čtvrtek 4. dubna 2013

Den 353 - Když Nikki "nakupuje"

To si takhle jednoho krásného jarního dne vyjdu na nákup... už pohledem z okna mě mohlo napadnout, že moc krásný jarní den venku není, ale říkala jsem si, že to chce pozitivní mysl a všechno půjde po másle. Vzala jsem si s sebou svoji velkou oblíbenou tašky s jarním motivem a s přítelem odvezla synka do školy. Odtud jsem zamířila již sama pěšky do Billy pro ovoce a zeleninu, na kterou jsem se moc těšila. Jestli mi v těhotenství přišlo něco vhod, tak neodolatelné chutě právě na ovoce a zeleninu. Chtěla jsem si udělat zásoby, proto ta velká taška...

V Bille mě však nemělo překvapit, že nenakoupím. Nevím jak u vás, ale naše Billa je na ovoce a zeleninu vážně ubohá. Na co mi je šest různých druhů jablek, když ani jeden z nich není od pohledu hodno mého nákupu. Prostě děs. A co teprve ta cena, skoro 50 kč za kilo jablek??? Okurky - můj otec by řekl - vypadaly jak zdechliny, pomeranče před vyschnutím, banány snad přes noc pořádaly boxerské turnaje. Z obchodu jsem nespokojeně odešla a zamířila pěšky do Kauflandu, do revíru důchodců. Ano, jelikož je čtvrtek, bude jich tam jak na**aných, čtvrtek ráno je ve znamení akčních cen.

Dorazila jsem do Kaufu, nakoukla do vozíků důchodců, abych pochopila, co je v akci. Byla jsem tam ve správnou dobu - ovoce a zelenina v akcích, krásná, hromady a hromady připraveného zboží a já mohla v klidu nakupovat, bez spěchu... jelikož to mám z Kaufu ale 2,5 kilometru pěšky domů, musela jsem zhodnotit, kolik toho vezmu, zda to vůbec unesu, že... no... za chvíli byl vozík plný banánů, jablíček, jahod, okurek, rajčátek, přihodila jsem brambory, papriku, mango ♥ (jak jinak), ředkvičky a spokojeně z oddělení odešla. Než jsem celý Kauf prošla, sáhla po džusu z červených pomerančů i s dužinou, pobrala oříšky, nějaké tyčinky, synkovi sladkou rýži, pár dalších dobrot pro něj a přítele, při studování jakéhosi tvarohu jsem zaregistrovala mladého muže, co také dřepěl u mléčných výrobků a studoval pečlivě ☺ Já, už nemocná z "povolání" jsem se mile usmála, jen tak do prostoru a přitom koukajíc na něj, že existují muži, kterým není jedno, co baští a také studují, no bylo to milé...

Opouštím Kaufland. Jen co jsem naskládala nákup do mé mega jarní tašky, mi bylo jasné, že tohle bude dlouhá a trnitá cesta směrem domů. 2,5 km. Ach!!! A doufala, že taška tu dálku vydrží! Během kilometru jsem asi třikrát odpočívala, taška řezala do ramene, byla fakt těžká a pak najednou... křup!!!! Váha z ramene ustoupila... Nejdříve ze mě vyletělo sprosté slovo (hodně sprosté) a až pak jsem otočila hlavou za sebe dolů, abych zjistila, že celá má oblíbená jarní taška i s jarním nákupem je na zemi, dvě jarní uši od tašky držím v ruce... prima... na to, že byl přede mnou ještě asi kilometr cesty... dobrý!!! Ne, to nebylo dobrý!!!! Když jsem si k nákupu dřepla, pochopila jsem, že svou jarní tašku už nikdy nepoužiju, krom uší se jí provalily také boky. Nějakým způsobem jsem celý nákup chytla do rukou a šla. Co jiného mi také zbývalo, že? Debil, jsem se rozhodla jít zkratkou, ať to mám co nejrychleji domů. Zkratka mě málem stála život, protože nikde samozřejmě nebyl odklizený sníh, pod sněhem led, klouzalo to. Prima, šla jsem zkratkou, ale ptačím krokem. Po chvíli se objevila lavička a já k ní rychle docupitala si odpočinout. Znovu nadhodila tašku, ať už mám tu hrůzu za sebou, jenže tentokrát taška rupla celá, k domu to bylo ještě asi 150 m. Chtělo se mi brečet, nenáviděla jsem život (obrazně řečeno), ta spoušť pode mnou. Rozbité jahody, rajčata, rozflákaný tvaroh, který se plazil po okurkách, bramborech a všude možně. Krásná jablíčka vypadala naprosto stejně jako ty v té Bille... to byl přesně onen moment, kdy jsem si říkala "že jsem se na celý Kaufland nevy**ala".

