Protein Delite - akční ceny

Chtěli jste to, máte to mít ☺ Anketa a hlasování na FB dokázaly, aby pro vás Ronnie.cz opět připravil akční cenu pro váš oblíbený 


PROTEIN DELITE


Akční ceny jsou uvedeny se slevou 30% jak na 500 g balení, tak na větší 1 kg balení a dokonce na 4 kg balení. Sleva o takové částce je zde jen pro čtenáře blogu Moje tělo


Akce platí do neděle 21. dubna 2013




Kdo zmeškal první akci na tento protein, může se podívat sem na přípravu, použití, moji recenzi 
a vše, co jsem k tomu to proteinu napsala. 

78 komentářů:

  1. Super, sice jsem si zrovna objednala WPC, ale tomuhle se nedá odolat..

    OdpovědětVymazat
  2. Fíííha...hned jsem si objednala mléčnou čokoládu..:-).
    Chci se ale zeptat,můžu místo toho úplně nahradit teda jedno jídlo za den??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím proč, ale doporučovala bych třeba místo odpolední svačiny nebo večeře :) Na snídani nebo oběd to chce kaloricky vydatnější :) jinak ano, jde to :) úplně nebo částečně, jsou to stále kalorie, takže nepít navíc, ale místo něčeho - částečná náhrada nebo úplná náhrada.

      Vymazat
  3. já si koupila čokoládový 1 kg při minulé akci, ale zjistila jsem (bohužel až doma), že obsahuje aspartam, tak mám trochu obavy ho používat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já ti rozumím, na balení je opravdu uvedeno, bohužel, nedohledala jsem v jaké dávce, aby bylo možno říct, že je to zdravý bezpečné, ale pevně věřím, že ano :) Každopádně aspartam je taková zvláštní věc, je uveden jako toxikologicky nezávadný a v EU je povolen. Samozřejmě, velké množství může způsobit různé věci s člověkem a je určitě nebezpečný pro ty s fenylketourií... bože snad se to tak píše :D

      určitě toho máš načteno hodně, viděla jsi i tento článek?
      http://www.sladidla.cz/aspartam.html

      Vymazat
    2. Pokud ti vadí aspartam jako mě můžeš příště vyzkoušet Diet protein je tam i více koncentrátu z mléčné bílkoviny, kde je i více pomalého proteinu. Je to trochu dražší, ale když hledáš ceny tak 900g kupuji také za 500,-.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. tak já měla mléčnou čokoládu a je teda skvělý :) Ale hodně si kupují i kokos-čokoláda, nebo jahodu s bílou čokoládou. :)

      Vymazat
    2. bílou čokoládu moc nemusím, ale ten kokos-čokoláda zní opravdu lákavě :)Díky za tip :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. ale hezky si nám to zařídila :) možná něco málo obětuju :D si skvělá :)

      Vymazat
    2. Já až porodím mimčo, tak jdu do něj znovu, je to fakt skvělá věc :)

      Vymazat
    3. mě se hlavně líbí ty příchutě :) takový extra :D

      Vymazat
  6. Ahoj Nikki, chtěla bych se zeptat, cvičím vždy když příjdu z práce okolo 18. - 18:30 hodiny. Večeřím asi v 8 hodin. Kdy si myslíš, že je nejvhodnější dát si protein? Hned po cvičení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš si jej dát tak 30 -60 min po, dřív bych jej nepoužívala. Pak bych taky trošku omezila večeři, aby ti to kaloricky vycházelo...

      Vymazat
  7. Néééé zrovna včera jsem si tento protein objednala... to snad néé:(:D to budu muset objednávat znovu...:D děkuji za slevu a hlavně za úžasné články. Darina

    OdpovědětVymazat
  8. A už je objednaný. :) Příchuť čokoláda-kokos. Jsem zvědavá, mám doma vanilkový od Scitec Nutrition 100% Whey isolate a to je teda hnus velebnosti. :-D Strašně tam cítím tu umělinu.
    Už pár týdnů se stravuji zdravě a pár dní i cvičím, takže doufám, že mi půjde váha krásně dolů i s tímto proteinem. :) Zatím dole 2 kila z 94. :)
    P.S.: Jsi super, sleduji Tě já a všechny moje kámošky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, uvazuji o koupi proteinu a ta sleva me moooc nadchla, jen se chci zeptat, jak se tam pri objednani prokazuje, ze jsem ctenarkou tveho blogu, resp. jak pises, ze je to jen pro ctenare, tak jak to prokazu? :D Dekujuu, jinak super blog, chodim sem pravidelne okounet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím že stačí objednávat před odkaz ve článku...

