úterý 2. dubna 2013

Den 351 - O vás, o mně, o všem ☺

Máme za sebou Velikonoce ☺ Hurááá ☺ Nevím jak vy, ale já tyhle svátky naprosto nesnáším. Mám k tomu jisté osobní důvody, které se se mnou táhnou již od prtěte, ale nechce se mi o tom psát, protože tento příspěvek má zůstat jaksi pozitivní ☺ Nicméně, snažila jsem se, kvůli synkovi, zachovat velikonočně-nadšenou tvář, aby si tyhle svátky jara zamiloval a přistupoval k nim pozitivně. Proto jsem se přemohla, udělala Velikonoční výzdobu, napekla perníčky, pusinky, slepili jsme Velikonoční zajíčky, natrhali kočičky, uvařili a nazdobili vajíčka a nechala jsem se synkem řádně vymrskat. Navíc náš čekala celo-rodinná sešlost, které jsem se upřímně neskutečně bála, ale k mému překvapení se odpoledne i večer fantasticky vyvedl jako nikdy a bude to snad poprvé, co budu na Velikonoce příjemně vzpomínat ☺ 

***

Všichni soutěžící v rámci projektu Moje proměna do léta 2013 mají za sebou 1. měsíc ☺ Jak rychle to utíká, co? Hrozně ráda bych věděla a slyšela od vás ohlasy, jak se vám zatím daří. Pojďte se pochlubit a napište do komentářů ☺ Po celou dobu na vás myslím a říkám si, jak na tom jste. Určitě jste si mohli všimnout, že už máme pár sponzorů do soutěže, viz vlevo v bočním menu, ceny vám představím později, až se mi sejde více odpovědí, stále ještě jsem se spoustou z firem a zájemců o sponzorství v kontaktu a řešíme, co pro vás připravit. Každopádně, ti, co už svoji účast na 100% přislíbili a nabídli ceny, jsou tedy "přišpendleni" pod bannerem k soutěži ☺ Jsem moc ráda, že se mi sami ozýváte a nabízíte, moc to pro mne znamená, cítím pak, že opravdu táhnem za jeden provaz!

***

Všimla jsem si, jak vysoké číslo se mi objevilo v nadpisu dnešního zápisku - 351. To už je blízko. Hádejte čeho? ☺ První rok ☺ Aaaaaaaaaaaaaaa ☺ Nicméně, proměna za rok tedy nebude vůbec taková, jakou jsem si představovala, ale co už... mé čekání se krátí, jak na nové boje s postavou (fakt se na to těším ☺), tak na miminko. V den, kdy píši tento příspěvek jsme se přehoupli již do 16. týdne těhotenství, bříško za  poslední 3 týdny neskutečně povyrostlo. Ano, porostla i váha, přesně o 2,5 kila od počátku těhotenství, ale vůbec mi to nevadí ☺ A navíc... přítel si mě fakt hlídá ☺ Po páteční návštěvě poradny asi takto probíhal náš rozhovor:

"Vážila ses?"
"Ano."
"Kolik jsi přibrala?"
"Proč myslíš, že jsem něco přibrala?"
"Tak kolik?"
"Je to důležité?"
"Ano, je!!! Kolik?"
"Ježíš... 700 gramů přesně, spokojenej?"
"Ano, spokojenej!"
"Proč tě to zajímá?"
"Chci mít jistotu, že neblbneš a naše miminko prospívá." ♥

No, takže já na něj škaredě a on je takovej ohleduplnej tatínek ☺ Styď se Nikki ☺ Takže jo, celkem už 2,5 kg nahoře, což je hrozně zvláštní, protože ještě stále mi všechny kalhoty jsou tak jako předtím, pravda - přes to bříško to už pne jak kráva ☺ A "hrudník" také zažívá své mega proměny ☺ 

Přestože stále netušíme, co za drobečka tam uvnitř je, tak mám neskutečně silné tušení, že to prostě bude děvčátko. O čemž svědčí i fakt, že se dívám vyloženě po holčičích věcech a pár z nich už nekompromisně nakoupila ☺ Blázen? Asi jo... ale je mi to fuk ☺ 
Jelikož se miminko narodí v září (čím dál více se přibližujeme spíše ke znamení Panny než k Váhám), tak... tak co? :D Přišla návštěva a já nevím, co jsem mezitím chtěla napsat :D No nic ☺
Každopádně bych vám chtěla poděkovat za podporu i během těhotenství, zasíláte prima mejly, někteří z vás mě sledují i na Modrém koníkovi, kde jste si mě našli a kde se "kocháte" mými žvásty z tohoto období ☺ Hrozně se mi tam líbí, je prima řešit nebo spíše neřešit jen Jillian a kalorie (nic ve zlým) ☺ Je příjemné "vypnout" a být trošku inkognito a vykecávat se na plnou hubu :-D 

