Blbinky z netu #2

Už dlouho předlouho jsem si pro vás nepřipravila různé blbiny z netu, na které jsem narazila :) Takže tak činím dnes. Vím, že máte rádi různé výzvy, těch není nikdy dost, takže si teď určitě přijdete na své. Přikládám ještě další obrázky, které by se vám mohly líbit, našla jsem je já nebo jste je sami našli vy a dali na  FB pro ostatní :) Tak ať to máme pěkně na jednom místě. Kdo by se chtěl podívat na první díl Blbinek z netu, může tak učinit tady :)

Pyramidový trénink

Jak vypadá 100 kalorií

Transformace Christiana Balea pro filmové role

Burpee Challenge

Jak na správný dřep

Ideální tělo (aspoň tedy u mne :))


Změny mohou být jakékoli :)

Cvičební challenge

Bikini Challenge

Běhám, protože mohu. Když se unavím,
vzpomenu si na ty, co běhat nemohou, 
co by dali za to, aby měli stejný dar, 
který já považuji za samozřejmost,
a pak běžím ještě usilovněji, kvůli nim.
Vím, že by pro mne udělali to samé.

Six-pack Challenge


Jak si vypěstovat avokádo :)

Push-Ups Challenge

Kruhový trénink se švihadlem

Challenge na burpee a dřepy

Challenge pro zadeček

Jumping Jacks Challenge

Plány se švihadlem


Nezapomeň, když má tělo hlad, chce výživu, ne kalorie.





--------

A papkejte zeleninku :))

 
 

15 komentářů:

  1. jůůů jak si tu zeleninku vychutnává :D já si vychutnám teď malou sváču :))) aby mi to učení na státnice šlo lépe do hlavy :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten leneochodek je dokonalej xD vypadá jak já, když se mi nekdy už nechce jíst xD

    OdpovědětVymazat
  3. Juuuu, díky moc Niki...Tolik bezvadných výzev, hned se do nějaké pustím, at můžu konečně vytáhnout ty plavky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, obrázky jsou super! :)
    Já mám hodně ráda takové ty nakopávací s různými motty a tak! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jedním slovem: UF! :D:D:D
    Kam Ty na to chodíš..? :)
    (Počkám až mi slehne poněkud pozdní sobotní snídaně a pustím se do dnešní výzvy.)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím že jsem se právě rozhodla vypěstovat avokádo :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle blbinky a motivace úplně miluji :D Hrozně mě to baví :) Mimochodem to ideální tělo je naprosto dokonalé <3 to je sen :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super, ty rozepsané tréninky jsou perfektní. Po malých krůčcích až na vrchol!

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tak jak to píšeš, Ivanko :-)
    Taky tyhle výzvy, obrázky a motivačky zbožňuju :-)
    Děkuji za ně, Nikki :-)
    Koukám na ně jako na odměnu za odcvičení dnešních pyramidek a Jill :-)
    A to "tělo"...to je nádhera. Takhle vymakané bříško bych brala taky (všema deseti) .... snad se k němu časem taky dopracuju. Bude to vyžadovat sice ještě hodně Plank a Crunches...ale zas ten pocit, že to vytvaruju sama :-)... no teda s pomocí Tebe a tohoto skvělého blogu. Sama bych se nedokázala tak perfektně hecnout a namotivovat.
    Pěkné odpoledne všem :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za ty "challenge" obrázky, určitě něco z toho vyzkouším, nejspíš tu pyramidku. :)
    A ten lenochod (je to vůbec lenochod? :D) si dává pěkně do nosu, malej. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Takže si zkusím vypěstovat avokádo :-)
    A u Christiana Balea (pitomý skloňování, teď vypadá jak kosmetika) mi vyloženě spadla brada. Nevěřila bych, že je možné takhle rychle měnit postavu!

    OdpovědětVymazat
  12. Markéta: no, že si nedáš koblihu, ale něco, co dodá tělu živiny :) živiny > kalorie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)