Den 360 - pohybem k dobré náladě ☺

Asi mi to neuvěříte, ale mám za sebou asi 3 hodinovou procházku a jsem ráda, že jsem se konečně dobelhala domů, protože to bylo celou cestu nějak takto: "Tak ještě půjdu tudy a pak už půjdu domů..... Tak ještě tudy a pak už ale vážně půjdu domů..." A tak pořád dokolečka, jsem vyždímaná jak hadr, sluníčko dělá divy a mám dvakrát lepší pocit, že jsem něco pro mne a mého prcka udělala zdravého ☺ 

Byla jsem se mrknout na nějaké věcičky pro mimčo, jelikož pořád neznáme pohlaví, tak je to nakupování o dost těžší, ale přesto mi něco říká, že mám nakupovat pro děvčátko a vzala jednu krááásnou mikinku. Snad nebude malá extra velká, protože je to opravdu pidi, jen do měsíce věku :D

A když jsem tam tak nakupovala, tak jsem (nechtěně samozřejmě) byla opět svědkem jednoho rozhovoru uklábosených ženských ☺ Bavily se o cvičení a dietách. Jedna z nich byla tak velká jak já, na pohled docela statná, tipla bych tak kolem osmdesáti kil, přišla ve sportovním a jak tak kecaly a kecaly, dozvěděla jsem se, že chodí už 12 let pravidelně běhat. Druhá byla krásně štíhlá a ta zase říkala, že je pár let již na dietách, že nedrží žádné extrémní diety, ale prostě se s nimi pořád "trápí" a vyloženě jsem vycítila, že ovládají její život. Ženy se držely v obchodě docela dlouho, takže jsem mohla dle dění, rozhovoru a pouhým okem pochopit a vypozorovat, že zatím co byla jedna krásně štíhlá, svým způsobem záviděla onu pohodu své statné kamarádky. Já se jen usmála, protože jsem sama poznala, že tahle štíhlá žena není vůbec šťastná. Ta s několika kily navíc hýřila optimismem, výbornou náladou, doslova to na ní bylo vidět, byla plná energie, měla šťávu a bylo jí jedno, že se nemůže chlubit postavičkou jako její kamarádka, protože byla evidentně úplně někde jinde - dělala to pro radost. A můžu říct, být chlapem, tak mé oko určitě potěší pohled právě na takovou ženu, než na někoho, kdo je neustále "v zajetí diet" a touze po dokonalé postavě, na úkor vlastního štěstí.

Aby bylo jasno ☺ Já rozhodně jsem šťastná, že jsem dokázala zhubnout, že nevypadám tak, co mne dělalo nešťastnou. Jen jsem chtěla říct, že nezáleží na tom, zda se vám hubnutí daří nebo nedaří. Důležitý je fakt, co to dělá s vámi. Protože je úplně jedno, jestli máte po letech svoji vysněnou váhu, pokud vás to vnitřně nedělá šťastnou. Přála bych vám ty dvě vidět, byla to inspirace na živo ☺

Užijte si krásný den, tento týden, velmi brzy, se objeví soutěž o DVD Jillian Michaels od firmy Arara. Už vím o co se bude hrát a bude to vážně bomba ☺ 

Nikki.

Limitovaná edice Corny tyčinky, měli jste? Není nejhorší ☺ Ale moje příchuť to asi nebude ☺

Úúúúplně rozkošná mikinka pro mimi :D Běda, jak se narodí kluk ☺

A moje sváča po náročné procházce. Ještě s kouskem pečiva (není vyfoceno, jedla jsem po cestě ☺)

Zkoušela jsem kuře na pomerančích a medu, neskutečná dobrota, během týdne poskytnu recept ☺


25 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, jaký máš typ postavy ? (Hruška, jablko, přesypací hodiny atd. ) děkuji a ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  2. mikinka je krásná Nikki, svačinku jsem měla teda bohatější, trošku se stydim:) ale zas oběd byl takový menší.. no, ale co jsem chtěla.. k tomu článku- já jdu akorát psát úvahu na téma životní styl a motivace, potřebuji si ujasnit v sobě, jak to je.. protože já jsem právě co hubnu taková nervní a podrážděná, ale i štastná.. no hodně náladová.. "v zajetí" tak trochu jsem... mám jasno, že se nechci vracet k hranolkám a smažákům, ale nemám jasno, že nechci mlsat:) no to je jedno, jdu na tu úvahu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta mikina je krásná! Dobrý úlovek! ;-) A svačinka zasloužená!

