365 dní s Nikki - ohlédnutí za uplynulým rokem


Ani nevím, kde začít. Rok uběhl jako voda a když jsem si na počátku říkala, jestli to vydržím měsíc, tak budu dobrá, netušila jsem, že tady o rok později budu sedět s notebookem na kolenou a psát svůj příběh, rekapitulovat a hodnotit. Vydržela jsem. To, jak jsem první den při založení pojmenovala svůj blog se splnilo.  Cítím se a jsem FIT! Jsem maminka skoro dvou dětí, v době kdy píši tento příspěvek jsem podruhé těhotná, a přitom se cítím mnohem lépe, než když mi bylo dvacet. Naučila jsem se správně a kvalitně jíst, pochopila, že není nutné mít narvanou peněženku penězi, abych jedla zdravě, naučila jsem se tolik a moc a velkou spoustu věcí a všechno vám teď řeknu a ukážu. Vím, že tento blog za celou tu dobu jednoho roku inspiroval neskutečnou spoustu lidí, ale ono to funguje i obráceně. Bez podpory a sledování toho, jak si vedu, bych se dost možná nikam daleko nedostala. 

Předtím než začnu, mi však dovolte jedno upozornění. Nejsem lékařka, ani výživový poradce, jsem obyčejná holka, ženská, co jen měla dost svého kyprého těla a rozhodla se vlastní pomocí změnit se. Studovala jsem pečlivě a z každé malé informace, která se mi líbila, jsem slepila dohromady svůj vlastní plán, který mi seděl a který jsem na sobě praktikovala a využívala v cestě za svými sny. A jelikož je každý člověk jiný, a to doslova, byla bych ráda, kdybyste stejně přistupovali i k následujícím mým informacím z tohoto příspěvku i vy a vzali si z něj pro sebe opravdu jen to, co uznáte za vhodné vůči svým nárokům, cílům a hlavně svému zdraví. Není nic důležitějšího, než ke svému tělu, tomu největšímu parťákovi, přistupovat zodpovědně, naslouchat jeho vlastním potřebám a nedělat, že ho neslyšíme... slibte mi to!


