Den 364 - zítra bude den D

Už je to tak, přesně zítra to bude rok, kdy se mi staly osudným zrcadla v nemocničním výtahu :) Řeknu vám, neskutečně rychle to uteklo. A přestože je ze mne teď kulička a mé cíle rozhodně nebyly před rokem takové, jaká je dnes realita, nelituji :) Hodně jsem se naučila, cítím se skvěle a nesmírně si tady ten stav (a teď nemyslím ten těhotenský) užívám. Je mi líp, než když mi bylo dvacet. Fakticky :)

Takže zítra se tu objeví něco jako roční hodnocení, shrnutí mých poznatků, to, čím jsem si za ten rok procházela a i když mám nějaké to kilo navíc, bude to opět fotograficky zaznamenáno, ať mám vzpomínku na veškerý svůj průběh proměnou od obtloustlé maminky, přes tu štíhlou, až po tu v očekávání a kdo ví, jaké fotky se zde objeví opět za půl roku :) Už teď mám hlavu plnou plánů, co budu cvičit a jak a všechno a věřte, že nebýt tohoto blogu a tady této komunity skvělých lidí, určitě bych to tak neprožívala, jestli vůbec. 

Na FB jsem dnes "vyhlásila" malou společnou výzvu, jen pro dnešní den, napadlo mne to ráno, tak se můžete přidat nebo ne, je to vcelku jedno :) Výzva je o tom, abyste si v rámci svého dnešního dne, ať již máte trénink či nikoli, určili jeden jediný cvik, který si dnes dáte 50x. Já jsem si vymyslela dřepy, protože můj zadeček dostává zabrat a jde vidět, že mu pořádná posilka ála Zuzka Light, Bob Harper a Jillian chybí. Mám v plánu si udělat svůj vlastní těhu-workout :D Tak se tady s ním pak předvedu, až ho sestavím. Nic splašeného, prostě workout :)

Takže ... den před "oním dnem" mám za sebou už 60 minut plavání, 60 minut Power Walk (kdo by v takovém počasí seděl doma :) ) a teď tedy ještě výzva o "50". Jsem příjemně unavená a za odměnu jsem vyšla na menší nákup, něco na zub a nějaké ty přírodní vitamíny. Mňamka :) Pokud se rozhodnete zapojit do téhle jednodenní výzvy, budu ráda. Napište do komentářů sem nebo na FB, co jste si vybrali za cvik :) Hlavně nepište, že budete uklízet nebo vařit :D Myslím, že nejen Jillian by nad tím protočila oči ;))) 

Mějte se krásně, 

N.

To jen tak :) Sotva byly v trávě vidět :)

A tohle už je pro mne a pro prcka, dobroty na víkend - jahody, směs oříšků 
(pistácie, mandle, vlašáky, lískáče, kešu a japonská směs, vše ze zdravé výživy), 
amaranthové sušenky (strašlivě dobré), pomeranče, přírodní džus, jemně perlivý Rajec 
(miluji tuhle značku vod, snad má nejoblíbenější) a spoustu vitamínů v hlávkovém salátě :) 

A tohle je naše Wellness centrum, kam jsem si šla dnes zaplavat a budu ... prtěti se to líbilo :) 



27 komentářů:

  1. Jé, to welness centrum vypadá luxusně! Škoda, že tady poblíž také něco takového nemáme.
    S tím plaváním jsi mi dala brouka do hlavy, budu muset zase začít chodit. :))
    A jídlo vypadá jak jinak než perfektně!
    Už se moc těším na tvé zítřejší shrnutí. :P
    Moc si tě vážím, že sis to všechno dokázala tak vybojovat, a že se stále držíš svých zásad. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Fialky su krásne :) hmm,jahodky by som si dala a to Wellnes centrum vaaaaau hneď by som šla :D no a ja dám 50 drepov ;)
    Kajčinka*