      Vymazat
    2. Přesně tak, odkaz je upraven, dle něj systém pozná, že se na stránku dostanete přes tento blog, což je tam i napsáno nad nabídkou proteinů.

      Vymazat
    3. Ahaaa, tak to jo, to je paradni :), tak dekuju :)

      Vymazat
  10. To nééé, v sobotu jsem si ho zrovna objednávala :( Ještě ho tedy nemám doma, ale jestli mi zachutná, tak snad stihnu objednat další do konce akce :) Asi si objedná dvě půl kilová balení. Na rozmýšlení příchutí mám ještě snad čas :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je paráda. Navíc jsem to ukázala doma synovi, zastřihal a že do toho jde se mnou. Teď se jen dohodnout, kterou příchuť. :-)
    Hezký den! Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, díky, taky uvažuji nad koupí :) Chci se zeptat - viděla jsem na té stránce, kam nás odkazuješ také nějaké šejkry - je tedy možné si protein namíchat v tom? Bude to dobrý? :-D Je jasný, že ovoce v tom nenmíchám, ale myslím jen ten protein plus mléko ;-)) Díky! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, určitě, k tomu to slouží :) ;)

      Vymazat
    2. Ahoj, už se na něj těším, díky :) Jinak ještě se zeptám, kdybych si ho chtěla připravit trošku dopředu(třeba ráno a vypít odpoledne) je to možné? :-)

      Vymazat
    3. Podle mne to je možné, akorát nevím, zda to zachová tu konzistenci jako za čerstva... je trošku hustší, pak může zřídnout.

      Vymazat
    4. Ok, to mě jen tak napadlo, jestli to nevíš :-) Moc děkuji a jdu objednávat :-)))

      Vymazat
  13. super sleva.... moc moc libi, ale muzu mit dotaz zda proteiny se mohou pri kojeni??? kamaradka ma whey protein a tam je napsano ze se nedoporucuje u kojeni.... jen jsme nezjistili proc? co je v tom ze by to mohlo miminu ublizit? nevite? dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce všechno prokonzultovat s lékařem. Jsou pixle, kde je to napsáno, že se to nedoporučuje těhotným a kojícím. Protein Delite to má bohužel také. Napadá mne aspartam, jelikož tam, kde jsou výhrandě jen cukry, tak takové omezení tyto proteiny podle mne nemají. Každopádně, vždy je lepší prokonzultovat s lékařem. Samotná syrovátka dítěti neublíží, nemá co, napadá mne pouze ten aspartam. Ale moc moudrá z toho taky nejsem :D

      Vymazat
    2. A ty osobně - piješ protein jako těhotná?

      Vymazat
    3. První dva a půl měsíce ano, protože to bylo to jediné, co jsem pozřela a udržela v sobě :) Pila jsem ale jiný, ne tento.

      Vymazat
    4. Díky za info. Jsem ve stádiu snažení /bože, nikdy bych neřekla, že to vypustím z pusy/, tak chci být informovaná, kdyby se zadařilo brzy. :-)

      Vymazat
  14. Jééé, to je super akce, tak konečně ho taky vyzkouším :-) Už jsem objednala kilovku čokoládovýho a půlkilovku vanilka-lesní plody + šejkr. Doufám, že přijde co nejdřív, nemůžu se dočkat :-D Díky!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj,
    super nabídka. Už jsem si objednala 2 malé a 2 velké.
    Díky

    Jak tady můžu psát, aniž bych byla anonym?

