neděle 7. dubna 2013

Den 356 - Ze života mamči Nikki (2)

Taaakže... prdel mě bolí, stehna mě bolí - to jest výsledek včerejšího rande se Zuzkou a
jejího nejposlednějšího ZWOW s číslem 63. Už druhý týden se Zuzka zaměřuje na zadeček,
tentokrát cítím dost stehna, a ještě další dva týdny se na workouty speciálně na zadeček můžem
těšit. Vím, že se Zuzky bojíte, ale tyhle Butt Workouts mi nepřijdou nezvládnutelné...
takže s chutí do toho ☺ 

Já si dnes dám pouze procházku s prckem, konečně se tlačí ven sluníčko, takže toho musíme
využít, než na nás zase padnou minusové teploty, a odpoledne si dám ještě pár swings
s kettlebellem 
(zkusím 3 série po 50), když už tedy cvičím a posiluju tu svou velkou kulatou věc :D 


Dnes byla snídaně opět ve znamení ovoce, jakmile je venku sluníčko, tak to vážně chutná
úplně jinak ☺ Malej dostal svoji várku a já též. Já si udělala po velmi dlouhé době banánový shake
(banán, mléko, skořice, lžíčka kakaa). Přemýšlím co si dáme k obědu, vypadá to, že možná
vezmu prcka někam ven na jídlo, když už plánujeme tu procházku ☺ Dlouho, předlouho
jsme nikam nevyrazili. Divíte se, že si vyrážím se synkem? Lepšího parťáka neznám ☺ Sice
jsme se včera trošku pohádali, ale víte jak to je, večer už jsme usínali v klubičku ☺ Mazel jeden ☺

 

A než odejdu a popřeji vám pěknou neděli, tak jeden progressive track, na který často cvičím ☺
Dnešek nebude výjímkou ☺ Takže si nezapomeňte zacvičit nebo odpočívat, pokud to máte
v plánu, já jdu rychle uklidit a vyrážíme...
Nikki ♥



***

Z mého deníčku (15. března 2013)


A tohle bych fakticky moc chtěla :D

54 komentářů:

  1. musíš být skvělá maminka :))
    já mám v plánu dneska cvičit, buď No more trouble zones s Jill a nebo zkusím jógu s Bobem....ale je možné, že své plány přehodnotím a změním je v odpočinek :D

    A děkuju za sdílení mého kašičkového článku na facebooku, pak se nemám divit, odkud se bere tolik nových čtenářů, jsi zlatá! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já své plány taky často měním, protože ráno něco řeknu a odpoledne jsou už jiné "chutě" :D :D :D

      A kašičkový speciál byl skvělý a já skvělé věci sdílím :) Takže v pohodě, není zač :)Víc takových :D protože já tohle moc nejím a tudíž o tom psát nemůžu a vidím, jak to ostatní strašlivě bere tady ty ranní kašičky... takže super!!! :)) Více speciálů :) ono se to líbí :) i já je mám ráda, všechno je tak na jednom místě :)

      Vymazat
  2. U nás bohužel sluníčko žádné, od rána tu trochu sněží, hrůza... Snídaně vypadá úžasně a to tričko je moc hezké :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-D :-D tak váš rozhovor mě pobavil - klasika, ale úžasný, šibal jeden. A užíjte si krásnou procházku se sluníčkem. U nás - Brno - zataženo a poletoval déšť se sněhem. A to tvé vysněné tričko - paráda, krásné a musíš se taky odměnit, né přeci:-) papá Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On JE hroznej šibal :D A tričko si chci koupit, jen co přijdou penízky, tak objednám :D Akorát že tam nebude "duben" ale září... :D

      Vymazat
  4. U nás je bohužel zataženo a pršo-sněží :/ takže jsem jen skočila do auta, zajela pro nějakou zeleninku a jogurty a už jsem zase v teple bytu- nad náma probíhají v bytě nějaké stavební práce, takže od 10hod rány kladivem v jednom kuse.. do toho se potřebuju učit na zkoušky..