Všechny začátky jsou těžké. Ani ten můj nebyl výjimkou. Své změny jsem se rozhodla chopit ze dne na den, tedy spíše z hodiny na hodinu. Pohled na mne samotnou už mě nebavil, unavoval, otravoval... copak takto se má cítit žena? Překopala jsem jídelníček, začala ihned cvičit, nač čekat? Na zelenější zelenou? Na povolení prezidenta? A tak jsem se na to vrhla. 
Jak jsem řekla, začátky byly neskutečně těžké. Ani ne tak ve cvičení, tam jsem si byla hned jistá Jillian Michaels a jiná volba neexistovala. Ano, první dny po cvičení jsem sotva díky bolestem svalů dosedla na záchod, sešla schody, ale věděla jsem, že když to bolí, tak to zabírá. Na těch správných místech. 
Ale můj hlavní nepřítel bylo jídlo, hlavně snídaně. Musela jsem pochopit, že pokud mi má něco nakopnout spalování a metabolismus, je to právě snídaně. Ne nadarmo se jí říká "nejdůležitější jídlo dne". Ovšem nestačilo jen snídat, ale také překopat stavbu toho, co jsem si dávala na talíř. Koláče, buchty, fornetti, vdolky - to všechno muselo vymizet z mého slovníku, muselo to přestat existovat. Stejně jako všechno ostatní, co bylo nevhodné. Sladké, tučné, polotovary a já nevím co ještě. Musela jsem se také naučit jíst častěji. Ne jen ráno a večer. 
Ani si nepřejte vědět, jak mé tělo protestovalo. První čtyři dny byly asi úplně nejhorší, ale při prvních známkách změny v podobě nenafouklého břicha, jakési lehkosti vlastního bytí jsem pochopila, že jsem na správné cestě. Chuťové buňky se uklidnily a já už tak trochu tušila, že tímto krokem mám vyhráno. 
Nikdy jsem se neinspirovala ničím jídelníčkem. Vždy jsem si vytvářela svůj vlastní tak, aby mi vyhovoval.  Když jsem viděla fotky a jídelníčky ostatních děvčat, měly to vždy tak krásně naaranžované, ale takové variace bych nebyla schopna pozřít. Takže jsem se učila jíst zdravě podle sebe, ze základních surovin, které má většinou každý člověk rád a tak, jak nás to učili už ve školce. Kromě snídaně jsem začala bojovat i s pravidelností. Chytla jsem se rady Jillian Michaels a jedla každé 4 hodiny 4-krát denně. Tento systém mi opravdu velmi vyhovoval. Vím, že se na mne tehdy spousta lidí dívalo skrz prsty a klepalo si na čelo, jak tohle mohu vydržet, jíst jen čtyřikrát do dne, cvičit do toho a udržovat si svůj celkový kalorický příjem na hranici 1200 kcal. Tehdy jsem pro ně neměla odpověď, vlastně jsem neznala odpověď na nic. Byla jsem jen holka, co vyslechla rady jedné trenérky a odmítala rady druhých (jo, jsem děsně tvrdohlavá). Ale dnes tu odpověď mám. Většinou se podivovala náctiletá děvčata, která se s metabolismem 30-ženské nemohla srovnávat. Mladé tělo má naprosto jiné nároky než to starší a také jinak funguje. S věkem se hranice minimálního kalorického přijmu automaticky snižuje, protože to tělu prostě už tak "samo" nepálí a proto je s přibývajícím věkem čím dál těžší dosahovat úspěchu. Jinak se také musí přistupovat k tělu, které má metabolismus de facto na nule, neumí spalovat a nelze jej srovnávat k tělu, které má za sebou měsíce sportování a spaluje mu to jedna radost. Při hubnutí zkrátka silnější člověk bez návyků nemůže fungovat na 2000 kcal, jako to dokážou bez problémů trénovaná těla. Pokud tělo neumí spalovat, neumí s jídlem a kalorickou hodnotou zacházet, musí se ho to naučit. Trpělivě, pomaličku a bohužel těžce. Já dnes vím, že být takto přísná v mém prvním měsíci proměny mělo své opodstatnění a vyplatilo se. Byla jsem tak dychtivá po jiném těle, že jsem za celý měsíc jedinkrát nezhřešila (věřte nebo ne), ani jediný den jsem nevynechala cvičení, aby mi všechna tahle dřina a odříkání přinesly výsledky. A když jsem dala k sobě pro porovnání foto z prvního a třicátého dne, věděla jsem, že jiný důkaz nepotřebuji.


Původní příspěvek o proměně najdete zde včetně záznamů o měření a vážení.
Moje proměna za 1. měsíc se stala nejnavštěvovanějším příspěvkem blogu vůbec. 
Na příspěvek jste doposud klikli více než 52.000 krát. 


S první euforií úspěchu se samozřejmě objevil taky ten čertík kdesi v hlavě, že bych si teď za odměnu mohla dát něco "hříšného". Určitě jste se s tím taky setkali nebo setkáte. Pamatujte na to, nejsme psi, abychom se odměňovali jídlem. A tak jsem si místo oblíbené pizzy koupila raději činky. Svoje první. Páni. Do té doby jsem totiž cvičila pouze s jeden-a-půl litrovými petkami. Nakoupila jsem si také nové sportovní oblečení, investovala do pulsmetru a rozjela pokračování své proměny. Zatímco jsem si první měsíc odcvičila 30 Day Shred, další měsíc jsem se vrhla na program Ripped in 30. Jillian Michaels se stala mojí modlou a já věřila, že s její pomocí dokážu všechno na světě. Byla jsem díky ní neskutečně namotivovaná a vnitřně silná. 
Velkou novinkou pro mne bylo zjištění, že se můj metabolismus začíná probírat z dlouhodobého spánku. Vítej, Šípková Růženko! ☺ Co to pro mne znamenalo? Určitě jsem začínala mít častěji hlad, jelikož tělo a hlavně čerstvě probuzené svalstvo začalo více spalovat. Nejdříve jsem se toho lekla, nechtěla jsem jíst víc, vždyť mne to dostane zase zpátky... nebo ne? Svým způsobem jsem tušila, že to dává smysl. Tělo chce víc. Nevystačí si s tím co má. A tak jsem nenavýšila jen kalorický příjem, opatrně asi o 200-300 kcal, ale také četnost. Začala jsem tak pravidelně jíst 5x denně
Změna na konci druhého měsíce nebyla tak markantní jako u prvního, ale přeci jen byla. Naučila jsem se mít radost z jakéhokoli posunu, protože bez dřiny by ani to málo nebylo viditelné a rozhodně by to bez stejného přístupu nešlo samo. Nic nejde samo. Jak říká jeden člověk, kterého obdivuji, "ani vyrážka na prdeli se sama neudělá". 