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki od kolika let jsou tyto proteiny vhodné? Je to nějak omezené? Díky S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nemají žádné omezení, ale pokud chcete pro nějakého náctiletého, respektivě speciálně pro dospívající, tak mohu doporučit Protein Junior, který také prodává Ronnie. Cenově určitě dostupný, 3 druhy na výběr.
      http://obchod.ronnie.cz/s-4380-junior-protein-65.html

      :)

      Vymazat
  17. Nikki děkuji, dlouhou dobu jsem uvažovala o proteinu a tahle akce mě k tomu jen dokopala,takže čokoláda-kokos budou zachvilku u mě doma..:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mám ještě malinky dotaz, jaký máš názor na protein ředěný kefírem..?

      Vymazat
    2. zdravím,já si protein ředím s kefírem a je to vynikající :-) Kájušenka

      Vymazat
  18. Protein mi už leží na poště, zítra si pro něj jdu už se nemůžu dočkat! Objednala jsem si příchuť jahoda-bílá čokoládá + ten růžový šejkr :) Každý čtvrtek cvičím Jillian a potom jdu o v sedm na aerobik. Kdy by si mi poradila pít protein? Až po tom aerobiku (cca 30 minut) s tím, že půjdu spát až za dvě hodiny? A ještě jsem se chtěla zeptat na skladování proteinu. Někde jsem četla, že se má skladovat při 5-15°C. Je velký problém větší teplota? Jinak Nikki moc děkuji za super akci!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jej mám normálně v kuchyni nahoře nad skříňkami, jinam se mi ta pexle ani nevejde :D

      protein bych pila asi mezi tím cvičením :)

      Vymazat
  19. Díky za radu Nikki!

    Míša :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jee už dlouho přemýšlím o proteinu a teď za tu cenu už nemá smysl přemýšlet jestli jo nebo ne, ale spíš jakou příchuť? Ještě nikdy jsem žádný protein neměla tak nevím co od toho co se chuti týká čekat.. Přemýšlím o Vanilka+lesní plody nebo třeba čoko+kokos ale zas si nedokážu představit jak to bude chutnat, jestli radši nekoupit neutrální čokoládu..Jakou bys mi doporučila ty? :)
    Děkuji Adéla S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla mléčnou čokoládu a bylo fantastická :)

      Vymazat
  21. Tak protein mi dorazil hned druhý den po objednání - úžasný! Už jsem vyzkoušela obě příchutě. Čokoláda je vážně skvělá (nejsem žádný závislák na čoko - ale mám co dělat abych ho neujídala jen tak samotný :-D), vanilka-lesní plody mi přijde už taková trochu umělá (nebo si prostě chuť vanilky představuju jinak :-) ), dobrá je taky, ale na čokoládu fakt nemá. Jsem mile překvapená, jak proteinový nápoj (s mlékem) zasytí. Vždycky mám po čemkoliv tekutém zase brzy hlad, ale po proteinu vůbec. No jsem prostě nadšená. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Parádní akce, dííky :) Objednám, ale furt váhám jaký. Jsem čokoládový závyslák, ale na druhou stranu mě láká příchuť MANDLE-KOKOS :) Neměli jste ji náhodou někdo? :P

    OdpovědětVymazat
  23. Vzala jsem sobe na pomoc pri hubnuti a priteli pri pribirani :D 2x cokoladovy, tak jsem zvedava :-)

    OdpovědětVymazat
  24. TA odměrka u toho proteinu není? :) Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, je :) musíš zalovit hluboko v prášku :D

      Vymazat
  25. Koupila sem si mléčnou čokoládu a dneska mi přišla, tak jsem si po cvičení jeden dala. Musím říct, že sem se ho fakt bála, ani nevím proč :-D A byl opravdu výbornej!! :-) takovej čokoládovej kokteil prostě, super! :) Příště zkusím jinou příchuť :-) Díky za slevu :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Prosím vás, říkám správně, když si protein vezmu cca 30 min po cvičení jako náhradu za svačinu či večeři (záleží kdy se cvičí)- tak je to na hubnutí...a když se použije navíc jako další "jídlo" tak je to na nabírání?
    Ať už v tom mám jasno :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, holky poradíte mi někdo? dneska mi došel můj první protein... chtěla jsem si ho namíchat, ale jaksi mi chybí potřebná odměrka :( Myslela jsem, že bude součástí balení, ale není.. tak teď nevím, jak to odměřit.. můžete mi napsat, jak to řešíte, třeba jestli počítáte nějak lžičky kávové/polévkové nebo jak odměřit 2/3 odměrky?! :(/( díky moc za radu!! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Aha, tak nic.. Nikki, díky o příspěvek výš :D :D :D už jsem odměrku taky našla :D :D :D jdu na to :))