    Ale náladu mám skvělou- protože jsem si zašla vyzkoušet džíny o velikost menší, než mám a oni už mi sedí, trošku někde něco přetéká, ale to se spraví:) potřebuji totiž nové a zařekla jsem se, že už budou prostě v té menší velikosti, takže počkám do konce měsíce a věřím, že se to povede:)

    A taky doufám, že na konci května se zapnu ještě do té menší, což znamená, že budu o dvě velikosti jinde než jsem byla v únoru.. a vlastně celý život od 16:D tím zapnu myslím opravdu zapnu-netrvám na tom, abych nosila 34, i když by to bylo nádherný, ale abych se do ní (boky ne- boky) zapnula..

    Tak hezkou prochajdu, já jdu zapsat ještě deník, co si vedu ve Wordu, pak se vrhnu na Killer Buns, na učení :-! a večír bych chtěla ještě zvládnout Cardio..

    Musím pořídit ten kettbell, nějak to tu frčí poslední dobou :))

    A k tomu vašemu rozhovoru- přítel by mě řekl- ale k zubaři nejdeš, že ne?
    Tak hezkou neděli ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé Nikky, se omlouvám, ale ještě mi to nedá a zeptám se, ale bez nějaké zášti, či rýpání. Opravdu v tom nic není, jen dotaz. Není ta snídaně nějak malinkatá??? jen ovoce??? Když se píše jíst hodně, aby tělo pracovalo atd. vím, že jsi teď v jináči, nebo tvá váha už neopovídá pororcím a potřebě, jak před rokem. Vypadá to krásně, ale hladově, nebo se mílím a nezlob se, není to míněno, jako rýpání a vyčítání.díky Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě v pohodě, vysvětlení jsem přidala do textu :)

      Vymazat
  6. Taky nechci rýpat, jako napsala Andy, ale fakt, není té snídaně nějak málo? :-)
    Každopádně, přítel je vykutálenej xD. Doufám, že si to se synátorem a prckem na cestě pěkně užiješ... Zuzku jsem cvičila dneska a docela mě to zabíjelo, možná taky proto, že to už byl druhej ZWOW co jsem cvičila xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přítel je ... chlap no :D typickej :D srandista :D

      Jinak vysvětlení k snídani je výše přímo v textu :)

      Vymazat
  7. Ahoj Nikki, tvůj blog sleduju už docela dlouho, ale zatím jsem jen pročítala a moc se nezapojovala :) Blog máš vážně super a ještě víc super je, že cvicíš i v těhotenství a proto blog pokračuje ve sportovním duchu, to se mi moc líbí :)) Je mi 21 a snažím se najít nějaký program, který by byl vhodný pro začatek. Sportu se věnuji pravidelně, ale mám takové kritické oblasti, které nevypadají jak bych chtěla..Mohla bys mi něco pro začatek poradit? Vím, že třeba, aby se hýbalo celé tělo, ale bohužel nevím, jak se zaměřit na problematické partie - tedy oblast od pasu po stehna :/ Jsem zoufalá, tak jsem se rozhoupala k tomu ti napsat takhle. Děkuji a moc se těším na další miminkovsky-sportovní příspěvky :)) ale samozřejmě i jiné, Bára :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Báro, a ty problematické partie toužíš "jen" zpevnit nebo bys potřebovala sundat z těchto partií i tuk? V prvním případě jsou určitě speciální cviky na boky, zadeček, stehna, ale v druhém případě se obávám, že to bude chtít zařadit více kardia a čekat, kdy se tvé tělo dostane k tomu z těchto partií tuk odstranit. Tuk cíleně z míst opravdu odstranit nelze, jen úpravou stravy a kardie a čekat a čekat a trpělivě čekat, až si tělo pro tukové zásoby přijde právě do těchto oblastí, kde je rádo schovává :)

      Vymazat
  8. Slunicko tise zavidim...ja po dvou cviceni na zadecek a stehna s Jill udelam den pauzu, stehna boli ze vsech stran :-) a dam si asi na odlehceni nejaky level z 30day, jaky level rozhodne dcera, ostatne mam rada vsechny tri, ano uz i ten druhy, ktery me tezce nebavil :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ono jak už se zvládá víc, tak už člověka baví i to, co předtím moc rád neměl :D

      Vymazat
    2. to je fakt :-)) Zeptam se te, rada bych radu od nekoho kdo se vyzna ;-) Dcera zacla chodit na plavecky kurs, no dnes byla prvni hodinka, jeste jich bude 15 a ja tma dneska jen tak sedela a koukala. Uhonena protoze jsme musela rpedtim zacvicit a hned na to s ni vyjet. je tam moznost, ze si muzu zaplavat, nemaj cely bazen pro sebe, tkaze tam chodi i verejnost. myslis ze by ty tri dny v tydnu stacilo jen plavat? nebo to jeste doplnit o nejake cviky doma. Laka me to, kdyz uz tam jsem tak proc ne, ze?

