Den 355 - Ze života mamči Nikki (1)

Chybí mi to. Chybí mi psát příspěvky, jaké jsem psala na začátku. Chybí mi nadávat si za sladkost, kterou jsem neměla sníst, chybí mi hudrovat nad Jillian, chybí mi psát o tom, co se mi povedlo a vesměs o všem, co se mi přihodilo. Vesměs mi chybí psát o sobě, jelikož se onen styl osobního blogu kamsi vytratil a i když se mi líbí, kam až se tohle všechno dostalo, chybí mi to jednoduché nic, které tady bylo ☺ 

A navíc, mám takové tušení, že už snad bylo napsáno a řečeno téměř všechno. Často si říkám, co pořád vymýšlet. Nápady na články mi sice stále chodí, ale nemohu psát o tom, kam jsem ještě "nedošla", co neprožívám, neumím psát na přání, neuměla jsem to ani ve škole - víte jak to je, dali vám téma a váš mozek měl začít fungovat, mně to nešlo a nejde, pokud kdesi v útrobách necítím, že o tom chci psát, že mě to v noci probudí a myšlenky na věty si přehrávám v hlavě, abych je do druhého dne nezapomněla.


Přesně tento mám doma ☺
Moje cvičení
No, takže... jak to mám teď se cvičením? ☺ Už toho moc nenacvičím a musím se hlídat. Tepovka nad 140 nesmí, takže když jsem posledně cvičila Zuzku Light, tak jsem se fakt chtě nechtě musela mezi sériemi procházet, abych to mimčo uvnitř neuvařila ☺ Stále trávím co nejvíce času venku, dlouhé rychlé procházky jsou mými favority a v tom sněhu je to vážně výzva. Nicméně doma si dávám poslední dobou často cviky na zadeček a stehna. To mimču neublíží a naopak, posiluju tím jedny z největších svalů vůbec, které právě umí "zařídit" spalování ☺ Kliky už dělám pouze o zeď, protože se s bříškem prostě už ehm, jaksi u země nevlezu :D Video na wall push-ups je zde. Tyhle kliky nejsou skvělé jen pro těhotné, ale také pro začátečníky, kterým klasické (i ty na kolenou) dělají problém. Vesměs jsou tyhle skvělé také pro ty, kteří mají problémy se zápěstím - no, co vám mám říkat, jsou fajn... určitě jsou výzvou i pro mne v tomhle stavu, stačí si ode zdi trochu více ustoupit a na ramena je to zápřah, což cítím hned druhý den ☺ Na bříško necvičím vůbec, vím sice, že existují úpravy i na klasické crunches pro těhotné, stačí prostě podložit dostatečně záda, žena u toho téměř sedí, ale já si u toho připadám tak akorát jak dement, takže radši vemu do ruky kettlebell a dám si pár swings ☺ Dnes mám v plánu vyzkoušet nejnovější ZWOW od Zuzky, tyhle týdny se právě věnuje zadečku a to já můžu za všech okolností ☺

Strava
Co vám mám povídat. Včera jsem se dočetla jednu zajímavou věc. Těhotenské chutě jsou občas ovlivnitelné - selsky řečeno, jazýček se rozežral, ale občas se jim nevyhneme, protože za ně opravdu mohou hormonální výkyvy. Já jsem zjistila, že se vidím v obou případech. Někdy bych si ty ruce vážně nejraději uřezala, například včera - šla jsem do vany a s sebou si vzala perník ještě z balíčku synka z Velikonoc. Zde za nic mé hormony nemohly, ale vyloženě rozežranost... No, moje disciplína vyhrála, perníku jsem se nedotkla. Ale stále se tam na mě chechtá a provokuje...

Za některé chutě ale vážně nemůžu, a to za chutě způsobené hormonama. Fakt že jo. Já milovnice arašídového másla v těchto týdnech nemůžu tuhle baštu ani vidět, zvedá se mi po ní žaludek ☺ Zajímavé, ale je to tak. Vesměs mám nepředstavitelné chutě po ovoci a zelenině. Spráskám toho za den opravdu hodně. Připadá mi, že kdybych něco z toho vypustila, asi umřu. Ovoce i zeldu jsem milovala i předtím, o tom žádná, ale co to dělá se mnou teď... no comment ☺

Na snídani jsem si dnes dala výbornou věc - celozrnný rohlík s máslem, šunkou a vajíčkem natvrdo (taky jich máte z Velikonoc pořád plnou lednici?), zajedla jsem to výborným jablíčkem - přese jen se ten Kaufland vyplatil :D. Na oběd jsem si dala španělskou rýži. Moje jedno z nejoblíbenějších jídel. Recept jsem už dávala kdysi sem.

