Z mého stolu (12): mix fotek z posledních měsíců

Snídaně: 1/2 banánu, 1/2 pomeranče, kiwi, jogurt s borůvkovým přelivem, smajlíci z ovesných vloček


Svačina: mango ♥

Oběd: kuřecí kuskus s jablky a vanilkovým jogurtem s kari - RECEPT

Snídane: tmavé pečivo, máslo, debrecínka, eidam, rajče

Na chuť: pomerančový čaj s pomerančem ☺

Oběd/večeře - již nevím, kdy jsem fotila: zeleninové lečo s hranolky (připravené v troubě bez tuku)

Miluju tento sýr, můj nejoblíbenější ♥

Večeře: jasmínová rýže, kuřecí kousky s paprikou s čínským základem od Vitany

Snídaně: celozrnné pečivo se šunkou a zeleninou

Svačina: celozrnné a mléčné Bebe sušenky s tvarohem, výborná věc pro děti ☺ já také nepohrdnu!

Snídaně: banán, kiwi (z druhé strany, nejde vidět), jahodový jogurt, skořicové plátky

Svačina: ovocná miska - pomeranč, banán, hroznové víno

Oběd: brambory s debrecínkou, hráškem a vajíčkem

48 komentářů:

  1. jsem zvědavá, kolik dietářek dostane infarkt z té fotky hranolek! :DD
    dostala jsem chuť na ty Bebe, už dlouho jsem z nich nedělala tvarohovou střechu, musím napravit:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jako váhala jsem, jestli dát nebo ne :D ale jsou to fakt jen brambory z trouby :D mmohla jsem je dát na kolečka, ale ten pocit hranolek, víš jak :D a tu tvarohovou střechu jsem taky dělala :) moc výborná :)

      Vymazat
  2. Mňam .. všecko to vypadá tak lahodně až se mi sbíhají sliny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. proč z hranolek??? :-) když nejsou připravovány ve friťáku a nejsou nacuclé hromadou oleje tak jsou jako brambory..to stejné např. ameriky - dávám si je s dresingem z bílého jogurtu a česneku a je to mňamka :-) jednou za čas neuškodí :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to božsky,slintám :) moc mě lákaly ty celozrnné a mléčné Bebe sušenky s tvarohem to jsi koupila nebo upekla:D??že by jsi sem šupla recept:D Kájuška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájušenko, to je úplně jednoduché :) KOupíš si Bebe sušenky, dnes už je dělají s celozrnnými cereáliemi, já používám mléčné a kakaové, kvůli synovi. Každý ten plátek natřeš tvarohem, který si ochutíš medem nebo tím třtinovým cukrem bo co to za drahej cukr lidi používaj :D a vždy na to dáš další ten plátek jiné barvy. Takto udělám 11 vrstev, opatrně stlačím, aby se ten tvaroh dostal všude a ještě tím tvarohem prstem objedu kraje, ať je všude. Takhle uděláš několik kostek, dokud nevyčerpáš všechen tvaorh nebo ty sušenky. Pak to dáš do lednice, a tak za 3-4 hodiny to změkne a ty to nakrájíš příčně a udělá to takový vzorec :)) Sice budeš asi hodně od tavrohu :D ale je to moc dobré, hrozně syté, malej to má místo buchet, které mi nejí :) já také často tohle uzobnu, třeba místo svačiny, je to vážně mňamka :)

      Vymazat
  5. Všechna ta jídla vypadají skvěle, máš to hezky barevně sladěné...hlavně to lečo mě upoutalo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Nikky, že se nestydíš jíst hranolky a Bebe sušenky!!! To přece není vůbec zdravé! :D
    Dělám si srandu :D máš to krásné, ty Bebe s tvarohem musím udělat, to jsem taky jako mrně milovala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nestydím :D protože se tím necpu jak prase :D i když bych ráda že? :D ale tak mám rozum :D ani nevím, kdy jsem ty hranolky měla naposledy, ta fotka je už pár týdnů stará :D vlastně to tam je i napsané... :D prostě čas od času si udělat "duševní orgáč" neuškodí :P