      Vymazat
    3. já bych to bez výčitek nahradila :)) plavání je výborná věc :)

      Vymazat
  9. Dobrý den Nikki, mám na Vás prosbu. Mám za sebou několik sérií cvičení s Jillian. 30 Days Shared, Body Revolution celý, teď cvičím 6 Week Pack. Jillian je úžasná, nedám na ni dopustit, ale cítím, že by to chtělo změnu. Zuzku jsem našla na youtube.com už před časem, teď znovu na Vašem webu. Ale je toho spousta spousta do čeho se pustit, tak se trochu ztrácím v tom, čím začít. Poradíte??? Ať to má nějakou návaznost....Děkuju. A jste úžasná. Mějte se, Táňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táňo... doporučila bych, kromě ZUzky, i Boba Harpera. Je mi jasné, že Jillian se nedá cvičit donekonečna a chce to posun :)) Je super, že jste se k tomu dostala :) a docílila takového pokroku :)

      Od Zuzky bych doporučovala jakýkoli trénink, vcelku mohu doporučit ZWOW 62-63, jsou to hned ty poslední. Jeďte v tempu tréninku Zuzky, prostě podle ní a uvidíte, jak vám to sedí, tyhle poslední dva workouty mi s ní přijdou pro začátek naprosto skvělé, nejsou tak extrémní, jako něketré ostatní z jejích ZWOW. I když pojedete podle Zuzky a nezvládnete její tempo, nevadí, ona udělá třeba 15 opakování, vy jen 10, je to v pořádku... jde o to si na její styl zvyknout a nestresovat se, za chvíli pojedete rychleji než ona sama :)) Ve složce od Zuzky můžete kliknout na ZWOW (viz horní menu), některé z nich jsem již odzkoušela a je u nich vždy ohodnocena náročnost a líbivost. Hlavně u těch dřívejších, tak i tím se můžete orientovat. JInak vyzkoušejte cokoliv se vám od ní zalíbí... jak říkám, poslední dva (62+63) mi přijdou schůdné a možná bych začla tam :)

      Vymazat
  10. na ZWOW 63 jsi mě pěkně nalákala!:)
    užili jste si procházku? :)
    snídaně vypadá božsky! :))) ovoce žije<3, sacharidy nejsou třeba vždycky - taky si dám občas "pohov" a shake zasytí jak nic!
    rozhovor s přítelem i tričánko nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  11. Super Nikki jak nelenivíš ani během těhotenství! Prostě zírám :D Jinak příspěvek s přítelem je sranda, taková chlapská klasika :D :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki, možná mám hloupý dotaz, ale dá se kettlebell nahradit něčím jiným, když člověk ani nemá tak těžkou činku? A s jakou zátěží posiluješ teď ty, abys to miminko, jak sama říkáš, neuvařila? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak abych miminko neuvařila, tak to nezáleží na váze zátěže, ale na tepovce, tu si hlídám :) Jinak mám 3kg činky a 6 kg kettlebell.. Obvykle se kettlebell nahrazuje právě těžší činkou, takže teď mě nic moc nenapadá :/

      Vymazat
  13. Nikky, nechci rýpat, ale swings se v těhotenství mohou? Na fitness kurzu je při lekci těhotenských omezení lektor výslovně zakázal už od konce prvního trimestru, že hrozí cosi s pupeční šňůrou (zauzlování, omotání kolem krčku a bůhví co). Naopak se mají posilovat šikmé břišní svaly co to břicho dovolí, aby se podporovala záda ...

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jani, asi takhle, mně veškeré posilování břicho dělá vyloženě špatně. Mluvím o těch na boku... takže dělat je, když mi to nedělá dobře asi nebude mít smysl :) prostě poslouchám tělo... nelíbí se mu to, nebudu to dělat a může si kdo chce říkat co chce" že se "něco má" :)))

      Co se týče kettlebell swings... už jsme asi zase v Čechách. Nedělala bych je, kdyby se na zahraničních stránkách tohle cvičení dokonce nedoporučovalo právě těhotným. A jiné cviky právě s kettlebellem. Opravdu nevím, co by mělo být na swings tak špatné, stejně tak by se měly zakázat tedy i dřepy a chůze po schodech. U swings prostě dochází jen ke dřepu, rovná záda... to se víc naohýbám při sezení na záchod.