Nevalně vyhlížející patlanina, moc dobrá a moc zdravá ☺ Španělská rýže


Jak to mám jinak se stravou v těchto dnech? Pročetla jsem si pár článků na téma stravování v těhotenství a tak nějak jsem pochopila, že můj navýšený energetický příjem je v pořádku. Miminko prý na fungování potřebuje denně asi 300 kcal, což mu dopřávám. S váhou, jakou jsem těhotenství začínala bych
  • měla celkově přibrat 9-12 kg, aby se miminko nenarodilo s malou porodní váhou a předčasně
  • v 1. trimestru bych měla přibrat asi 1,5 kg, no.. to jsem trochu přepískla, ale co už :D Můj nadbytek je 2,5 kg, což je vesměs způsobeno dřívějším nižším příjmem a reakce na rychlejší navýšení je taková, jaká je... trhá mi to žíly? Ani náhodou :P
  • v dalších měsících byl měla přibírat zhruba 0,4 kg za týden

Jen tak ☺
Pro dnešek mám za sebou velkej úklid, čtyři pračky vyprané a pověšené, ono se to nahromadí, byl čas převlíknout postele ☺ Dva obědy - spešl pro mne a prcka. Odpoledne už bude jen ve znamení odpočinku a tréninku. Jak jsem zmínila, čeká mne Zuzka Light, pak se mrknu na další díly Big Bang Theory, já to prostě miluju ♥ Navíc jsme se všichni shodli na tom, že Sheldon je prostě "velká verze" mého syna ☺ Fakt že jo ☺ Není sice génius, ale znaky mluvy, jednání, urputnost pravidel, nechápavost ve změně programu, kdy musí všechno mít svůj řád a pořádek - no, navíc tak i trošinku vypadá, asi před rokem někdo pod fotku mého synka v Lego soutěži na FB napsal "božínku, on je jak malý Sheldon!!!", takže mu občas řekneme "malý Shelly" ☺

Taky teď prckovi pletu obleček, pravděpodobně z toho bude svetřík. Sice chceme holčičku, a asi to i dle intuice holčička bude, ale i děvčátko může mít modrý světřík, tohle jsou tak krásné barvičky, že jsem v galanterce prostě neodolala a musela klubko koupit ☺

Zatím moc daleko nejsem, ale rýsuje se to ☺


No a než odejdu vstříc svým plánům, tak ještě malé info. Často - a poslední dobou opravdu často - mi píšete, a mně to dělá radost, že byste pochopili, kdybych psala knihu, dokonce si o ni žádáte ☺ Nechtěla jsem to zprvu říkat, ale knihu opravdu píšu. Ale ne takovou, jakou byste si představovali, není o hubnutí, o kaloriích, ani o cvičení, ale jde o normální román, který už mám dokončen, jen jej přepisuji, edituji, upravuji, vylepšuji, přečetla jsem jej asi tisíckrát už, jen abych jej dovedla k dokonalosti. Má asi milion pracovních názvů ☺ A nemohu se rozhodnout pro jeden jediný. Ukázka knihy už je nějaký ten čas a měsíc na webu, můžete si jej přečíst zde, zde je pod pracovním názvem Tommy & Tara. Nicméně, kniha pravděpodobně ponese název Míli nad zemí a ráda bych ji měla opravdu hotovou během tohoto roku. Miluju knihy. Miluju, když psaním mohu vyjádřit zlobu, pocity, radost, lásku, nenávist a všechno. A to v knize určitě je ☺

Než odejdu, jeden Černý anděl od jednoho českého talentu ♥ Ta holka je ku****ky dobrá!!!


Nikki ☺

39 komentářů:

  1. Furt čekám na ty pletený návleky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někdy v září nebo kdy to bylo si ještě dítě nečekala :D

      Vymazat
    2. no jo furt :D to mě nebavilo zas :D

      Vymazat
  2. Je skvělé, že i v těhotenství se hýbeš a cvičíš, to opravdu klobouk dolů. Spousta žen se buď bojí, nemůžou nebo prostě jen zleniví. Držím palce a taky věřím, že někdy v budoucnu budeme zase číst osobní příběhy o cvičení a formování. :-) Nikola

