pondělí 8. dubna 2013

Den 357 - Ze života mamči Nikki (3)

Tam venku je tam překrásně ♥ ☺ Ani se mi domů nechtělo. V šest ráno sice bylo stále -10C, ale teď už tam jsou +3C, což vůbec nevypadá (už je 10 nad nulou - čas 15.00 ☺), protože je tam krásně, sluníčko hřeje, obloha bez jediného mráčku a já, po snad už poslední návštěvě finančáku, si šla dát svou pravidelnou dávku rychlé procházky a pak ještě vyrazila na půl hodinky ven se svým ne příliš chytrým pejskem ... prostě nádhera ☺ Venku jsem byla jen v mikině, což je oproti těm měsícům v zimní bundě neskutečná úleva a fakt doufám, že teď se to bude venku jenom lepšit, člověk má hned lepší náladu a chuť ohromnou do všeho ☺ Miluju tenhle pohled... s osmiletou přestávkou bydlení v Praze jsem na tohle koukala celý svůj život a hrozně mě to uklidňuje ♥ Hory, domov ☺


Dnes asi prásknu do Jillian a dám si nějaký z jejich workoutů z Body Revolution, asi Workout 1 (samozřejmě s úpravami, jak jinak ☺). Včera jsem s kettlebellem rozhýbala bolavé svalstvo na zadečku a stehnech a je po bolesti ☺ Takže dnes Jill, pak se pustím do další série Big Bang Theory, včera jsem u toho umírala smíchy :D
Penny: "Zapomněl jsis v sušičce spoďáry, Leonarde, tak ti je nesu." (s logem Spidermana)
Leonard: "Ty nejsou moje."
Penny: "Vážně? Maj na visačce tvý jméno."
Leonard: "Jo už vím, těma si jen občas leštím ... harpunu." :D :D :D 


***

Z mého deníčku (23. března 2013)


***

Na rozloučenou ještě nějaké fotky z dneška ☺
Pro inspiraci, samozřejmě ☺ Není vyfoceno všechno,
jen jsem měla dobrou náladu a fotila, co šlo a co jsem měla
přichystané ☺ Například zde nenajdete mé prokletí dne -
malou plechovku Coly Light :D -------->

Snídaně: nějaké ty ředkvičky, pálely mrchy :D, 4 celozrnné tousty se sýrem, šunkou, rajčetem

Svačina: to je snad vidět :D meruňkový jogurt s Dobrou vlákninou ☺

Tohle je nějaká novinka na trhu, je to zapečená ryba, respektive sardinka, s mrkví, fazolemi, 
ananasem, paprikou a cibulí. Vůbec netuším, jak to bude chutnat, líbilo se mi to, obal slibuje,
že je tento výrobek bez konzervačních látek a barviv, bohatý na Omegu 3. Měli ještě mexickou
verzi, já neodolala onomu ananasu, jsem na něj ujetá ☺ Takže bude k obědu s pečivem.

Na večeři jsem si připravila nastrouhanou ředkvičku se salátovou okurkou, pak to jen smíchám
s tvarohem a bude skvělá pomazánka. Už jsem o ní psala zde v receptech a vám se líbila ☺ Takže
si ji dám asi opět s kouskem pečiva. Mňam, těším se ☺

***

Napapkaný pupík po snídani s miminkem v bříšku :D - začínáme 17. týden ♥

Hezký den všem bojovníkům, Nikki ☺

***

34 komentářů:

  1. Kouka slunicko dela divy u vsech :-)) ja se az ted zastavila, od rana jsem jak urvana z retezu :-D Preji hezky slunecny den! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se zas výborně pobavila, díky :-). Bříško parádní. Když si vzpomenu na to svoje, jak jsem byla jak velryba.. :-) Ale výsledek stál za to!