***

Což mi připomíná, na zítra mám pro vás připravený článek, jehož tématem je, zda se dá žít na 100% zdravě... Inspirovala mne k němu Zuzka Light, do které se občas lidé opřou kvůli naprostým kravinám a stalo se tak i před pár dny, kdy jí bylo vyčteno, že se přes veškerý přístup ke zdravému životnímu stylu maže samoopalovacím krémem. Kdo si vlastně myslíme, že jsme? Myslím tím, děláme vše pro to, abychom byli zdraví? Ano? Je možné se tělu stoprocentně zavděčit? Máme co kecat lidem do toho, zda si víc přisladí čaj, jen proto, že to není dle našich vlastních regulí? Nezacházíme někdy až příliš daleko s oním životním stylem? Jaký na to máte názor? Já se k tomu vyjádřím v příštím příspěvku... myslím, že občas máme na očích slepecké brýle a nejsme soudní a já sama se setkávám s tím, že často už řešíme naprosté kraviny, které jsou prostě postavené na hlavu. Zajímá mě váš názor ☺

Nikki ♥

55 komentářů:

  1. Zastávám názor, že člověk si na všechno musí přijít sám. Můžu mu pomoct, když vím jak to udělat správně (nebo správně z mého pohledu) a stojí o to, ale abych někomu vnucovala svůj názor, to ne.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta s proměnou to zatím jde, ale máme přeci ještě dav měsíce do konce, takže musíme zamakat! :))
    Bříško máš krásně a koukám, že tatínek se stará pěkně, to je fájn! :))
    Přeji ti, aby ses měla co nejlépe, pozravuj mrňouska! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jak na sobě makám? Cvičím, cvičím, ale už to není takové šílenství jako v září. Zkouším nové věci + bojuji se zařazením více aerobky pro odtučnění - hlavně to břicho mi prostě roste snad před očima :-/
    Každý večer si řeknu - dnes pojedu aerobku v tepovce, asi po 10min neskutečné nudy už držím v ruce švihadlo/činky a tep mám 160 :-))
    Zkouším pole dance, včera jsem byla na józe a zítra asi zkusím pilates :-). Do toho dřepuji, burpeeuji.. prostě se nenudím :-)
    Měj se co nejlépe. Bříško máš nádherné! AA

    OdpovědětVymazat
  4. já zastávám názor, že velikonoce jsou absolutně dementní svátky. Od mala je nemám ráda, ani nevím proč, možná proto, že bratr a otec mě vždycky mlátili ne jenom naoko, ale fest, bratránek se v tom taky masochisticky vyžíval a nejvíc to vždycky zabil strýc, co si přinesl takovou pidi vařečku a mlátil tím do mě, jako do festuňku... prostě Velikonoce neřeším a ani řešit nehodlám....

    Krásně se kulatíš maminkou, doufám, že to bude holčička, chlapeček by byl chudák, kdyby měl mít růžovou bundičku xD... Jsem zvědavá, jak se ti pak bude dařit po porodu ;-).

    Hrozně, ale opravdu hrozně ráda chodím na tvůj blog. Je to tady vždycky nabito takovou pozitivní energií ;-)

    na ten článek se těším... upřímně, když někdo je schopne se do Zuzky obout kvůli tomu, že má údajně velkej zadek a mega stehna, nepřekvapí mě už ani to, že nějakej rejpal se do ní pustí, krz opalovací krém, ono melanomy kůže jsou asi v Americe v módě, nebo nevím...