    OdpovědětVymazat
  3. No teda! Pěkný článek, myslím, že jsme se o tobě zase dozvěděly něco nového!
    Tvůj synek je pěkný, fakt vypadá jako Sheldon v blond baby verzi :D
    Jdu mrknout na tu knihu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Arasidovy maslo, prvni sklenici jsem snedla celkem rychle, druha uz tu lezi pekne dlouho, jaksi nemam momentalne na nej skoro chut...pleteni, taky jsem rada pletla, kdyz byla ma dcera malicka, pak me to jaksi do roka preslo, ale nevadi, ted se dcera uci hackovat, takze vse se doufam vyuzije :-)) Cvicis na stehna a zadecek,taky dle Jill? Ja vcera zacla a teda, zaprah je to dost velky a jeste trva jeden level 40min!! Jen ted premyslim, tohle cvicit treba mesic neni asi to rpave orechove, protoze zanedbavam jaksi brisko, co bys doporucila? obmenovat obden serii cviku? nebo jendodusse po docviceni pridat par cviku na bricho? ale tam je treba zas i par cviku na zada, ne? no jsem z toho jelen :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš si dát jakýkoli cvičení na bříško, myslím, že na youtube je toho dost a i Bob Harper nebo Tony Hurton mají nějaké 12 minutové speciály na bříško.

      Na zadeček a stehny cvičím jen se Zuzkou, JIllian jsem ale taky kdysi cvičila. Jen mi nějaké programy v těchto dnech zkrátka nevyhovují :)

      Vymazat
  5. Jsi hrozně akční, to je úplně skvělý !:))
    Mimochodem zkusili jsem (dokonce i s mamkou :D) Zwow 62 a je to teda záhul, ale daly sme to za 13:20min což je myslím docela slušný úspěch :D je to teprve druhý Zwow, který jsem vyzkoušela (první byl #47) a baví mě mnohem víc, mám pocit, že ty cviky míň kazím :D
    Tak jsem zvědavá jak s ním budeš spokojená ty :) a na román už se moc těším, ráda bych si po dlouhé době přečetla něco hezkého a pozitivního :))
    Hezký zbytek dne a víc takových článků o tobě :) prosím prosím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. #62 je skvělý :))) přesně jak říkáš, nedá se tam moc co pokazit a je efektivní :)) já budu zkoušet # 63 asi dnes :)

      Vymazat
  6. Jsi hrozně akční, to je úplně skvělý !:))
    Mimochodem zkusili jsem (dokonce i s mamkou :D) Zwow 62 a je to teda záhul, ale daly sme to za 13:20min což je myslím docela slušný úspěch :D je to teprve druhý Zwow, který jsem vyzkoušela (první byl #47) a baví mě mnohem víc, mám pocit, že ty cviky míň kazím :D
    Tak jsem zvědavá jak s ním budeš spokojená ty :) a na román už se moc těším, ráda bych si po dlouhé době přečetla něco hezkého a pozitivního :))
    Hezký zbytek dne a víc takových článků o tobě :) prosím prosím

    OdpovědětVymazat
  7. On vážně vypadá jak Sheldon :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezkej clanek nikki:) chapu jak se citis, kdyz ses vyrazena ze cviceni na ktery si byla zvykla, taky sem z toho dycky mimo, ale zase ono to utece a na podzim se dotoho pustis nanovo:) a to pujde rychle:) jinak ten kettlebell vinylovej sem si presne dneska objednala jen teda 12 kg( mam ted v planu casto zarazovat swings preci jen plavky se blizi:D) tak drzim palce, mej se krasne a diky za tvuj blog.
    Btw miluju BBT:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BBT rocks!!! :D

      Já musím taky investovat do větší zátěže, 6 kg mi nedělá moc problém ani teď :D asi koupím 10 kg, protože síly mám dost ... a ta váha přeci jen pak přináší rychlejší výsledky :))) uuuuuhhh... těším se :D

      Vymazat
  9. Ahoj, koupila jsem si arašídové máslo od Bohemia. Je s kousky arašíd, takže není úplně hladké. Je dobře, že mi to chutná slaně? Nevím jak vlastně má správně chutnat arašídové máslo. Měla jsem představu, že je to něco jako nutela :-)
    Ještě bych se chtěla zeptat (asi to tu už bylo řečeno) začala jsem cvičit 30days shred a dneska budu cvičit 5.den level 1. Jím tedy pořád stejně, tedy až na omezení sladkostí a více ovoce a zeleniny a přísunu vody. Pokud budu cvičit a budu jíst normálně, zformuje se mi postava? Nechci přímo ubrat na váze, ale zpevnit postavu a nějaký ten cm abych se vešla do starých kalhot :-) Děkuji předem za odpověď. Moc se mi líbí tvůj blog a přivedla mě na něj mamka, pro kterou jsi motivací a už zhubla 10Kg cvičením.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to arašídové máslo je slané, nic není nechutná jako nutella <3 kterou samozřejmě můžu leda tak hypnotizovat očima na pultě v obchodě :)