Původní příspěvek o proměně najdete zde včetně záznamů o měření a vážení.
Moje proměna za 2. měsíc byla do tohoto data zobrazena více jak 28.000 krát.


Čtvrt rok byl za mnou rychlostí světla. Ani jsem se nenadála a znovu jsem brala do rukou metr a měřila své pokroky. A opět jsem byla nadšená a nesmírně spokojená. Jaký jiný důkaz člověk potřebuje pro to, aby věděl, že správně jí, cvičí a pečuje o sebe, než svůj vlastní pohled do zrcadla? Stále se objevovali tací, kteří se mi snažili vnutit své metody hubnutí a postoje k celé věci stravování. Stále jsem pro některé dělala všechno špatně. A stále pár lidí nepochopilo, že neexistuje jeden jediný vzorec pro všechny a že se nebudu řídit radami, které mi nevyhovují a kterým ani nevěřím, protože to, čemu jsem věřila, se pod mýma vlastníma rukama stále zdokonalovalo. Byla jsem plná života, energie, milovala jsem fitness, stal se z toho můj svět, kromě Jillian Michaels jsem začala experimentovat i s Bobem Harperem nebo se Shaunem T. Chtěla jsem vyzkoušet všechno a všechno na sobě otestovat, abych přesně věděla, co a jak funguje právě na mne. Vždyť kdo jiný by měl mému tělu rozumět víc, než já, jako jeho vlastník, že? ☺
Investovala jsem další peníze do vybavení. Koupila si těžší činky, tentokrát 3 kg, objednala kettlebell, pořídila si švihadlo a ze svého pokoje udělala malou tělocvičnu. 
Rovněž jsem začala experimentovat s tím, co se mnou udělají malé hříchy tipu kousek čokolády, malá hrst čipsů, zrmzlina, pár hranolek... byla jsem s tímto testováním velmi opatrná, protože jsem tyhle "mozko-oblbovací drogy" a jejich dopad na psychiku znala. Nechtěla jsem do toho spadnout znovu, ale zároveň jsem se učila jakési vůle. Nový druh odříkání. A zjistila jsem, že vzít si trošku a přestat, je stokrát horší než si nevzít vůbec. Byl to nový druh boje. Ale také výzva. A ty já ráda. 
Můj metabolismus se pravděpodobně splašil, protože jsem si najednou mohla dovolit jíst opět větší množství jídla. To, co jsem zmiňovala na samém počátku, že se tělo musí všemu naučit, se právě teď stávalo skutečností. Jako bych v sobě piplala malé miminko a všemu ho učila, všemu... jak v tom umět chodit. Nesmírně mě to bavilo. Pozorovat sama sebe, své tělo, na co a jak reaguje... a nejen to. Začala jsem objevovat na pohled svaly, o kterých jsem ani nevěděla, že existují. Začala se prohlížet v zrcadle jak kulturisté (najednou jsem to jejich pózování chápala ☺ ) a vyhledávala na netu, jak se ten či onen sval jmenuje. Já. Ta, která ještě před čtvrt rokem koukala do sáčku s bonbony, zda jich tam je ještě dost na mlsání, jsem nyní prohlížela tvary nového těla, o kterém se mi fakt jen snilo. Mé vlastní dílo.


Původní příspěvek o proměně najdete zde včetně záznamů o měření a vážení.
Moje proměna za 3. měsíc byla do tohoto data zobrazena více jak 21.000 krát.
Video k 3 měsíční proměně.