    A konečně svítí slunce žblunce i v Praze, jupííí! Mám akorát za sebou rande s Jill, tak hodím spršku a pak něco dobrého, ale ještě nevím co..Ach to plánování! Jasmeena

    OdpovědětVymazat
  3. tak u nás je jenom tak prd a žadne slunicko:-))
    hory me taky uklidnuji a fakt zijeme v kopcich a ja jsem si vzdycky myslela, ze jsem mestska holka:-))
    jinak diky za motivaci, jak jsem vcera cetla o tom, kolik toho das s kettlebelem, tak jsem vytahla svuj 10kg a dala jsem 4*30svihu a pak jeste 10 s 20kg- ale to jsem si dost odvzdychala:-)) pali to kalorie jak blazen, asi ho budu nosit vsude:-))
    melanie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem, že mě po těch swings nic nebolí, ale vnitřní strana stehen - cítím je :D

      Vymazat
    2. vcera jsem zvysila na 35 opakovani v serii, ale zase nic necitim. zitra si to zase zvysim, snad neumru:-))
      netusim, jak to ovsem zvladas, aby sis tepovku udrzela pod 140, me to obcas vyleti i na 180:-))
      jinak by me zajimalo, co si myslis: vice opakovaní v serii, nebo vice serii s mensim opakováním?
      melanie

      Vymazat
    3. Melanie, mrkni na článek od Boba HArpera, ať to nepapouškuji :)
      http://mojetelo.blogspot.cz/2012/08/vyssi-zatez-nebo-vice-opakovani.html

      Vymazat
    4. ahojky nikki,
      diky za clanek. ja jsem ho precetla, ale nejak to neresi moji otazku:-)) nemyslim si, ze mi narostou svaly, kdyz si trikrat tydne svihnu kettlebellem jako ma arnold:-)) spise me zajima, zda je lepsi cvicit jako ty 3 serie po 50, nebo jako ja 4*40. no ja jsem jich v kuse 50 jeste neudelala, takze to asi resi moji otazku:-))
      ale jinak dekuji, mej se pekne:-)) melanie

      Vymazat
  4. a co odpolední svačina?:) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji nenašla tak se ptám pro inspiraci:) vidím jen dopolední sváču , oběd a pak večeři.)

      Vymazat
    2. proto píšu, co víc číst :D :D :D "Není vyfoceno všechno,
      jen jsem měla dobrou náladu a fotila, co šlo a co jsem měla
      přichystané ☺ " proto jsi tu druhou nenašla :)

      Vymazat
  5. Bříško krásný a zbytek tělíčko pořád jako laňka:-)Super,jak si hezky držíš postzavu i v těhu,většina využije toho,že může všechno a ,,žere,,:-)
    Jinak musím moc pochválit ty tvoje fotky s jídlem,moc ráda se inspiruji a zkouším nové jídlo podle tebe:-)Je to většinou jednoduché ale tak dobré:-)
    U nás hlásím taky sluníčko,tak jsem si dala Jill BFBM,dokud malá spí,až se probudí napapáme se a vyrazíme za sluníčkem ven na procházku:-)Hned mám lepší náladu a chuť cvičit,když je tam takto krásně:-)
    Přeji ti krásný slunečný den a opatruj se mamčo:-)

    OdpovědětVymazat
  6. v Praze také svítí sluníčko...konečně!!! a doufám, že to vydrží.....já právě skončila rande s Jill a jejím workoutem 9 BR :)

    OdpovědětVymazat
  7. konečně sluníčko :) máš už hezký bříško :) můžu se zeptat co to máš za celozrnný toust?? zaboha ho nikde nemůžu sehnat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kauflandu se prodává :)) dokonce chutná i příteli, a ten je na tyto věci dost háklivej :D

      Vymazat
    2. to si mi udělala radost :) ten mám blízko :D děkuju :)

      Vymazat
  8. To bříško je boží :-) a ten tvůj úryvek z deníčku nemá chybu :-) :-D máš skvělého chlapa :-)) a big bang theory miluju, u toho se vždycky nasměju a netrpělivě čekám na každý nový díl :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný pupíček :) S tou energií máš naprostou pravdu, já dnes byla s prďolou (9měsíců) plavat, večer si dám "rande" se Zuzkou a teď do sebe tlačím bílý jogurt s rozmixovaným banánem a jahodou ... jaro je tady, dobré náladě a sluníčku zdar! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, možno bude môj komentár trošku odveci, ale ja ti to proste musím napísať :) Ďakujem ti. Vďaka tebe som začala cvičiť a viacej si veriť, namiesto hľadania výhovoriek si skôr hovoriť, že to pôjde :) Všetci moji známi mi hovoria, že som chudá a nepotrebujem zdravo jesť a cvičiť, a to mi tak ničí motiváciu..a preto sem denne chodím, aby som nejakú získala :D Keď si tu každý deň niečo prečítam, tak mi to dá novú silu cvičiť ďalej :) A už skôr cvičím preto, aby som si zlepšila kondíciu a pozorovala ako som silnejšia, a nie pre chudnutie :) Ale ako hovorím.. bez tvojho blogu by som to asi dávno vzdala..
    Tak mi prosím prepáč za trošku dlhší koment odveci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, a ešte na niečo by som zabudla.. Strašne ťa obdivujem! :)