Ani nevím, jakým způsobem se mi to všechno podařilo dotlačit domů. Za dveřmi bytu to všechno neskončilo, jelikož jsem každý kousek ovoce či zeleniny musela umýt, nakonec jsem musela umýt i sebe a byla fakt nešťastná. Z jahod se pomalu stávalo pyré, rajčata pustila šťávu, která se s tím tvarohem míchala...
jediná pozitivní věc na tom všem byla, že jsem si fakt dala do těla!!!

Ponaučení: žádné, to mango fakt stálo za to :D mňam!!!

Co bylo z mé hromádky zachráněno, moje část to odnesla nejvíc, samozřejmě :D

51 komentářů:

  1. Nikki, to se stava, nic si z toho nedelej, kazdymu urcite nekolikrat rupla taska, bud rada, ze se ti to nestalo treba v autobuse kde by vsichni cumeli a jeste bys mela trable s uklizenim.....Priznam se ale, ze jsem se u tveho clanku pobavila a celou situaci prozivala s tebou :) Hlavne ze si cela, ser na tvaroh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jeden zbyl :D si říkám, že vždycky to, co se nepovede, mohlo dopadnout hůř :D sice necivěli v autobuse, ale pár lidí projelo v autech, taky čuměli jak kreténi... jsem měla chuť zařvat "na co čumíš" :D jo, často jsem od rány :D

      Vymazat
    2. uff mne sa stalo nieco podobne ked som bola v taliansku na stazi:D len my sme chodili 7km peso a kusok sme isli po dialnici lebo inak sa to nedalo obist a mne rupla taska presne pri tej dialnici stala som tak ako nejaka slapka s jedlom pod sebou a pred sebou som mala 4 km:D

      Vymazat
  2. je mi to blbé takhle napsat, ale od začátku týdne jsem se takhle nezasmála, jako při čteního tvého příspěvku :-D .....ale věř, něco podobného se mi stalo taky, při výstupu z mhd, no hlavně, že jsem nakupovala v akci a hodně, že...takže rajčata a jahody rozkydlé na nástupním ostrůvku, do tvarohu se protlačila plechovková kola, já bílé kalhoty a kolem puberťáci, která se tlemili, ale nepomohli :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně no :D hlavně, že se nakupuje v akci :D

      Já se svou povahou bych těm puberťákům dala ty jo :D jsem v takových momentech hrozně sprostá :D :D :D

      Vymazat
  3. Nikki :-) ... to se stane, ale pobavila jsi mě :-) ... taky se mi to stalo a taky jako těhotné, ale měla jsem sebou ještě 2-letou dcerku :-D a bříško jsem měla tedy poměrně dost větší (hold jsem už byla 8měsíc) ... přesně se mi vybavily mé pocity ve stejné situaci ... měj se :-)... TeZu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ale skvělá jsi, zvládla jsi to.. vždycky si na stejném místě představím chlapa a pak si řeknu, že jemu by se to stát nemohlo, bo by NIKDY nešel pěšky :D ten můj určitě... :D

      Vymazat
  4. me se to stalo nedavno s bramborama, rozsypali se na rpechodu :-D nastesti dcerka rychle pomahala a my i tak zpusobily zacpu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho se vždycky bojím, že mi taška rupne na přechodu ... fakt jo, právě že je to nebezpečné... ale člověk to musí sesbírat no :D :D :D

