sobota 4. května 2013

Až se tvé tělo naučí všechny odpovědi, je čas změnit otázky...

Strašně moc se mi stýská po klasickém cvičení. V hlavě si vytvářím vlastní workouty, u kterých umírám vyčerpáním a cítím, jak se mi po těch vyčerpávajících pocitech strašně stýská. Možná je to dost ovlivněno i tím, že teď dávám dohromady stránku Zuzky Light (na kterou všichni už moc čekáte, dokonce mi píšete i mejly, kdy už to bude a to mi dělá radost, že jste tak nedočkaví), no a právě, když brouzdám a dávám dohromady různé workouty Zuzky, úplně můj fitness duch trpí... nicméně, už jsem v půlce. Už jsem v půlce!!! Tak hlavně vydržet :)

Už opravdu jen za pár dní... možná pár chvilek...

Další věc, musím opětovně zapracovat na svém pitném režimu, protože to co já zase vyvádím je neskutečné. Takže jsem nakoupila celej balík pití, který tady nechci hodně brzy vidět. Hodně jsem si to způsobila prací, u které zapomínám jíst, ale hlavně pít, protože žaludek se hladem vždycky ozve a to já pak nekompromisně vstanu a jdu si připravit jídlo. Ale s pitným režimem jsem jak slepá, hluchá a taky dost trošku blb. Za včerejšek jsem měla snad jen dvě nebo tři skleničky pití, vlastně ještě ráno skleničku mrkvové šťávy, ale to je málo. Když si na pitný režim vzpomenete až večer, a pak v noci lítáte na záchod jak torpédo.  Takže mým cílem pro příští týden je, aby ty nakoupené láhve pití zmizely do čtvrtka. 

Dnes tedy jen velmi krátce, chtěla jsem vás mimo jiné také pozdravit a říct, že v těchto dnech předěláváme bydlení kvůli miminku, zatím se změn dostalo v pokoji M., mého prcka, teď ještě tomu maličkému stvoření přizpůsobit můj (náš) pokoj. Bude se kupovat postel, dělat se nové dveře (nechci otvírací, ale posuvné), musím obrousit postýlku a znovu ji přelakovat. 
V neposlední řadě mi také v těchto dnech maturuje přítel T., který letošní státní maturitu nazývá fraškou a výsměchem :) Tak uvidíme, zda mu takový nadhled vydrží i u ústních :) V obleku mu to strašlivě sluší, v momentě, kdy si jej obleče mám chuť to z něj všechno zase sundat :D Ale to mu říkat nebudu, že? :P Je to skvělý chlap. Už jen proto, že mi neustále nosí kytky a mango :)

Nikki.

PS: Co je myšleno citátem v názvu tohoto příspěvku? :)


Moje dnešní snídaně: Ovoce (banán, hruška, pomeranč), hrst nasekaných oříšků, dvě kostky mléčné čokolády nastrouhané a jogurt Aloe Vera (už nikdy nebudu míchat tento jogurt s oříšky, nejde to dohromady)

Dočetla jsem Fifty Shades a vrhám se na tuhle (prý) bláznivou knížku Zůstaň. Zatím to vypadá dobře :)


21 komentářů:

  1. Na stránku Zuzky už se moc těším! Snad se ti podaří to co nejdříve dodělat. :))
    S tím pitným režimem mi ani nemluv, mám tentýž problém a pořád se ho nemohu zbavit. Musím na tom pořádně zapracovat, protože už to není možné. :D
    Tak ať příteli maturita dobře dopadne. ;)
    Já ji dělala loni a je pravda, že s tím ročním odstupem bych ji asi také nazvala fraškou. :D Ale tehdy mi až tak do smíchu teda nebylo. Živě si vzpomínám na ten den, kdy jsme měla ústní. Šla jsem jako první odpoledne. Dopoledne jsem se potřebovala najíst, ale za žádnou cenu jsem do sebe nic nemohla narvat. Dokonce jsem ani nesnídala! Takže mi hezky při ústních kručelo v bříšku a já byla nervózní. :D Holt někdo ve stresu žere páté přes deváté, zato já do sebe nenacpu ani drobeček. Proto jsem po maturitě byla pěkně vyzáblá. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na pitný režim zapomín často, ale vždycky si vzpomenu za minutu 12. :-) Ja doma delam sobe i synovi stavu z cerstve repy a mrkve, je vyborna, barvi :D ale kupodivu chutna.Dneska drzim 17 den programu Jillian. Prvni krizi seknout s tim mam zasebou. Takze jdu si dat pul hodku a rovnou rozjet pitny rezim :-)Krasny den Nikki :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já už mám v sobě litr pití, s tím problém nemám a piju furt, ale tak zase mám jiné problémy, že :D
    Aháá, ty Zuzky stránky budeš dělat ty! Super, jsi dobrá!
    No nadpis bych chápala tak, že když něčeho dosáhneš, je třeba se poohlédout zase po něčem dalším.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kriss: mám to stejně, jakmile je nervozita, tak nenacpu do sebe ani zrnko čočky :D Co se týče té maturity, vím, že loni byly o hodně těžší... vím, že jsme jako učitelé nadávali, co vám to proboha udělali za podpásovku, letos to dost zmírnili a nedělali obtížnostní verze, tak proto. Ale zase se zapotí u ústních. Tu školu kam chodí znám, učila jsem tam a učitelé nedávaj nic zadarmo, jsou jak psi :) Tak uvidíme, jak bude mluvit pak :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hanka: jojo, stránky dělám já :) když nemůžu cvičit HIIT, tak to budu aspoň tvořit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já bohužel ve stresu žeru nejvíc :-(. Kdybych do sebe ve stresu nic nedostala, měla bych po problému ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj holky, nemohl by mi prosím někdo poradit? Už cvičím rok skoro každý den a zjistila jsem, že mě hrozně zmohutněla stehna, jsou jako kámen. Potřebovala bych je nějak zeštíhlit, ale teď netuším, jak to mám udělat, když cvičení způsobí opak. Mám přestat cvičit? To bych dost nerada, ale jestli to pomůže... Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Lenko, míň stehna posiluj a dělej kardio. Pomůže třeba běh, ale hlídej si tepovku, abys byla ve fázi spalování a ne anaerobní, při které bys zase jen nabírala svaly. Pokud nemáš pulsmetr, tak poznáš to, že si ve spalovací fázi, že se můžeš v klidu s někým bavit. Jedná se jen o mírný klus spojený s chůzí. Takový ten indiánský běh. Nexie

    OdpovědětVymazat
  9. A nebo pilates na krasne stihle dlouhe svaly :)

    OdpovědětVymazat
  10. dík moc holky, já jezdím právě jen na orbitreku a vůbec neposiluju, ale možná to bude teda tou tepovkou nebo velkou zátěží... uvidíme co se dá s těma balvanama dělat :-). Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Nikky,

    teeeda,jak Ty to vsechno stihas...rodinu,syna,praci,blog atd....mas muj VELKY obdiv. Diky Tvemu blogu jsem zacla konecne pravidelne cvicit s Jill,uz se blizim ke konci a pak asi dam dalsich 30dni s Jill a mozna zkusim Zuzku :-) jen jeste srovnat to me stravovani,vse nastudovat,co a jak jist a bude to parada :-) Drzim palce at je vse OK a male se dari a jste vsichni zdravi a spokojeny :-) DEKUJU NIKKY :-)

    Ingrid, kvetinka.i@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé já chci taky aby mi ten můj nosil kytky :). Ten na to moc není, dostala jsem jednu kytku za celé 2 roky co jsme spolu a to jen k svátku. Ale zase mi předevčírem přinesl tašku s hroznovým vínem, banány a bebe sušenkami :D :).