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem začala už v lednu, tak mám trochu náskok. Ale pořád si neumím odpustit dobroty, které mám ráda, takže to jde o dost pomaleji než u disciplinovaných jedinců. :-( Ale i tak změny cítím a vidím na centimetrech a to mě těší. Já mám jako hlavní motivaci, že uběhnu Velkou Kunratickou (slíbila jsem to dcerce) a dokonce jsem si už dala i metu, že to bude pod 8 minut (ne přes Hrádek). A tak zpevňuji a pracuji i na fyzičce a prostě to dááám!!!! Možná se nakonec přihlásím i na ten Hrádek :-D. Každopádně v červnu letíme k moři, tak bych rodince taky nerada dělala ostudu - to je motivace na máknutí mnohem větší :-). Yasmeena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikki, pracuji na sobě, cvičím a dodržuji jídelníček. No, včera jsem hřešila plus do toho slivovička, :-) ale dnes opět papám tak jak mám a cvičím. Jde to, ale nějak pomaleji. No hlavně že to jde.
    Tobě přeji ať máš pohodové a bez komplikací těhotenství. Hlavně si ho pořádně vychutnej, však je to jedno z nejhezčí období ženy.
    Romis

    OdpovědětVymazat
  7. To bříško je krásné. Až je mi líto, že tenkrát před lety, když jsem "rostla" já, se nebylo zvykem fotit.
    Velikonoce - letos "inkognito" bez oslav zavřeni v bytě u přítele (jen přes pr..l jsem dostala, to ano) - všechnu výzdobu máme na horách na chatě a nejsme majiteli sněžné frézy... :D Ale něco nového, abych nebyla pokálena beránkem, jsem přece jen měla - pulsmetr. Na zkoušku z Lidlu Crivit a pač jsem technický typ, nevadí mi, že má trochu krkolomné ovládání a zatím chodí. Jen první den pípal od začátku do konce, pak už ani nevzdychl. Zaplaťpánbu. :)
    A teď k věci. Ač se to nezdá, nenápadně jsem pozměnila ke cvičení ještě i jídelníček (aby si toho ten mlsoun ve mně nevšiml) a sunu se pomalu směrem dovnitř a s váhou dolů. Co na tom, že po troškách, je to vytrvalé a ač mě osobně to moc nepřijde, v práci už si toho všimli a to přesto, že chodíme ve volném eráru. Jeden kolega projevil i obavy o můj hrudník, to já bych byla ráda, kdyby se klidně i 3 čísla vypařily, protože ty stany, které jsem si musela pořizovat... V podstatě se těším na začátek léta, až odložím vrstvy svršků a vystavím "svůj letošní model". Tedy něco ke koukání, ne jako dřív.
    Hezký den všem, Nikki zvlášť! ;D
    Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Nikki, článek je opět jako vždy super. Teď jsem měla poslední dva dny nějaký splín a věděla jsem kam se podívat - přece k tobě na stránku a vše je pryč. Tvé články mi dost pomáhají psychicky hlavně o tom jakou rychlostí kdo hubne.
    Také se řadím mezi lidi, kteří se sportu věnují, zařadili do svého života jiný styl jídelníčku a je fajn... Uvidím jak nakonec dopadnu :)

    Nikki tobě to strašně moc sluší a bříško se krásně kulatí :) A je super že muž na tebe dává pozor tak to má být!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Nikki, už máš krásný maličký bříško! 2,5 kg jsou krásný, já jsem do 21.tt přibrala jen 5 ale za to potom ty kila přibývala rychlostí blesku, takže toho se chci při druhém těhotenství taky vyvarovat :) Já jsem až do porodu nevěděla co to bude, ale někde hluboko v podvědomí sem prostě vědela, že to bude ta moje vysněná holčička, a taky že byla! :)) Velikonoce nějak neprožívám, letos jsme teda chodili poprvé s naší 20měsíční koledovat tak to bylo jiný, zvláštní, vidět jakou z toho má radost, kdyby nebylo pod nulou tak to bylo ještě krásnější :D

    Na sobě samozřejmě makám, dnes sem začla druhý měsíc INSANITY, na konci proměny bych byla ráda kdyby byla vidět aspon malinká změna. Zatím teda změny vidim spíš na zlepšení kondičky a hlavně s koncem této "proměny" oslavím i rok cvičení tak bych byla ráda, kdyby ta dřina byla někde vidět :))