      Vymazat
  5. Haha ...vim že se nemá smát cizímu neštěstí,ale teďka jsi mě fakt pobavila...hlavně tím "dvě jarní uši od tašky držím... " :-D týhle situace se taky vždycky bojím, ale nikdy se mi to nestalo ... zatím:)
    Jinak, jahody z Kaufu jsou pěkně hnusný :( Oproti těm co měli minulý týden u nás v Bille se srovnávat nedají ...a v bille kupuju jablka Gala, jsou moc dobrý,akorát jak píšeš, ta cena je dost na prd..:( Výhoda Kaufu je, že mají všechno hodně, tak si člověk ty dobrý věci vybere..oproti bille nebo Tescu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ani ti to nepřeju, aby se ti stalo :D člověk se směje, ale v ten moment to je o nervy :D

      jahod v Bille jsem si minulý týden všimla, ale jsou to zloději, za 250 g vaničku chtěli 44 kč... styl, jakým u nás mizí jahody, to bych nemohla dát :D Jinak u nás měli Idared, Gala, Golden, Red Delicious a ještě jakési... fakt si nepřej vidět ty zcvrkliny, co za tu cenu prodávali, děs!!! Jsem slyšela, že má lepší ovoce a zaleninu i Lidl. Billa by se v tomhle měla zamyslet nad sebou :(((

      škoda, že mám kauf tak daleko, příjemně se mi tam nakupuje... důchodci nedůchodci :)

      Vymazat
    2. Lidl je na ovoce a zeleniu moooc dobrý, měla jsem to cestou do práce, nakupovala jsem jedině tam...ale kaufland taky dobrý, tam nakupuji ráda celkově:D:)

      Vymazat
    3. zrovna včera jsem byla u nás v bile a ovozel docela dobrý, je ale fakt, že zrovna ty jablka mají předražený.. Nejhorší je na ovoce/zeleninu stejně albert s tescem! :)

      Vymazat
  6. To je mi příběh, to dokáže pěkně naštvat, to věřím. A vlastně i vím, mě se stalo kdysi skoro to samé! Šla jsem do kauflandu a prostě jsem neodolala kupě ovoce a zeleniny - tak tak jsem to narvala do 2 tašek, jedna se mi po cesrě asi 3x roztrhla, a to jsem ještě cestovala autobusem z druhého města. A k tomu všemu ještě pršelo a deštník jsem už neměla kam strčit, jak jsem držela v náručí rozsypaný nákup a v druhé ruce ještě táhla druhou tašku... Holt to nakupování není žádná sranda, větší makačka než kdejaký workout někdy :D Ale člověk se tomu potom aspoň s odstupem zasměje :)

    Jo a co se Billy týče, u nás je to taky bída. Mám ji nejblíž od domu, ale ovoce a zeleninu tam kupuji málokdy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joj, já už se tomu taky teď směju, ale jak jsem přišla, tak jsem i na psa místo pozdravu štěkla "vypadni" :D :D :D nervičky pracovaly :D to si nedovedu představit tohle podniknout ještě za deště jak ty :D

      Vymazat
  7. máš se od důchodců co učit.... každej ví, že když deš Do Kaufáče, tak musíš mít tu tašku na kolečkách!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vy se smějete, ale ve Francii jsou tyhle tašky na kolečkách naprosto normální i pro mladý lidi :-D Ze začátku jsem měla co dělat, abych si nevykroutila hlavu a neprotočila oči na druhou stranu, ale už jsem si zvykla. A vlastně dost lituju, že to u nás není v módě :-D

      Vymazat
  8. :-D taky sem se zasmála, promiň.. Ale tydle cesty domů znám, vždyť je to přece jenom jablíčko, džusík, jedny jahůdky atd. atd.. ale ono se to načte.. jak u kasy tak při nošení domů :-D taky to mam asi 2 km.. takže ano.. vím o čem mluvíš :-D

