Bob Harper - nové cvičební DVD

Je to oficiální, Bob Harper natáčí pro fanoušky nové cvičební DVD ☺



11 komentářů:

  1. Uz jste zkousel cvicit nekdo dle neho? A co presneji?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Cvicila jsem podle nej Ultimate Cardio Body, me osobne to prijde vic jako "prace", protoze se tam hodne drepuje a jeden pohyb se opakuje pomerne dlouho, Jill je pro me vic "zabava".. ale asi Bob je trochu intenzivnejsi, jestli je i efektivnejsi nevim, protoze jsem ho jen zkousela parkrat a vratila jsem se k Jill. Ale kazdy si podle me musi udelat vlastni nazor, kazdemu vyhovuje vic neco jineho. :) Viktorie

      Vymazat
    2. Ahoj! K Bobovi jsem se dostala po zklamání s 1. levelem Killer abs (šla jsem ho cvičit ještě tentýž den). Byla jsem nadšená a vydržela jsem u něho poměrně dost dlouho. Cvičila jsem ten workout pro začátečníky. Je to teda docela makačka. Vyhovuje mi, že se delší dobu zůstavá v jedné pozici. Ve chvíli, kdy už člověk téměř nemůže, Bob vloží trošku odpočinkové cvičení a pak zase naplno. Připadá mi hodně náročné. Nicméně mě baví, líbí se mi Bobův projev. Určitě doporučuji vyzkoušet. Možná trošku postrádám cvičení na břišní svaly, které má jako samostatné 12 minutové cvičení, ale zde série na břišáky chybí.

      Vymazat
    3. Bob má cvičení i na břicho, je to samostatné DVD na "core". K stáhnutí třeba na hellspy. :)
      Bob mi přijde takový profesionálnější a cvičení mi přijde takové náročnější, funkčnější, civilnější. Na druhou stranu tolik nepovzbuzuje nebo nevyhrožuje. :) Teď ho zkouším a aktuálně mě celkem baví. Když mám málo času, tak Cassey, když půl hodiny, tak Jillian, když mám hodinu a kus, tak Boba. :)

      Vymazat
  2. Wau tak to se moc těším!!! Boba miluju!!! včera jsem si dala Cardio a bolí mě nohy jako po výšlapu kdovíkam!!
    Bob mi vyhovuje více než Jilian. Monika

    OdpovědětVymazat
  3. super tesim sa, uz mam nieco od neho odcvicene, aj dnes ho mam v plane :) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda! Bob je super! Miluju jeho cvičení!

    OdpovědětVymazat
  5. Ááá, super! Bobova cvičení mají šťávu, je na co se koukat a na koho nadávat, když stehýnka pálí při těch jeho miliardách dřepů a výpadů :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)