      Vymazat
  7. Ty vole :D mě se směj, že si dám hranolky s tuňákem, když ty si je dáváš k leču :D nemáš mi co vyčítat kámo :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. počkej teď to vypadá, že ti je vyčítám :D tady musí všichni pochopit, že jsem smála té kombinaci :D :D :D tuňák s hranolkama :D

      Vymazat
    2. no jasný, smála :DDD a já se ti směju za hranolky+lečo :D a je to :D

      Vymazat
    3. ale to je lepší kombinace víš :D taková normálnější :D

      Vymazat
    4. ne to není :D k leču buď brambory, nebo chleba :D

      Vymazat
    5. veroniko!!! A hranolky co jsou? těstovina :D neštvi mě :D normální brambora udělaná do hranolky a upečená v troubě :D no dobře... ryba a brambora jde taky dohromady :D

      Vymazat
    6. :D tahle konverzace mě pobavila :D

      Vymazat
  8. tak jen čekám na reakci anonymů či zapřísáhlých dietářek na bebe stechu a hranolky! :D
    Já osobně hranoly z trouby můžu, nic zlého na nich není! :)) Bebe mám ale také ráda!:D
    celkově tvoje jídlo je super! :))

    OdpovědětVymazat
  9. ta fotka manga je skvělá :) bebe střechu taky můžu :)

    OdpovědětVymazat
  10. jéééé ty bebe s tvarohem vypadají dokonale!!!! vyzkouším...
    Jídlíčko vypadá jako vždy krásně...

    no jinak: Nikky, že se nestydíš, co to jíš za sračky? (fórek... snad to chápeš :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za čokoládové smajlíky z ovesných vloček mi nikdo nevynadá? :D binec tohle :D věřila jsem v ně :D

      Vymazat
    2. původně jsem je do toho chtěla zatáhnout, ale jako pak jsem si řekla, že až tak zlá nebudu xD

      Vymazat
  11. To vypadá všechno táááák báječně! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty si šikulka :) závidím ti tvoju disciplínu, ako sa krásne stravuješ a hlavne zdravo! Nepcháš do seba žiadny sračky. Mne je v poslednej dobe zo seba až zle.... pribrala som 5 kg od januára, žeriem samé debiliny, prežieram sa stále... ach jaj, stratila som motiváciu, dovolila som si zhrešiť a už to neviem zastaviť ( asi ani nechcem/ani sa nesnažím). Pridala som ale aj o dosť na cvičení, lenže dobre všetci vieme, že strava tvorí minimálne 70% úspechu. Nafackujte mi niekto! Dokonca som si pozrela aj Victoria Secret fashion show 2012 a pomohlo to na tri dni...

    OdpovědětVymazat
  13. Jejda, tak ovocné misky bych si taky dala, ale my máme po pondělku v ledenici "jen" 21 vajíček natvrdo :(. Malej byl letos nějakej aktivní. To mango se jen oloupe a jí? Nikdy jsem ho neměla. Hranolky dávám taky do trouby k tomu cibuli, česnek a zeleninu(hrášek, mrkev, kukuřici)a zasypu trošku grilovacím kořením. Je to mňamka :) Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám se teď taky sešlo hodně vajíček :D aspoň to nemusím vařit :D zdržuje to :D

      jojo, mango oloupu škarbkou na brambory a nakrájím, je moc dobré, mně chutná i sladké i to trochu trpké nedozrálé :) mňam :)

      Vymazat
  14. já se teď na to neměla koukat až se mi zbíhají sliny takové mňamky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mňáám..to vypadá tak krásně.. :) Vše bych zblajzla.. a děkuji za inspiraci.. :) jdu si hned na zítra něco připravit..:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten Bebe dezert je kouzelný. Zřejmě ho brzy vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dnes jsem je vyzkoušela a jsou luxusní!
      Můj 10letý bráška si pochutnal. :))
      Dokonce jsme je objevili v jeho Bebe Brumíkové kuchařce. :D

      Vymazat
  17. Vypadá to parádně. :D Já jsem se teda nezděsila hranolek, ale spíš tý debrecínky. :D ale co... jednou za čas!