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki, moc se těším na zítřejší článek! Ty pokroky jsou neuvěřitelné, sleduju tě už od samého začátku a jsem hrozně ráda jak daleko jsi to dotáhla! Jsi motivací pro tisíce lidí, po zhlédnutí tvého blogu by se každý, kdo hledá stále nějaké výmluvy, měl pořádně zamyslet, zvednout zadek od počítače a jít makat! Měj krásný den, já se akorát převléknu do cvičebního a jdu se taky na hodinku ponořit do sportu :)

    OdpovědětVymazat
  4. mňam ty oříšky, pěkně si s prckem užívejte dobroty :) máte super welness centrum, tam se musí plavat a odpočívat jedna radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, kde se nachází toto krásné welness centrum? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Práve mi volal priatel a došiel nám balíček proteinov Delite čo sme objednavali prostrednictvom teba :) ...už sa nan teším :D
    Kajčinka*

    OdpovědětVymazat
  7. plavani je skvele a ja zvedavec zvedavy jsem si zmerila kolik ze to spalim kcal za 45min plavani prsou lazo plazo, no byla jsem prijemne rpekvapena 260kcal! to nespalim ani s Jill :-)) Vcera jsem chtela cvicit, ale jelikoz je tu tak rkasne, sedla jsem na kolo a vyjela do prirody. Jleikoz tu mame kopce a zrovna trasa kterou jsem si vybrala jen da se rict jeden dlouhy mirny kopec, zapotila jsem se. Do cile 30min, zpet 5min s brzdenim :-)) A 270kcal...no vyhovuje mi to dost....jelikoz mam dnes dost rped sebou, sama nevim zda udelam neceho 50, ale mozna treba pred spanim by to slo :-) preji hezky den

    OdpovědětVymazat
  8. jdu ti ukrást tvojí svačinku :D jo výzvy už jsem dávno vzdala, jsem slabota :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné welness centrum máte u vás.

    jesterka3103: na to měření kalorií máš sporttester? Mě to na něm ukazuje taky podobný hodnoty jako tobě, ale píše mito tam "calorie", takže je to v kilokaloriích? Děkuju za radu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja jdu dneska sazet brambory, takze budu mit taky neco jako drepy :D, dale pujdu s pejskem na prochazku a vecer budu cvicit na orbitreku ;-). Ja uz jsem v 7. mesici sveho noveho zdraveho zivotniho stylu - zatim 16 a pul kila dole a citim se skvele. Jsem rada, ze jsem mohla dneska vyjit ven v tilku a nikde mi nelezly faldy - mela jsem usmev na tvari :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už se těším nja tvé zítřejší hodnocení. Uběhlo to tzeda vážně rychle! :) A koukám, že si dneska pohybu užíváš a nakoupila sis samé dobroty :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki velmi sa tesim na zajtra!!! Fuu, uz rok, si velmi dobry clovek, sice ta poznam len z blogu, ale ai uzasn maminka! Tesim sa s tebou aj z babatka, takato aktivna a zdravo sa stravujuca chcem byt raz mamina aj ja, este nemam muza ani deti :DD Vela stastia!

    OdpovědětVymazat
  13. Hrozně to uteklo, je úžasné, čeho jsi za jeden rok dokázala :)) Ráda čtu tvůj blog a doufám, že nás ještě budeš dlouho tady na blogu svou životní cestou inspirovat! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Nikki :-)
    díky za krásný optimistický článeček...fialky mě teda dostaly... nádhera.
    Po docvičení Jill jsem čtvrt hoďky oddychovala...a pustila se dovýzvy 50ti squatů. Málem mě zhořela stehna...ale Je to tam :-)
    Nejdu teda úplně dolů to by má kolena nedala... i u Jill musím upravovat některé cviky (kvůli kolenům)...
    Ale i tak mám dobrý pocit. Lepší něco dělat, než sedět na zadku a brblat na nespravedlnost světa.
    Zítra se budu moc moc moc těšit na článek. Bude to určo zajímavé a veselé zároveň. Budu celý den mimo síť, tak si to přečtu večer... jako odměnu za makačku na zahradě :-)

