Výherci soutěže o DVD Jillian Michaels


Díky společnosti Arara.cz, díky které můžete nakoupit DVD od Jillian Michaels také u nás, zde pro vás po celý měsíc byla soutěž o pár skvělých kousků, které do soutěže věnoval právě (nejen) knižní prodejce Arara. Udělalo mi to ohromnou radost a věřím, že udělalo i vám.

V soutěži bylo celkem 7. 344 vstupů a jen tři z nich mělo vítězné číslo.

O co jsme soutěžili? A kdo vyhrál? 

  

1. Michala Bílská obdrží kolekci 4 DVD The Collection 
2. Šárka Rypienová vyhrála DVD s názvem Extreme Shed & Shred
3. Ptáčátko je vítězkou legendárního DVD 30 Day Shred



***

DVD Jillian Michaels můžete nakoupit zde
(je pro vás také v levém menu přichystán stálý odkaz skrz banner)
Nezapomeňte sledovat FB stránku supermarketu Arara.cz,
kde se dovíte zajímavosti nejen ze světa knih, ale také filmu.

***

Všem výhercům gratuluji a všem ostatním děkuji za účast. 
Nezapomeňte, že všechna DVD jsou pro vás k mání i tak 

Výherci obdrží během dnešního dne e-mail, budu potřebovat jejich adresu, 
kam přímo Arara.cz své výhry zašle :)) Takže výherce, hlídejte e-mailovou schránku :)

300 komentářů:

  1. Skvělá soutěž, děkuji za poskytnutí DVD, moc by se mi líbilo The Collection, hlavně kvůli 6 weeks 6 pack, ale radost bych měla i z dalších :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem arare za super súťaž :)
    Kajčinka*

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž, doufám, že se na mě konečně jednou v životě usměje štěstí (co se týče podobných soutěží :))
    Arara.cz se vytáhla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki a Arara, jsem nadšená..asi bych se k nim jen těžko jinak dostávala a proto se o to pokusím, i když uvidíme, štěstí nemívám :D ale i tak jsem vám vděčná! Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Fantasticka súťaž,arara poskytla super ceny dufam,že sa aj na mňa usmeje šťastie.. :) DVD by bolo pre priateľku :)
    Dávid

    OdpovědětVymazat
  6. Super, dakujeme za poskytnutu sancu vyhrat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za soutěž, Nikki (i Arara.cz :)). Pochybuju, že bych měla to štěstí, ale za zkoušku nic nedám. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju Nikki a firmě Arara za užasnou soutěž:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty a Arara jste mi dnes udělali velkou radost, snad bude ještě větší, pokud se zadaří a vyhraju;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkujeme za soutěž, třeba budu mít štěstí a poprvý něco vyhraju :D

    OdpovědětVymazat
  11. Super soutěž. Všechny výhry by byly fajn :)). Děkuji Nikki a Arara.cz za skvělou soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  12. Tomu říkám bezva ceny.
    Velké díky! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Díky, snad se zadaří :-) Ivana Vaňkátová

    OdpovědětVymazat
  14. Díky moc firmě Arara i Nikky za uskutečnění soutěže :).

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji firmě Arara a samozřejmě taky Nikki ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Z této soutěže jsem moc nadšená...snad se mi podaří konečně něco vyhrát...DÍKY arara.cz a Niki i tobě;) Lenka

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji moc Arara.cz za super soutěž :-)A samozřejmě také Nikky

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji moc za soutěž...možná se štěstí usmějej:)Veronika Bartošová

    OdpovědětVymazat
  19. Ďakujem za súťaž firme Arara a aj tebe Nikki :-) Stanka

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji Arara.cz za skvělé ceny věnované do soutěže :-)

    OdpovědětVymazat
  21. KTo musim tez zkusit stesti! Niky diky za Tvou aktivitu, araro, dikz za ceny;) katka s.