      Vím, že to nemyslíš špatně, opravdu, ale já už tady z těchto rad jsem unavená... nemyslím tvé rady, ale rady jednoho člověka... to teda tím pádem bych nesměla ani chodit, protože mi hrozí, že někde zakopnu a upadnu a bůhví co by pak miminku hrozilo. Já to beru, vždy něco hrozí, ale když otevřu internet a stránky o zdraví v těhotenství naopak radí používat kettlebell a swings... tak mě opravdu jeden názor od toho neodradí.

      Jsi hodná, že jsi to zmínila nicméně. Ale já si pojedu dál to, na co jsem zvyklá a co mi dělá dobře :))) snad mě chápeš :)

      PS: dnes jsem si přečetla, že snídaně není nejdůležitější jídlo dne a může se vynechávat, naprosto v klidu... kvůli jednomu názoru, kterému nevěřím a mám jiné teze a víru, přestanu snídat? Víš jak to myslím :)

      Nezlob se :)

      Vymazat
    2. Jde o ten houpavý pohyb rukou a celého středu těla nahoru a dolu. Provádí se švihem a ne tahem, jak je tomu u tebou zmiňovaných dřepů a chůze po schodech. To máš jako s "legendárním" věšením záclon, mytím vysokých oken apod. Aspoň k tomu nám to přirovnávali.

      Jana

      Vymazat
    3. :D jo, jaksi jsem si všimla, že se neprovádí tahem ,ale švihem ... :D nechej to být, protože to beztak nemá cenu :) Tvůj trenér něco řekl, a já ho poslouchat nebudu :) tak to je :P

      Vymazat
    4. Mimochodem- na zahraničních webech doporučují i palmový tuk a umělá sladidla a asi obě víme, že to není nic kvalitního a zdravého ;-)

      Jana

      Vymazat
    5. navíc přirovnávat mytí vysokých oken a věšení záclon ke ketllebell swings, když ti u swings nejdou ruce nad úroveň očí ;))) no... zksu projít net a uvidíš :)

      Vymazat
    6. Máš pravdu, nemá to cenu. Prostě se mi nelíbí ten švihový a 150x opakovaný pohyb rukou se zátěží až nad úroveň ramen. Kdybys dělala jen dřepy s kettl. bez pohupování rukou neřeknu ani fň., popř. různé modifikace mrtvých tahů na svaly kolem beder apod. Ale takhle mi to fakt příjde jako riziko. Ale je to tvoje, dle textů bych řekla chtěné a očekávané, děcko.

      Jana

      Vymazat
    7. Jani, já se z jednoho názoru nepotento... fakt ne... já nebudu ležet a čekat než porodím... až ty budeš mít miminko, tak se zařiď po svým, já bych z tady těch rad, že někdo něco řekne musela zešílet, protože každý něco podporuje a něco ne... takových rad bych v hlavě musela mít od každého jednotlivce co mi napsal mejl nebo komentář už aspoň tisíc.

      chápeš? :) já jsem v takovém bodě, že fakt musím poslouchat hlavně sebe, zůstat v realitě, v jaké bych byla, kdyby tenhle blog neexistovala nikdo do mě denně nehustil :)) Nezbláznit se a jet si po svým, tak jak mi říká tělo... tohle je pro mne důležité.

      I když jsou šikmé břišní svaly doporučovány (dle tebe od tvého trenéra) těhotným a mě u nich všechno bolí a nedělá mi to dobře a píchá mě u toho, asi zase tak nebude ok... co nněkomu vyhovuje, druhému může bát na obtíž... ale to je pořád dokola... tady tyhle konverzace..

      Já samozřejmě si cením pohledu jiného a názoru, ale taky přece nebudu mlčet a řeknu zase ten svůj :)) tak dobrou noc :)

      Vymazat
    8. Děcko? oh... prima konverzace Jani, jdi už.