    Myšičkaa

    OdpovědětVymazat
  10. Neletí to nějak,to cizí těhotenství vždycky utíká nějak rychleji:) Já osobně už budu mít za sebou v půlce dubna 3.měsíc, jde to a někdy to i dost dře:) Několikrát jsem měla chuť s tím praštit,ale vždycky se nějak vzchopím a řeknu si,že prostě chci od toho těla moc, už mi není 20 a že to do plavek prostě zmáknu do koukatelné podoby. Stravování mě zatím baví, prolézám kde co a zkouším nové a nové věci,za to jsem moc ráda, protože jsem už ochutnala tolik dobrot. Fotím to na blog i s recepty a i tady by se našlo určitě dost šťouralů, kteří by namítli, že to a to je tak a tak kalorické. No a? Tak si to upravím podle sebe:). Nejsem otrokem jídla ani cvičení, dělám to s láskou a pro sebe a pořád doufám,že aspoň tou stravou nakazím zbytek rodiny, manžel se až na výjimky zatím úspěšně brání:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, nevíte, kde bych stáhla 3. level 30 day shred?? Zítra mám začít cvičit level 3 po aprílu uloz.to je celej shred fuč:( Na youtube moc cvičit nechci, protože se mi to seká:/, ale asi mi nic jiného nezbyde:( achjo takže pokud někdo víte, tak se určitě ozvěte:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. esoubory.cz, ale je to placený, zaplatíš 99 kč a může stahovat 30 GB. Seženeš tam i spoustu věcí, co na uložto třeba ještě nejsou :)

      Vymazat
    2. Já stahovala video, kde jsou všechny tři levely, ale taky už tam není, divné. Z youtube se stahovat dá taky, díky jednomu programu zde http://wordrider.net/freerapid/ Pokud chceš bližší info jak to funguje, tak mi klidne napiš o radu na vladka.k@centrum.cz

      Vymazat
    3. Ahoj, da sa stiahnout aj video z youtube :)
      napr: http://convert2mp3.net/

      Vymazat
  12. Ahoj :-) diky za super články, vždy mě upevní v odhodlání a výsledky po měsíci jsou :-) -4m přes boky a i v pase a mínus kilo na váze :-) ale hlavně se cítím skvěle, všiml si manžel a stávám se na cvičení a zdravé stravě závislá :-! :-! :-!. Díky :-) ... Bříško máš nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Niky,

    koukám, že miminko jenom prospívá.. to je dobře, tak to má být :))

    Jinak já už mam za sebou skoro dva měsíce držení zdravýho životního stylu, snažím se poctivě cvičit a jíst zdravě.. Je pravda, že občas zahřeším, ale nevyčítam si to jako předtím a spíš se pochválim, že sem toho nesežrala tolik a potom se jdu radši hejbat, abych přece jenom náhodou neměla pocit, že sem si to snažení celý pohnojila :D:D Jediný, co mi mrzí je, že jsem byla cca 14 dní off, jelikož na mě lezla chřipajzna nebo co to vůbec bylo.. takže v podstatě moje jakási "kondička" je malinko fuč a začínam v podstatě znova :D ale baví mi.. Hlavně mě nejvíc na tom baví, že to co jsem už udělala s přehledem před nemocí mi teď dává sakra zabrat :D:D ale tak zase je do další důvod, jak se do toho pořádně opřít a bejt zase tam, kde sem byla :))

    Čest všem spolubojovníkům :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ahuj tak ja se pochlubim:-) mam dole 2kg a centimetry nejvic pres boky-5cm:-) stehna kolem 3cm. Zacala jsem protestovat proti dennimu zadavani jidelnicku do tabulek-a tak jsem sí vytiskla vzorovy jidelnicek na 2mes- ktery nyni upravuji podle svych chuti a potreb:-) a cvicim body revolution- ted uz W7 a W8 a kombinuji to s 6 weeks six pack:-) level 2:-)

    a moc se jesim na clanek o 100% zdravym stylu:)

    OdpovědětVymazat
  15. taky nesnáším velikonoce, vždyť na co to je:D krásně se zakulacuješ, moc ti to sluší:) tvé články mě vždycky nabij pozitivní energií a tak to má být:) přeju ti holčičku a těším se na další fotku s bříškem:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, tak já jsem zhubla asi tak cca 4 kg během měsíce. ;) bříško se mi zmenšilo, ruce se zpevňují, zadeček tvaruje a nohy hubnou! :D :)) takže sem šťastná, ale pořád potřebuju zhubnout ty nohy...:/ Ale co tak se budu snažit ať se mi to povede :).. tobě moc gratuluji. V naší rodině také čekáme mimi :) prý to bude kluk a má se narodit v srpnu! Tak se neskutečně těším na svého (dalšího) nového bratrance! :D ;))

    OdpovědětVymazat
  17. To je úžasné. Vypadá to, že si to užíváš, moc Ti to přeju :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moje snaha o cvičení: po 14 dnech jedny antibiotika, teď jsem nemocná podruhé, achjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevzdavej to!! - dej telu odpocinek, ktery ted potrebuje a pak se do cviceni zase pust s plnou silou a odhodlanim.. :o)

      Vymazat
    2. Šak já to nechci vzdát :) Jen mě to štve, že teď cvičit nemůžu.

