Das Müsli - návykové müsli (i pro ty, co jej normálně nejí)

Něco vám povím. Když zde asi před půl rokem přišla firma Das Müsli a začala zdarma rozesílat malé útulné zkušební pytlíky svého müsli, říkala jsem si, že nemusím mít všechno a že müsli stejně nejím a rozhodně s tím ani začínat nebudu.


Po čase jsem se však dostala na webové stránky firmy, které jsem předtím neviděla. Byly mi tak strašně sympatické, že jsem si řekla, že si tedy o ten vzoreček napíšu. Když po nějaké době přišel, usmívala jsem se nad krásným štítkem a věnováním, ale beztak jsem sáček hodila do šuplíku a na určitou dobu jsem na něj... prostě zapomněla. Nejsem typ, co by tyhle věci jedl, nejsem ten typ, co by si tyhle věci dával byť jen k snídani.

Jenže když nastala doma hladová krizovka, obchod daleko a doma pouze jogurt a tento znovu nalezený vzoreček müsli, dala jsem tomu chtě nechtě šanci. A tedy, byla to láska na první chuť 

Od té doby se toho událo poněkud více a já měla možnost ochutnat celkem 4 různé příchutě tohoto skvělého müsli. Jestli je tahle věc opravdu tak návyková, jako hlásá titulek na stránce, nechám na posouzení asi ty "odbornější", ale je pravda, že tak, jako si člověk občas narve pusu čipsama, když si je nasype do dlaně, já dělám dost často to samé právě s tímto müsli - možná je vážně návykové 


Tahle příchuť je naprostou jedničkou -  čokoládové lupínky, ovesné vločky, nasekané 
oříšky... je v této směsi toho víc, ale nedokážu se v tom moc vyznat  Důležité je, že to 
chutná neskutečně!!!! Lahoda. Na stránkách Das Müsli se rozhodli také blogovat a je 
zde uveřejněn také recept na Müslibrot. Musí to být ohromně dobré, schválně se 
koukněte a řekněte, odolali byste? 


S dalšími příchutěmi budu mít drobátko problém  A to nemluvím o chuti, ale o tom,
že absolutně netuším, jaké příchutě jsem v dalších třech vzorečcích dostala... pan Tomáš, 
který mi tyhle kousky posílal, si se mnou rozhodl pohrát a nechal mě v tom evidentně 
vykoupat :D Takže to vezmu postupně podle oblíbenosti a chuti a ... jdem na to 


Tahle příchuť byla naprosto, naprosto fantastická a hned za müsli s čokošupinkami získává 
druhé místo. Hodně mi to připomínalo granolu, bylo to spečené, ale ne sladké, tedy, sladké ano, 
ale víte o čem mluvím. Nebylo to v žádném případě nijak přehnané. Cítila jsem zde oříšky, možná 
kokos (pan Tomáš mě určitě zabije, jestli kecám :D) - když to velmi zestručním, tohle bude jedno
z nejoblíbenějších mezi vámi 


Ihned v závěsu předešlého müsli byla tahle něžná chutná věc. Zde jsem měla pocit, že baštím ovoce. 
Ty malé bílé obdélníčky jsou určitě bílá čokoláda, mezi ovesnými vločkami jsou i kukuřičné lupínky
a kousky ovoce (?). Tipuji chuťově malinu nebo jahodu. Opravdu moc dobré, ani tato příchuť se 
nebude mít za co stydět :)) Až se začne ve velkém prodávat 


U této varianty jsem musela uznat, že bude muset až na poslední místo. Důvod? Já prostě
nemám ráda rozinky :D Každopádně tím neříkám, že příchuť stojí za houby, protože to 
není pravda. Jen díky těm rozinkám skončila na posledním místě. Směs kromě ovesných 
vloček obsahuje dýňová semínka, sušená jablíčka, možná ještě nějaké sušené ovoce, 
které jsem nedokázala identifikovat  Jablíčka mi v tom chutnaly opravdu hodně, celkově
mi tato příchuť vůbec nevadila a chutnala mi. Moc. Když jsem vytahala ty rozinky :D 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Před mnoha a mnoha lety jsem navštívil Německo. 
Během jedné snídaně se mi dostalo do rukou Musli, 
které jsem si tak zamiloval, že jsem se rozhodl 
ho nabídnout i svým známým. A to byl jen krůček
před tím, než se z toho stal dovozní nápad ;-)

***

Poslední slova na konec... müsli si na našem trhu můžete koupit několik. 
Dokonce si je můžete míchat dle libosti. Co se mi však na Das Müsli hodně líbí je 
kromě mňamózních příchutí také celkový přístup, komunikace, a taky skromné
vystupovaní  Určitě koukněte na FB stránku firmy. A nechte si chutnat 

