Jídlo, bříško, knihy, DVD, müsli

Moc mě těší, že se vám Květnová fitness výzva líbí. První kolo právě probíhá, 
nezapomeňte se mrknout na druhé kolo, tedy druhý den, které je již pro vás připraveno :)) 

Za posledních pár dní jsem pro vás nafotila opět nějaké fotky, dnešek byl ve znamení 
hromady balíčků, které mi poštou přišly a já si říkala, že se s vámi podělím. Není to žádné 
chlubení, jen mi to udělalo radost a já se ráda o své radosti dělím, stejně jako vy... 
no, možná je to trošku chlubení :D Ale určitě v dobrém slova smyslu :)) 

Takže začneme pár fotkami z mého stolu, které jsem nechtěla dávat do rubriky, 
protože mi zase nepřišly až tak inspirativní, prostě mě jen baví fotit :))


Tohle jsem měla myslím ke snídani, babiččiny buchty nedokážu odmítnout ani já, navíc, babička tyhle buchty dělá převážně ovocné, s minimální vrstvou těsta. Takže jsem si dala ke snídani dva kousky z černého rybízu, k tomu misku jahodového jogurtu s müsli od Das Müsli (mňam) a k tomu pár jahod :)


Jogobellu, přiznám se, moc nemusí, ale zaujala mě variace příchutě malina - citron, nebylo špatné.


Tohle jsou jahody. Snad poznali všichni :D Foto jahod proto, protože byly od farmáře a byly neskutečně slaďounké a hanba mi, ale nerozdělila jsem se :( Tedy rozdělila, s bříškem :D


Tohle foto je z víkendu, dva celozrnné tousty se šunkou a sýrem, k tomu miska ovoce s hroznovým vínem, pomerančem a melounem (neskutečně drahým, ale neplatila jsem ho já :P :D)

 

Tyhle fotky jsou z dnešního rána, říkala jsem si, že jsem se vám s bříškem už dlouho neukázala. Rosteme pěkně tedy, když to porovnám s tím, co jsem vám ukázala naposledy. Jsem ve 22. týdnu. Ve čtvrtek bychom se měli dozvědět, co vlastně nosím v bříšku, protože jsem na ultrazvuku byla naposledy v 11. týdnu a to bohužel bylo příliš brzy na to něco rozeznat :)) Měla bych mít k tomuto období, dle chytrých knížek, přírůstek na váze kolem 5 kilo, no mám 7 :D Ale co... tipuju, že tak dvě kila mám jen v prsou, holky, klidně se podělím :D Radši se vám snad ani nebudu ukazovat, jaké vnady momentálně na hrudi nosím :D


Připravený přebalovací pultík pro miminko. Já vím, že asi brzy, ale já jsem typ, co potřebuje a musí být hodně dopředu dobře připraven. Teď už chybí jen kočárek, monitor dechu a miminko :)


V těchto peřinkách spával už můj synek Martínek před osmi lety, teď tedy podědí sourozenec :)


Martínek koupil své mamince ke Dni matek kytičku :) Miluju všechno, co roste :)) Pánové si nechaj ty dvojsmysly pro sebe jo? :D


Tak moc jsem byla nadšená tímto müsli, že si toho všimli ve firmě Das Müsli zabývající se dovozem tohoto úžasně chutného müsli. Ve třech vzorečcích na mne asi čeká překvapení, budu pro vás recenzovat příchutě, které se na náš trh chystají. Hned zítra s jedním začnu a moc se těším, mňam :) Recenze bude tak do konce týdne :) V logu firmy je napsáno, že jde o návykové müsli, s tím musím souhlasit. 


Pro svůj knižní blog jsem dnes také obdržela knížku s dárečkem. Albatros Media je ... tedy ta ona jedna hodná nejmenovaná paní, co tam pracuje, úplně báječná :) Pro knižní blog budu číst knihu Zakletá, jsem na ni zvědavá a to moc. Radost mi strašlivě udělaly ale knížky navíc, které byly doplněny milými vzkazy na lístečcích :)) Určitě poděkuji e-mailem, ale udělám to ještě tady :) Děkuji moc paní M. Knížka o těhotenství vypadá neskutečně dobře a ta příručka pro maminku se synkem, respektive nápady ke tvoření pro kluka je taky naprostá bomba :) Moc díky!!! I vy se mrkněte v knihkupectví, určitě se vám zalíbí :)


To nejlepší nakonec. ZUZKA LIGHT je doma!!! Je to neskutečné, ale od objednávky do dnešního dne uplynulo osm dní!!! Tomu říkám rychlost, to nesvedou ani české firmy s naší poštou :D Jak já se těším, až se budu moci na tohle vrhnout. 