      Vymazat
    2. oh, děkuji moc... :) je prima, že přestože jsi štíhlá, tak se o zdravý životní styl staráš. tak to má být... jedno zdraví máme přece všichni :))) Moc držím palce, ať sílíš a cvičení je bez zranění :)

      Vymazat
  11. Sluníčko je skvělý! Škoda, že dneska jsem byla dlouho ve škole a musela se učit. Tak aspoň při umývání oken a o volné jsem si ho trochu užila. Jinak ten ústřižek z deníku mě děsně pobavil. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. ryba byla fantastická, určitě mohu doporučit, jsem se oblizovala jak pes :D Musím vyzkoušet ještě to mexiko, ta čína byla taková sladší, s fazolkami, ananasem, fakt skvělá omáčka... moc dobré to bylo a chutné :)

      Vymazat
    2. Jéé, tu rzbu jsem si dnes koupila v bille, první šmak mě fakt zaujal, ale nakonec to na mě bylo moc přeslazený a musela jsem furt tahat ňáký kůstky..:-/

      Vymazat
    3. Kůstky? Fakt? To já vůbec neměla teda... a sladší mi to právě vyhovovalo, to je ta chuť číny :) mňam :D

      Vymazat
    4. Jj, jak ty tenký, tak takový ty páteřovitý :D No ještě mi půlka zbyla, tak to asi hodně naředím tvarohem :D mě by vyhovovalo ubrat tak polovunu cukru..

      Vymazat
  13. Ahoj Niki, chtěla jsem se zeptat co si myslíš o cvičení Ultimate cardio od Boba v těhotenství. Samozřejmě bez poskoků a třeba i bez činek s hlídáním tepovky. Nejsou tam žádné krkolomné ani náročné cviky. Tak by to mohlo jít ne? Děkuji za názor. Katka

    OdpovědětVymazat
  14. Teda ja nechapu, ze kdyz se citim jak bublina, tak mi lidi rikaj zhubla jsi... A kdyz mam dobrej pocit tak zadne ohlasy:-D

    ale jedna vec me stve-ta mrcha vaha-ja se te 59 snad nezbavim:-(:’( doufam, ze v patek budou znat aspon ty centaky, jinak budu muset pritvrdit. Zadne musli ani musli tycinky a zadna marmelada ani arasidove maslo. A uplne opustim ovoce v odpol a vecernich hodinach-i kdyz-udelam to hned-dnes mam k odpo svace bily jogurt a musli tycku (bez polevy) a k veceri zitny chleb s odtuc.tvarohem(namazany) a platek 92% kureci sunky. Havlicek a celkove ve Jste to, co jite doporucuji i vecer prilohy-CO SÍ O TOM MYSLITE? ANO, NE CI OBCAS? ZA NAZORY DEKUJI !!!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dávám přílohu - totiž sacharid - k veřeči vždycky. Sacharidy jsou důležitý pro funkci mozku přes noc.

      Vymazat
  15. pěkně se ti kulatí. Tyhle příspěvky se mi moc líbí;)

    OdpovědětVymazat
  16. krásne bruško :-* hmm toust hneď by som si dala a už aj viem čo si dám zajtra na obed :) a ďakujem za inšpiráciu" v´daka tebe som začala s cvičením a som na 4 dni 30Day Shred :D stravu mam upravenu už dlhšie tak dúfam,že to nebude až tak ťažké :)a GRATULUJEM k bábu ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Mňaaam toust a to môžem ?? som nevedela super :) a super blog ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)