    OdpovědětVymazat
  15. taky se tesim na clanek :-)

    míšo, to jsem ráda, že nejsem sama, mám vachrlatý obě kolena, tak dělám takové polodřepy, ale jak říkáš, myslím, že je cokoliv lepší než nic :-) důkazem toho je mých 10kg dole (i když já mám pořád slušnou zásobu)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky Nikki, tak já jsem si dnes zvolila 50 přeskoků přes švihadlo snožmo, abych ho trošku oprášila :-) ... měj se krásně a dík za výzvu ještě na mě čeká Ripped (Week 2) s Jill... Verča

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj já jsem se chtěla zeptat cvičím zuzku jak dlouho cvičíš třeba tu 63 jeden den a jdeš na 64 nebo týden

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Bety :-)
    jéé...sice bych to nikomu nepřála...ale potěší, když v těch "kolenech" nejsem sama.
    Trápí mě to už od gymplu (prej genetika, nebyla jsem žádný buřtík).
    Snažím se cvičit, aby se vše zpevňovalo a líp drželo pohromadě... a taky pro ten pocit po docvičení - ten je nejnej :-)k nezaplacení
    Ke ztrátě kil gratuluju, to je super cifra...a spousta práce za tím :-) Jen tak dál, ať jsme hezký zpevněný holky do léta...
    Myslím, že je důležitější zdraví(zdravotní stav) než nějaké BMI nebo ručička na váze...
    Nechtěla bych být jako vychrtlá modelína s povadlým zadkem :-(
    Měj se hezky
    Přeji hdně úspěchů do dalšího "boje"

    OdpovědětVymazat
  19. Strašně obdivuji tvůj elán- to jak se do toho všeho s radostí pouštíš- je vidět, že tě to opravdu naplňuje, ať už jsi těhotná, nebo ne, jsi prostě šťastná.. Jsem přihlášená do proměny, něco jsem zhubla, ale máms strach, že to do konce proměny stihnu nabrat zpět, pořád teď mlsám- hlavně čokoládu, jsem bez nálady a unavená a prostě všechno špatně, asi nějaká jarní deprese a už to trvá hodně dní, řekla bych i měsíc... takže trošku smutný pousmání nad elánem ostatních a trošku vzteku, že v sobě nedokážu probudit nadšení absolutně do ničeho :(

    Všem hodně sil a krásné jaro

    OdpovědětVymazat
  20. Budeš se divit, ale také to mám občas. Za únavu může třeba i málo ovoce či zeleniny, zkus se mrknout do jídelníčku, něco tělu možná chybí. Nepoddávej se tomu. Vím, že je to těžké, ono to třeba z ničeho nic zase odejde :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak sice až teď večer, ale i já jsem dala společnou výzvu a dala jsem si Crunch :-) Peťulka

    OdpovědětVymazat
  22. Ješté jsem to stihla,mám 50*dřepúúú:-) Katka

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,děkuji za nakopnutí po x letech jsem se rozhodla se svojí postavou něco dělat,mám za sebou teprve týden,ale jsem za to moc ráda.Mám pocit,že se cítím čím dál lépe.A tobě to taky moc sluší,minule jsem tě potkala,ale nevěděla jistě,že jsi to ty a teď koukám fotka bazénu,tak si to byla ty.A fotka fialek taky moc krásná,mám pocit,že letos jsou po celém městě.Jo a já si dám taky 50 dřepů,potřebuju je jako sůl.Hezký den Denisa

    OdpovědětVymazat
  24. Nikki za ten rok si toho udělala tolik a to ne jen pro sebe, ale i pro nás ostatní, že se to nedá popsat slovy. Jsi úžasná a Tvé slova,články a tipy jsou úžasnou podporou pro všechny kteří se snaží poprat se svým tělem. Já Ti za to upřímně děkuji a prckovi v bříšku přeji jen to nej a nej a Tobě samozřejmě taky :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak na dnešní článek se nehorázně těším! :) Jinak pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  26. To jsem nevěděla, že bydlíme kousek od sebe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)