      Vymazat
    9. Já neříkám, že bys měla ležet (to vůbec, mám dost známých, které jsou lektorky a předcvičovaly Pilates, pregnant aerobik, p-zumbu apod až třeba do 38. týdne v rozsahu 20hod/týdně a všechny hodiny odcvičené, ne jen "odříkané"!! další ještě den před porodem klusala 15km, jedna v 30. týdnu odchodila za týden 120km v Tatrách, ... obdivuju aktivní matky, podporuju je, ale taky upozorňuju je na možná rizika. Ani jedna z nich nerodila předčasně, max 2 dny po terminu). Jen jsem prostě vyslovila obavu a jsem za debila. Nevadí, jsem zvyklá :-D

      A děcko se u nás říká dětem úplně normálně (Olomouc), nechápu, proč to zesměšňuješ?!

      Jana

      Vymazat
    10. "Jen jsem prostě vyslovila obavu a jsem za debila. Nevadí, jsem zvyklá." - Jsi zvyklá? Dost blbý. Nic špatného jsi neřekla, jen máš na jedno cvičení jiný názor než já, to nedělá debila ani z tebe, ani ze mne.

      PS: Mluvit o nenarozeném miminku jako o "děcku" mi přijde spíše velmi necitlivé. Hold jsem z jiného kraje.

      Vymazat
    11. Jestli cvičíš šikmé stylem side crunches apod., tak se nedivím, že tě to bolí. Namáhá to vazy kolem dělohy a to při zvětšené děloze prostě tahá, bolí, píchá. Na šikmé jsou v těhotenství úplně jiné cviky (zapojující spíš ty hluboké svaly, ne ty povrchové), které krom toho, že lépe podpírají rostoucí břicho a ulevují tak bederní páteři, zapojují i svaly pánevního dna, přispívají k snažšímu porodu a zabraňují rozestupu svalů. Stačí si projít web a najít si to, co ve svém stupni můžeš a nemůžeš. Dřív to vysvětlovaly jen fyzioterapeutky, dneska už to všechno najdeš online (což má svá rizika).

      Vymazat
    12. Zvyklá jsem proto, že když někomu řeknu, že musí makat a ne se flákat, tak jsem špatná. Když řeknu, že někdo jí málo a špatně, tak mi nevěří (všude se přece píše, že se má jít max 6000kJ a přílohy jsou zlo!) apod. A nejhorší je, když někomu zapálenýmu do sportu povím, že se kvůli nějakému omezení/zranění/nachlazení má nějaký čas šetřit (ale už se mi pár lidí omluvilo - když pak skončili na sále s urvanýma vazama, popř. se zraněním, kdy nemohli 3 měsíce sportovat vůbec apod.)

      Děcko je stejně jako dítě a dítko spisovný výraz českého jazyka a není považován za nic hanlivého a citově zabarveného. Kamarádka má termín za měsíc a je to jedině děcko (no a nebo "vetřelec" :-) )

      Vymazat
    13. Ty si vážně myslíš, že jsem to do teď neudělala? ŽE v PC nemám od těchto lidí se specializacemi na cvičení v těhotenství jejich návody, co ano a co ne? Opravdu mám cvičit něco, co mne bolí při cvičení po radách těchto profíků? Po videích od těchto lidí, kteří se tomu věnují a předcvičují??? Vážně tady mám někde napsáno na blogu "chci radu na všechno?" nikdy jsem od nikoho žádnou radu nepotřebovala. Maximálně svolení svého ženského doktora, co mohu jíst, pít a cvičit. A už jdu spát. Prtotože už mě to opravdu nebaví :)

      Vymazat
    14. No prima, tak jsme se všichni dozvěděli, že ty a tvoje kamarádka říkáte miminku děcko... u nás se tak nemluví. Jo?

      Vymazat
    15. Jééžiš to mělo být jako informace, že děcko není nic hanlivého. Babička byla z bruntálska a taky říkávala "děcko". Co znám lidi od Olomouce po Ostravu, tak všichni tento výraz znají a neshledávají ho za hanlivý či urážlivý, ale za běžný. Tak se hned kvůli jednomu označení jinému než miminko nečerti. Možná bych pochopila, kdyby tě vytočilo označení "plod" (což z medicínského hlediska stále je), ale toto ...