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem četla, že ta slečna vypadala statně a ten dodatek kolem 80 kil, tak ve mně hrklo. Mám 80kg a rozhodně si statně nepřipadnu!! Ale pak jsem větu četla celou znovu, jestli jsi to vážně napsala a už jsem zaregistrovala i fakt, že byla velká jako ty. Tak se mi zase ulevilo :D

    OdpovědětVymazat
  5. mikinka je uzasna Niki,jsem s ni uplne hotova jako ty,a to jidelko mnam krasne barevne a udelalo mi to chute,jinak ja budu asi ta co je ta hubenoucka a resi porad nejake diety a zhazovani,ja sice mam kil nahore dosti ale chci stim neco provest,moc i to cviceni a hubnuti resim,ale tedka si hlidam jidlo co jim,a muzu rict ze 3 tydny jsem necvicila a diky jidla mam 2kg dole,coz jsem nekde cetla ze je to akorat tak za mesic dane dolu,takze jsem rada ze postupuju pomalu,od vcerejska jsem zacla znova cvicit a to jill 30 days shred,ikdyz me stoho strasne boli holene a kolena,ale budu to asi stridat jeste s Tiffany ta je taky drsna,ja jsem rada aspon ze uz mi ty kila nejdou nahoru,ale proste tedka nicim jinym neziju nez proste hubnout a hybat se,a to ze chodim i skoro kazdy den na 3h prochazky nekdy i delsi,a pak jsem uplne ko,jinak ti preji at je hlavne miminko zdrave a aby rostlo,tak jak ma :-) Janka

    OdpovědětVymazat
  6. wow, parádní procházka :) mm a dala bych si mango :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na soutěž i receptík se moc těším. :P
    Občas mám dojem, že jsem tím jídlem a zdravým životním stylem všeobecně posedlá, někdy se zbytečně s něčím trápím, ale naštěstí nad tím vždycky mávnu rukou a ono to nějak dopadne. Přesně jak píšeš, mám z toho, co dělám, radost, a určitě se nezabývám každou blbostí, i když to tak někdy vypadá. Mám tendenci všechno rozebírat, ale málokdy jdu do extrémů. :)) Takže určitě všeho s mírou!

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, díky za tento článek. Zrovna o víkendu jsem byla hrozně nešťastná, protože jsem si uvědomila, že i po odcvičení Insanity vypadám prostě pořád stejně, pořád mám stejně toho hnusného tuku a pořád stejně se sama sobě moc nelíbím. Ale když teď nad tím přemýšlím, o víkendu jsem byla dvakrát na procházce se psama, běhat, cvičila jsem ZWOW, vyzkoušela Jillianin Banish Fat, uvařila dvě zdravá a chutná jídla a celý ten víkend jsem si prostě náramně užila. Dřív bych ho jen proseděla na zadku u televize nebo proležela s Drahým v posteli. Člověk by se asi neměl takhle trápit a vyvíjet na sebe nátlak. Všechno to jednou přijde a chce to čas. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Nikki, taky mám dneska aktivní den...jinak to ani nejde, vžyť mám volno a venku je taaak krásně! ráno jsem byla ve fitku na hodince TRX a teď jsem se vrátila z výletu na kolečkových bruslích s kamarádkou :)
    Jinak to, o těch dvou ženách....vím jaké to je, před pár lety jsem měla o 10 kilo méně a byla jsem opravdu hodně hubená, ale rozhodně ne šťastná, spokojená jsem se sebou nebyla a neustále myslela na jídlo.....teď mám sice o 10 kilo víc (175cm 65 kg), ale už se cítím lépe (jasně, nějaká ta nespokojenost tu bude vždycky, jsem žena:D ) a neřeším to tolik a zrovna dneska jsem si tens port vyloženě užila:)