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji moc Arara.cz za soutěž :-) Nikki též :-) snad budu mít trošku štěstí :-) Péťa

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuji Arara.cz za super ceny :)

    OdpovědětVymazat
  24. Chci je vsechny :DDD děkuji Arara za super ceny a tez Nikky :) Klára Bočková

    OdpovědětVymazat
  25. Diky moc firme Arara.cz za skvele ceny do souteze a taky tobe Nikky, ze se nam tu vsem tak skvele venujes. Demi

    OdpovědětVymazat
  26. Díky moc za parádní soutěž. Jak Nikki za super blog tak i firmě Arara za úžasné ceny, které jistě potěší kteréhokoliv návštěvníka tohoto blogu. :) Na stránkách Arara.cz jsem již opakovaně objednávala a maximální spokojenost. Proto jsem ráda, že se zrovna tato firma účastní této soutěže. Děkuji Jana-Jajik

    OdpovědětVymazat
  27. Třeba budu mít štěstí a Jillian na mě bude koukat z velké obrazovky... :)

    Děkuji mnohokrát Arara.cz za skvělé ceny! ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji za soutěž,celá collection by byla super :)
    Gábina Zvědělíková

    OdpovědětVymazat
  29. Moc děkuji firmě Arara.cz za super ceny do soutěže a hlavně Nikki, která tuto soutěž organizuje :)

    OdpovědětVymazat
  30. Týjo paráda :) moc děkuji firmě arara.cz, která poskytla super ceny a zároveň díky i Tobě Nikky, žes nám tuhle soutěž mohla zprostředkovat :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Děkuju firmě Arara.cz za takovou možnost výhry. Je to výzva i pro mou mamku, protože kdyby to vyšlo, darovala bych DVD zrovna jí, která bojuje s mnoha kily navíc. Věřím že by ji Jill nakopla jako kdysi mě. :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Tak tomuhle říkám skvělá soutěž, díky moc! =D Všechny ty ceny by se mi vážně hodily, i když nejvíc bych ocenila Extreme Shed and Shred... =)

    OdpovědětVymazat
  33. za pokus to stojí :-) I když mám všechny programy Jill v NB :-) ale mít tak svoji kartotéku, jéééé :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Dííky moc za soutěž,...
    Sice ani nedoufám, že bych vyhrála dvd...ale už samotný Tvůj blog a elán a motivace ostatních do cvičení je výhra...a ta největší.
    Takže i bez dvdček budu spokojená...teda už jsem :-)
    Arara děkuji za bezva praktické dárky.

    OdpovědětVymazat
  35. Děkuji moc firmě Arara za tuto soutěž a taky tobě Nikki, protože nebýt tebe, tak by žádná soutěž nebyla :-) moje máma kdykoli o něco soutěží, tak si strašně věří a pokaždé vyhraje! (třeba na facebooku vyhrála ledničku!!! Je to možné?) A já nikdy nic :-( :-D tak teď si budu věřit a doufat, že se na mě usměje štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Super, chystala jsem se objednat nějaká dvd Jillian, ale ještě radši počkám, co kdyby se náhodou usmálo štěstí ;-) Díky Nikki tobě i sponzorovi :)Zdenka

    OdpovědětVymazat
  37. SUper! ;) díky tobě a samozřejmě i firmě Arara :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Nikky,
    taky bych Ti chtěla poděkovat, že si nám zprostředkovala takovou super soutěž o skvělá DVD Jillian a společnosti Arara, že tuto soutěž pořádá. Taky jsem nikdy nic nevyhrála a vzhledem k množství soutěžících asi jen tak nevyhraji :-) Ale přeji mnoho štěstí všem zúčastněným :-)
    Verča

    OdpovědětVymazat
  39. Děkuji moc Nikki za super soutěž a firmě Arara, která ti soutěž pomohla zprostředkovat úžasnými DVD! Snad se na mě usměje štěstí:) Míša Sobotková

    OdpovědětVymazat
  40. Tak to je fakt super :) děkujeme firmě Arara i tobě Nikki :)

    OdpovědětVymazat
  41. Skvělá soutěž, děkuji Tobě Nikki i Arara.cz :))
    Eliška

    OdpovědětVymazat
  42. Moc moc díky tobě Niki a nakladatelství Arara za tuto soutěž :) A hlavně za to, že se v Arara rozhodli tyhle skvělé DVD poskytnout i nám v čr a sk. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Výborné načasování, plánovala jsem si koupit Extreme Shed & Shred abych měla co cvičit až skončím s BR, tak teda ještě chvilku počkám, třeba budu mít štěstí a toto DVD vyhraju díky Arara:-) Nikki, díky moc, Tvůj web jsem objevila teprve nedávno a už jsem si stihla vypracovat závislost:-) Ivana Bartošová