Kdyby mi na počátku někdo řekl, že svou proměnu budu fotit i po půl roce, dost pravděpodobně bych se tomu zasmála jako vtipu. Pro člověka je totiž půl rok hodně vzdálená doba, ale na druhou stranu kde se vzal tu se vzal... Už jsem si ani nemyslela, že je co napravovat, zdokonalovat, byla jsem spokojená, šťastná. Než jsem zjistila, že se vždycky objeví něco, co si ještě dokazovat. Že je vždycky nějaká hranice, za kterou jít a kterou se snažit pokořit. Nemluvím teď o číslech na váze, o naměřených centimetrech. To už mne naprosto přestalo bavit sledovat. Doslova. Naopak, zajímala mne jiná čísla. A to, kolik udělám kliků na jeden zátah. Jak dlouho vydržím v plank pozici. Jak rychle dokončím ten a ten workout. Atd. Místo bločku, kam jsem si zapisovala své míry, jsem si pořídila bloček, kam jsem si poznačovala své fitness pokroky. Tahle čísla mne bavila mnohem víc. Velkou vyzývatelkou pro takové výzvy mi byla Zuzka Light. Jillian Michaels mi už přišla málo a s těžkým srdcem jsem ji (dočasně) dávala sbohem a zařazovala jsem ji jen velmi, velmi zřídka. S Bobem Harperem jsem sice koketovala dost často, ale nejvíce prostoru pro další můj jakýsi "rozvoj" a pokrok dostala právě naše Zuzka. Kdysi jsem si říkala, že jen blázen by do tak náročných tréninků s ní šel. Asi se ze mne stal blázen, ale já si tohle všechno neskutečně zamilovala. ☺
Moje cvičení se skládalo z 15- 30 minutových workoutů a metabolismus stále fungoval na výbornou. Začala jsem praktikovat tréninkový plán stylem 3+1, nebo-li 3 dny trénink a den volno (z dosavadního 5+1). ZWOW tréninky byly pro mne a stále pro mnohé jsou (i pro Zuzku samotnou) zkrátka dost náročné a vysilující a tělo, alespoň to mé, neumělo častěji pod takovým zápřahem fungovat. A co jsme si řekli hned na počátku? Poslouchat vlastní tělo. Kdybych šla proti němu, dalo by mi nakládačku. A víte jak to je, s parťákem si to přece nechcete rozházet. ☺
Co se týče jídelníčků, žádné velké změny jsem nedělala. Proč měnit něco, co dokonale funguje? Stále jsem se držela příjmu okolo 1800 kcal a jedla 5x a někdy i 6x denně. To tehdy, když jsem byla dlouho vzhůru. To bylo zapotřebí druhé večeře. 
Přestože jsem se již nevážila, ani neměřila, kvůli půl roční proměně jsem vzala do rukou metr a vytáhla zaprášenou váhu. Váha byla tři měsíce beze změn, zato centimetry se stále kamsi ztrácely. Přesto jsem tahle čísla už neprožívala tak unešeně, jako na svém počátku. Zkrátka, mé oko hladil pohled do zrcadla. A taky oko partnera. ☺


Původní příspěvek o proměně najdete zde včetně záznamů o měření a vážení.
Moje proměna za 6 měsíců byla do tohoto data zobrazena téměř 17.000 krát.


Do konce roku 2012 jsem si vytyčila hned několik cílů. Jedním z nich bylo zúčastnit se jakékoli fitness soutěže, otevřít si vlastní eshop se zdravou výživou, uspořádat soutěž, ve které se lidé pustí do vlastní proměny, nebo dát na jeden zátah třicet pánských kliků. Ačkoli pár z mých cílů byly vyčerpávající, všechno jsem si splnila. Obchůdek byl sice otevřen jen krátce, ale důležité bylo, že jsem si to zkusila. ☺ Úspěšnější byly však mé další pokusy - do konce roku jsem těch kliků dala ještě víc, foto své proměny jsem zaslala do soutěže Zuzky Light a vznikl soutěžní projekt Moje proměna, která byla více než úspěšná. 
Za posledního tři čtvrtě roku jsem se úspěšně dokázala vyhýbat pizze, hamburgerům a nedotkla se jediného kolečka salámu (a že ty byly mojí slabinou, třeba takovej lovečák, no mňam). Byla jsem zapřísáhle věrná Zuzce Light a s radostí pozorovala, s jakou rychlostí se mi po jejím cvičení mění tělo. K nepoznání? Rozhodně. Získalo tvary, o kterých jsem ani netušila, že by byly na mém těle možné. A to pouze domácím cvičením. Za celou dobu jsem nebyla jedinkrát ve fitku, tím mi byl můj vlastní pokoj. 
Později jsem využila pro mne nové informace (člověk se stále učí), že je pro nejlepší výsledky dobré kombinovat aerobní a anaerobní druh cvičení. To bych nebyla já, abych nevyzkoušela, co to se mnou udělá. Opět jsem se tedy částečně vrátila k Jillian Michaels a Bobu Harperovi a tyhle dva kombinovala s HIIT tréninky Zuzky Light. Jestli jsem dělala dobře či nedělala, jsem pochopila až z fotky pořízenou na konci 9. měsíce. 


