sobota 4. května 2013

Český blog Zuzky Light je online.

Zuzka Light pro České fanoušky

Ne všichni máte používáte FB, kde jsem o spuštění informovala, takže speciálně ještě pro
čtenáře blogu Moje tělo - stránky Zuzky Light jsou již online. Vše budu doplňovat průběžně
dle časových možností. Již teď si ale můžete zacvičit, mrknout na tipy a rady Zuzky, k mání je i
týdenní plán, fotky nebo videa ze života. Samozřejmě, přeloženo do češtiny :)) Navíc, všechna
videa jsou k mání také ke stažení skrz ulozto.cz, link je u každého workoutu či videa přiložen. Na stránky se dostanete také skrz horní slider.

16 komentářů:

  1. ÁÁÁ díky! :)
    Já nějak Zuzku nemusela, bála jsem se jejího cvičení a nechápala ho. No a teď jsem do ní díky tomu blogu úplný blázen. :D Neuvěřitelně se těším až si večer zacvičím. <3 Jsem jako dítě které se těší na Vánoce.
    Ještě jednou díky!

    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Dííky moc, Nikki :-)
    už se nemůžu dočkat až se mi uzdraví Achillovka...abych mohla vyzkoušet nějaké workouty...no teda nejradši postupně všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, neumím anglicky a ten blog ráda uvítám.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pekne udelane, jsi sikulka Nikki. Sice chodim primo na Zuzcin blog, ale sem se urcite taky sem tam kouknu, protoze se mi libi, jak je to usporadane a jsou tam workouty i z Bodyrocku. Diky Nikky. Skyler

    OdpovědětVymazat
  5. Niki, ty jsi prostě nejlepší! ;)Děkuji! Ale tvoje stránka je prostě tvoje - sledovaná každý den :)

    OdpovědětVymazat
  6. jedinou stránku, kterou navštěvuji je warriorz.us, ale třeba se to změní a budu teď chodit už jen na tu tvojí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dííky snad konečně přijdu na to, jak se Zuzkou správně cvičit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem tady poprvé četla o Zuzce a následně se podívala na její videa, řekla jsem si možnáá někdy v budoucnu, zatím zůstanu u Jill. Jenže Nikki hecovala, tak jsem to zkusila a ... necvičím s nikým jiným, holky, obě jste skvělé, díky za motivaci.
    Kula

    OdpovědětVymazat
  9. moc peckovní :) už se těším až budu pročítat,cvičit..no prostě super.jsi úžasná Nikky :) Kájušenka.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem ráda, že máte ze stránky radost... já taky, protože to taky dělám a připravuji tak nějak pro sebe :))) už se těším, až se na to kvantum tréninků vrhnu společně s vámi :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, jen jsem chtěla poděkovat za český blog o Zuzce. Jazyková bariéra je hrozná, takže za ty stránky jsem Ti opravdu vděčná a jsou super. Konečně si můžu v klidu přečíst, co Zuzka ve svých příspěvcích říká. Obdivuju Tvou energii stále vymýšlet něco nového. Ani nevíš, jak moc z Tebe čerpám. Díky!!! Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Juchúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú :D som síce zo Slovenska ale teším jak malé decko :) Podľa Zuzky cvičím denne, takže sa teším, ďakujem :)
    Piretka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)