Nezapomeňte, za deset dní nám bude končit soutěž o DVD Jillian Michaels, běžte si kliknout pro extra vstup, pokud jste tak dnes ještě neučinili :)

A taky se blíží konec května... konec soutěže Moje proměna do léta. Hodně z vás to nemohlo vydržet a chlubí se s výsledky průběžně :)) Nestíhám na všechno odpovídat, ale všechno čtu a máte můj velký obdiv. Těším se na závěr, kdy se pochlubíte a budete inspirovat ostatní!!! Inspirace a živoucí motivace není nikdy dost :)) 


29 komentářů:

  1. Rostete krásně :-) Kdyby v nějakém z těch vzorků müsli nebyly rozinky, rychle dej vědět, a objednávám. Ty čokoládové jsou bohužel s rozinkama, a ty nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jsou jahody. Snad poznali všichni ...mě hodně pobavilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Claire: ty čokoládové mají rozinky? Ty už jsem měla a právě tam žádné nebyly :) taky je nesnáším, takže bych to určitě poznala :D zvláštní.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Nikky! :)
    Dlouho jsem tu nebyla, protože jsem ležela v nemocnici. Ale.. pane jo, bříško ti roste strašně rychle, to bude děťátko krásné po mamince! :))
    Tímto bych se ti chtěla omluvit, že se proměny vzdávám, šlo to krásně, jako po másle, ale operace slepého střeva mě znemožnila cvičit pod dobu 5 týdnů' :((
    Měj se krásně a pozdravuj prcka! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně? Tak jsem asi blbá :D:D Měla jsem jen vzoreček, a měla jsem tam rozinky :D Dobrá tedy, zkusím je ještě jednou.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi hrozně krásná maminka! ♥ Myslím si, že také budu jako ty s tím vychystáváním, protože mám rovněž ráda všechno předem připraveno. :D No, uvidíme za pár let. Říkala jsem si, že bych své první dítě chtěla v max. 25 letech, takže za 5 let by mě to mělo čekat! :O :D
    Tu Zuzku ti děsně závidím.
    Přemýšlím, že si ji nakonec také objednám, i když mi trošku vadí ta cena poštovného. :/
    Jestli se mohu zeptat, přes jaké stránky jsi objednávala?
    A ještě taková drobnost. Ta DVD jsou v papírových obalech, nebo se mi to jen zdá? :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki ako ti to pristane:) Babickine buchty sa neodmietaju nikdy ;) velmi pozitivny clanok, cely cas som sa iba priblblo usmievala :))) Dufam ze v tom brusku teda mas dievčatko ;)
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  8. Claire: otevřela jsem všechny čtyři balíčky a rozinky jsou jen u jakýchsi ovocných, ale u čokolády ne :) Tak možná jsi dostala tuhle příchuť :)

    Kriss: ta cena za poštovné je dost, to je pravda, ale já si takové věci normálně nekupuju, takže je to doživotní investice :D Objednávala jsem přes Amazon, poprvé v životě a ta rychlost je teda neskutečná :) Vždy jsem objednávala pouze z Anglie a tam se to taky pohybuje od 7 do 14 dní. Takže mě USA hodně překvapilo. Co to začli posílat mimo USA, udělali papírové přebaly, jinak by poštovné určitě stálo hodně za objemnou zásilku. Určitě si Zuzku objednej, já myslím, že si to nejen zaslouží, ale určitě to využiješ několikrát, pokud jsi tak nadšená fitness :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzko: já doufám, fakt doufám, že to děvčátko bude :D JInak celé bříško příteli vyreklamuji :D

    OdpovědětVymazat
  10. Koouky, to je mi moc líto :( Ale určitě je přednější se dát do pořádku, hnusný slepáky :) Nevím, na co to v těle vlastně máme :) Dej se brzy do pořádku a zkus s námi aspoň Květnovou fitness výzvu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Aha, tak asi jo. Já jsem myslela, že mají jen jednu příchuť. Děkuji za vyšetření situace :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki prosim Te, kde najdu tu soutez o DVD Jillian? :-) Děkuji mockrát jsem slepá asi :D

    OdpovědětVymazat
  13. Díky moooc Nikki, že se s námi dělíš o radosti, které se Ti v životě dějí.... klidně se i pochlub. Vždyť je čím. Fotky jsou krásné. Babiččiny buchétky přímo lákají k zakousnutí. I když dnes NEE :-)ani za nic. Musli Das budu muset taky vyzkoušet- těším se na Tvé poznatky. Podle toho pak vyberu příchuť - rozinky taky nemám ráda :-(. S Proteinem Delite jsi to trefila úplně na stopro. Co jsem podle Tebe vybrala, je luxusně chutné a funguje to na svalíky. Moc Ti přeji a těším se s Tebou, že můžeš vyzkoušet něco nového :-)
    Bříško je krásné, jsi moc hezká maminka a sluší Ti to. Určo to bude holčička :-) Výbavička je kouzelná, veselá. Je fajn mít vše trochu dopředu. Taky mám ráda zásoby a vše předpřipravené :-)
    DVD od Zuzky, to je pecka :-) Cvičit se Zuzkou, to samotné už je výzva. Láká mě to, ale to fest náročné.
    Jahůdky forever :-) mňááám...
    Pěkné odpoledne všem.

