Zpátky online, ale...

Všechny vás zdravím,

omlouvám se, že jsem vám dnes připravila menší šok a vypla blog :) Ale už jste si stihli všimnout, proč tomu tak bylo. Některé věci se nedali upravovat za chodu a proto ona výluka.

Blog, respektive design, jsem dávala v posledních "nefunkčních" dnech dohromady, jak víte, nemám svůj notebook a ještě asi dalších deset dní mít nebudu, takže mám vždy jen na pár chvil k dispozici půjčení jiných notebooků, které jsou samozřejmě jiné a sakra špatně se mi na nich pracuje :) Design pro blog jsem dávala dohromady asi čtyři dny, a jak jinak, na blogu Moje tělo se všechno HTML a CSS styly chovaly úplně jinak, takže jsem to musela doladit :)

MOC VELKÁ PROSBA. Design je sice hotový, ale blog není ve svém finále. Nyní čeká na úpravu spousta článků a drobností, které však už mohu dělat za chodu, proto vás všechny prosím o trpělivost, pokud se někde objeví nějaká chybka, pokud někde bude přetékat text, apod. Nelze to opravit všechno najednou, každá taková chybka se musí udělat zvlášť, takže prosím o strpení, znáte ty smajlíky na silnicích ... musí se to opravit :D 

Nesmazala jsem nic, co bylo na blogu, ale může se stát, že to hned nenajdete. Vesměs ale nebudete moci najít málo navštěvované a ne tak důležité složky, pro které chystám své místo, takže snad nebudete hledat odkaz na Nejčastější dotazy, bo to vás stejně netankuje :D :D :D

Musím jít, musím vrátit notebook :)) Zítra se pustím do dalších úprav :)

Mějte se hezky. 

Nikki.

33 komentářů:

  1. Ahoj Nikki, nový design vypadá výborně!!! Moderně a tak nějak "mladě" a svěže! :D Prostě to vypadá super! Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki, oceňuju tvou snahu! U mě je úspěch, že jsem schopná ovládat svou FB stránku. Na víc technicky nemám. Jsi fakt dobrá! Hlavně když nemáš svůj počítač.
    Přesně, měla jsem napřed šok, ale pak mi ta změna vyloudila na tváři úsměv. Jen tak dál! :-)S.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj niky chcela by som sa ťa spytať..chcem si objednať protein ale priatel akamarati ma odradzaju že s toho priberiem nech si ho neobjednavam tak aka je pravda ? ja si to nemyslim hm?? ďakujem za odpove´d :)

    OdpovědětVymazat
  4. Když se pije jako náhrada za jídlo (částečně nebo úplně), tak nemůžeš přibrat. Jedině pokud bys jej pila navíc mimo jídlo, protože to jsou kalorie navíc a tím pádem jdou na objem :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, strašně se mi tu líbí, jsi šikovná !! Moc ráda sem chodím, i když teď mám s cvičením utrum na pár týdnů, lýtko nevydrželo nápor Insanity a Jill v jednom dni ... jsem pako no... ale aspoň mám čas a brouzdám si nejen tvým blogem a plánuju a plánuju a plánuju, co bude, až to půjde :)

    Hodně pohodových čtenářek ti přeju,

    Mirka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikki, nový desing je fakt skvělej! :) Držím palce a děkuju za motivaci!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky holky, ještě musím vymyslet, jak zprovoznit odpovědi na komentáře, protože se řadí za sebou... a to je blbý :D ale já na to příjdu :)) Tak zatím vydržte s tím, co je :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc hezky! (mimochodem "věci se nedalY upravovat, a proto...") Promiň, jsem učitelka :-D V.

    OdpovědětVymazat
  9. Je to vážne super, si šikovná :) Len jedna vec mi vážne chýba a to je archív, ktorý si mala dole pod príspevkami. Keďže som na začiatku všetkého, rada som sa chodila pozerať, ako si na tom bola ty v tie isté dni, na ktorých som aj ja :( Zuzana

    OdpovědětVymazat
  10. A já už jsem se lekla. :-)
    Ale vypadá to dobře, jsi moc šikovná. ;-)
    Měj se! Eva

    OdpovědětVymazat
  11. To teda klobouk dolů! Jasmeena

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezky si to udelala niki je to takovy svezi a barevny:) sikula:)

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzka: tady toho chybí víc, proto ten příspěvek :) musím postupně :) tak vydrž.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahopj, design je skvělý, takový nadčasový..mám ráda elegantní jednoduchost ;-) Jen mě zaujalo, ten copyright .. ? To máš n+jak registrovaný ??