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Anonymní, :-)
    protein si dávám cca 45 minut po cvičení...to dostávám hlad...míchám si ho s jogurtem+kostky ledu (tak to radila Nikky - a vyhovuje mi to) nebo s deckou mléka a perlivou vodou.
    Není to přímo na hubnutí, ale na regeneraci po cvičení+ na budování svalů (bez aminokyselin se sval nevytvoří)...a víc svalů znamená rychlejší metabolismus....a hezší postavu.
    Proteinový koktejl mě zasytí tak, že už pak nejsem schopná do sebe nic dalšího nacpat - teda pokud neponocuju.

    OdpovědětVymazat
  30. Já si chtěla koupit 4kg mandle-kokos a už ho neměli :-( nedávno jsem kupovala 1,5kg a už to bude za chvíli pryč, pijeme to s manželem po cvičení, jen nás to teda nezasytí, ale to je asi tim, že to mícham s vodou...musim si zase propočítat, kolik toho tak snim a možná tam to mlíko zkusim dát taky. Původně v jídelníčku od kamarádky nutriční ter. jsem měla dvě svačiny + protein a teďka mam jednu svačinu a místo druhý koktejl po cvičení, protože jsem nebylo schopná to sníst a hlavně když jsem cvičila dopoledne, tak mi oběd vyšel asi v 1 nebo ve 2 a já se snažim jíst s prckem dohromady, aby měl motivaci a to už je na něj pozdě. Teďka mi usnul téměř v židličce a nebylo ani 12.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj,
    tak jsem si dnes objednala ananas-vanilka. Jsem zvědavá, jak to bude chutnat. Máte s ní už někdo zkušenosti? Jinak já jsem taky čokoládový maniak a právě proto jsem si radši příchuť čokolády neobjednala, vím jak by to dopadlo :-)
    Verča

    OdpovědětVymazat
  32. Verča: by jsi cvičila jen kvůli proteinu :-D
    takhle to mam já s manželem, pijeme ho jen po cvičení a aspoň máme motivaci :-D

    OdpovědětVymazat
  33. Lucie: tak to je ale krásná kombinace a super motivace :-)
    Zacvičit + dát si mňamku/protein = zhubnout a zpevnit :-)
    Verča

    OdpovědětVymazat
  34. ahoj Nikky, díky za vyjednání takové nabídky. Objednala jsem si 1 kg čokolády a musím říct, že je to výborné, hlavně jak jsou tam ty kousky :D. Opravdová mňamka. Zkoušela jsem to půl na půl bílý jogurt s mlékem a musím říct, že už jsem ani večeři nepotřebovala, až tak mě to zasytilo :). Opravdu výborné :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj holky, můžete mi někdo napsat, jestli jste měly jiné příchutě než čokoládový? ... Asi jsem jediná, ale bohužel jsem si objednala čokoládový a upřímně je na mě až moc, až je mi ta čokoláda docela protivná (a to ředím i s vodou, ne jen mléko - to se nedalo vůbec.. :) tak uvažuji, že koupím ještě nějaký "neutrálnější", ale nevím, zda např. vanilka jahoda nebo lesní plody... aby to nebylo moc navoněné... Nemáte, prosím, někdo zkušenosti?? Budu ráda, když písnete svoje názory ... moc díky :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj, nad tím proteinem uvazuju...chtěla jsem se ještě zeptat, herbalife taky prodává nějaký protein, co si o herbalife myslíš obecně?