    OdpovědětVymazat
  14. Koouky :-)
    přeji ať se zdravíčko dá do pořádku. To je nejdůležitější. Ostatní už pak půjde samo :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Bříško už máš krásné :) A máš pravdu hlavně chybí to miminko k tomu pultíku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, tiše závidím :) Nádhera, pupík pomalu roste, to je krásné, stejně jako ostatní bašty, zlatá babička, ta moje dělá taky takový hodně podobný, ale více těsta. Hlavně ať jste zdraví všicí! :)
    PS-ten meloun a jahody - to sem dáváš jako trest?!?! Mmmm, moje buňky se rozproudily, nejraději bych snědla každou fotku :D

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné bříško :) Já na těhu hrozně ráda vzpomínám, bylo to krásné období ... a hele, prcek bude mít v červnu rok. Hrozně to všechno letí, tak si užívej bříško dokud je :)

    Co se proměny týče, snažím se, snažím, ale taky jsem měsíc byla mimo kvůli nemoci a v podstatě už jen "rýsuji" a jde to hroooozně pomalu :D Ale ten 6 pack tam prostě jednou bude jsem řekla! :DD

    Aby mi to šlo líp, udělala jsem si radost a nadělila si své první tepovky, večer je hodlám otestovat s Jill a Extreme shed and Shred :)

    OdpovědětVymazat
  18. Minutka: takový velký banner máme přímo nahoře na stránce hned na prvním místě :) A ještě jsem vám hodila odkaz přímo tady v textu :))) tak šup, ať už jsi přihlášená, třeba budeš mít štěstí :))

    Všem moc děkuji za milé komentáře, poctivě čtu :) Děláte mi radost :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky...ty toustíky vypadaj lahodně...a jahůdky hmmm...už se těším, až bude u nás sběr :-).
    Holky, určitě zkuste WWW.MIXIT.CZ -doufám, že nevadí, že sem dávám stránky, ale nemám s nimi nic společného, až na závislost na jejich musli, kaších a sušeném ovoci mrazem...je to fakt žrádlo a namixujete si jen to, co Vám chutná (bez rozinek :-D )

    OdpovědětVymazat
  20. Samé dobroty a bříško už je teda pěkné, to se musí nechat, jen tak dál, štastná mamino:)

    OdpovědětVymazat
  21. Nikky s přírůstkem tě uklidním - já jsem jen za 1.trimestr nabrala 10 (!!!) kg. moje tělo si řeklo, že chce svou přirozenou váhu cca 65-68kg a ne 58 a už to jelo. Vůbec jsem se necpala, jen jsem jedla normálně a ne dietně a cvičila jsem denně, jen trochu méně intenzivně...miminka si to prostě hlídají ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki na těch fotkách vypadáš nejspokojeněji ze všech fotek co jsem tady viděla (: Sluší ti to...

    OdpovědětVymazat
  23. Taky dělám recenzi na vzorky :)
    Ta buchta od babičky vypadá skvěle, ale ty s tím bříškem jsi prostě bezkonkurenční :) strašně ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  24. Jeeeej, pristane ti to s tym bruskom :o)
    Inak Jogobellu nemusim ani ja, prijde mi taka dost umela...ale tie buchty hmmmmm :o)))

    OdpovědětVymazat
  25. Nikky, jsi zlatá! :))
    Květnové výzvy se účastním, jsem ti věrná! :) Akorát tu Středeční musím asi vynechat, i když, myslím si, že dřepy bych zvládnout mohla i s tím pitomým slepákem! :)
    Ps. Také nevím, na co ho v těle máme, je to zlo! :D
    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Koouky, raději dřepy nedělej, tam se to taky dost tahá i bříškem, tak raději ne :)) zkus si v sedě raději udělat pár tahů činkama na bicepsy :)) To by mohlo jít :))

    OdpovědětVymazat
  27. ahoj Nikki hrozně moc Ti to sluší s bříškem já byla jako veliká koule :D. Chci Ti poděkovat za cvičební podporu a rady, které mi moc pomohly. Zase mě cvičení baví a cítím se super.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  28. jde vidět, že i bez toho cvičení a svého zajetého režimu co jsi měla, jsi spokojená a to je hlavní ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Na jahody jsem dostala velikou chuť! A máš krásné bříško Nikki :).

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)