      Vymazat
  19. Ahoj Nikki, přeju hodně zdraví tobě i ještě nenarozenému miminku (snad tedy holčičce :)
    to jako fakt někomu vadí samoopalovací krém? to snad ne?! :D jak se říká -kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde....a když někdo chce kritizovat, nějakou pitomou záminku si taky někde vyšťourá..

    OdpovědětVymazat
  20. Ja mam posledni dobou porad chute na sladke:-( a jidelnickem to nebude, co posiluje vuli?:-( pritom to chci-jen uz nejsem tak tvrda na sebe jako ze zacatku..:-( poradte, jak prepereje sve chuje? Mate je? Ja na cokoladu a sladke:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutě mam skoro pořád hele ;)) přijde mi to docela logický, když sem každej den šrotovala pytlík žužu nebo tabulku čokolády a podobně.. Jakmile mi přepadne chuť tak jdu radši hned něco dělat, abych na to přestala myslet a opakuju si, že v sobotu si to můžu dovolit :)) to mám totoiž chaet day a vždycky po tom tejdnu držení si něco lehkýho a malýho dam a kolikrát musim říct, že to ani nedojim, protože zjistim, že na to nemam ani chuť nebo mi to prostě nechutná.. Jediný, co teda jim pravidelně je Jelly, který má v jedný porci jenom 10 calorií takže po obědě nebo před cvičením si ho s radostí dám :))

      Vymazat
    2. já si bohužel nemohu chaet day dovolit (těšila jsem se, až takový den nastane, ale pokazila jsem to několikrát než ten den vůbec nastal-a tak nebude)... protože pak nevím kdy mám dost a narozdíl od tebe (nedojíš to, protože zjistíš-že nemáš chuť) já bych byla schopná sníst dvě tabulky čokolády, pytlík brambůrek atd.. dokud by mi nebylo špatně, proto jsem si až do dosažení cíle jednodušše zakázala jakékoliv prohřešky, protože sejít z cesty je tak hrozně jednoduché :( pro mě bohužel...

      Vymazat
  21. S těmi Velikonocemi to mám úplně stejně!
    Bříško máš krásné, takové roztomilé :D Tak ať se vám s mimčem jen a jen daří!
    Jinak k tomu poslednímu odstavci: Myslím, že každý máme nějaký svůj životní styl a jen proto, že "já to dělám takhle" neznamená, že ten druhý to dělá špatně. Každý jedeme podle toho, co nám vyhovuje, každý jsme jiný, každý jsme originál ;) Že Zuzku takhle zdrbou za samoopalovací krém, to mě fakt dostalo...

    OdpovědětVymazat
  22. Narazila jsem na tvůj blog a moc hezky :))))
    Prijd se podivat také ke me, budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  23. Máš krásné bříško, závidím. Už se taky těším, až konečně přijde čas, kdy do toho s manžílkem praštíme.. A máme stejnej pásek u kalhot :D Jinak cvičím cvičím, nějaký změny nastávají, ale protože se neomezuju v jídle, tak to není kdo ví co... Ty dobroty si prostě neodpustím. Ale cvičení mě baví a jak mám mít jeden den volno, tak to nemůžu bez cvičení vydržet. Pěkně si na to zvykám. Tak se měj krásně a ať jste zdraví. Pavla

    OdpovědětVymazat
  24. No ja ted trosku hresila :( syn probrecel cele noci( opet nemocnej) tak jsem si dobijela energii cokoladou...ale uz jsme oba konecne zase zdravi a muzu se do toho poradne vrhnout..uz se i tesim..po tom dlouhym nicnedelani :) Uz mne ubylo par kilo i centimetru ale porad je co shazovat :D
    nejdulezitejsi ze se citim mnohom lip a schody nejen vyslapu ale i vybehnu a muj malej si uz ze mne nedela srandu ze jsem po prvnim patre zadychana :D ( bydlime ve 3. patre)
    Brisko mas porad nadherny :)
    Hodne zdravicka pro mimi( at uz je to chlapecek ci holcicka) :)

