Z mého stolu (13)

Opravdu jen trocha inspirace z mého stolu nebo možná spíše ukázky z toho, co a jak papkám.


Půlka celozrnné bagetky se žervé, okurkou a rajčetem, hruška, jogurtový nápoj s kokosem.

Domácí kuřecí vývar s kuřecím masem, mrkví a domácími nudlemi.

Dva celozrnné tousty, 3 vejce s hráškem, 1 rajče

Jogurtový nápoj s kokosem, celozrnná houska s žervé a rajčetem.

35 komentářů:

  1. tohle mi dělat před obědem :-) Teď bych slupla všechno najednou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten domácí kuřecí vývar mi voní až sem! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní! :) Hned jsem dostala chuť.. :) To já měla dneska ke sváče trochu bílého jogurtu s banánem a trošku kakaa O:-) a k tomu kukuřičný chlebíčky :)
    A na oběd se chystám na Zázvorovo-mrkvovou polévku! Už se nemůžu dočkat, celý dopoledne nemyslím na nic jinýho, a to bych se měla učit.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. mám chuť na rajčata, jenže jsou všude hnusná, moučná a vodnatá.. Bez chuti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Barbaro, jen chci napsat, že výborné rajčata, chutnající i vonící po rajčatech, koupíš v Lidlu. Kdysi jsem ten obchod zavrhovala, ale zeleninu tam mají opravdu NEJ :-) Adriana

      Vymazat
  5. Vypadá to báječně! ;) a ten kuřecí vývar, mmm - hned bych si dala :) já ho minule udělala k obědu, přítel dostal jeden talíř a já nakonec během dne spořádala celý hrnec sama :)

    OdpovědětVymazat
  6. EVča: polévku určitě uvař, je výborná :)

    OdpovědětVymazat
  7. To se dělá? Před obědem? :D
    Všem dobrou chuť! Eva

    OdpovědětVymazat
  8. :) krásnéé, copak si dáváš do toustů? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mňamky všetko vypadá taak super :D ale najviac by som si dala polievočku ;)no tak ja idem teda papať tortilu plnenu kuracim mäaskom a kukuricou keď si mi take chute narobila :D
    Kajčinka*

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, mám dotázek?:-) jsou to tousty z toustovače nebo ze sendvičovače?? Soudím podle toho přepůlení, že ze sendvičovače, to je děláš nasucho?? Já doma toustovač nemám, ale sendvičovač jo a vůbec mě nenapalo, že bych si udělala tousťak nasucho....jestli jsem to tedy správně odhadla:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Marti a Nyny, tousty si dělám normálně na sucho v sendvičovači, dám tam prostě jeden plátek místo dvou a bez jakékoli náplně a jsou jako z toustovače, možná lepší, zvykla jsem si na ně :)

    OdpovědětVymazat
  12. koukám, že sis nějak oblíbila rajčata:)

    OdpovědětVymazat
  13. rajčata jím snad už od mimina :D podle mě nejzákladnější věc v lednici :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam, samé dobroty :-)
    Už se nemůžu dočkat, až budeme mít na zahrádce rajčata.... miluju míchaná vajíčka s čerstvě utrženou (nasekanou) pažitkou a k tomu voňavá, sluníčková rajčátka. Pro mě ideální víkendová snídaně.
    Nikki, s rajčaty to mám stejně...jen jsem zmlsaná těmi vlastními, voňavými...tak mi v zimě ty "obchodové" moc nejedou. Ale souhlasím, že v Lídlu mají fajn zeleninku...i v zimě.
    Naštětí jsem před chvílí posvačila (tvaroh, trošku jogurtu, lžička medu, lžicka instatn kafča- doping před Jill), tak tu neslintám jak bernardýn. Protože všude, kde je žervé, cottage, tvaroh...to je moje :-)
    Pěkné odpoledne všem.
    Nikki, děkuji za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Čím nahradiť paradajku a papriku? Z paradajky mi je na ... a paprika mi nechutí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jakoukoli zeleninu - okurka, ředkvička, klidně kedluben... cokoli co chutná :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki, díky za odpověď, v brzké době tousty ze sendvičovače vyzkoušíííím :)

    OdpovědětVymazat
  18. Prosím, přidávej fotky ze svého stolu častěji, jsou mi ohromnou inspirací už jenom tím, že nejsou uměle naaranžovány jako na ostatních stránkách. Tvůj blog mi moc pomohl a stále pomáhá, za což ti moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní: budu se snažit... opravdu moc chci, ani nevíš jak, ale jestli jsem na něco líná, tak na to, abych to fotila :D přitom mám fotky moc ráda :))) ale budu se snažit, líbí se to hodně lidem, návštěvnost mají takové fotky vždy vysokou, což mluví samo za sebe :) tak se polepším :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki mňam a děkuji za inspiraci :)Veru