      A co se týká stravy versus cvičení, nechci ti brát iluze, ale strava dělá 80% a cvičení jen 20%, takže se možná zpevníš, ale hodně záleží na tom, jak jíš.. jestli jíš vyloženě "prasárny" typu hranolky, palačinky, čokoládičky, brambůrky, alkohol.. nesnídáš... tak myslím, že to půlhodinkou s Jill nezachráníš.. jen můj názor, Nikkin názor bude určitě objektivnější :)

      Hodně zdaru :)

      Vymazat
    2. Ahojky Katelf,

      je prima, že jste se s mamkou do toho tak pustily :) Arašídové máslo je opravdu slané, jen bych ti příště doporučila jiné ... to od Bohemia je opravdu arašídově dost ošizené. Je jedno, jestli má arašídové máslo 90 nebo 95% arašídů, ale Bohemia má snad jen 65% nebo 70%. Za tu cenu za jakou se prodává si myslím, že je to dost málo...

      Jinak, ve stravě, je to tak jak psala slečna nade mnou, 80% záleží na stravě a 20% na cvičení. Přesto, pokud samozřejmě vynecháš věci, které onu stravu kazí, je to určitě dobře. Pak také záleží na tom, zda celkový příjem bude úměrný výdeji. Ale myslím, že ti maminka určitě poradí, když sama tak krásně zhubla. Nicméně, pokud ti jde o zpevnění a vytvarování, mám pocit, že si s tím lehce poradíš, protože evidentně ti o kila nejde, takže jsi pěkně stavěná už teď :)

      Vymazat
  10. Nikki mě je asi úplně jedno, co od tebe čtu, hlavně, že od tebe něco čtu :D vždy mi to přijde naprosto logický a inteligentní, prostě tě ráda čtu, stejně tak, jako jsem závislá na měsíčníku Dieta, jsem závislá na deníku Chci se cítit a být FIT :)

    Takže piš o čem chceš, hlavně, že píšeš a je co číst :)

    Jinak na knihu se moc těším, vypadá to, že máš opravdu literární talent :) zkus ji vydat v tištěné podobě, já myslím, že bys měla úspěch a brzo by ses stala slavnou spisovatelkou:)

    Hodně štěstí a zdraví tobě, miminku i zbytku tvé rodinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Iwett, s vydáním knihy uvidíme, začnu se o to zajímat více nějak později, až knihu dotáhnu k finální podobě :))

      Děkuji za přání, i já Tobě moc přeji zdravíčka :)

      Vymazat
  11. super článek :) těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki, jsi mi vážně velkou inspirací. Na začátku tohoto roku jsem díky tobě začala s Jill. Klasika - 30 Days a pak pokus omyl o Ripped in 30. Dokončila jsem v Ripped 1 a půl levelu a kvůli různým zdravotním problémům (kolena, kotník, záměstí, záada rameno...) jsem přestala asi na měsíc vpodst. s jakoukoli aktivitou. Včera jsem si, ale řekla "Dost!". Dala jsem si hezky 30 minut běhu s pejskem a dnes jsem si pustila Extreme Shed and Shred od Jill. Dala jsem si rovnou druhý level a musím říct, že je to vážně paráda. Vlastně jsem opět začala (zase) díky tobě. Díky ti, jsi skvělá, inspirativní a člověk plný krásných myšlenek. Moc držím pěsti s mimčem, ať se ti daří.
    Díky ti! Anni, 17 let

    OdpovědětVymazat
  13. Jseš skvělá, fakt tě obdivuji, nezanedbávat kondici ani v těhotenství :)) Já si na Zuzku zatim netroufnu vůbec, a to jako těhotná jen vypadám :D na knihu se určitě moc těším, tvůj styl psaní se mi hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikky já taky otěhotněla v době super kondičky a super figury, v době kdy jsem makala se Zuzkou a taky jsem ze začátku hodně přibrala. Tělo ale má paměť a po porodu mi šla kila dolů sama ;) Pravda je, že jsem cvičila do 6.měsíce i s rotopedem a pak jsem posilovala ruce a nohy a chodila chodila chodila jo a ještě chodila :) takže ti fandííím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu... tohle ráda slyším... též si myslím, že si tělo bude pamatovat a hubnutí pak půjde lépe :) sice drobeček obav tam je, ale vesměs věřím, že to půjde lépe, hlavně už teď vím, co čekat a co dělat a nedělat :) Děkuju :)

