Květnová fitness výzva - Den 8


Ještě stále probíhá dnešní výzva pro sedmý den REPLAY, kdy si znovu opakujeme výzvy, které se nám přes týden líbily. Někdo si dnes zopakoval jednu výzvu z týdne, já rovnou pět :D A jak jsem dopadla? Ráno jsem si říkala, zda jsem se nezbláznila, ale světe div se, dnes mi šlo všechno krásně a já jsem si tak splnila všechno v jednom dnu a tak se mi dnešní den zapsal jako ukázkový :))

Den bez sladkostí sice ještě nemám za sebou, ale jelikož tady není doma nic, na čem bych měla hřešit, je vlastně splněno.
Barevný den mám také hotov, za bílou barvičku to byl banán, zelenou jablíčko, červenou rajčata, žlutou ananas a oranžovou pomeranč!
Den intervalového tréninku mám také úspěšně za sebou, zvládla jsem během tabaty opětovně 116 dřepů. Chtěla jsem víc, aspoň o jeden, ale nestihla jsem ho :D Teď koukám, že jsem se špatně dívala, mám o 4 víc než posledně :) Předminule 106, minule 112, dnes 116 :))) 
První den ochutnávky byl ve znamení hned dvou věcí, ale budu počítat jen jednu a to řecký jogurt. V životě jsem ho nevyzkoušela, takže jsem si dnes koupila pravý řecký jogurt z Řecka, s nevábnou krabičkou, ale o to to na mě udělalo větší dojem :)) Určitě jsem nekupovala naposledy. Zároveň jsem dnes vyzkoušela úplně nový recept, o který se s vámi během týdne podělím :)
Napravení chyb, to byla poslední pátá výzva, kterou se mi už také podařilo splnit. Pitný režim :) Mám ze sebe opravdu radost :)

A co nás čeká zítra? Minulý týden zde bylo pár nápadů od vás, jak se inspirovat Zuzkou Light a její výzvou Den bez soli. Promyslela jsem si to a jsem pro. Určitě po vás nechci, abyste se vyvarovali všeho, v čem je sůl. Půjdete na oběd a zcela jistě někde v kantýně koupíte polívku, co už někdo osolil, že? Takže nebudeme dělat z výzvy něco nesplnitelného, protože opravdu po vás nikdo nechce zbavovat se soli v pečivu, sýrech, polévce či šunce, kterou si koupíte - to ani nejde! 

Co mám na mysli já je jednoduchá věc. Zbytečně si jídlo už nedosolovat! Já si třeba hrozně ráda při zakousnutí zeleniny občas svůj kousek osolím, často si dosolím i tu polévku, no zkrátka, sůl mi není cizí a třeba můj přítel solí méně než já. Nejsem nějakej šílenec, co to se solí přehání, to v žádném případě, ale líbí se mi představa, že bych mohla zkusit to trošku zpřísnit a omezit - ASPOŇ NA JEDEN JEDINÝ DEN :) A kdo ví, třeba si z toho, jako z mnoha výzev, co už proběhly, vezmu po naučení. A jsem si jistá, že je na tom spousta z vás stejně :)) 

Takže tato výzva je určena pro toho, kdo rád solí :) Nebo si chuťově solí přilepší :))) Jdete se mnou do toho? :))) 

17 komentářů:

  1. Tak do toho jdu určitě! Patřím mezi "soliče" a už nějaký pátek se to snažím omezovat. Někdy se daří a jindy si prostě nemůžu pomoct. Mám doma i čokoládu od Lindt s mořskou solí....no zítra jí rozhodně otevírat nebudu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. další věc co mám předem splněno, nedosoluju si jídlo skoro vůbec to musí být, a když tak většinou kořením a vím že sůl je obsažená v koření:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam teda opacny "problem" nesolim skoro vubec nic ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super! Já jsem naštěstí od maminy naučená moc nesolit ani nekořenit, takže tohle nebude problém.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. super napad :) dneska jsem mela uz den bez soli kvuli nevolnosti. Soleni je docela velky problem u nekterych lidi - muj tatka treba soli hrozne moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně se přidávám :-)
    Zrovna na zítra mám naplánované uvařit brambory - tak snad je dochutím bylinkami. Změna je život.
    Když už bude den bez soli, tak budu jíst i potraviny, které v sobě obsahují soli málo...ať už je to pořádná výzva. Šunko a tvrdé sýry, bye bye na 24hod. Ledviny budou happy :-)
    Gratulace s pitným režimem, Nikki :-) to je super.