Informace o mém počínání k 7 měsíci najdete zde.
Příspěvek k 8 měsícům naleznete zde.

Původní příspěvek o proměně k 9 měsíci najdete zde včetně mých komentářů.
Moje proměna za 9 měsíců byla do tohoto data zobrazena více než 34.000 krát.

Rovněž jsem sestříhala motivační video k tomuto období, které mělo velký úspěch.
Na YouTube bylo shlédnuto k tomuto datu více než 35.000 krát.



Po 9 měsících ve fitness jsem se dozvěděla, že jsem podruhé těhotná. Na jednu stranu ohromná radost, na druhou stranu šok. Věděla jsem, že se nechci vzdát za žádnou cenu ani miminka, ani světa fitness. Přede mnou se tak objevila nová výzva a naskytla se mi další příležitost, dokázat si, že i při těhotenství mohu být fit, zdravě jíst, pečovat o sebe, své tělo a nepřibrat 27 kilo, jako tomu bylo u těhotenství prvního. 
Musím říci, že začátky nebyly vůbec snadné. Dala jsem si za úkol, že nepřestanu cvičit. Že budu neustále kamarádit s činkami a budu cvičit jak Jillian, tak Zuzku a workouty si pro bříško přizpůsobím. Mé tělo se však splašilo a já bohužel musela skákat tak, jak ono píská. Chtě nechtě jsem činky vyměnila za postel, ve které jsem trávila snad nejvíce času. Hormonální změny v těle se mnou dělaly divy. Bývalo mi dobré dva měsíce špatně od rána do večera, nebyla jsem schopna cokoli pozřít a byla ráda, že v sobě po ránu udržím alespoň proteinový nápoj. Přepadala mne neskutečná únava z toho, jak tělo pracovalo a připravovalo se na nové změny tam uvnitř. Přijde mi zpětně neuvěřitelné, že jsem denně spala kolem 12-16 hodin a doslova se snažila první dva měsíce svého těhotenství přežít.
Když se situace uklidnila, vracela jsem se postupně ke svým stravovacím návykům, jaké jsem měla, a začala chodit častěji na rychlo-procházky. Čerstvý ostrý zimní vzduch mi dělal dobře a já díky těmto procházkám našla zalíbení v Power Walking - skvělá náhrada za běhání. Můj stav se docela rychle zlepšoval a já se opět  mohla vrátit k Jillian a Zuzce. Naprosto skvěle mi vyhovovaly Jillianiny první workouty v programu Body Revolution, Zuzku Light jsem hodně modifikovala, ale její krátké tréninky mi vyhovovaly. Věrná jsem však až do teď Power Walkingu, se kterým si dávám skutečně do těla a i když fyzička určitě poklesla, cítím se lépe než na samém počátku a vím, že pokud vydržím, budu po porodu skvěle připravena pustit se do cvičení naplno.
Momentálně se snažím zůstat za jakoukoli cenu co nejvíce aktivní, tedy jak jen tělo dovolí. Hlídám si stravu, protože jak víme, ta je v boji za postavou to nejzásadnější. Nedržím se striktně žádných přísných jídelníčků, protože to miminku prostě neudělám. Vím, že za to zaplatím pár kily navíc, ale s těmi si už nějak ve finále poradím. Jím zdravě, nepřejídám se, energetickou hodnotu svých jídelníčků jsem určitě navýšila, ale ne nijak drasticky. Momentálně se pohybuji kolem 2000 kcal za den, což je vzhledem k mému bazálnímu metabolismu a potřebnému výdeji pro miminko příjemná hodnota. Nejím sice už 5x denně, ale tak 8x, ale stále dodržují pravidelný odstup a rozumně si jídlo skrz den dělím. Občas mne samozřejmě přemůžou chutě, a že se ty pravé těhotenské také objevily. Mám ale to štěstí, že se tělo doslova zbláznila po kvantu ovoce a zeleniny, naopak mi dělá problém vyhýbat se zmrzlinám a sladkým nápojům. Ale držím se ☺. 