    OdpovědětVymazat
  25. Niki, nevím, kam napsat, prosím kohokoliv o radu, nemůžu najít ripped ani 30 DS od Jill na uložto, jsem tak neschopná nebo to tam není? Děkuju moc! Katka

    OdpovědětVymazat
  26. je tam (máš tam napsané jak se to cvičí i jednotlivé odkazy na uložení):

    http://www.uloz.to/xDWbYw1/jillian-michaels-ripped-in-30-meal-plan-pdf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji moc! Jsi zlato! A shred jsi koukala, asi není viď?

      Vymazat
    2. 30 Day Shred je na uloz.to smazaný, leda na hellspy, ale to si musíš zaplatit smskou kredity, já to cvičila podle youtube, tam jsou všechny 3 levely...

      Vymazat
  27. Ahoj Nikki! Jsi krásná maminka a těhulka! Přeju celé tvé rodince hlavně hodně zdraví! To je nejdůležitější!
    Dneska jsem přemýšlela, jestli Moji proměnu nevzdám. :-/ Už po Xté jsme doma všichni tuhle sezónu nemocní, takže další výpadek z cvičení. Začalo mě i víc zlobit koleno a bylo mi teď na kontrole doporučeno jít na operaci, což mě vyřadí z provozu na půl roku. Tušila jsem, že se operaci nakonec nevyhnu. S tím vším a návštevama o víkendu a přes Velikonoce u rodiny, kde se nedá o zdravém jídelníčku absolutně mluvit, se mé snahy a motivace nějak rozplývají do ztracena...Uvidím, co bude. :-/
    Všem přeju víc sluníčka!
    Bubbleblue

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, já začínám třetí měsíc. V prvním šly vidět krásně výsledky, ale ten druhý už špatně, jelikož jsem si dopřávala trochu víc, než bych měla :( Ale co je hlavní, cvičení je již můj životní styl, takže vzdát to nepřichází v úvahu:-) Jinak dřív jsem taky nesnášela Velikonoce, teď to neřeším co nebydlím s rodiči, pozitivní na tom je, že máme volno :-D Takže holky nevzdávejme to. Jo a už se těším na ty naše proměny :)
    Zdraví Máťa

    OdpovědětVymazat
  29. Myslim že kdybych měla žít 100% zdravě každý den, trápila bych se. V současné době je kolem nás spousta věcí, které zdravé vůbec nejsou, ale odolat se jim prostě nedá. Teď nemluvím o hamburgerech, hranolkách, sádlu, (čokoládě :D ), a tak, ale i o ovoci a zelenině ze supermarketu, jogurtech koupených v obchodech a tak. Samozřejmě je v tom nějaká chemie, co tělu zrovna neprospívá, ale co, mám se snad stravovat jen ovocem a zeleninou co roste u nás na zahradě? Ne, to nejde. Dělám pro tělo co můžu, v rámci možností :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Nikki,

    já velikonoce teda taky neprožívám,ale příští rok, už kvůli malého (9 měsíců) taky začnu řešit trošku víc :) Ono u nás na vesnici se to celkově víc prožívá, já jen nemám ráda to, že je to spojené se spoustou alkoholu a pomlázka je třískání ženských hlava nehlava. Málo kdo to bere symbolicky. No a vzhledem k tomu, že mám 2. dubna narozeniny a častokrát to vyšlo na velikonoční pondělí, tak mi otloukání tatarem nebo ještě lépe jalovcem připadalo jako totální nespravedlnost :)

    Co se proměny týče, teď jsem měla týden pauzu ve cvičení díky nemoci, což mě zrovna netěší, ale tělo si odpočinulo (však na to mělo po půl roce nárok)no a dnes hodlám zase pomalu začít s nějakým jednodušším workoutem. Máme před sebou ještě dva měsíce, tak pevně doufám, že za tu dobu dotáhnu toho ještě hodně zvládnu :) Motivace mám hodně, už si nedávám nereálné cíle, tak nevidím důvod, proč to nezvládnout :) Jinak když bych shrnula první měsíc "proměny", je dole pár centimetrů, nahoře zase troška sebevědomí, protože jsem si na narozeniny koupila kalhoty a vůbec poprvé oblíkla velikost 36 z čehož mám obrovskou radost! :)

    No a závěrem gratuluji k Tvým nabraným kilečkům, máš krásné bříško! Mám to pořád ještě v paměti. Těhotenství jsem si moc užívala, připadá mi, že to bylo nedávno a v půlce dubna už bude mít prcek deset měsíců :) Letí to jako voda. Užívej si bříška, hormonů a tak vůbec! Hlavně ať jde vše jak má a jste oba zdraví!