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes se budu chlubit, ale mám vlastně splněno. Už dlouhou dobu se snažím nedosolovat, protože jinak mám dost ráda masitá jídla, dobrou šunku apod., kde je soli fakt hodně, takže když si pak dám třeba zeleninu, tak bez soli. Ale dobře, posnažím se ještě víc. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jak už zmiňovaly holky výše, patřím k těm šťastlivcům, kteří také téměř nesolí, takže tato výzva bude pohodička. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak dnes to pro mě bude opravdu brnkačka. Já totiž obecně solím hrozně málo. Když vařím, manžel si vše musí na talíři dosolit. Samozřejmě sůl používám, ale opravdu jen symbolicky, pro chuť. Takže za mě dnes dobrý!

    OdpovědětVymazat
  10. Pozdě...:( hned ráno jsem dělala pohankovou kaši. A protože do všech sladkých jídel dávám špetku soli, tak ani dnes jsem nevynechala.. :( :D Dáváte taky do sladkých jídel sůl nebo jsem jediná? Učila mě to tak babička :D :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Feebinko, taky dávám špetiličku soli do kaší i do buchet. Jj, to jsou dobré rady babiček :-)
    Zatím se držím, trochu jsem se hecla...tak jsem vyřadila i potraviny, které v sobě obsahují větší množství soli (tvrdé sýry, balkán, šunka, konzervovaná zelenina, olivy). Brambory jsem dochutila bylinkami a chilli papričkami...a bylo to moc dobré. Když výzva, tak už pořádná :-)
    Nikki, taky mám nízký tlak. Doktorka si ze mě dělá vždycky srandu, že jsem podle tlaku už po smrti. Pravdou je, že někdy slané prostě tělo chce (a asi i potřebuje). Tak mu sůl dodám. Přesně jak píšeš - Balkán to vyřeší, sodík doplní a ještě je moc dobrej.
    A pokud bych takovou potřebu měla dnes, tak bych si něco slaného dala...podle mého názoru není potřeba nic lámat přes koleno. Určo se Ti to Nikki podaří jiný den :-) Když se na to budeš cítit.
    Ráno zvedám tlak i kafčem s troškou mléka- po snídani(za odměnu, že jsem do sebe dokázala nainstalovat něco po ránu). Kafe miluju, tak tím spojím příjemné s užitečným.
    Zelený čaj je taky fajn, ale ten většinou přijde na řadu až odpo.
    Pečivo si osolit nedokážu, prostě mi to nechutná. Max. občas, když máme na snídani jarní cibulku...ale to je hooodně málo.
    Je kouzelné, jak jsme každý jiný...a jak nám vyhovují rozdílné "tlakozvedací" způsoby.
    Pěkné pondělní odpoledne všem :-)
    Těším se na zítřejší výzvu...jsem zvědavá, co nás čeká :-) juchůůůů

    OdpovědětVymazat
  12. Dřív jsem solila celkem dost, teď skoro vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja so solením veľmi nemám problém, no ešte pred chudnutím som si stále všetko strašne solila, no keď som začala chudnúť, pomaly som s tým prestávala a tak som si nakoniec úplne odvykla a nechýba mi to ;) Takže dnešná výzva úspešne splnená
    O:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nad včerejší výzvou jsem ani moc nepřemýšlela, ačkoli mám ráda slané a hodně kořeněné (u mě to asi tlakem nebude :) tak jsem si nic vědomě nepřisolila. Ale měla jsem trochu domácího bramb.salátu bez majolky a ten osolený byl, takže splněno pouze z malé části :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)