Celkově mohu říci, že jsem se za celý rok naučila toho nejvíce sníst hlavně dopoledne, kdy člověk na fungování potřebuje co nejvíce energie. Vlastně chci říct, vyjmenovávat tady všechno, co jsem se naučila, by bylo asi na speciální článek navíc a vesměs je toho na mém blogu sepsáno už více než dost a celý je o mé cestě za tím, kým jsem dnes. Popisuje všechno, čím jsem si prošla. Popisuje to, co mám ráda, čemu věřím, co se mi líbí i nelíbí a co nikdy dělat nebudu (třeba počítat si poměr živin, to mě fakt nikdo nedonutí -  nudaaa). Byl to skvělý rok. Druhý nejlepší v mém životě. ☺
Fitness svět mi toho hodně dal. Přemýšlela jsem nad tím, zda mi vůbec něco vzal a na nic nepřišla. 
Asi do konce života budu mít před sebou jedinou fotku, kterou jsem přesně před rokem 27.dubna 2012 vytvořila. Nepotřebuji si ji dávat na lednici jako odstrašující případ, mám ji totiž v hlavě a kdykoli mě přepadnou chmury a ztratím náladu, vždycky si na ni vzpomenu. Kvůli ní, té fotce, té osobě na ní, jsem tohle všechno začala. Kdy mnou lomcoval vztek a ten vztek jsem si vždy dokázala kdykoli vybavit. Tahle fotka je mi ohromnou motivací. Ohromně to působí v jakémkoli momentě. Jakýsi bod, do kterého se už nikdy nechci vrátit.
Občas si přečtu, že moje hubnutí a vůbec změna není zase tak markantní. Co to je za změnu zhubnout 11 kilo? Kdybych vážila třeba 100 kg a shodila 40, tak by se dalo mluvit o senzaci. Víte, na jednu stranu mají tihle lidé pravdu, ale na stranu druhou jsem moc ráda, že jsem se "probudila" při 73 kg a nenechala to zajít až tak daleko. Protože vím s jakými pocity a s jakou naštvaností právě ženy a muži o sobě mluví a jsou nepříčetní, že to právě nechali zajít až do takového stavu. Někteří si bohužel ani za takové zdraví ohrožující situace neřeknou "ano, chci to změnit". A po pravdě řečeno, je úplně jedno, v jaké fázi svého neuváženého počínání se nacházíte, nikdy není příliš pozdě, ani příliš brzy na to si říct "dost". A tak dost možná není moje proměna ve vašich očích ničím senzačním, pro mne ale znamená všechno. Ohromný kus práce, odříkání, vím, co všechno jsem do toho dala a s jakým nadšením jsem každý posun prožívala. A je jedno, jestli to byl půl centimetr přes stehna, nebo pokoření osobního rekordu v počtu kliků za cenu pohmožděného zápěstí, nebo ten pocit, kdy se mi paty dotkly konečně při stojce zdi, druhé kolo soutěže Moje proměna, do kterého se přihlásilo více než 500 lidí, protože taky chtějí změnu, nebo když mi lidé poděkují za to, že jsem je svou - pro někoho nesenzační - změnou inspirovala natolik, že se po x letech konečně dokopali ke změně jídelníčku a cvičení a obléknou kalhoty, do kterých se naposledy nasoukali na střední.... řeknu vám, tohle se počítá! Protože já vím, stejně jako ti, co svou změnu dokázali, že to není absolutně nic snadného. Že je spousta lidí, kteří to prostě nedokážou a zkouší to po léta znovu a znovu. Jde o velké věci, velké změny, při kterých vám nikdo neřekne, že to byla brnkačka. Ale o které každé tvrdí, že se ta dřina vyplatila. Že se vyplatilo snažit se svůj velký sen stavět krůček po krůčku a den za dnem jej trpělivě budovat. Dům také nepostavíte lusknutím prstů. Dáváte jednu cihličku k druhé, možná se vám část zdi zbortí, ale důležité je vstát, nadechnout se a pustit se znovu do práce. 
A na konec tedy přidávám finální foto po roce a v 5. měsíci těhotenství. Sice jsem to chtěla se six-packem, ale one-pack taky ujde ☺.