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ja miluju nákupy :D pokaždé projedu aspoň 3 obchody, v kazdem mají něco jiného :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ráda nakupuji jen jídlo :D jinak nesnáším obchoďáky s hadrama... nudaaaaaaaaaaaa :D

      Vymazat
  10. a proto radši chodím nakupovat s batohem:DDD:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten mi odešel loni :D ale pořídím novej, akorát se do něj nevleze moc :( no... aspoň člověk ušetří :D

      Vymazat
  11. A já pořád čekala hepáč, že se objeví ten mladík s náhradní taškou :-). No jo.. naštve to.. v podobné situaci bych vzteky rozmlátila kde co a pak se přesně už jen směju.. pravda, trochu hystericky, ale stejně to už nevrátím :-) Yasmeena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Happy-end snad jindy :D příště se radši nechám nějakým borcem odvézt... třeba tím svým :D

      Vymazat
  12. Jééjda :D No od toho jsou batůžky :))

    OdpovědětVymazat
  13. Jak já s tebou cítím. Nákupy v českých supermarketech (přesněji hledání poživatelných potravin, natož kvalitních)a jejich odnos domů, by mohli zařadit survivalů... Hlavně, jestli se ti nic nestalo a jste s mimi v pořádku. Já jsem fakt šikovná. Mě se tohle stalo už několikrát, za každého ročního období, počasí, terénu, netěhotná i těhotná. Prorvala jsem jednou i krosnu. Já říkám, že když už se to se*re, tak se to se*re všechno a pořádně a že na pos*aného spadne i hajzl (to se týká čehokoli). Včera jsem byla nakoupit 2x, s malou i kočárem a celou dobu jsem se modlila, ať to celé přežijeme. Jestli někdo vymyslí tašku na kolečkách, co nosí důchodci a bude vypadat elegantně, třeba si ji koupím. :-) Ha, teď jsem objevila, že se dělají croozery i pro náklad, nejen pro děti a zvěř... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ej, jsem to odeslala dřív. Ještě jsem všem chtěla popřát den bez dalších nehod! ;-) Soňa

      Vymazat
    2. :D krásné .... tedy, po čase se člověk zasměje, že? :D

      JInak, moje oblíbené přísloví - když už se to se*re, tak se to se*re všechno - stejně jako u tebe :D

      Vymazat
  14. To ti opravdu nezávidím. :D No, ale jak je výše napsánom, ty vozíčky jsou nejlepší. :D Nikdy mě nenapadlo, že to je vyloženě důchodcovský zavazadlo. :D Ale babička v něm úplně v klidu nakupuje, tak proč ne. :) Lepší, než se s tím potom tahat v rukách. // Vlastně se mi takhle jednou rozutíkaly brambory s jabkama. Některý i na silnici, ale nic hroznýho, taška držela, tak jsem to vzala do náruče a šla. :D // A Billu máme daleko, tak tam moc nechodíme. Nejradši mám asi tesco. :)

    OdpovědětVymazat
  15. od té doby, co se mi něco podobného taky stalo jezdím na tyhle zásobovací nákupy jen autem :D ale tak hlavně, že to dopapadloa že sis na cestě zkratkou nezlámala nohy...to by bylo daleko, daleko horší, ne? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, vždycky může být ještě hůř :D ale zítra tam jdu znovu, maj fakt výborný jablka v té akci :D :D :D (jako důchodce, Nikki, jako důchodce :D)

      Vymazat
  16. Chudě! Úplně tě lituju, protože si umím přesně představit ty pocity, kdy je taška na sračku a před tebou ještě kus cesty. Je super, že z toho nakonec vytěžíš legrační článek :)
    Ať jste všichni zdraví! Jo, jen jsem chtěla ještě dodat - četla jsem v jiném tvém postu, že cítíš ve vzduchu holčičku. V tom případě je to jisté, já jsem u obou svých dětí ihned dopředu věděla, co to bude. A navíc jsem i tak nějak tušila, jaké ty děti budou. A trefila jsem se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Opravdu dávám na instinkt, zatím mě nikdy nezklamal, naopak, když jsem jej neposlechla, vyčítala jsem si to :))) POdle mne určitě holčička :))) ale můžu se zmýlit , uvidím :)

      Vymazat
  17. U nás taky stojí Billa za prd a Albert je ještě horší :/. Je to fakt smutný, že jsi musela jít 2,5km aby sis nakoupila poživatelný jídlo :D. Toť bohužel stav tady v ČR.. Já už kolikrát ani nic nekoupím z ovoce a zeleniny, protože nemám čas hledat jinde a pak nejím :D.