32 komentářů:

  1. Ja som teda mala na skusku iba tie cokoladove a pre mna ziadna hitparada. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem toho nevyužila. čekám na "horší časy", až mi bude téct do bot a budu mít chuť :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Běžkyně: nesedlo ti? to je škoda... :) jak jsem sledovala reakce, tak jsou vesměs hodně pozitivní... ale je pravda, že všechno si musí najít svého strávníka :)

    OdpovědětVymazat
  4. U mna je to tym, ze nie som moc na cokoladu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem měla konečně to čokoládové, a můžu říct že je dobré. Ale přijde mi hodně podobné, ne-li totožné jako čokoládové od Rossmanna(mají je v takových zelených krabičkách po 700g tuším) a vyjde levněji. Jen ho už dva měsíce nemůžu sehnat.

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki, ty mi ale děláš chutě. Už jsem podlehla kouzlu vlastního mixování na Mixitu a teď další lákadla. Ještě, že to jsou zdravá lákadla. Jen mě zaujalo, že píšeš o dalších příchutích a já jsem na jejich webovkách objevila zatím jenom to čokoládové müsli. Hledala jsem špatně nebo to zatím ještě není oficiálně v nabídce?

    OdpovědětVymazat
  7. Běžkyně: aha, to budeš mít stejné, jako já s rozinkama :D

    Claire: fakt ti chutná stejně? můj jazyk je asi rozmazlenější :D

    Ivanko: prozatím je v nabídce opravdu jen to čoko-oříškové. Pokud chceš jinou variantu, zkus vydržet, firma to teď připravuje, zkouší a testuje (podle mě) na recenzentech :D ale řekal bych, že se objeví nakonec všechny, jsou opravdu hodně dobré... hlídej si blog jejich anebo napiš na FB, třeba se ti dostane přesnější odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt mi chutná stejně :D Nemůžu si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki, děkuji za odpověď. Asi to stejně nevydržím, a objednám si vzoreček čokooříšku už teď. Myslím, že mi to bude chutnat. K čokoládovým příchutím mám sice dost odstup, ale to je z doby, kdy jsem si kupovala takové to levné spékané müsli, což není určitě tento případ. Tahle čokoládka bude určitě dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki nemáš náhodou přehled, jak si toto müsli stojí v kalorickém příjmu proti jiným výrobcům? Müsli téměř nejím, ráda bych vyzkoušela Tebou doporučované, jen se nevyznám v tom, zda to není kalorická bomba. Díky za případnou radu.

    OdpovědětVymazat
  11. Já tohle müsli nedávno taky ochutnala a musím říct, že je to opravdu jediné müsli, které mi chutná a které si s chutí dám na snídani! Je opravdu úžasné :) A moc se těším až budu mít možnost ochutnat to s tou bílou čokoládou :D

    OdpovědětVymazat
  12. Andrejko: Má kolem 400 kcal na 100 g. není to však o kaloriích. balíček čipsů má na 100 g také 400 kalorií a určitě bude pro tělo přínosnější z nutričního hlediska právě müsli. Na kalorie bych až tak nekoukala, ale spíše na to, co to dodá tělu. Živiny jsou vždycky víc než kalorie, tělo si s nimi pak umí daleko lépe a bez problémů poradit.
    Do jogurtu si dám možná tak 30 g müsli ;)

    OdpovědětVymazat
  13. vzorek jsem měla, ale já hloupá ho bohužel přihodila do krabičky s obyčejnými vločkami, takže nevim jak chutná :( :D

    OdpovědětVymazat
  14. Pro mě je návykové i to obyčejné sypané s 0% přidaného cukru od Emca za 46Kč :D

    OdpovědětVymazat
  15. to čokoládové asi vyzkouším! zbytek mě nijak neláká, jsem hold na čokoládu! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Díky Nikki,
    Tvé recenze i články mě neskutečně baví :-)
    Podle popisu- hodnocení i podle foteček...mě nejvíce láká č2. - nejpodobnější Granole.
    Granola je asi jedno jediné musli, které mě aspoň trochu oslovilo. Jinak mi ostatní nechutnají- teda zatím nechutnala. Nechám se překvapit Das. Čokoládové mě až zas tak moc nelákalo. Jak bude "dvojka" k mání i na českém trhu, tak určo na zkoušku objednám.
    A rozinky taky nemám ráda, brrr... prý jsem je "vyflusávala" všude okolo sebe (ze žemlovky a z vánočky) už jako malá :-). Tak rozinkovou variantu ani radši nebudu testovat. Mám pak stejně vždycky pocit, že i po odpreparování všechpřítomných rozinek... jejich pachuť cítím.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Miško, "dvojka" ti bude určitě chutnat, já z ní byla nadšená, granolu jako takovou jsem už zkoušela, nebyla špatná, ale tohle bylo úplně něco jiného a 100x lepší, určitě si tvé chuťové pohárky přijdou na své :))