    OdpovědětVymazat
  44. Děkuji firmě Arara i tobě :) snad budu mít štěstí

    OdpovědětVymazat
  45. Také děkuji a věřím, že se na mě usměje štěstí - i když - ono už se usmálo, když jsem našla tenhle blog :-) Bára Skálová

    OdpovědětVymazat
  46. Děkuji moc tobě Nikki za to že pro nás neustále pořádáš soutěže a firmě Arara za poskytnutí v-ČR-téměř-nesehnatelných DVD :). V podobných soutěžích jsem snad nikdy nic nevyhrála, ale člověk to prostě musí zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  47. Díky firmě Arara :-) Bylo by fajn něco vyhrát :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Děkuji firmě Arara.cz i tobě Nikky za soutěž
    Pavla Habrovanska

    OdpovědětVymazat
  49. Děkuji firmě Arara.cz , a předvším tobě Nikky :) Jsi pro mě inspirací. Vždy když nevím jak dál, zajdu sem a najdu vždy něco povzbuzujícího a tak :). A z receptů mám taky radost, jelikož jsem začátečník. Vždycky to napíšeš tak, že pochopím i já, jak to uvařit :D
    díky ti :)
    Tereza Barošová

    OdpovědětVymazat
  50. Parádní soutěž:) děkuji moc firmě arara.cz a hlavně tobě Nikky, za to, co pro nás všechno děláš:)

    OdpovědětVymazat
  51. Dakujem firme arara.cz :) uz sa tesim na vysledky :)) bol by to fajn narodeninový darček :D

    OdpovědětVymazat
  52. Perfektná súťaž! Veľké ďakujem smerujem arare za venovanie cien a zároveň tebe Nikki za usporiadanie súťaže. Ste najlepší! :)

    Simonka Sima Burčíková

    OdpovědětVymazat
  53. Děkuji firmě Arara.cz a hlavně Nikki za to, že je.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  54. Díky za soutěž, ceny vypadají super :) A dík Nikki, že děláš tenhle blog, díky tomu jsem začala cvičit a už mám úspěšně za sebou 30 Day Shred a cítím se skvěle! :) Lucie Anděrová

    OdpovědětVymazat
  55. Diky za super soutez! Po druhem porodu mi zustalo 10 kilo, tak musi rozhodne pryc...a to nemluvim o tech centimetrech :-) ve skrini mi totiz lezi par veci, ktere bych rada jeste nekdy nosila :-) na netu jsem nahodou narazila na Jill a pres ni se dostala k tvemu blogu...musim rict, ze je to parada! Nejen ten blog, ale i tvoje uzasna promena...tak doufam, ze s Tebou a Jill to zvladnu...cvicim teprve 14 dni 30 day shred, ale vysledky uz vidim, takze pokracuju :-)) Jeste jednou diky, Tobe za tvuj blog, ktery inspiruje hooodne holek a zen a take firme Ararat za skvele ceny.....Lenka Volencova

    OdpovědětVymazat
  56. Paráááda, Jill jsem si v poslední době hodně oblíbila, takže děkuji velice převelice! :)

    OdpovědětVymazat
  57. Jill je můj favorit, tak doufám, že se na mě usměje štěstí :) Monika

    OdpovědětVymazat
  58. Děkuju moc za soutěž-jak tobě,tak Arara!..,sháním to už dlouuho!

    OdpovědětVymazat
  59. Ďakujem firme Arara za súťaž a tebe Nikki za tvoj úžasný blog ;) Lucia

    OdpovědětVymazat
  60. Díky firmě Arara za soutěž, kterou pro nás připravili a Nikki, také tobě, že jsi nám ji zprostředkovala :-)

    OdpovědětVymazat
  61. Super soutěž, DVD cvičebních programů Jillian jsou skvělá cena! Určitě se zúčastním! :)

    OdpovědětVymazat
  62. nikdy jsem nic nevyhrála, ale za pokus to stojí :) Jill miluju a i když ji nemůžu moc cvičit, byl by to jako můj korunní klenot :))
    Firmě Arara.cz patří mé velké díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  63. Děkuji firmě tobě Nikki a firmě Arara, že nám daváte šanci hrát o skvělá DVD Jillian:)

    OdpovědětVymazat
  64. Skvělá soutěž! Díky Nikky a firmoo Arara!:-)