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Rok sice utekl jak voda, ale další je přede mnou a za ním další a další ☺ Myslím, že by se na konec slušelo poděkovat, pokud jste dočetli až sem. Pokud jste zde prvně a má proměna vás inspirovala k tomu, že se k tomu také odhodláte, určitě tak učiňte. Já bych za své staré já už určitě a v žádném případě neměnila. Nemusíte mít postavičku modelek a mít vyrýsované tělo jak fitnessky, jde o to, udělat pro své vlastní tělo to nejvíc co svedete, cítit se dobře a být na sebe pyšni za jakékoli změny a pokroky, které zaznamenáte. Nikdy neříkejte "čekal(a) jsem víc". Vždycky dostanete na oplátku jen to, co do toho vložíte.

Na blogu se můžete dovědět základní informace o hubnutí, cvičení, najdete zde recenze na různé cvičební programy, stejně tak se můžete dozvědět, co já sama každý den cvičím, vedu si tréninkový kalendář již od samého počátku. Nezapomeňte si pročíst také složku plnou rad a tipů, a třeba vás zaujme i nějaký ten recept či fotky z mého stolu pro inspiraci.

Dělejte to s láskou, nadšením, netrestejte se za chyby, pochvalte se a své tělo za jakoukoli změnu, nebuďte nároční, ale buďte trpěliví. Ve světě fitness opravdu nic neurychlíte, ani neošidíte. Všechno má svou rychlost a řád. A pak určitě budete stejně jako já cítit a vědět, že celá ona změna (jídelniček i pohyb) pro vás není žádné utrpení, jak si mnozí nezasvěcení často myslí, ale kdy i bolest těla po cvičení vám bude dávat smysl a bude vás dokonce nabíjet energií. Držím všem moc palce, ať jsou vaše cíle jakékoli, držte se jich ☺

----------------------------------------------------------------------------------------------------

A na závěr ještě pár čísel.
na blogu je po roce 704 pravidelných Google čtenářů
FB stránka blogu má 4.796 fanoušků
blog měl za rok měl 1.911.879 shlédnutí
systém Top listu zaznamenává v průměru 4.000-5.500 návštěv denně
na blog jsem uveřejnila přesně 500 příspěvků
nejzobrazovanějšími příspěvky jsou proměna po 1. a 9. měsíci
nejzobrazovanějšími stránkami jsou přehled DVD Jillian Michaels a Přehled pokroků
na blogu je více než 10.400 komentářů

... a jako třešnička na dortu, můj úplně první příspěvek zde na blogu ☺
Nejdelší příspěvek právě čtete  ☺

NIKKI

84 komentářů:

  1. Krása Nikki! Moc Ti fandím, je úžasné sledovat, jak jsi šla za svým cílem.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že budu moct za rok napsat něco podobného jako Ty! Jinak Ti to teď moc sluší, vypadáš zdravě a spokojeně!

    OdpovědětVymazat
  3. jako voda:) už první odstavec mě ohromil:) jsi prostě hvězda Nikki
    řekla bych, že ani výživový poradci si tak nemají právo říkat, takže upozornění bylo zbytečné řekla bych:) nejsou na to stanovené normy, každý jsme individuum a vyhovuje nám něco jiného, jaks napsala:)
    "nač čekat" to je ono:) a byla jsem podobně dychtivá:D ikdyž u mě to bylo zbytečné nu, jsem ta náctiletá že..
    malá tělocvična by se mi taky líbila:)
    "mé vlastní dílo" to zní krásně:) a pozorování svalů místo bonbonů, to je prostě super!
    zaznamenávat si fitness pokroky byl dobrý nápad:) a líbí se mi fráze, že "hladilo oko partnera" :) jak se k tomu všemu stavěl? podporoval tě?:)
    tvá výzva s těhotenstvím je pro mě něčím úžasným, strašně tě obdivuju a držím palečky:) první dva měsíce byly tedy krušné koukám, snad už to bude jen lepší!
    s nejvíce jídla dopoledne momentálně bojuju, mám nutkání jíst spíš odpoledne, když mám jídlo doma:X
    one pack je taky jistě fajn! :) a čísla jsou krásná!
    drž se Nikki:)