    Ta knížka vypadá zajímavě :))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Nikki, díky za tvé stránky a tvé příspěvky, momentálně jsem taky bez cvičení, kvůli diplomce a už se těším až se do toho zase pustím, jinak to co jsem pochopila z nadpisu já, je že: Pokud už tělo ví, co ho čeká, je čas to změnit a zkusit něco nového. Ono to chce nejen tělo, ale i sebe i druhé neustále něčím překvapovat :-) Verča

    OdpovědětVymazat
  14. věřim ti jaké to je peklo, já si už bez posilování a cvičení nedokážu představit život ;) bojim se, že si někdy třeba zlomim ruku a nebudu moct cvičit :/ ty stránky vypadají hezky :) pitný režim nedodržuji vůbec :/

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky Nikki,
    úplně Ti rozumím jaké je to nemoct cvičit... :-(
    Mám nataženou Achillovku (od čtvrtka)...takže se cvičením mám útrum...asi na delší dobu :-(
    Štve mě to, cvičení s Jill je už běžnou součástí mého života....a bez něj mám absťák ...
    Říkám si jen, že když "skáču" na berlích- nesmím na nohu šlápnout- tak se mi aspoň posilují paže... a když pětkrát přehopsám po bytě, tak jsem pěkně zadýchaná ... tak mám vlastní speciální workout :-)
    Aspoň, že pitný režim je můj kamoš :-)
    Miluju ovocné čajíky. Uvařím plnou konvici- litrovku...když ji mám na stole, tak ve mě zmizí za pár hodin. Kdybych nepila, tak mne začne během pár hodin bolet hlava... a to nechci v žádné případě.
    Tak mi prosím drž pěsti, ať neatrofuju úplně- začínat od nuly by se mi teda nechtělo :-)
    Snad mě podrží i jídelníček, ten už mám vyladěný na míru - poslouchám, co si tělo žádá. Plus večer doplňuju Protein delite.
    Pěkný víkend všem.
    PS: těším se na stránky Zuzky Light :-)
    Obdivuji Tě, jak všechno "dáváš".

    OdpovědětVymazat
  16. Také už se moc těším na ty Zuzky stránky, už aby to bylooo :-) Předevčírem jsem si s ní poprvé zacvičila, takže bych ráda pokračovala a věřím, že na stránkách najdu skvělou inspiraci na workouty. Navíc poslední dobou pohyb nějak flákám, tak je třeba máknout do konce proměny :-)

    OdpovědětVymazat
  17. stránky jsou již funkční Míšo :))

    zuzkalight.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Nikki, stránky Zuzky se ti moc povedly. :)) A a´t se ti daří zase se vrátit ke správnému pitnému řežimu, prcek bude taky určitě rád:-) Můžu jen jednu zvědavou otázku? Kolik let je tvému příteli?Pochopim když nebudeš chtít odpovídat.
    Měj se fajn
    J.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj J., pitný režim se včera vydařil, já se asi musím vždycky naštvat, aby mi něco šlo :D jinak příteli bude 20, a je to ten nej chlap (po synovi samozřejmě :D) pod sluncem :))) manžel byl o 10 let starší, teď se to vyvedlo jaksi tím druhým směrem :D a určitě k lepšímu.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Niki

    zaujimave, ake mame vzajomne "podobné" životy. Ja som síce 32ročná slobodná mamička, ale okrem mojho skvelého syna mi život spríjemňuje môj skvelý partner, ktorý je odo mňa o 10 rokov mladší :-)
    Ešte keby som sa tak nakopla a dala si do poriadku postavu ako ty, bola by som už uplne spokojná. Ahoj Táňa

    OdpovědětVymazat
  21. Táňa: to je milé :))) já to říkám pořád, že věk není důležitý. Pro společnost to možná vypadá všelijak, ale důležité je, jak se jeden s tím druhým cítí :) já bych ani za nic neměnila. Ani můj přítel ne :) Aspoň to tvrdí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)