Můj cvičební kalendář - duben 2013


Cvičební plán upraven kvůli čekajícímu miminku ☺

Workout plan modified for my pregnancy ☺


Power Walk
60 minut
Volno Power Walk 30 min
+ Zwow #62
Power Walk
90 minut
Volno Zuzka Light
Zwow #63
Procházka 120 minut
+ Kettlebell Swings
(3 x 50)
Power Walk
60 minut
Power Walk
45 minut
VolnoVolnoVolno
Power Walk
30 minut
Power Walk
30 minut
Volno
Power Walk
90 minut
VolnoVolno
Power Walk
60 minut
VolnoVolno
Power Walk
180 minut
Power Walk
120 minut
Power Walk
90 minut
Power Walk
60 minut
Plavání 60 min
Power Walk 120 min
Volno
VolnoPower Walk
60 minut
Power Walk
60 minut

< Květen 2013 / Březen 2013>


Ikonky kalendářních dnů poskytla Veronika

19 komentářů:

  1. Nikki, už delší dobu se chci poptat, jestli si mohu tabulku i s ikonkami pro cvičení stáhnout a použít ji (samozřejmě po udání zdroje)....líbí se mi jak je to přehledné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tabulku si klidně zkopíruj, ale na ikonky se běž poptat k Veronice :) Raději :) odkaz je skrz její jméno ;)

      Vymazat
  2. To jsem netušila, že při těhotenství se dá taky nějak víc cvičit. Každopádně držím place:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proč by se nedalo, těhotenství není nemoc :)

      Vymazat
  3. Ahoj Nikki, potřebovala bych poradit i můj dosti velký vzor, nyní jsem začala hubnout ale něják si nevím rady se snídaní. Mám závislost na sladkém a myslím že bych to bez něj nezvládla. Tak to řeším na snídani, např. bílí rohlík s nutelou ke snídani a dopolední svačině, během dopoledne pak sním ještě nějáké ovoce většinou banán, místo obědu termix se sucharky a jablíček, odpolední svačinu řeším mrkví a věčeře polívkou. Nemám možnost objedvat. děkuju za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nějak jsem nepostřehla, jak vlastně zní otázka :D Ale možná pomůže tento odkaz http://mojetelo.blogspot.cz/search/label/serial-problemy-s-hubnutim

      :))

      Vymazat
    2. snídani bych nahradila sladkou ovesnou kaší....termixy bych si dala jen občas a místo toho dala k obědu něco z domova, když máš čas sníst termix, sníš i rizoto z krabičky a polívka je sice hezká, ale podle toho, cos tu napsala mi příjde, že jíš celkem málo...takže bych si dala třeba kuřecí plátek se zeleninou...ale to je jen můj názor ;)

      Vymazat
    3. To je hodně málo, všechno špatně...

      Vymazat
  4. Ahoj Nikki, moc ti fandím a moc se mi líbí tvůj blog. Já stejně jako ty asi 2 roky dřela, abych se dostala do skvělé kondice (cvičila jsem se Zuzkou a s rutinou) a fakt se mi to povedlo, abych stejně jako ty zjistila, že jsem těhotná. Prvních 6 měsíců jsem taky cvičila téměř každý den,jen jsem upravila nějaké cviky a nešla tolik na břicho, ve 26.týdnu jsem po jednom cvičení ale musela odjet do porodnice, kde malého jen tak tak zachránili. Od té doby už můžu jenom ležet a cpát se hořčíkem. Vím že to může být individuální, ale v prvním těhotenství jsem vůbec žádný problém neměla. Moc ti držím palce, aby tvoje tělo pohybovou aktivitu zvládlo lépe než to moje a chtěla jsem ti jen doporučit, co nejvíc naslouchat svému tělu, já pravděpodobně na varovné signály moc nedbala. Jsem ráda, že mimčo u mě zůstalo a na další pohybovou aktivitu se už teď těším, ale nechám si ji až po porodu.
    Držím palce, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, neboj se... určitě naslouchám tělu a jsem velmi pozorná na signály těla... :) břicho necvičím vůbec, ani trošku, myslím, že na to bude času dost a taky lepší podmínky, až tam nebude mimi.

      Hlavně že jste oba v pořádku, a že bude vše v pořádku... Držím moc palce :))

      Vymazat
  5. Ahoj Nikki, chtěla jsem se zeptat zda někde stáhnu RAPPID IN 30? Nikde jsem to nenašla, díky Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hellspy.cz zkus, a pozor na název, je to Ripped in 30 :)) možná ještě youtube.

      Vymazat
  6. Ahoj Nikki, co je to ten power walk? Díky Nika

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nikki, také jsem se chtěla zeptat, co to Power walk. Koukala jsem na googlu a našlo mi to vlastně chůzi, takže nějaká spešl chůze?? Je to ono či je to něco jiného prosím ?? Koukala jsem, že to dost cvičíš. A pak jsem se ještě chtěla zeptat, zaujalo mne, že cvičíš s Kettlebell Swings. Toto cvičení se také najde na hellspy?? A předpokládám,že se dá Kettlebell koupit i u nás někde. Moc díky za info Gába a krásně předělaný blog, klaním se :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj holky :) O Power Walku je zde na blogu článek :)http://mojetelo.blogspot.cz/2013/02/power-walking-jako-druh-sportu.html

    Tím, že jsem těhotná a nemůžu tak moc blbnout, tak chodím ven na rychlo procházky u nichž tep vylítne vždy na povolenou hodnotu (nesmím víc jak 140). Je to fajn nejen pro těhotné. Je to nejpřirozenější pohyb pro každého :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gabi: kettlebell seženeš kdekoli na sportovním eshopu, insportline třeba, z tama ho mám já. Kettlebell hodně používá Zuzka Light, Bob Harper, ale taky Jillian udělala jedno DVD pouze s Kettlebellem, Shred It With Weights.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Nikki,koukala jsem i na Ronnie.cz,že je mají,když jsem objednávala protein. A díky za odkaz na info o Power Walku,jsem ráda, že mi to našlo dobře :-). Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  11. Super, že i při těhotenství jsi tka aktivní :) Kolikrát vidím, jak budoucí maminky ihned s jakýmkoliv aktivním životem skončí, když se dozví, že jsou těhotné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)