    OdpovědětVymazat
  10. Uz sa tesim na súúúúťaž ...šup šup s detailmi :) a svacinka vyzera skvelo, mnam:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak doufám, že jednou budu taky tak šťastná jako ta statnější. :) Radši několik kilo navíc, než se furt trápit a s něčím bojovat. :) Mikina je moc pěkná. A ta svačina je úplně královská! :) Musím si jít taky něco udělat. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pekne napisana. Ja si teraz stlae viac a viac uvedomujem ako velmi mi robi dobre akykolvek pohyb. Od zaciatku roka cvicim Jill, Boba, Insanity a zapijila som beh a to neratam denne prechadzky so psom....a premyslam, preco som s tym nezacala uz skor. Nikdy som nedrzala ziadnu dietu a lutujem kazdu babu, ktora sa nejakou trapi a nemoze si vychutnat dobre jedlo a protom by len stacilo pochopit o com to cele je. Som naozaj stastna, ze uz nie som stastna baculka, ale stastna chudnuca zena :) Pekny vecer:)

    OdpovědětVymazat
  13. Súhlasím s tebou :) Ak niekto cvičí a chudne len pre postavu, ale nebaví ho to / trápi sa s tým, nikdy to dlho nevydrží... To som mala kamarátku, ktorá si stále nosila nejakú zdravú desiatu, ale vôbec jej to nechutilo, ale vraj chce schudnúť. A ja som sa jej smiala, že sa jej to nepodarí ( to síce nebolo pekné, ale mala som pravdu :D) ona to zachvíľu vzdala.. nevedela som si totiž predstaviť, že človek ktorému je ťažko zabehnúť 10 metrov niekedy schudne :D
    Ale je to presne o tom, že ak by som aj ja cvičila len pre dobrú postavu, už dávno by som to asi vzdala :D Takto proste nemôžem, neviem si predstaviť, že by som zase celé dni absolútne nič nerobila, len sa deprimovala škaredými myšlienkami :D Už sa k tomu nechcem nikdy vrátiť

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki, ano ano ano! Zrovna jsem si dneska říkala, že jsem mnohem častěji líp naladěná, co cvičím. A za to mi to stojí. :) Mikinéza je boží!

    OdpovědětVymazat
  15. Kath ty jsi na to kápla.. já se pořád trápím a říkám si, proč nejsem spokojená a šťastná... vystihla si můj důvod.. je to proto, že jsem to doteď dělala pro postavu.. měla jsem špatný přístup.. od teď zaujmu přístup jiný..a budu to dělat pro zábavu, pro dobrý pocit, pro náladu.. prostě proto, že chci:) určitě to půjde líp... protože jíst zdravě mi moc chutná:)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, opět skvělý článek, jak jinak. Procházku sisi užila, já jsem dnes vyrazila na kolo a dala jsem pěkně do těla. A té paní - optimistce moc fandím. Já mám kolegyni, která urputně hubne a ani s námi nejde nikam posedět, ať už na pivko nebo na večeři, protože by jí to narušilo její jídelní plány.
    Mikina je super (i kluk jí vynosí) :-)
    Tamara A.

    OdpovědětVymazat
  17. Presne si to vystihla radšej byť šťastná s pár kilami navyše než sa stále trápiť :)svačinka mňááááááám-dala by som si mango,hmmm :D a ta mikinka je úplne chtunučká ;)
    Kajčinka

    OdpovědětVymazat
  18. Holky, díky za komentáře :) Vždycky je hrozně ráda čtu, jen nemám teď moc možností reagovat, ale věřte, že mám radost, když se některé z vás jakýmkoli způsobem článek "dotkne" a třeba i trošku navede ... mám tyhle situace ze života moc ráda, a moc ráda se s vámi o ně dělím, o ty povzbuzující, i o ty totálně trapné a hloupé :D Mějte se :)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkná mikinka a svačinka. Držím palce, ať se ti narodí vysněná holčičika :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki, mikinka vypada bozsky a doufam za tebe, ze to ta holcicka bude :-) jinak budes mit dost "vyladenyho" chlapecka :-) Jinak ten clanek je vserikajici... Pokud clovek neni stastnej, tak je jedno jak vypada. Treba ja jsem cely zivot trosku prostorove vyraznejsi (jak rika moje kamaradka), ale jednou mi muj kolega v praci rekl: Mirus, ty ses cise pri tele, ale ty to proste umis nosit :-) Takze o to lip se mi proste zije... Ikdyz porad jeste s par kily navic, jsem vpohode a to je dulezity i pro dalsi cviceni, hubnuti, jidlo a tak.
    Holky mejte vsechny krasny den, dneska to vypada opet na super slunnou prochazku :-)
    Pa MiaMia