    OdpovědětVymazat
  65. Dekuju tobe Nikky a diky samozrejme arara.cz :D... bylo by super vyhrat kousek od Jill
    Adéla Hanzelínoá

    OdpovědětVymazat
  66. Velké poděkování společnosti arara.cz za poskytnutí DVD Jillian do soutěže ;-)
    Jarmila Kudličová

    OdpovědětVymazat
  67. To je skvělá soutěž a já trdlo upřímně nevěděla, že se tu Jillian sehnat dá, za což frimě Arara děkuji. Pokud to v soutěži nevyjde, tak si to stejně koupím :))

    OdpovědětVymazat
  68. Děkujeme moc za možnost účastnit se této soutěže a vyhrát tak skvělé ceny od firmy Arara! :)
    Stále si musím cvičení od Jillian Michaels stahovat na internetu, kdyby se mi podařilo vyhrát, strašně by mi to pomohlo, tak snad se zadaří! Všem přeji hodně štěstí v soutěži!
    S pozdravem
    Simona Dočkalová

    OdpovědětVymazat
  69. Děkuji za možnost soutěžit o super DVD a ještě být Fit :-)

    OdpovědětVymazat
  70. Děkuju za možnost spoutěžit, štěstí mi přeje, tak snad i u Jill:)

    OdpovědětVymazat
  71. Díky Jill, Arara a Nikki,
    nebudem mít velké pupíky.
    Kdo necvičil s Jill,
    ten ani pořádně nežil.
    S Dvdčkama v noťasech,
    budem štíhlé i v pasech.
    Kdo pravidelně s Jill trénuje,
    všechny Trouble zones zlikviduje.
    Výhra DVD kolekce je velmi lákavá,
    ale každý kdo cvičí už vyhrává:-)
    Proto prosím žádné smutky,
    když to zrovna nevyjde,
    vždyť DVD za slušné kačky v Arara koupit lze.


    OdpovědětVymazat
  72. Děkuji jak firmě Arara za tak štědrou výhru, tak i tobě Nikky, že jsi tuto soutěž pro nás zařídila, hodně to pro mě znamená. Výhra by se mi moc moc líbila, protože Jill mi mění úplně život a já se cítím jako nový svěží člověk. Snad bude štěstíčko :-)

    OdpovědětVymazat
  73. Niki, to je strašně super! :))) Jillian mám moc ráda a tohle je opravdu super příležitost, děkujeme za ní všichni! BJK :)

    OdpovědětVymazat
  74. Moc děkuju za soutěž a hlavně za pěkné ceny! :) Andry

    OdpovědětVymazat
  75. super soutěž o zajímavé ceny :-)
    Tereza Sovadinová

    OdpovědětVymazat
  76. Děkuji firmě Arara za soutěž a těž i tobě Nikky ;)

    OdpovědětVymazat
  77. Děkuji společnosti Arara.cz za skvělé DVD, které do soutěže věnovala :))) jsme nadšenééééé

    OdpovědětVymazat
  78. Děkuji moc tobě Nikki i Arara za skvělou soutěž a super ceny :) Lucik.L

    OdpovědětVymazat
  79. Díky Arara.cz i Nikki za super soutěž! ;) J.S.

    OdpovědětVymazat
  80. Supiiiis :) Jill je skvela a bavi me kazdy den! Skvela soutez Niki!

    OdpovědětVymazat
  81. děkuji za soutěž firmě arara.cz Jana Turkova

    OdpovědětVymazat
  82. Dekuji za soutez! Uz ted se tesim na losovani! Peta L.

    OdpovědětVymazat
  83. Díky patří Nikky jako vždy a také firmě Arara.cz. Jak originální:) Ale i tak za pokus to stojí. Do Jill jsem se zamilovala, škoda že není chlap :)

    OdpovědětVymazat
  84. Děkuji firmě Arara.cz za soutěž a také Nikki, jsi můj velký vzor!! Lenka

    OdpovědětVymazat
  85. Luci: možná dobře, že není chlap :) Jill je na holky, tak třeba by Tě brala :D

    Martina

    OdpovědětVymazat
  86. Vůbec to není otrava! :) Arara mám ráda, koupila jsem tam celou sérii VA za pusu. :) Takže moc děkuju za tuhle soutěž a pokud nevyhraju, nejspíš si DVDčka objednám. :)Děkuji i tobě, Nikki, za tuhle příležitost. :))

    OdpovědětVymazat
  87. Děkuji firmě, která věnuje dvd a také tobě Nikki jako organizátorce soutěže :-)) Pavlla

    OdpovědětVymazat
  88. Dĕkujeme za super soutĕž!