    OdpovědětVymazat
  37. Proteiny Herbalife jsou složením v porovnání s proteiny úplně někde jinde. Navíc obsahují často sójový protein, který bych nedoporučovala. Na Herbalife mám svůj názor všeobecně, ale neodrazuji. Někdo je s ním spokojený, někdo ne. Pokud mám reagovat čistě na jejich protein, určitě bych se poohlédla po kvalitních proteinech z řad nabídek fitiness obchodů. PO mrknutí na složení z proteinů od herbalife se mi trochu protočily panenky :)

    OdpovědětVymazat
  38. Herbalife prosím ne :-(
    Když budete pít místo jídla jejich "koktejly", tak sice asi zhubnete na váze, ale nikdy se nenaučíte správně jíst.
    Proteinem jako takovým se doplní do těla bílkoviny, resp. aminokyseliny, aby se svalíky zregenerovaly a mohly růst-sílit.
    Navíc na co se zbytečně dopovat synteticky vyrobeným "nesmyslem", když v pestré stravě dostanu do těla vše co je třeba. A jako bonus si pochutnám.
    Další věc je i finanční hledisko, je to podle mě hlavně business... výživa člověka-těla je až na Xtém místě v pořadí.

    OdpovědětVymazat
  39. Abych to shrnula. Jsem zastánce proteinů, nebo i jiného doplňku(vitamínu, minerální látky), v případě, že ho mám ve stravě nedostatek.
    Jinak si myslím, že je to pak škoda vyhozených peněz a také zbytečné zatěžování těla s vyloučením přebytků.

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Nikki, moc děkuju za smluvenou akci.4kg příchuď čokoláda-kokos je na cestě.Už se těším až ochutnám.Ještě jednou moooooc děkuju.

    OdpovědětVymazat
  41. Ahojky Nikki,
    děkuji moc za skvělou nabídku od Ronnie :-)
    Neodolala jsem a objednala 4kg Mléčná čokoláda a 1kg Jahoda - Bílá čokoláda. Jsme na to doma dva, tak ať to chvíli vydrží...
    Příchuť Mléčná čoko znám, je suprová ... bíločokoládovou zatím ne, tak snad nezklame. Ale podle toho, co tu píšou lidičky za ohlasy, tak doufám nebude krokem vedle. Na ananas s vanilkou bych si bez ochutnání netroufla - i když mám vanilku mooc ráda (bojím se trochu "papundeklové" chuti).
    Už se těším, až budu mít ten "poklad" doma.
    Pěkný zbytek neděle všem :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Moc děkuju za sjednání této akce, využila jsem ji víc než dost - nejprve jsem si objednala 4 kg již dříve vyzkoušené čokolády a po půl kila na vyzkoušení čoko-kokos a jahoda-bílá čokoláda (ta teda podle mého nic moc)... No a teď jsem objednala ještě 4 kg čoko-kokos (ta je fakt výýýýborná) a na vyzkoušení kokos-mandle. Propočítala jsem to, že mám na rok vystaráno :D

    OdpovědětVymazat
  43. Dobry den. Kdyz otevru odkaz, tak mi to bohuzel hlasi : Stránka s popisem tohoto produktu není dostupná. Rada bych si koupila nejaky dobry protein, diky vam se slevou ale nevim jak slevu uplatnit. Dekuji Vera

    OdpovědětVymazat
  44. Věrko, v příspěvku je naspáno, že akce platila do neděle 21. dubna. Protein se nabízí stále, ale již bez akční ceny.

    http://obchod.ronnie.cz/s-2271-protein-delite.html

    OdpovědětVymazat
  45. Nikki. Jak casto ma ronnie akce na tyto proteiny?
    Rada bych to taky chtela vyzkouset. Jen nahodou jsem nasla cviceni s jill a potom tvuj blog. Bohuzel ja patrim mezi ty co to dohnali az na 101.6 kg v lednu. Nyni 94 kg. Cvicim 30 day shred level 1 sedmy den. Strasne me to bavi a rada bych za touto vahou udelala velkou caru. A mam dotaz desaty den level dva? Nebo az jakoby jedenacty?dekuji moc ti fandim a preji prijemne tehotneni a hlavne hodne zdravicka. Petra B.

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj B., tyhle akce jsou vesměs dost nepravidelné, blog mám rok a byly zatím 3x a jsou jen krátkodobé :(

    OdpovědětVymazat
  47. Pardon, tak ja spatne koukla :( Vera

    OdpovědětVymazat
  48. Zdravím, akce dobrá, ale radši bych vybral protein Professional WPC 80. Podle mého názoru je jeden z nejlepších a na trhu nikdo takovou kvalitu za ty peníze nenabízí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)