyz jsem babicky, tak to taky nebude hracka :) Ty vyzvy jsou skvelej napad :))

    OdpovědětVymazat
  24. no já se sladkým taky dost bojuju, ale půjdu do toho :) A sušené ovoce je na tom jak? Já si ho dávám skoro každé ráno do kaše..

    OdpovědětVymazat
  25. ach, ja som raz vydržala mesiac! aj bez zapekaných musli v mlieku či suchých detských piškót a podobne. bol to najlepší a zároveň najťažší mesiac v mojom živote :D :D nie nie, preháňam, ale ja som mala pleť ako bábätko, žiadne vyrážky, ani som nemusela používať makeup. neviem čo ma viedlo k tomu, aby som to po mesiaci vzdala. hlavne, keď som už na konci nepociťovala ani závisť, ak niekto predomnou jedol sladké. asi sa do toho pustím znova

    OdpovědětVymazat
  26. takovouhle výzvu držím do konce života. :)
    mám kombinaci intolerancí na lepek a mléko a aspoň k něčemu je to dobré, člověk nemůže jen tak něco uzobnout, když má chuť.

    OdpovědětVymazat
  27. Noo, super! :) jdu do toho :) a jelikož strávím zítra celý den s mamkou - hezky ji do toho zasvětím také :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak pokud se ovoce může, tak do toho jdu :) jídelníček jsem si už naplánovala na dva dny dopředu :D :) ale budu v tom sama :(

    OdpovědětVymazat
  29. Brnkacka :-) nemlsam uz skoro tri mesice :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Jdu do toho také :-) Jeden den, to se dá zvládnout.
    Bezva začátek, Nikki
    Dííky

    OdpovědětVymazat
  31. Jdu do toho s vámi!! Zrovna dneska jsem si jen tak dala kostičku čokolády na vaření (leží mi tu zbytek z pečení zákusku pro tátu k narozeninám), takže zítra budu i kolem ní chodit pěkně obloukem ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Také se přidávám ;-) jediné sladké na zítra mám v plánu špaldovou kaši ke snídaní a do té si dávám jen sušené ovoce a skořici

    OdpovědětVymazat
  33. jejku tak tohle zvládnu, už jsem se naučila odolávat a když je opravdu krize šáhnu po ovoci( při velký krizi po banánu,který má cukru ažaž :D)

    OdpovědětVymazat
  34. Pokud se do sladkostí počítá i jogurt, lupínky a ovoce, tak to nemám šanci..:D

    OdpovědětVymazat
  35. Tak to bude lehká výzva :) sladké nejím téměř nikdy, takže super :)

    OdpovědětVymazat
  36. tak já se taky přidám:-)) zitra jdu nastesti do prace, takze nehrozi, ze bych si ocukrovala kafe, to delam jenom doma:-)) jinak kdyz hooodne trpim, tak si dam kosticku horke cokolady, ale vcera jsem si dala jenom pulku kosticky :-)) a uz jsem vic nechtela. no ale tak si pocvicim pevnou vuli, s tim jak se mi v poslednich dnech nechce cvicit to celkem potrebuju:-))

    OdpovědětVymazat
  37. Moc rada se pripojim!!! A tohle bych snad mohla zvladnout :D A jsem moc zvedava na dalsi dny, a na to, kam az sama dojdu!! Huraaaaa do toho :)

    OdpovědětVymazat
  38. Už pár týdnů studuji tvůj blog a chystám se začít něco dělat se svým tělem, ale pořád jsem to jen odkládala.
    Takže pondělkem mi dáváš IMPULS konenčně začít a basta!
    Díky ti za to.

    OdpovědětVymazat
  39. Pro mě to je tedy opravdová výzva, protože každý den si musím dát sušenku, koláček, čokoládový puding, nebo něco takového. Jsem na sebe zvědavá :D.