    Jana

    OdpovědětVymazat
  89. Diky Arara za soutez :-)
    V.Jelenova

    OdpovědětVymazat
  90. Velký dík firmě Arara a především Tobě Nikki,za vše co pro nás děláš:)

    OdpovědětVymazat
  91. Úžasná soutěž !! Cvičení s Jillian zbožňuji ! Děkuji Arara za tuto možnost !:)
    Zdeňka Fialová

    OdpovědětVymazat
  92. Děkuju moc za soutěž Nikki i firmě Arara :)! Byla by to skvělá příležitost cvičení s Jil konečnem vyzkoušet :))!

    OdpovědětVymazat
  93. děkuji společnosti ARARA za krásné ceny do soutěže a Nikki nejen za tuto soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  94. Dakujem za poskytnutie sutaze, velmi dobry napad:)

    OdpovědětVymazat
  95. Děkujeme moc za super soutěž :) Vanesa01

    OdpovědětVymazat
  96. Děkuju firmě Arara za tuhle super soutěž a hlavně děkuju Nikky za tenhle skvělej blog:)))

    OdpovědětVymazat
  97. Super soutez :-) hlavni cena od arara je opravdu lakava, dekujeme za ceny :-) Alzbeta Cervena

    OdpovědětVymazat
  98. děkujeme ararar a tobě Nikky za soutěž :) Kájušenka

    OdpovědětVymazat
  99. ďakujem za súťaž!! :) A. Hajtmanová

    OdpovědětVymazat
  100. Super super super! Ještě že existují štědří sponzoři jako je ararar a tak podnikavý lidé jako je Nikky! Děkuju, ale jak tak koukám na ten počet vstupů (po prvním dni), tak pochybuji, že to vyhraji :-D
    Terka Havránková

    OdpovědětVymazat
  101. Super soutěž, doufám že se na mě také usměje štěstí. Děkuji firmě Arara za tuhle příležitost něco vyhrát. Zdeňka Menčíková

    OdpovědětVymazat
  102. Díky Nikki tobě i firmě Arara.cz :o) (Moniik.K)

    OdpovědětVymazat
  103. No tak SAMOZŘEJMĚ, že děkuji firmě Arara za skvělou soutěž! :-):-)

    OdpovědětVymazat
  104. Děkuju Nikki a firmě Arara za super soutěž:)

    OdpovědětVymazat
  105. Moc děkuji za tuto soutěž firmě Arara a Tobě Nikki. Přeju pohodový slunečný den :-) Andrea

    OdpovědětVymazat
  106. Děkuji za soutěž:) Beztak si je stejně koupím pokud nevyhraji:D Nikola Nováková

    OdpovědětVymazat
  107. Super! o to větší motivace :) Díky všem

    OdpovědětVymazat
  108. To by bylo, abych už potom nezhubla ;-)
    Děkujume!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  109. skvela sutaz :) verim a dufam ze DVD Jillian bude coskoro u mna doma :D dakujem Nikki a aj Arara :)

    OdpovědětVymazat
  110. Moc díky za soutěž firmě Arara i tobě Nikki. Třeba budu mít štěstí =)

    OdpovědětVymazat
  111. teším sa z tejto súťaže.Ďakujem firme Arara a aj tebe Niki.A už mať len šťastie a vyhrať jednu z cien,ale aj keď nevyhrám,nevadí,v motivácii mi to nuberie :-)
    Lucia

    OdpovědětVymazat
  112. Díky za soutěž tobě Nikki, i firmě Arara! :)

    OdpovědětVymazat
  113. :-)
    po cvičení s Jill mám vždycky dobrou náladu...a včera mě k tomu chytla psavá.... teda není to žádný uhlazený básnický projev...
    Byl to takový endorfinový přetlak po cvičení.
    Jupíí...a dnes večer mi dovezou Proteiny Delite...už se těším - budu moct -už dnees... :-)vyzkoušet bílou čoko s jahůdkama. Samozřejmě jsem neodolala akci a koupila i Mléčná čoko (4kila)...a mám nakřečkováno na dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  114. Děkuji Arara za možnost soutěžit o DVD Jillian Michaels :)

    OdpovědětVymazat
  115. Ďakujeme za súťaž, ako firme Arara, tak aj tebe, Nikki :) Zuzana Š.