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj holky, blog sleduji již dlouho, ale tohle je můj první komentář :). Články "z mého stolu" mám úplně nejradši a jsou mi velkou inspirací. V poslední době se stávám závislou na zelenině. Sním víc než půl kila denně. Všude píšou, že zelenina se může jíst neomezeně, ale stejně mi to vrtá hlavou. Zelenina má přece taky kalorie. Tak kde je pravda? Vím, že je to každopádně lepší než kilo čokolády, ale přesto nevím jestli tyhle kalorie připočítávat k jídlu nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, já si zeleninu na počátku počítala, dnes to nedělám, těch pár kalorií, co to má :) tam jde spíše o to, že se to nedá brát jako jídlo, protože to tělu nedodá sacharidy, tedy energii a proto ji někteří nepočítají, stejně jako já dnes. ALe jak říkám, kdysi jsem to brala poctivě a zahrnovala do příjmu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Nikki, na Váš blog jsem narazila náhodou a už 14 dní ho pročítám! Rozhodla jsem se taky začít cvičit a upravit jídelníček. Dnes jsem odcvičila třetí den levelu 2 / 30 Shred, ale hrozně mě už dva dny bolí kotník, chtěla jsem Vás proto poprosit o radu, jaké cvičení mám zvolit od Jillian než kotník přestane bolet? Moc Vám děkuji za radu! Mějte se hezky, Veronika

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Veroniko :) Kotník bolí určitě díky zvýšené zátěži nebo možná díky špatně zvolené obuvi, necvičíte třeba bosky? Pokud ne, zkuste, až přestane kotník bolet, vyměnit tenisky za jiné.
    Určitě se cvičení nevyvarujte, jen se vyhněte cviků, které onu bolest "provokují" a které zatěžují onen kotní, tzn. určitě žádné hopsání, výpady (pokud to u nich bolí), apod. Zvolila bych cvičení třeba na zadeček, bříško, ruce, ramena, záda... bolí to i při dřepech? pokud ne, zkuste decentně dřepy, ne úplně na zem, ale jen do výšky židle ;) ať se moc daří :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Nikki. Velmi si ma zaujala a motivovala a preto som zacala cvicit 30 day shred, dnes mam akurat 12. den a som maximalne spokojna. Sice Level 2 je makacka, ale zvladnem to, musim - aby som bola so sebou spokojna :) Chcela som sa Ta spytat, ci mozem jest vo velkom mliecne vyrobky? Ked je teraz vonku tak krasne, strasne mi idu na chut mliecne vyrobky, ako su tvarohy, cottage cheese a rozne mliecne napoje. Mylis, ze to prospeje chudnutiu, ze to neublizi? Dakujem pekne za odpoved a vela zdravicka zelam aj Tebe a aj babatku. Jana

    OdpovědětVymazat
  26. Mléčné výrobky jsou fajn, ale stejně jako s jakoukoli jinou potravinou se musí hlídat množství :) To kalorické ;)

    OdpovědětVymazat
  27. pozeram kolko co ma KJ. A napriklad cottage cheese su celkom dietne. Tvarohy su trosku tucnejsie, ale ja si to davam ako hlavne jedlo. Pridu mi tie mliecne vyrobky take lahke a svieze :) ze im neviem odolat a dnes sa chystam nakupit si nejake tie dobroty, tak som chcela vediet, ci mi to odporucas :) snazim sa papat aj vela ovocia a zeleninky, kombinovat to. A pecivo mozem aj na veceru? Dakujem :) Jana

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den Niki, moc děkuji za rady :) Kotník bolí jen při hopsaní (jumping xxx) a ještě jak dělá Jill v levelu 2 ty kroky dopředu a dozadu s podřepem. Cvičila jsem jen jednou bosky a to hned první den levelu 1 a to jsem zjistila, že bez botů to nepůjde. Je fakt, že vyloženě fitness boty jsem na sobě neměla, asi mi nezbyde než je umýt a cvičit přímo v nich :) Kotník by měl být na zátěž zvyklý, dřív jsem chodila třeba na Bosu a ustál to. Dnes si zacvičím asi jen 60min pilates, protože kotník bolí od samého rána :( Díky moc za rady!!! Mějte se krásně! Veronika

    OdpovědětVymazat
  29. Ten jogurtovy napoj je bomba, skvela chut, prave som ho mala na ranajky, do toho zamiesala ovsene, pohankove a jacmenne vlocky (z kazdeho cajovu lyzicku)

    OdpovědětVymazat
  30. je skvělý, že? :))) též mi strašně chutná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)