    S rozinkama to mám podobně :) Taky je vytahuji z vánočky (ještě dnes, když na ni přijde), a prostě to nemůžu pozřít :D Přítel se mi hrozně směje a schválně si kupuje čokolády s rozinkama, on je prostě miluje :) žemlovku miluju taky, strááášlivě dlouho jsem ji neměla, chci vyzkoušet tu do Zuzky Light trochu ve zdravější verzi :) mňam. Akorát tedy bez rozinek :D

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé, tak to bude asi moje první musli láska:-)
    Hihi, to mě těší, že nejsem sama preparátor vánoček...:-) vždycky dělám takovou hromádku na kraji talíře... a zbytek rodiny nebo někdo z kamarádů mi taky občas (pro srandu) koupí Studentskou pečeť...a pak čekají až budu vytahovat z pusiny rozinky :-)
    Ale jinak nechápou, že prostě rozinky nejím. Prý to tam ani není poznat.... :-) taková blbost.
    Zuzka dělala žemlovku??? To musím kouknout k ní na web. A vlastně proč ne, všechno jde vytvořit zdravěji, nutričně hodnotněji a líp - když se jen trochu chce :-)
    Zuzčinu žemlovku "zdravěji" bych určo vyzkoušela...miluju vůni a chuť skořice a jablíček...a když se tam dá ještě můj milovaný tvaroh...tak jsem v sedmém nebi. Mňáám. Rozinky taky nechám pro někoho jiného :-) ať je nemusím lovit...
    V létě jsem zkoušela i žemlovku s meruňkami ze zahrádky a byla taky výborná. Jen místo skořice jsem dochucovala kokosem. Krásně podpoří chuť meruněk.

    OdpovědětVymazat
  19. Kouknu na to, najdu a přeložím, zkusím ještě dneska :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jsi moc hodná, Nikki :-)
    Ale to nemusíš. Nechci Tě tím otravovat.
    Koukám po stránkách Zuzky a zatím neúspěšně.
    Sherlock Holmes by ze mě určitě nebyl.
    Kdybys receptík našla, prosím prosím prosím, stačí jen info. Pak už to přelouskám :-)
    Děkuji Ti moc za ochotu.
    Pěkný zbytek dne:-)

    OdpovědětVymazat
  21. našla jsem, i video, tak vydrž :) šoupnu to tak do osmi na stránku Zuzky rovnou, jo? :)

    OdpovědětVymazat
  22. samou radostí, píšu blbosti :-)
    Děkuji moc, Nikki...Ty jsi náš poklad :-)
    Zítra bude na oběd žemlovka, táádydáádydááádydááá
    :-)

    OdpovědětVymazat
  23. :D už je tam, tak mrkni :)
    http://zuzkalight.blogspot.cz/2013/05/zemlbaba-zemlovka-od-zuzky-8-ledna-2010.html

    OdpovědětVymazat
  24. :-)děkuji, Nikki, moc moc moc :-)
    mňáám. Zítra koupím celozrnný toasťák a jdu do toho :-) Tvarohu mám dostatek - bez něj by to nebyla (pro mě) pravá echt Žemlovka.
    Doma jsou nadšení...hihi :-) neví, že bude zdravější NEW version. Ale to jim neřeknu:-)

    OdpovědětVymazat
  25. :D pak řekni, jak jsi dopadla :) tvarohem nic nepokazíš, je zdravý :) Ať se povede :)

    OdpovědětVymazat
  26. :-) určitě dám vědět.
    Dělám to i pro jejich pupíky (zdraví). Ale bude to taková trošku lišácká lež. Jinak by brblali a dělali ofrky, že to není ono:-)
    Tvaroh je můj kámoš/parťák a doma jsme ho do žemlovky vždycky dávali...tak tam bude i teďka-zítra :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Moc děkuji za tento příspěvek - na jejich stránky jsem koukala už dřív, ale nějak jsem se neodhodlala k tomu, abych si vzoreček objednala. Včera jsem tak konečně učinila a dnes mi pan Tomáš poslas sms, že mi vzoreček posílají :) Moc se těším až müsli ochutnám a pak se konečně rozhodnu, jestli objednat i "velký pytel" :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  29. Chápu, že chutná jiné, ale dávat pod recenzní článek odkaz na konkurenční není moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)