    OdpovědětVymazat
  21. Moc hezký článek, jídlo vypadá skvěle což se ale nedá říct o té mikině:( Pro dvouletý dítě ok,ale novorozeně? To se mu ta kapuce bude muchlat pod hlavou? Nebo mu jí nasadíš a ono bude ležet přímo na tom švu? Sama se chceš hlavně cítit pohodlně, tak to dopřej i tomu drobečkovi;) Verča

    OdpovědětVymazat
  22. Prosím??? Naprosto v pohodě, že se ti mikča nelíbí,.. to je ok. Ale docela troufalost ten zbytek. Vůbec nechápu, kde jsi přišla na to, že si něco takového můžeš dovolit napsat! Taky ti dám jednu radu, nepleť se druhým do věcí, po kterých ti nic není... to můžeš maximálně svým kamarádkám.

    OdpovědětVymazat
  23. Proč se hned rozčiluješ? Zeptala jsem se na dvě varianty, které mě napadly, jak to může nosit. Mohla si mi v klidu odpovědět nějakou třetí, která mě nenapadla (jako že to chceš na fotku třeba). Do ničeho se ti nepletu, tak pardon. Ale jestli budeš rodit na mém oddělení, tak ti to řeknu jako kvalifikovanou radu, stejně jako všem maminkám, které si podobné oblečky dovezou do porodnice a pak do toho ty prťata cpou. Nikdo neříká že si špatná matka, proboha, nevím co tě tak popudilo. Jsou věci, které lidem prostě jen nedochází a tak je fajn, že je na ně někdo druhý upozorní. Stejně jako ty tady lidem dáváš stovky skvělých rad, tak bys mohla v klidu přijmout jednu ty;) Hlavně v klidu, stres maminkám neprospívá:)

    OdpovědětVymazat
  24. Výborně... stres mi neprospívá, to je nejčastější argument poslední dobou na to, že mám prostě právo mlčet :))) těhotné neumí mlčet, jako každá jiná i netěhotná žena.
    Tak se trošku zkus vcítit do mě. Co to asi se mnou mohlo udělat? V každé otázce jsem vycítila ironii, jakože jsem úplně padlá na hlavu, a hned po porodu nedopřeju miminku pohodlí. Bezva, takže možná jsem si opravdu připadalo jako ta špatná matka..
    A žádná třetí varianta není. Kapuce je na to, aby se dávala na hlavu. Určitě ji nebudu miminku rolovat pod krkem, fakt nejsem hloupá (vypadám tak?). Provinila jsem se, koupila jsem mikinu s kapucí a se švem, který doslova neznatelný ... a ještě, určitě v tom nemíním odvážet miminko z porodnice. Na to už mám normální sadu připravenou a nakoupenou. Žádné excesy, asi to nevypadá, ale při posledním porodu jsem tu u druhých maminek také nerada viděla ;) Zrovna tahle mikinka je opravdovým skvostem mezi tím, co jsem už nakoupila. Chtěla jsem se pochlubit. Ukázat. No... A ke vší smůle budu mít 4 kilové děvčátko, které se do toho už nevleze a nebo to bude beztak kluk a mikča mu bude na dvě věci... nicméně, na focení je to prima nápad.
    Já se vesměs nezlobím, opravdu ne, jen se mne to dotklo, já vím, že ty to asi necítíš z té druhé strany, ale já teď ano, takže můj komentář taky popudivě vypadá... ale jen proto, že já zase ten tvůj popudivě vnímala. BTW. na jakém porodním děláš? :)

    OdpovědětVymazat
  25. Zaujímavý článok, aspoň pre mňa, pretože teraz začiatkom mája to budú dva mesiace, čo chudnem. Schudla som už asi 8 kíl a všade som čítala, že keď uvidím na sebe výsledky, začnem sa cítiť úplne úžasne, no práveže úplne naopak. Odvtedy, ako som začala chudnúť, mám depky a neuveriteľnú chuť stále sa rozplakať. K ľuďom začínam byť zlá a netrpezlivá :D =/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)