      Vymazat
    16. Milá Jano, tak trochu tě nechápu... Já bych se třeba v těhotenství taky bála cvičit tak, jako cvičí Nikki a zašla bych max na nějakou yógu nebo pilates pro těhotné, poněvadž jsem od přírody strašný strašpitel a mám hrozný strach, že se něco stane.. A budu to tak dělat protože to tak chci a protože tomu věřím a protože je to moje tělo.. Myslím, že i název tohoto blogu (MOJE TĚLO) vypovídá za své.. Ty říkáš, že v těhotenství se má cvičit to a to, tak si to v těhotenství cvič. Nikki zas věří tomu, že se má cvičit něco jiného, tak si cvičí jinak. Pokud se miminku něco stane, může za to nadávat max sobě, to samé ty.. Navíc pokud jí to vyhovuje - ono lidské tělo není tak hloupé, jak se zdá a dá vcelku rychle vědět, pokud se mu něco nelíbí - třeba bolestí břicha jak tu psala Nikki. Kdyby tu Nikki psala, že si dává každý den půlhodinovou koupel v horké vaně, skáče přes švihadlo od rána do večera, a každý den si dá flašku vína, tak se tu můžem na ní hromadně vrhnout, že dělá něco špatně a měla by to asi dělat jinak - poněvadž je to obecně přijaté a dokázané, že to škodí. Ale, když každý trenér, každý fyzioterapeut, má trochu odlišný názor proto, co by se mělo nebo nemělo, tak si myslím, že by se měl člověk přiklonit k tomu názoru, co JEHO TĚLO říká.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Zlato, já to nepoužívám, jen jsem to využila pro tenhle příspěvek, protože kolem mé snídaně byly dotazy :)) Takže buď v klidu :D žádné výčitky, absolutně ne :)

      Vymazat
  15. Můžu se zeptat Nikki- co se týká celozrnné rýže? Ona má dost kalorií- asi 350kcal na 100g (předpokládám, že uvádějí množství v uvařeném stavu?) - dnes jsem jí snědla 150g (množství v uvařeném stavu) jen na způsob té španělské-s jedním vajíčkem a podušenou paprikou... a teď jsem to zkusila zadat do tabulek a vylítlo na mě 600kcal? :-O

    Je to možný?! Protože jestli ano, nechápu, jak ji můžou doporučovat, kdybych si jí dala 70g nebo 100g jen s tím vajíčkem, tak budu mít za hodinu hlad, takhle jsem byla tři hodiny sytá..

    děkuju za názory.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rýže celozrnná nebo normální má stejné kalorie, možná s menšmími odchylkami, tam jde spíše o prospěšnost, o látkách a tak :) Jinak 100 g rýže o takových kaloriích vydá za suchý stav :) 100 g uvařené má asi 130 kalorií, řekla bych :))

      Vymazat
    2. tak ted jsem si oddychla jako blázen :D jsem asi hloupá, přestože už mám docela přehled řekla bych, tak tohle mi nějak uniklo.. mockrát děkuji za objasnění-spadl mi kámen ze srdce :)

      Vymazat
    3. ale nejsi hloupá, já si taky moc dobře pamatuju, jak jsem nad tím hloubala a hledala, to samé s těstovinama :)

      Vymazat
  16. já teda i tak mám k snídani víc kalorií, většinou přes 400 ale ta tvoje vypadá taky krásně! :)
    a zuzku jsem už dlouho necvičila, vidíš, měla bych se na ní zase mrknout.. A na zadeček se cviky vždycky hodí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem schopná si dát na snídani i 600 kalorií :D to pak snídám i hodinu :D

      Vymazat
  17. Nikki, jsi bezvadná! Moc Ti fandím, pokaždé se těším na nový článek:-)Prosím Tě, měla bych dotaz: Kde se dá sehnat to skvělé tričko? do rodinky nám přijde přírůstek, takže by se pro budoucí maminku moooc hodilo. Díky, díky. Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, narazila jsem na to zde :))) Mají tam toho víc :)

      http://www.mamimo.cz/e-shop/index.php?cPath=322

      Vymazat
  18. Bezva Nikki, moc děkuji. Jsi zlatíčko:-* A jen tak dál, držím palečky ať se Tobě i mímu nadále daří:-) Pá

    OdpovědětVymazat
  19. Mohu se zeptat, co je to za program na zapisování kalorií? děkuji petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)