    No a závěrem ... každý strůjcem svého štěstí. Myslím, že nejvíce keců a řečí mají ti, kteří ze sebou nedokážou udělat to, co by chtěli. Závidí ostatním úspěchy, a proto pořád rýpou. :)



    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky Nikki, krásný článek.Nevím jak to děláš, ale vždy mě vykouzlíš úsměv na rtech.
    Velikonoce jsem zrušila s narozením synka a vždy tento den odjedeme na výlet.Letos jsme si to úžasně užili v aquaparku.A já jsem opravdu zažila krásný pocit. Musela jsem na sobě pořád poupravovat plavky ........konečně mě jsou velké :-))))
    Takže má proměna pomalinku tedy opravdu pomalinku postupuje.Někdy se na sebe zlobim,že to lajdám oproti prvnímu měsíci.Ale pravdou je že si tělo zvyklo na pohyb a už to nejde tak rychle jako na začátku.Ikdyž se hlídám čím dál tím víc.......nebo spíš až moc.V tom bude asi můj problém :-(.
    Bříško máš nádherné a moc bych vám přála holčičku.Moc ti to těhulkovství sluší.
    Chudák Zuzka aby se natírala mrkvovou šťávou, né? :-D Je mě opravdu těchto lidí líto, když si svoji neschopnost a lenost musejí alibizovat a ulevovat si útočením a hledáním chyb na druhých.Místo toho aby začali něco dělat.Pak by totiž neměli čas na vymýšlení takových nesmyslů.
    Montyčka

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Nikki, Velikonoce "neslavím" od doby, kdy jsem se odstěhovala od rodičů, taky je nesnáším. Proto tě obdivuju, že si tyhle svátky pro syna připravila a snažíš se mu je zachovat. Doufám, že až jednou budu mít taky potomka, tak tuhle roli snad taky nějak zvládnu :) Jinak je mi 33 let a děti nemám a nějak po nich stále ještě netoužím. Pracuji ve školství a děti muluju. Kdyby mi někdo nabídnul že mi přenechá deset dětí od věku 3 roky a výš tak to beru hned :) Ale to vlastní...zatím nevím jak s dětmi ve svém životě "naložím". Tobě to bříško strašně sluší a budeš krásná dvojnásobná maminka :)Pořád doufám, že se maminkovským stavem někde "nakazím" tak třeba tady u tebe se mi to povede :)
    Jinak na sobě makám a snažím se jak o život :) co se týče proměny do léta. Jde to pomalu, ale jde to a já jsem moc šťastná :)
    Zatím mé výsledky:
    stehno: -3,5 cm
    prsa: stále stejně
    boky: - 3 cm
    pas: - 5 cm
    váha: stále stejná
    Vím, že výsledky to nejsou nic moc, ale já jsem na sebe pyšná a makám na sobě dál.
    Nikki díky, že tě tu máme a že na nás myslíš a podporuješ na dálku. Bez tebe bych to už fakt vzdala jako mnohokrát. Díky tobě bych se fakt styděla kdybych to teď vzdala. a hlavně se cítím dobře a chci to takhle zachovat :)
    Díky že jsi, stala si se mojí přítelkyní pře zdravý životní styl a asi o tom ani nevíš :)
    Díky Markéta

    OdpovědětVymazat
  33. Moc vám všem děkuji za komentáře :) VŠECHNY jsem je přečetla, jen mi chyběl čas odpovídat, a už je vás tu tolik s odpověďmi, že jsem to vzdala :D čili takto souborně, děkuji ještě jednou a všichni se držte :))) možná začne jaro a pak snad i léto a budem hezké baby :D