    OdpovědětVymazat
  15. :D Registrovaný ne, ale veškerý obsah (ten psaný + fotografie) samozřejmě podléhají autorskému právu, když něco vytvořím, je to moje ;) A tady je toho vcelku dost. A určitě bych zneužití řešila. To se nelíbí nikomu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se líbil blog v původní verzi- modre. Modra je proste dobra. Škoda ze si každy čtenář nemůže zvolit svou variantu, jako ma třeba seznam v emailové schrance:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Aha takže aby som nepriberala s toho proteinu mam si ho dať napr. po treningu a potom ešte napr.večeru poďla toho kedy budem cvičiť ale ak by som protein použila ako plnohodntone jedlo teda zamenila za nejake jedlo taks toho by som už pribrala hej? správne som to pochopila? :)
    a inač zmena blogu super,je taký moderný a elegantný ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Nový design se mi moc líbí, připadá mi modernější než ten předchozí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nikki supr:-) mensi sok pri nadpisu-coze? Snad ten blog nezrusi...ale oddychla jsem si.
    Jinak jak jste na tom VY z promeny do konce kvetna? Ja vam povim jednu vec. Dnes rano jsem se na sebe TAK nastvala, ze jsem si do sveho sesitu, kam si pisu vse ohledne hubnuti atd-napsala 3vyzvy a tot- od 14.4 na dobu neurcitou se nedotknout cokolady ani niceho, co ji obsahuje,ani v dny, kdy mam vyssi kcal prijem-dle jillian:-D za dalsi- zintenzivnit cviceni-na dukaz jsem sla rano od metra do prace 2,5km pesky-zadna tramvaj.. posledni-bez mlsani mimo jidla-ani zdraveho (oblibila jsem si napr susene svestky a sypane musli s ovocem bez pridaneho cukru), tak to jen k snidani bo svace, i musli tycinky vynecham. JA SOBE I VAM VSEM UKAZU ZA TECH 6TYDNU TVRDE PRACE CEHO JSEM SCHOPNA!!!! HLAVNE SOBE. Takze 30.kvetna mi vaha ukaze max 55kg a centimetry budou na hodnotach-co ja chci. A hotovo tecka, nic nerealneho. Ehm-pardon za vykeu a vsem hezke jaro a pevnou vuli, my to dame:)

    OdpovědětVymazat
  20. Blog je parádní. Lepší nežli předtím. Změna se vydařila moc. Je přehlednější, modernější.. Bezva. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten design je super, chodím sem už dlouho ale tohle jsem nečekala! Fakt super! Jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  22. původní blok se mi líbil o něco více. Hlavně tedy horní záložky a dole mi taky chybí tvoje historie hubnutí a zážitků. Ale jinak pěkné, těším se, až to vypiluješ do finální podoby :-)

    OdpovědětVymazat
  23. kdyby to šlo bez bílého stínování písmen, bylo by to super :-) (trochu z toho bolí oči)

    OdpovědětVymazat
  24. Archiv blogu jsem přidala, bílý odstín fontu jsem také smazala, taky mi docela neseděl. Bohužel mi potrvá asi věky, než přijdu na to, jak opravit komentáře podle svých představ, a stále je tu ještě pár věcí, které se mi nedaří dotáhnout tak, jak bych chtěla. Ale já na to přijdu :)

    OdpovědětVymazat
  25. starej vzhled byl lepsi, prehlednejsi...

    OdpovědětVymazat
  26. To je šok!!! Týden jsem bez přístupu na internet a mám pocit, že jsem na jiných stránkách! :D Vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  27. perfektní Kikky,je to přehledné a svěží :-)

    OdpovědětVymazat
  28. bez fontu opravdu lepší. Zbytek se ti určitě podaří dotáhnout podle tvých představ, těším se :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Nikki, moc hezký design.. už se moc těším na další články a postřehy.. kamča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)