    OdpovědětVymazat
  18. Vždycky když táhnu nákup, tak se modlím, aby mi ta taška nerupla a vím, že jednou rupne a to bude "sranda" úplně stejná, jakou jsi zažila ty. To bude den... už teď se děsím. Ale zvládla jsi to a ne nadarmo se říká "Co tě nezabije, to tě posílí."

    OdpovědětVymazat
  19. Hele, já jsem začala nedávno pozorovat takovou malou dírku v mé Ikea Family tašce! Chodím s ní nakupovat pořád, tak jsem zvědavá, kdy to čeká mě. :D :/

    Jinak jsi mě moc pobavila. :) Hlavní ale je, že jsi to zvládla. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ano, co se týče nákupů- je to těžké.. jdu pro "jablka", nesu těžkou tašku a jsem o 500Kč lehčí... a jablka ve finále třeba ani nemám.. nakupuji jako blázen.. nejsmutnější pro mě je, že poslední dobou, přestože nakupuji zdravé produkty a celé dny dodržuji zdravý jídelníček- pak mě večer nebo pozdě odpoledne, nebo když mám volno tak i ráno- popadne taková nějaká podivná deprese a pocit, že je mi vše jedno a sním vše, na co přijdu- a to hlavně to nezdravé- a jelikož toho doma moc nenajdu, jdu do krámu a koupím si čokoládu a podobné humusárny.. vůbec nevím, co mám dělat, jídelníček mám sestaven správně, není to tím, že bych jedla špatně, spíš tím, že mi nějak poklesla vůle.. sním pak množství nezdravého jídla a třeba dva dny-až týden se zase držím-jako bych to všechno musela dohnat a dobrý.. je to v psychice, v ničem jiném.. poslední dobou mám psychiku na bodu mrazu a tím blokuji i tu fyzickou stránku :( asi psychika drží basu s počasím- to je také na bodě mrazu a stávkuje.. tak doufám, že brzo vyjde sluníčko, s ním i moje vnitřní rovnováha..a já to vše zase dám do pořádku a pojedu na plné obrátky jako téměř celý předchozí měsíc...a doufám, že do té doby nestihnu nic nabrat zpátky.... :((

    omlouvám se za výlev, jsem fakt zoufalá a potřebovala jsem to někomu sdělit, někomu, kdo mě pochopí... a vy jste ti, kteří v tom jedou "semnou" i když věřím, že vaše vůle je na tom podstatně lépe...

    Nikki myslíš, že bys mohla dát dohromady zase nějakou výzvu? Něco co mě zase nakopne a posune... zamrzla jsem na místě :(

    Díky a at se vám daří...

    OdpovědětVymazat
  21. tak tomu se říká den blbec, to dobře znám :D proto chodím takové věci jako ovoce, zeleninu a pečivo nakupovat po částech každý den, jenže to mám do lidlu pár kroků a do dalších 3 obchoďáků mi jede naštěstí MHD :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo já mám hned u domu penny, albert, kousek od baráku tesco... takže jsem v obležení :/ nejhorší je, že když tě přepadne chuť, která je fakt silnější, než tvoje přesvědčení v tu chvíli... tak bys (nebo aspon já) šla klidně ty dva kilometry- i když do té doby by mě to asi aspon přešlo..