    OdpovědětVymazat
  34. Vypadáš tak šťastně na té fotce :)) Moc ti to přeju! ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Nikki, ten rozhovor je tak krásný ♥ a Ty s bříškem samozřejmě taky :) Co se proměny týče, no šly dolů 4 kila a celkově pohled v zrcadle je takový méně "tučný", ale co Ti mám povídat, je to hlavně z těch nerviček ( you know... ), nicméně cvičím, cvičím a papám pokud možno zdravě ( pokud mám zrovna chuť k jídlu, což taky občas není, mno... ).
    Velkou pusu, Marki :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím Marki... ale už je to lepší, že jo? :)) Já mám vždy na paměti, že vše zlé je pro něco dobré (i když i zde jsou samozřejmě výjimky, ale vesměs ano), jen to chce čas, abych to "pochopili". Tak se drž, jsi šikovná a silná ženská a moc ti držím palce :*

      Vymazat
  36. Ahoj Nikki, s mojí proměnou to teď vypadá trošku bledě, píšu bakalářku a tak nějak nestíhám každý den jill :D ale zamilovala jsem se do jógy a jednou týdně chodím na hot jógu :)snažím se alespoň zdravě jíst a až dopíšu tu ohavnost, chci zkusit insanity :) přeju krásný zbytek dne Terka

    OdpovědětVymazat
  37. Ahojky, chtěla bych poděkovat za tenhle blog. Hodně mi pomáhá vidět, že to prostě jde, KDYŽ ČLOVĚK CHCE...V březnu jsem začala cvičit 30 days shred a pomalu se tím prokousávam, nedodržuju striktně 10 dní, rozhodla jsem se, že na další level přejdu vždycky, až ten předchozí budu zvládat na 100%. Od zítřka jsem chtěla přejít na 3 level, ale nějak mě to nechce pustit na uloz.to :-O co teď?nevíte, kde jinde by šel stáhnout?

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, všechny vás moc obdivuji, také mám úbytky, ale posledních pár dní se mi vůbec nedaří.. měřit a vážit se budu kolem 10.4 a dost se bojím, že po těch 10 dnech změna nenastane- já nějak ztrácím motivaci i chuť, přes den je vše v pohodě, jím zdravě, pravidelně.. ale pak mě to popadne a já bojuji s chutí na čokoládu nebo cokoliv nezdravého a občas mě ta chuť přepere a pak neznám mezí, stalo se mi to už dvakrát :( flintu do žita neházím, bojuji dál... ale jak říkám- do cvičení se teď nějak nutím, do nehřešení pomalu také.. možná je to tím depresivním počasím- člověk je furt zabalenej v bundě... kdybych shodila bundu, určitě bych měla dobrý pocit, že shazuji i cm a kila...prostě je to ted takové depresivní vše..a dny bych potřebovala nafukovací...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že je to tím počasím Iwett, já tohle měla asi po měsíci cvičení taky, bylo blbé počasí , furt pršelo, nebyla nálada, a pak se to zlomilo a bylo to zase ok :)

      Vymazat
    2. Jenže ty jsi to překonala viď? Nehřešila si a trpělivě cvičila atd dál.. cítím se ze všeho unavená.. měsíc denodenního počítání kalorií, cvičení, výsledky jsou, ale jak říkám-člověk se pořád halí do zimní bundy, tak ani pak nemá pocit, že to někdo ocení, nebo uvidí.. :( já potřebuju sluníčko, asi zajdu o víkendu do solárka, kde jsem v životě nebyla..

      Vymazat
    3. prima nápad, zajdi :)) udělej cokoli, aby se psychická stránka dala do pohody, za 14 dní budem bez bundy a vzdát to teď by byla velká škoda :)

      Vymazat
    4. to by byla :( já to nevzdám.... ale je to boj...

      Vymazat
  39. Po měsíci cvičení, kdy jsem se odhodlala přihlásit do Proměny, je nějaký ten cm opravdu dole :). Ale pořád se tak nějak nedržím v jídle, není to nic hrozného, ale to pravidelné stravování je zkrátka nad moje síly momentálně :). Navíc mám teď v hlavě maturitu a musím učení podřídit snad všechno :/. Ale i přes ne zrovna ideální stravu se cítím lépe, a vykoukly mi na těle svaly, které se dlouho schovávaly :P :). Takžeděkuju za inspiraci a motivaci Nikki ;). Snad budou centimetry ubývat nadále :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)