Z mého stolu (14): pár inspirativních fotek

Tmavá celozrnná bageta, potřená tvarohem bez příchutě, šunka pro děti, zelenina, sezam

Tortila s kuřecími kousky, zeleninou (okurek, rajče, paprika), lehký dresing

Aloe vera jogurt, jahody, hrst nasekaných oříšků (kešu, vlašáky, mandle)

Ryba kapaná citrónem, zapečená s rajčaty, špenátem a česnekem

Kiwi jogurt, ovoce (kiwi, jahody), čokoládové müsli firmy Das Müsli (opravdu výborné, jiné nesním)

28 komentářů:

  1. Ahoj Nikky, ta ryba vypadá hooodně žratelně, určitě vyzkouším. Co se toho musli týče, že jiné nesmíš, to jakože prostě jiné je na nic? :-D, přeji hezký den a mimču i tobě ať se daří. Petra Knoppová

    OdpovědětVymazat
  2. Petra: nene, to určitě ne :D já prostě müsli jako takhle vůbec nesním, protože mi to nejede, ale tohle jsem dostala a je opravdu skvělé... nic přeslazeného, žádné rozinky apod :D jde z toho cítít, že si dávaj záležet na kvalitě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mé přání ohledně dalších fotek bylo vyslyšeno :) Krása, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Krása Nikki:)..Děláš mi chutě!:D...Asi budu otravná, ale už znáš pohlaví miminka?:)..S.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, mrkni na stránka mixit.cz. můžeš si tam přímo namíchat vlastní musli smět, objednat nějakou kaši, jsou dobrý a myslím, že na snídni snad nevadí.. dá se tam objednat i směs oříšků, přesně si je namícháš, jaký máš nejradši:-) já kešu a mandličky:-) Katka V.

    OdpovědětVymazat
  6. Takových skvostů! ♥
    Jde vidět, že si s tím ráda hraješ, vypadá to úžasně. :))

    OdpovědětVymazat
  7. S.: budeme vědět až 16.května ... taky to už nemůžu vydržet :D
    Kriss: díky, jojo, mám to ráda na talíři pěkně nachystané :D i když taky často jím na lavičce třeba ve městě, někdy ten čas je, někdy vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  8. Oooh, to jsou zase mňamky, ještě, že už jsem po obědě :D Dneska jsem si udělala po dlouhé době "steak" z krůty a ani se mi nechtělo věřit, že je tak dobrá :D
    Jinak jsem se chtěla zeptat, tu tortilu sis kupovala nebo je domácí? Já v obchodě nemůžu najít žádnou, která by neměla 10 éček :/

    OdpovědětVymazat
  9. to dětská šunka byla rovnou pro mimčo co? :D z čeho si dělala ten lehký dresing? (určitě bílý jogurt a dál?) :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kim: krůta je moc dobrá... sakriš, dlouho jsem ji neměla :D
    tortila je domácí od kuchaře, nechala jsem si ji udělat, já bych na to neměla nervy :D ale moc se ji chci naučit, právě jsem vybírala obchodě a když jsem to viděla, tak jsem tam všechny tři druhy vrátila zpátky... takže vím, o čem mluvíš...a ta domácí je naprosto chuťově jiná než ta kupovaná, myslela jsem si, jak to bude jedno a žádný rozdíl nepoznám , ale kdepak :)

    OdpovědětVymazat
  11. Petra: dětskou šunku občas kupuju synkovi a sobě, drahá je jak kráva, ale fakt luxusní :D
    Dresink je dělaný z hořčice, medu, jogurtu a trochu majónézy.

    OdpovědětVymazat
  12. je, všechno vypadá krásně :) ňam!
    a das musli jsou super, stejně tak jako mixit :)

    OdpovědětVymazat
  13. jak jinak chuťovky až jsem dostala na všechno chuť... hlavně mě nenapadlo posypat šunku a okurku sezamem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki prosím kde kupuješ tortily a jaké? Nějak nemůžu sehnat žádné dobré tak prosím o radu tebe :) děkuji

    OdpovědětVymazat
  15. Mňáááám :-)
    samé dobrůtky, Nikki...
    pečivko + tvaroh, šunka a zeleninka ... to bude moje dnešní večeře... miluju tu kombinaci :-)
    K musli taky moc netíhnu... jen občas - jednou měsíčně max. - uzobnu Granolu na sváču.
    Obdivuju krásné aranžování, pastva pro oko :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Mňááám tortila :D a jahôdky s kiwi + musli no čo viac si priať ?? ;)Ja momentalne frčim na ovsenej kaši,milujem ju :))
    Kajčinka

    OdpovědětVymazat
  17. Vsechno vypada nadherne! A zase dalsi inspirace :-) Jinak holky, super sunku s vysokym obsahem masa maji v Lidlu, jak kureci, tak i veprovou. Mnamka. MiaMia

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím, že recept na tortily jsem viděla na www.brydova.cz
    GábinaT

    OdpovědětVymazat
  19. To fakt budete pohlaví vědět až v 6. měsíci? Nějak se mi to nezdá, moje maminka byla těhotná přesně před rokem a pohlaví se dozvěděla ve třetím...

    OdpovědětVymazat
  20. Bohužel, také jsme předpokládali dřív, ale miminko bylo ještě moc malé (12. týden) a od té doby jsem na ultrazvuku nebyla :) Takže musíme počkat až do 16. května, kde to snad už budeme vědět na 100% , protože jedeme do Olomouce na ten speciální ultrazvuk. Tak už se těším :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Nikki,
    chtěl bych poděkovat za pěknou recenzi das Müsli malým dárkem. Jen bych potřeboval tvoji adresu kam ho poslat. Pošli prosím na snidam@dasmusli.cz.
    Ještě jednou díky.
    Tomáš
    der Oberhauptmüsliesser

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki, moc krásnej stůl, od snídaní i po to ostatní. Dlouho se taky chystám na tortilu - to miluji a aloe véra je zajímavý jogurt. asi jsem slepoň, ještě jsem jej neviděla, chodím klasicky do regálu, co potřebuji :-D pa Andy

    OdpovědětVymazat
  23. Velmi pekne dakujem za vsetky tvoje inspiracie....urcite budem cerpat z nich lebo ja uz som sa bala ci vobec niektore jedla aj budem moct jest (napr. ovocne musli o ktorom stale citam ake je kaloricke, kedze je tam susene ovocie) Kedze byvam este s rodicmi, doma vari mama, pre mna sa rozhodla varit extra :)

    OdpovědětVymazat
  24. Kdo že to tu nedávno psal o tom, že neumí naaranžovat jídlo? Kecy. Když to vidím, oči by jedly :) A určitě vyzkouším toho lososa se špenátem.
    Milion Bells

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)