    OdpovědětVymazat
  18. Dala bych si to mango, úplně se mi sbíhají sliny.

    OdpovědětVymazat
  19. To mango mi zas udělalo chutě a jinak všechno papu je takové krásně takové, jak to jen říct, krásně normální :))) ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Zajímavé, skořicové plátky vypadají jako obyčejné Cini Minis... Zajímalo by mě, jak chutná spojení kuřecího s kuskusem a jablkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na trhu jsou desítky druhů takových, co jsou podobné Cini Minis, takových co jsou podobné Nesquiku a Chocapicu a dalších :))) Akorát o nich člověk moc neví, protože se necpou do reklam :)

      Recept na kuřecí kuskus můžeš vyzkoušet, abys poznala :)

      Vymazat
  21. Mě nejvíc zaujal ten kuskus :-) Hned jdu pročíst recept :-) Kuskus miluju, takže to určitě brzo zkusím- ta kombinace mě láká :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den,
    můžete mi prosím napsat recept na tu buchtu z bebe sušenek? Děkuji moc Lucka

    OdpovědětVymazat
  23. Ten kuřecí kuskus s vanilkovým kari jogurtem by mohl být opravdu výborný :). Sice si nedovedu představit jak to může chutnat, ale když je dobré kari samotné, vanilkový jogurt taky, tak snad to bude dobré i dohromady :). V týdnu si určitě uvařím, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  24. No krása, moc se mi to líbí, všechno vypadá tak chutně! A závidím tvému synkovi - taky bych chtěla, aby mi mamka dělala takové dobroty z tvarohu a bebe sušenek...my to máme naopak - já vařím pro mamku, kuchyň mi říká paní a mamka jen načuhuje :D
    A mango je taky má veliká láska :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vsechno vypada skvele :-) No a co se tyce Bebecek, ja znam jen pekelnou variantu slepenou maslovym kremem :-)))) takze varianta s tvarohem je super. Jeste jsem zkousela spojit tvaroh a vanilkovy puding (udelany), ale to uz jsou dalsi kalorie navic :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, mohla bych se zeptat kolik má zhruba ta jedna ovocná miska s jogurtem a CiniMinies? Nebo těmi smajlíky? Vypadají božsky! :)) A kolik máš energitický příjem ty? :))
    Já se snažila, podle dieotoložky, držet na 4000 kJ, ale protože jsem jedlík, tak mi to moc nestačilo, tak jsem si příjem zvýšila na 5000. Do bazálního metabolismu se tak tak vejdu :/

    Péťa

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Nikky, máš to krásné, velmi chutné,žádné ty drasťáky, přitom pečlivě vybrané..moc Ti fandím, sama jsem se do toho teď pustila, po porodu (třetím)šlo dolů skoro 12 kg,ale po skončení kojení,jsem zas začínala přecházet k starým návykům..pak jsem narazila na Jillian a opravdu zírám,jak to může člověka dostat,nemám bohužel tu kapacitu už každý den a trochu se bojím,až jednou půjdu zas do práce,ale snad to z člověka už neodplave :) jediný, zápasím se sladkostma atd,prostě chutě velké a zvyk taky,ale když vidím co máš v jídelníčku,dá se to vymyslet takhle a přitom nesníst kalorickou bombu..rozhodně ty všechny kJ atd, musí být šílený dodržovat, myslím,že většině se prostě nechce makat,tak je pak dostanou nějaké hranolky..tebe nemusí,vypadáš nádherně a strašně mě tvůj blog povzbudil,..i to,že jsi pořád normální holka.Hodně štěstí s miminkem a o svůj vzhled se bát nemusíš, s těma dětma to jde dolů samo.měj se moc dobře. magda

    OdpovědětVymazat
  28. Nikki a tohle jíš na udržení postavy nebo je to vhodné i na hubnutí??

    OdpovědětVymazat
  29. určitě jsou taková jídla vhodná i na hubnutí, důležitý je celkový kalorický příjem. Někdo potřebuje víc, někdo méně ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Moc děkuji za odpověď a ať se Tobě i miminku daří;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)