úterý 21. května 2013

Květnová finess výzva - Den 10


S výzvami se už pomalinku ale jistě blížíme ke konci :) Dnes jsme měli za úkol věnovat se čistě sami sobě :) Tak mi povězte, co jste podnikli a zda jste to opravdu zvládli a jaký jste z toho měli pocit :)) Já vám o dnešním dnu řeknu, tedy napíši více v následujícím příspěvku ze zápisku :) 

Na zítra mám pro vás cvičební výzvu. Bude to taková legrácka, kterou jsem vyčmuchala u Zuzky Light a která se mi moc líbila :) Akorát vás asi doma budou mít za blázna, ale na jeden den to vydržíte. Já teda vydržím, děcka, vydržím :D 
Určete si místnost v bytě či domě, kam často chodíte (ne, že si vyberete půdu :D). Vašim dalším úkolem bude určit si jeden cvik, který budete pokaždé před vstupem do této místnosti provádět, třeba řekněme 3-5x :))) Záleží na náročnosti cviku :)) 

Já jsem si určila naši toaletu :D V těhotenství tam lítám za dva :D A kdykoli toaletu navštívím, udělám řekněme 10 dřepů. Čéče, budu namakaná :D V mém případě budu dělat dřepy asi až PO návštěvě toalety, jinak bych se asi počůrala :D Ale i tak. Slibuji, že budu poctivě dodržovat a dělat si čárky :) 

Jak jinak, znovu opět na jeden jediný den. Vy, co jste v práci si můžete dát úkol v práci nebo jste od něj zkrátka osvobození do té doby, než dorazíte domů :) 

Přeji hodně štěstí a málo protočených párů očí od členů vaší rodiny :D


23 komentářů:

  1. No tak to jsem na sebe zvědavá. Na zítra jsem si vzala uklízecí volno. Asi to taky budu muset nechat na chudák wc :-) Jinak bych asi nic pořádně neudělala. Ještěže nemám loft. To bych asi měla trochu problém. Ovšem v práci bych do odpoledne nepřežila. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Doobrá výzva... já beru kuchyň... tam chodím hodně často :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ze bych drepovala v praci pred wc? :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  4. :-D tak to je super nápad. Ja jsemm dneska navštívila kadeřnici a mam krásné vlásky. Když mi myla hlavu, vzpomněla jsem si na tebe. Tak jsem zavřela oči a užila si to;)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá výzva. :D
    Ale zítra doma celé dopoledne nebudu a vzhledem k tomu, že odpoledne budu sedět u učení a z pokoje nevycházet, tak mé jediné návštěvy budou asi také toalety, tak se pokusím. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nápodobně! Vidím to na toaletu! Akorát teda ve škole do toho asi nejdu :D
    Nikki, tvoje výzvy jsou moc prima!

    OdpovědětVymazat
  7. Ja bývam v garzoke, takže mi zostava tiež jedine toaleta :D

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes jsem si zacvičila Jillian 1. level. Jezdívám na kole, chodívám běhat, i občas jím zdravě, ale semtam ty hříšné mlsoty nebo jídlo po běhu ( cca v 8-9 večer)... moc ráda bych to změnila, proto budu následovat tvůj úžasný blog, plný rad a vychytám mouchy ;)

    OdpovědětVymazat
  9. to je skvělé! :-D no vzhledem k tomu, že jsme celé dopoledne s malým doma a já v podstatě v krátkých intervalech lítám mezi kuchyní a obývákem, tak nevím, nevím, jestli si mám dát některou z těchto místností, pač budu vlastně jen permanentně cvičit :-D No ještě to promyslím. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. http://hejbnikostrou.blogspot.cz/ taky jsem začala ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Trošku si tu Tvojí výzvu Nikki upravím. Jelikož celý den sedím v kanclu u počítače (sekretariát na střední škole), moc šancí nemám. Takže to udělám tak, že kdokoliv vejde do mé kanceláře a něco po mně bude chtít, hned po jeho odchodu zalezu do přilehlé zasedačky a udělám zvolený cvik :-) Asi to budou dřepy, nejsou prostorově náročné a jsou rychlé. Do kliků, angličáků ani sklapovaček nejdu, protože se u mě dveře netrhnou. Až toho budu mít plné zuby, prostě se zamknu ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. tak to je nejbožejší výzva všech výzev :D už teď se těším a směju se :D

    OdpovědětVymazat
  13. záchod, jednoznačně xD a nejspíš budu dělat 5 Burpee Xd to bude sranda xD a ais taky až po, pač běhám opravdu za 5s 12 xD

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je velmi zajívmavý! :)):D
    Ale určitě se toho zůčastním! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak toto ja uz dodrzujem piaty mesiac. V praci na WC si vzdy zacvicim, takze pre mna super :)

    OdpovědětVymazat
  16. No musím povedať že som sa celkom usmiala, keď som si to čítala :D A už vidím ako sa mi budú doma smiať... už aj tak im leziem na nervy, keď sa snažím odhadovať koľko kalórií má moje jedlo, nie ešte keď budem robiť toto :DD Teším sa :D

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem si podobnou výzvu dala před časem, když jsme hráli MS v hokeji. Vždycky, když jsme dali gól, jsem udělala patřičný počet kliků (za 1. gól 10, za 2. 20, za 3. 30 atd.). Ale když jsme pak nastříleli v jednom zápase 7 a já těch kliků musela dělat 280, tak jsem si řekla, že už to nikdy opakovat nebudu. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)