    OdpovědětVymazat
  40. Idem do toho,dufam,ze dam vsetky tvoje vyzvy...

    OdpovědětVymazat
  41. Tohle se snažím praktikovat už víc než 2 týdny a zatím jsem zhřešila asi jen 4x, ale to je proto, že mi přítel koupil Mrože (nanuk) a mamina zase upekla buchtu extra pro mě..tak to jsem si musela vzít, přece je neurazím :P :D

    OdpovědětVymazat
  42. taky se přidávám..žadné bebečka a musli tyčinky

    OdpovědětVymazat
  43. Není problém. Vlastně ano, sladký čaj k snídani. No tak si budu muset udělat půllitr něčeho jiného, kde se bez cukru obejdu. Ještěže v práci nejsou k obědu ovocné knedlíky... ;-) Přeji všem hezké pondělí!

    OdpovědětVymazat
  44. Bude to hoooodně těžké, ale jdu do toho s váma!

    OdpovědětVymazat
  45. Super, ale zas tak snadné to nebude, jdu do toho :-D

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj, já jsem začala už před pár dny s vlastní fitness výzvou, ale do téhle se můžu zapojit taky. Kdyžtak tady je můj tumblr:-)

    http://fitza90dni.tumblr.com/

    Potřebuju dát dolů 11 kg tuku a chci to provést zdravě.Dole zatím 5 kg. No je to boj...

    OdpovědětVymazat
  47. Chjooooo....jsem právě upekla celozrno-tvarohovou bábovku podle Kriss...nevím nevím...jestli se
    připojím...hi hi

    OdpovědětVymazat
  48. Brnkačka jak pro koho....:( ale jdu do toho a zítra bez čoko :) doufám, že se bude pokračovat salámama a tak :)

    OdpovědětVymazat
  49. jestli považuješ za sladkosti med a sušené ovoce tak to nezvládám :D

    OdpovědětVymazat
  50. chtělo by to ještě nějakou anketku, aby jsme nakonec věděli, jakou máme úspěšnost :))

    OdpovědětVymazat
  51. sakra... teď jsem slupla hašlerku... ach ta skleróza...

    OdpovědětVymazat
  52. super, idem do toho...:o) miesto sladkeho, si dam dobry melon cerveny :-D

    OdpovědětVymazat
  53. Pro případ, že by mě během dne chytla chuť na sladké.... nachystala jsem si pěkně do lednice kokosový dezertík s kiwi a mandarinkou. Řídím se heslem, kdo je připraven, není překvapen :-) Smíchala jsem kelímek bílého jogurtu a lžičku (vrchovatou)kokosu. Do skleničky vrstvila ovoce a jogurt. Než přijdou chutě, vše se krásně spolu skamarádí... a pak už jen přidám čerstvou meduňku, co mi roste v květináčku.
    Jinak pro dnešek bojkotuju jak med, tak i sušené ovoce - když už výzva, tak pořádná.
    Jako krabičku poslední záchrany mám na okně ještě stévii...ale snad to zmáknu i bez její sladké pomoci.
    Přeji všem hodně sil, ať to pěkně zvládnem.

    OdpovědětVymazat
  54. Jsem v tom s vámi, protože po prodlouženém víkendu strávené u mamky potřebuju víc než jen jeden den bez sladkého:) Znáte to, každé odpoledne kafíčko a nějaké to sladké (prokletí, že jsem po mámě zdědila talent na pečení:). Takže co mi nabalila, strčím přítelovi a bude to:) Držím palce všem!