      Vymazat
  22. Ahoj všichni... tak teď se podělím se zkušeností s dnešním nákupem já:) od včera, respektive už pár dnů- se mě drží depka..a dnes jsem šla do krámu a už jsem prostě povolila a koupila si Milku kakaovou... no a pak jsem musela jít ještě pro cvrčky pro našeho mazlíčka Agamku vousatou..a vedle zverimexu je obchod New yorker- určo každej zná:) a já si říkám- zajdu tam a zkusím si něco? zkusím si 36 do které se prostě nevejdu a něco z toho si koupím at mám motivaci a můžu si to co nejdřív oblíct.. zhruba před 1,5-2 měsíci jsem tam byla s mámou a zkoušela jsem si tam naprosto úžasné obepnuté minišatky-byli na zip vpředu úplně rozpínací..a já se nenarvala do 38! Prostě jsem je nezapnula přes zadek a boky...a víte co? JÁÁÁ JSEM SI JE DNES KOUPILA V 36 A SEDĚJ JAKO ULITÝ !!!!!!!!!!!!!! :))))) já jsem tak strašně šťastná!! Hned jsem volala mámě, přítelovi a psala kamarádce- jako když jsem tenkrát dala maturitu!! A čokoláda?? Slečny ve zverimexu se divily, když jsem se jich zeptala jestli mají rádi čokoládu a položila před ně Milku s tím, ať si oslaví život!! :) Takže pro vás všechny- jestli upadnete v deprese, což není těžké vzhledem k počasí venku- místo do supermarketu vyražte do obchodu s oblečením- stokrát radši dám 400Kč za šaty, než 25Kč za tuky !!! :)))

    NIKKI DÍKY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, moc hezké :) A to jsi tady byla včera smutná a dnešek je o 360 stupňů jinde :))) Moc gratuluji :))) čokoláda se holkám určitě hodila :)

      Vymazat
  23. Billa u nás stojí taky za prd- kdyby to za ty peníze vypadalo aspoň nějak slušně!
    Tak důležitý je, že sis odnesla nějaký ponaučení :D :D

    OdpovědětVymazat
  24. mne sa toto tiez raz stalo, akurat ze som nesla z nakupu, ale vyhodit smeti a roztrhlo sa mi to vrecko a komplet vsetky smeti sa rozhadzali po chodniku, vsetci na mna cumeli a musela som to vyzbierat - bolo to strasne vobec som sa toho nechcela dotykat ale musela som :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se stalo už 2x mému příteli :D strašně nadával :D

      Vymazat
  25. No abych řekla pravdu,tak s těch článků co píšeš,tak tenhle se mi líbí asi nejvíce.Ale né proto,co se Ti stalo...to mě je spíš líto...já bych nadávala jako špaček.Hold,když se vede,tak se vede...:-).Občas mívám taky takoví dny...někdy i dny.Ufff.
    Ale víš co,moc se mi líbilo,jak jsi to napsala.Nevím,co děláš za práci,ale máš opravdu podle mě talent.Vím,že píšeš knihu.Myslím,že by jsi měla psát další a další,protože fakt v Tobě něco je a využíj toho..:-).Dělej prostě hlavně to co Ti jde.Z mé strany trochu závist..:-)).Já na to ještě asi nepřišla...:-).Ale jednou příjdu a to bude terno..uvidíš..:-D.
    Fkat jsem si připadala jako bych četla knihu.
    Nikolko...držím palečky...ať se už jenom daří..i s nákupami.A pro příště zapoj do tahaní tašek i svého chlapa.
    Je ale fakt,že u nás to tahám víceméně také já,ale to kvůli tomu,že jezdím autem a jen já mám řidičík.Tak je to spíš na mě..:-).K

    OdpovědětVymazat
  26. Já se u toho teda nesmála..představila jsem si sebe. :-( U nás je teda v Bille ovoce a zelenina nejlepší a mají největší výběr v různosti potravin-chřest ten se jinde u nás sehnat nedá.
    P.

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělý článěk, musela jsem se smát :-))) "..rozflákaný tvaroh, který se plazil po okurkách" to mě dostalo :-D mně se asi nikdy nic takového nestalo(musím zaklepat) :-) a taky jsem si připadala jako bych četla knížku .. kdyby nějaká taková vyšla, tak si ji hned koupím!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)