    OdpovědětVymazat
  116. Díky za soutěž firmě Arara i tobě Nikki!!! :)

    OdpovědětVymazat
  117. Moc díky za soutěž firmě Arara i tobě Nikki. Úžasný. :-)Radka Hanková

    OdpovědětVymazat
  118. super soutěž :-) jen mě tak napadá, ejsti se někdy dočkáme dabovaných dvd, aby mohly cvičit i naše maminky :-) je ale pravda, že dabovaná cvičební dvd, co jsem doteď viděla, mě vždycky spíš vyděsila, než cokoliv jiného :-D

    OdpovědětVymazat
  119. ty brdo nikky super dikec:) kazdopadne klobouk dolu a velke diky ARARA.CZ, je super ze se nekdo takhle zapoji a snazi se prispet:)Iv

    OdpovědětVymazat
  120. Skvělá soutěž, děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  121. Děkuji arara.cz za super soutěž o DVD a také za tento super blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  122. Díky Arara.cz a Nikki za super soutěž. Péťa

    OdpovědětVymazat
  123. Opravdu skvělá soutěž!!! moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  124. Moc hezké ceny do soutěže vložila společnost Arara.cz. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  125. Děkuji za skvělou soutěž společnosti Arara :-) A také velké díky Niky za skvělý blog :-) Janča

    OdpovědětVymazat
  126. Děkuji Nikky a společnosti Arara.cz za bezva soutěž. Všem zúčastněním hodně štěstí !!!!
    Radka Matejckova

    OdpovědětVymazat
  127. Supeeeer soutěž, moc děkuji Nikki a společnosti Arara.cz za zprostředkování a možnost zúčastnit se!!! Jana K.

    OdpovědětVymazat
  128. Chtěla bych poděkovat firmě Arara za možnost soutěže o DVD od Jillian Michaels.

    OdpovědětVymazat
  129. Ahoj Nikki, moc děkuji za super soutěž a firmě Arara za DVD co vložila do soutěže :-). Třeba se mi poštěstí a budu mít i jedno originál DVD. Jupííí, naděje umírá poslední :-). Krásný den Gába

    OdpovědětVymazat
  130. Super súťaž :) neviem si ani len predstaviť, aké super by bolo mať origoš Jillian doma :)

    OdpovědětVymazat
  131. Díky za poskytnutí slevy arara.cz
    Dominika!

    OdpovědětVymazat
  132. Děkuji firmě Arara za soutěž, moc se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  133. Perfektní! Taktéž děkuji firmě Arara za super soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  134. Snad budu mít štěstí :D Taky děkuji za soutěž.
    Lenka H.

    OdpovědětVymazat
  135. parádní soutěž, Nikki! díky, arara.cz :-)

    Kateřina Mountassir

    OdpovědětVymazat
  136. Moc moc děkuji arara. cz za soutěž o skvělá DVD se skvělou Jillian :)

    OdpovědětVymazat
  137. Krásná soutěž:) díky Nikky a firmě Arara:)
    bubla

    OdpovědětVymazat
  138. Děkuji ze soutěž o super DVD s Jillian :)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  139. Araro, díky za super soutež! :-)
    storm

    OdpovědětVymazat
  140. I já se přidávám s díky firmě Arara.cz a Nikki za to, že pro nás připravili soutěž o DVD s Jillian :) Tak ať se nám zadaří a kilča dolů shodit se podaří :) Eva Junek

    OdpovědětVymazat
  141. Nikki a Arara.cz děkuji za soutěž,a snad se štěstí usměje i na mě :o)

    OdpovědětVymazat
  142. Super blog, fajn soutěž, tak zkouším štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  143. Děkuji Nikki a Araře za soutěž a doufám, že vyhraju :)

    OdpovědětVymazat
  144. Po kousku Mrkvového koláče jsem se mrkla - a ona soutěž už běží! :D Díky Nikki! :)

    OdpovědětVymazat
  145. Děkuji firmě Arara za soutěž. Ráda tam nakupuji.