      Vymazat
    2. Podle mě je na obdiv i to, že přestože si otěhotněla tak jíš stále zdravě, leckterá matka si myslím, že by řekla- jsem těhotná, tak si dám, na co je chuť, dyť si to miminko žádá.. nebo taková ta nesmyslná varianta- jez za dva... my plánujeme miminko za 2-3 roky, tak doufám, že budu taky tak silná jako ty:) a Jana M. ... a že budu i v těhotenství sportovat co to půjde a chodit, chodit, chodit... nerada bych při těhotenství nabrala 30kg (!!!!!!) jako moje kamarádka a ještě dva roky po porodu to shazovala (stále nevypadá tak, jako před otěhotněním-a to měla hezkou postavu a 60kg)..

      Držím palce...a doufám, že to bude holčička :)následník tohoto blogu:)

      Vymazat
  15. no fakt, malej Shledon!:D BBT je prostě nejlepší seriál, u ničeho jiného se tak nezasměju ( anglicky s titulkama, ten příšernej českej dabing mi rve uši! )

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, tak to je v prdeli, já tu knížku chci!!! :-D Tys mě navnadila, fakt se to bude dobře číst. Takže jakmile někde bude k mání "komplít", hoď echo;-) Nestačím nad tebou žasnoutx-)
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný článek :). Kdyby jsi to nenapsala, tak bych si nevšimla, ale jinak z té fotky musím uznat, že je to vážně celý Sheldon, třeba z něj bude malý génius. Každopádně je krásný a roztomilý :).

    OdpovědětVymazat
  18. s arašídového másla se ti zvedá žaludek? :O fíha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co jsem těhotná tak strašně :D vůbec to nechápu... :D jedla jsem to prakticky denně a najednou jako když luskneš prsty - bleee :D mimčo ho asi nebude mít rádo :D

      Vymazat
  19. Takovéhle povídací články ze života jsou super a myslím, že baví více lidí, když píšeš i o sobě :) Jinak přeji hodně štěstí s tou knihou! Zní to opravdu skvěle :)

    A těhotenské chutě má doma i mamka - co vím, tak ta zase teď nepozře kuře a ze začátku pořád jedla croissanty a cokoliv tvarohového. Ale takový odpor k arašídovému máslu by se myslím hodil většině z nás :D

    OdpovědětVymazat
  20. A co je malej za znamení? Není štír? Tyhle články ze života mě baví asi nejvíc, takže čekám na pokračování

    OdpovědětVymazat
  21. kettlebell 6kg objednan, jen jsem se chtela zeptat, u cviceni s nim, je treba dat na neco pozor? dychani, postoj... jake cviceni bys doporucila pro zacatek? chtela bych to casteji obmenovat, prece jen leto se blizi :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je nutný postoj. Rovná záda, vystrčená prdelka, strašně dobře to popisuje Zuzka ve svých videích tzv "workout breakdown".. například v tom posledním #63. Určitě se ale můžeš mrknout na tento odkaz, http://www.youtube.com/watch?v=jQVdqGrhWiQ kde je přímo od Jillian instruktáž, jak s kettlebellem cvičit :) zkoušej vyloženě s tímto videem pak postoj, není to nic těžkého, ale jak se říká "form is the key" - technika cviku je klíčová :)

      Vymazat
  22. taky se mi musí nejprve chtít něco psát/dělat :)
    "abych to mimčo uvnitř neuvařila" humor tě neopouští, to je skvělé :) a jsem zvědavá na tvůj zadeček po ukončení těhotenství, ten bude!!! :)
    na wall push-ups se určitě podívám, klasické kliky ještě nezvládám :)
    sladkosti se chechtat umí co! :)
    španělská rýže vypadá skvěle :P
    je moc dobře, že ti váha netrhá žíly! :) strašně se mi líbí tvůj přístup, jak si vše zjisťuješ atd.. :)
    Big Bang Theory jsem nějak nepřišla na chuť :D
    rozhodně může mít i holčička modrou, jsi šikulka!:))
    knížka by byla skvělá! :)))) ale radši si přečtu ten zmiňovaný román, než něco o hubnutí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)