    OdpovědětVymazat
  55. Já jsem se rozhodla zapojit, na Facebooku holky chtějí celý týden bez cukr úplně, já zkusím bez přidaného cukru, čili maximálně ovoce, žádné sladkosti, žádný cukr, žádná sladila nic :) Ono to tělo určitě vadit jednou za čas nebude :)

    OdpovědětVymazat
  56. Včera jsem si výzvu zapoměla přečíst, o to víc jsem ráda, že jsem byla ráno líná zvednout se z křesla a jít si pro tu kostku cukru, co jsem si nedala do čaje :-) Vypila jsem ho hořký a chutnal mi. A výzvu si splním :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Kouká na mě Toffifee a perník ze včera ale ne, dneska ne! Stačilo to mlsání včera :D

    OdpovědětVymazat
  58. Dopoledne mi kolegyně podstrčila zákusek, putoval do krabičky do ledničky na horší čas, po obědě jsem k němu přimáčkla koblihu z jídelny, v šuplíku osychá od pátku okousaná nugátová tyčinka, sedmdesátku čokoládu jsem tam k ní přihodila hooodně dozadu. Není to až zas taková hrůza. :) Navíc: kdybych musela, nevydržím. Nemusím, tzn. chci, nemám důvod proč nevydržet.
    Papa!

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj Niky, moc děkuji za dnešní výzvu, když jsem si jí ráno přečetla říkala jsem si to je ok do toho jdu to je přece hračka celý den bez cukrů..Nastartovala jsem se dvouhodinovým fitkem, hodinou cardia, oběhala úřady, doktory a tak dopoledne s ovocem, jogurty a skvělou snídaní šlo.. Pak přišlo takové to běžné smrtelnické odpoledne, kdy jsem stejně jako každé pondělí, šla s kamarádkou na kávičku a zázvorový tonic(jako vždy) a ejhle první cukr, tak jsem si dala vodu. Potom venčení pejska a chuť občas mu ukrást jednu tu piškotku-další cukr:)..Pak odpolední brusle a chuť na skvělou protejnovou tyčku- aha cukr... A tak bych mohla pokračovat.. Je moc fajn i při zdravém životním stylu občas otevřít oči a prozřít kde všude na nás tahle "rakovina" číhá..Já osobně prodlužuji tuto výzvu na týden a to hlavně z toho důvodu že mě to nutí přemýšlet o tom kde se ten "krásný" cukr skrývá a jak to jde jinak. Díky Monča

    OdpovědětVymazat
  60. Tak jako zmákla jsem to, ale před chvílí jsem si to nějak neuvědomila a dala si do čaje med.. :D
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  61. problém to nebyl, jediné "sladké" byli brusinky v ranní kaši ;-)

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj Nikki :) Strašne som sa na výzvu tešila ( aj keď práve dnes som ochorela, takže ak sa bude cvičiť tak nebudem môcť, to ma trošku mrzí -.- )
    Dnes máme doma toffife, gaštany v čokoláde, horalky, čokoládové kúsky, lentilky, milu...a neviem čo všetko možné...( to je tá nevýhoda, keď aj ostatní členovia rodiny môžu nakupovať jedlo :D) ale kvoli tebe si nedám, sľubudem :D a zatiaľ sa mi darí! :D

    OdpovědětVymazat
  63. ja som si len lizla agávového sirupu, aby som vedela ako chutí a či sa dá použiť na dnešný obed, inak som na seba skoro až pyšná :)

    OdpovědětVymazat
  64. Tak jsem to zvládla bez ničeho, i když mě tááák lákala ta čokoláda :)

    OdpovědětVymazat
  65. Při přečtení Tvé květnové výzvy na 1.den jsem si říkala - pro mě hračka. Sladké mě nijak neláká, problém s ním nemám. Můj problém je majonéza :D Takže jediné, co jsem si vlastně mohla odepřít, byla kostka cukru do espressa. Co ale čert nechtěl, odpoledne manžel koupil máslové croissanty a to jsem jednomu neodolala. Takže "s malým prohřeškem" ;)

    OdpovědětVymazat
  66. Ani kousek sladkého, ráno si většinou dávám na chleba džem, nebo oříšky v čokoládě do jogurtu :D Vše jsem vyměnila za ovoce. Díky této výzvě to začnu hodně omezovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)