Blogerská pauza

Zdravím všechny čtenáře blogu,
dnešní příspěvek vůbec neměl být v tomto duchu, ale bohužel. Vy, kteří sledujete má občasná videa víte, jak neustále bojuji s mým věčně sekajícím se notebookem. Dnes jsem pro vás točila další video, ale ačkoli video dopadlo dobře, finálních úprav se již nedočká, neboť mi pravděpodobně jednou provždy klekl notebook. Díky těmto technickým důvodům musím psaní blogu pozastavit, což se mi vůbec nelíbí, měla jsem pro vás připravené video, další zápisky, další články od Jillian a jaksi nevím, zda se po opravě notebooku tohle všechno v paměti uchová a jsem z toho více než nervózní, protože jsem v něm měla neskutečnou spoustu materiálů a představa, že... že o to všechno přijdu mě sere ničí. Nevím na jak dlouho budu tedy offline, nebudu schopna odpovídat na vaše dotazy v komentářích, kontaktní email také dočasně vypínám...

Pauza bude určitě několika denní, ale snad to dobře dopadne :) Držte palce...

Přeji hezký víkend :)

Nikki.

PS: dnes už mám za sebou rychlou procházku a musím říct, že se mi po vůni jara opravdu stýskalo :)

20 komentářů:

  1. Ouu tak to ma velmi mrzí!držim palce aby všetky tvoje zápisky a ostatné vecičky ostali zachované ;) už netrpezlivo čakám na ďalši článok,ktr. napíšeš o pár dni keď sa notebook opraví :D fantastický blog,velmi mi pomáha a vďaka tebe som začala s Jillian,som na dni a čoraz viac ma to baví :)Gratulujem k bábätku nech ste obidvaja zdravý :o)*Kajčinka*

    OdpovědětVymazat
  2. Ak ti odišla grafická karta alebo materská doska, čo je asi najčastejšou príčinou nefunkčného počítača, tak to bude OK. Disk stačí vytiahnuť, dať do USB rámčeku na disk a pripojiť k inému počítaču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, určitě máš ty nebo přítel kamaráda, který tohle umí. Mě před týdnem taky klekl notebook, úplně umřel, ale disk s daty byl v pohodě, tak jsem přišla akorát o dva neuložené odstavce ;-) Není to sranda, nový počítač stojí samozřejmě dost peněz, ale pro mě jsou důležitá hlavně data.

      Vymazat
  3. Snad to dobře dopadne, držím palce :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc,moc držím pěsti, ať je vše brzo ok ;) už teď se těším na tvé další skvělé příspěvky ;)krásný den, Niki! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, ať je všechno v pořádku! Ještě teď si vzpomínám, kdy jsem tohle řešila a krve by se ve mně nedořezali, když se to najednou vypnulo a bylo. Pěkný den přeji!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se tohle stalo minulý týden a podělalo mi to uplně všechno.. :( Hlavně doufám, že to půjde opravit a nepřijdu uplně o všechno :( Takže držím palce, at o to taky nepřijdeš! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj ženy, mám takový problém začala jsem cvičit ripped in 30 první level, ke druhému jsem se už ale bohužel nepropracovala, protože ho někdo smazal a stejné s killer abs, tak jsem se dostala jen k prvnímu levlu.
    Myslíte, že by mi to mohl někdo nějak poslat třeba přes úschovnu, jestli to nějak jde. Byla bych vám moc vděčná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ak máš program utorrent, tak si sťahuj z thepiratebay.....tam je komplet všetko. Ak nemáš, tak si ho stiahni, nie je to ťažké používať ho :)

      Vymazat
    2. Jéé, moc děkuju za ty stránky thepiratebay. Nikde na torrentech jsem cvičení od Jillian nemohla najít, tady je skutečně vše :)

      Jinak prvnímu anonymovi doporučuji stáhnou uTorrent a stahovat přes něj :) Z ulož.to apod. skoro všechny dobrý věci postupně mažou, ale na torrentech se dá najít prakticky vše :)

      Vymazat
    3. Som rada, že som s tou stránkou pomohla :) Nakoľko je to celosvetová stránka, nie len česká/slovenská, tak sa odtiaľ aj celkom rýchle sťahuje. A je tam ozaj všetko, čo som doposiaľ hľadala :)

      Vymazat
    4. Holky a nemáte už některá Hard Body ?

      Vymazat
  8. jsem trdlo, ale s torrentem fakt neumím :( akorát mi na pc začalo vyskakovat stopadesát oken po zapnutí a reklamy během surfování... no tak nic, mám toho od jill docela dost, ted jsem začla do toho běhat a tak:) tak snad to stačí:D

    OdpovědětVymazat
  9. Néé ale já ti blog zrovna začala pravidelně sledovat :(

    OdpovědětVymazat
  10. Neee neeee nee!!! Co budeme bez tebe dělat?! Přeju ti, ať se vše vyřeší bez větších ztrát. Já se dříve dost blbě vytrestala (veškeré mé práce a půl života v pr...) a od té doby zálohuju jak zběsilá a mám externí disk. S.

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, to je nejhorší, když klekne noťas se spoustou nezálohovanejch dat. To se mi naposledy stalo před pár lety před maturitou, kdy jsem nenávratně přišla o všechny zpracovaný maturitní otázky, který jsem neměla nikde jinde uložený :D No myslela jsem, že budu vraždit. Od tý doby vše důležité rovnou ukládám na externí disk.
    Syrion Divine Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)