Hledáš fitko? Hledej s námi!

Věřím, že člověk byl stvořen k pohybu. Také věřím, že by více lidí cvičilo, kdyby si dokázali vybrat fitko nebo trenéra, s kterým s budou cítit pohodlně. Dostal jsem od Nikki příležitost Vám odprezentovat svůj nový projekt, který se jí zalíbil a jistě se zalíbí i Vám.



HledamFitko.cz, tak se jmenuje má nová služba. Jejím hlavním účelem je vyhledávání služeb fitness center a trenérů ve Vašem okolí. Vyhledávat můžete pomocí hodnocení ostatních uživatelů, kteří Vám sami doporučí, kde se cítili dobře a kde se jim dobře cvičilo. Vyhledávání je samozřejmě možné i podle dalších kritérií, jako je vzdálenost fitcentra od vaší aktuální pozice, ceny tréninku, věku trenéra, typu fitness centra (klasické, pro ženy) a spoustu dalších.

Ženy samozřejmě mohou vyhledávat čistě v dámských fitkách. K jednotlivým fitkám si můžete rovnou i zobrazit cestu od Vaší aktuální pozice, takže pokud jste ve městě noví, tak se neztratíte. Výběr je sice zatím omezen na 3 města - Praha, Brno, Ostrava, ale brzy se rozšíříme po celé ČR. Budeme rádi, když nám poradíte kterými města začít.

Jak tento projekt vlastně vznikl?
Minulý rok se mi dost nedařilo jak pracovně tak osobně. Tak jsem se začátkem podzimu naštval a rozhodl se, že začnu cvičit. Otázkou ovšem bylo kde? Na internetu jsem našel stránky fitek, které byly ale velmi neaktualizované nebo oborové katalogy, kde jsem se ale nedozvěděl to, co jsem potřeboval. Nakonec jsem si vybral, když jsem všechny postupně obešel, ale došlo mi, že podobný problém může mít více lidí. Tak jsem začal vytvářet tento projekt, který by lidem s výběrem pomohl.


Co myslíte? Líbí se Vám tato služba? Využili byste ji? Pak není nic lehčího než napsat hodnocení ke svému oblíbenému (nebo neoblíbenému) fitku a pomoct tak ostatním s výběrem.
Budu velice rád za jakékoliv Vaše ohlasy.

Matěj Škarka
Zakladatel portálu HledamFitko.cz
+420 736 183 927

9 komentářů:

  1. Bezva projekt!
    Jen mě mrzí, že je zatím zaměřen pouze na 3 města, takže doufám, že bude brzy rozšířen. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozitivní ohlas. Určitě se budeme rozšiřovat. Poradíte nám kam nejdřív? :)

      Vymazat
    2. Super nápad! :)
      Já bych osobně uvítala Jihlavu, ale je mi jasné že se svou "velikostí" není na TOP pozicích v aktuálnosti zmapování.. :-D
      Jinak co mě napadá (nevím jak by to bylo reálné), ale líbil by se mi přehled cen, a to hlavně osobních trenérů, protože to se na netu hledá snad nejhlůř (mluvím samozřejmě jen z vlastní zkušenosti, jinde je to třeba jiné :) )

      Vymazat
    3. Prima nápad - už se těším až to bude v HK :)

      Vymazat
  2. Nikki, koukám, že tu máš zrovna rozkliknuté okénko s Expreskou - co si o ní myslíš? Byla si to někdy zkusit?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katlyn, to jsou fotky pořízené přímo majitelem portálu :) Bohužel nejsem z Prahy, abych mohla posoudit, snad někdo jiný poradí :)

      Vymazat
    2. Katlyn, já jsem jednou v Expresce byla a už bych tam snad jindy ani nešla. Ale to je asi individuální, jak komu co vyhovuje. Je tam sice výhoda, že můžeš přijít kdykoliv. Princip spočívá v 0,5 minutových intervalech - 0,5 min. na stroji "posilovat", 0,5 min. kardio a tak se to točí. Takže, než se stačíš pořádně naštelovat na tom stroji, aby jsi cvik provedla max. správně, tak už zase cinká gong a jdeš na kardio. A než si sebereš závaží nebo se rozpumpuješ, tak už zase gong. V kruhu cvičí víc ženských, tak si nemůžeš dát víc času na stroji, protože bys pak narušila celé kolečko. Stroje jsou taky takové divné, většina z nich zabírá v celém rozsahu pohybu (laicky tam i zpátky) a mně osobně to nešlo tak nějak do ruky nebo jsem asi neforemná. Váhy jsou taky většinou čistě ženské a max. je snad 10 kg. U většiny strojů to bylo pro mě prostě málo (zase individuální). Expreska je ideální, podle mě, pro ženy, které nechtějí chodit do klasické posilovny, protože se bojí "svalů" a že by je tam očumovali chlapi, pro starší a pro méně pohybově nadané. Mně to prostě po J.M. a B.H. přijde o ničem, to si dám do těla víc doma u počítače a za téměř nulové náklady. Finanční stránka je také dost nákladná. Ale je dobré, že dělají 1. hodinu jako seznamovací zdarma (nebo aspoň u nás to tak bylo).

      Vymazat
  3. Super projekt! :) Také bych uvítala Hradec Králové - Hořice v Pod.- Jičín :) Těším se!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)