    OdpovědětVymazat
  146. Děkuji společnosti Arara.cz za tuto soutěž, potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  147. I já se přidávám k poděkování společnosti Arara.cz za tuto soutěž a děkuji i Nikki :) A přidávám se i k ostatním, kteří též nikdy nic nevyhráli, a doufám, že se tentokrát na mě usměje štěstí :) Lenka Petrášková

    OdpovědětVymazat
  148. Díky Nikki za Tvůj blog a Arara.cz za milé spestření s šancí vyhrát. Jste super!
    Andri

    OdpovědětVymazat
  149. Tahle soutěž se mi moc líbí, díky za ní! :) Barbora Dobřemyslová

    OdpovědětVymazat
  150. Super súťaž, ale veľmi si neverím. No, za vyskúšanie však nič nedám, vďaka ;)

    OdpovědětVymazat
  151. Vauuuu fantsstická súťaž Niky ďakujem ti aj firme Arara.cz :) DvD by veelmi potešilo fakt :)Držim nam všetkym palce ;)
    Dávid Matušík

    OdpovědětVymazat
  152. Tak to teda peken ďakujem firme arara.cz aj tebe Niky !!! za bombastickú sútaž,hadam sa aj na mňa konečne usmeje šťastie aj keď pochybujem to asi vyhrá niekto z čiech ale za pokus to stoji no nie?? :)
    Klára Klieštiková

    OdpovědětVymazat
  153. děkuji společnosti ARARA za krásné ceny do soutěže a Nikki nejen za tuto soutěž :) Katka Fialová

    OdpovědětVymazat
  154. myslim, ze soutez je skvela podpori to moc pri snaze

    OdpovědětVymazat
  155. Děkuji za skvělou soutěž, Jillian mám moc ráda a cvičím s ní už téměř rok takže by mě výhra vážně potěšila:))

    OdpovědětVymazat
  156. Nikki, ty tvoje stránky jsou skvělý. Je úžasný, že se ti to povedlo (a vede).
    Taky bych si přála změnit své tělo - začala jsem cvičit a víc si hlídat jídlo. Myslím, že jím skoro zdravě, ale hodně.
    Gábina T

    OdpovědětVymazat
  157. Skvělá soutěž! Děkuji společnosti Arara.cz za takove skvele ceny :) Barbora Kučerová

    OdpovědětVymazat
  158. Páni, ta soutěž vypadá skvěle! Za zkoušku nic nedám, i když mám v podobných věcech smůlu... děkuju moc společnosti Arara a aj tobě Nikki, že rpo nás takovéhle soutěže organizuješ... :)

    OdpovědětVymazat
  159. Super soutěž :) Také děkuju Arara za takovou soutěž a doufám, že cena bude mojeee :) :D :D

    OdpovědětVymazat
  160. Super soutěž, děkujeme :) Jillian je skvělá! :) Rebeka Fojtů

    OdpovědětVymazat
  161. Tak to jsem zvědavá na výsledek. Díky za soutěž:))

    OdpovědětVymazat
  162. Tuhle firmu ještě neznám ty jo:)! Díky za super možnost vyhrát DVD:). Je to skvělá šance:).

    OdpovědětVymazat
  163. Jsem tu dnes poprvé a nestačím se divit - prostě SUPER!!! Nikki Tobě skládám poklonu a obdiv a Arara.cz děkuji za inspirativní soutěž. Kačka B.

    OdpovědětVymazat
  164. :) Zase jsme se dozvěděli o nové firmě, a děkujeme za krásné ceny darované do soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  165. Třeba se mi jednou, jednou! podaří něco vyhrát... :D Skvělá soutěž, kéž by takových bylo víc.
    Péťa R.

    OdpovědětVymazat
  166. Skvělá soutěž, a díky arara.cz za krásné ceny =) Petra Plešingrová

    OdpovědětVymazat
  167. Chtěla bych poděkovat jak tobě Nikki, že si pro nás takovou obrovskou inspirací, tak firmě Arara.cz za možnost účastnit se takové skvělé soutěže ;) S pozdravem Míša Š.

    OdpovědětVymazat
  168. Děkuji moc za soutěž tobě a samozřejmě i eshopu arara.cz :) Je to super, dělat takové soutěže!

    OdpovědětVymazat
  169. Paráááda (: Tak snad se mi poštěstí...

    OdpovědětVymazat
  170. super soutez

    jitka Strejčková

    OdpovědětVymazat
  171. Děkuji arara za skvělou soutěž! Kika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)