    OdpovědětVymazat
  4. ... a skvělý článek, je to úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Míšo tolik? Vážně? Já ani nevím, že tam jsem zaregistrovaná s blogem, nebo jak to vůbec funguje :D to jsi mne mile překvapila :) Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  6. No páni, nemám slov :) Přečetla jsem to "jedním dechem" a konec mi přišel opravdu dojemný. Krásně jsi to všechno sepsala a za ten rok jsi ušla ohromný kus cesty. Strašně tě obdivuji za to, že jsi prostě začala a nepolevila a pořád jedeš. Já mám pocit, že začínám každou chvíli skoro od znova, a proto jsi mi hlavně v tomhle směru motivací. A v mnoha dalších, samozřejmě :) Proměna je úžasná a věřím, že po miminku bude ještě lepěí a toho six packu s tvým "zapálením" pro věc snadno dosáhneš. Taky máš můj obdiv za to, jak daleko jsi to s blogem dotáhla. Vytvořila jsi úžasné stránky, mnoho lidí inspiruješ, motivuješ a pořád se držíš toho svého. No, ačkoliv jsem na začátku "neměla slov", něco se přecejen našlo :D A mohla bych psát ještě dál. Ale myslím, že už postačí prostě to, že tě obdivuji a přeji ti mnoho dalších úspěchů ;) Monča (fitness-girl)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, Moni, děkuju, to je moc hezké :)) Abys věděla, tak zase tvůj blog a ještě od Kim byly úplně první dva blogy, o kterých jsem věděla, a byly jste pro mne opravdovými tahouny v době, kdy jsem o ničem jiném nevěděla :))
    Nicméně, aby chvála nebyla jen na mé straně, ty máš také skvělé stránky, píšeš o věcech, na které bych si netroufla, máš svůj styl a nebojíš se fitka, to je mi velmi sympatické :D :D :D Takže přeju moc štěstí, strašně ti závidím, že máš před sebou spoustu let tady toho všeho, zdravého jídla, cvičení a všeho... že máte tyhle možnosti, o kterých mne se ani nesnilo. Určitě to využívej plnými doušky :)
    Ať se ti moc daří :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki si úplně úžasná. Skvělej članek a celý tento blog mě samotnou si šíleně inspirovala a chodím na tvůj blog denně - především když se mi nechce cvičit tak tu najdu nějakou motivaci a du na to:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Kami, moc děkuji za komentář :) na tobě jde vidět, že vždycky vše poctivě čteš :D dělá mi to radost :) Ať se ti moc daří :) Už jsi taky stálice jak hrom :) takže doufám, že budeš v blogování ještě dlouho pokračovat :) Máš krásný bříško :P

    OdpovědětVymazat
  10. 2000kcal se ti zdá na přibírání?:) já tak zhruba jím normálně a nepříbírám:)

    OdpovědětVymazat
  11. Wilojka: moc děkuju. Ať ti to jde a daří se :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný článek:) je z něho cítit tolik optimismu a nadšení:) neuvěřitelné:) si pro mě velkou inspirací:))

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluju a moc tě obdivuju! :) na druhou stranu se cítím trapně :D Mam 54 kg, chtěla bych 50-52.. nebo spíš bych chtěla ubrat tak 2-3 cm přes stehna a menší polštářek na bříšku, tobě to musí připadat směsné, ušla jsi takový krok a pro tebe je rozdíl 2 kil něco zanedbatelného, ale mně se to nějak nedaří :/ Nejmíň jsem měla 51.7, pak jsem jela na pár dní do rodinky v zahraničí, vrátila jsem se a byla nemocná 3 týdny, takže váha pak ukazovala zase počáteční číslo - 54.. cvičit mi nevadí, baví mě to, ne že bych se přejídala, ale občas víc sacharidů přijmu no.. Rozjedu zase nějaký program od Jillian a uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki, nějak najednou nevím, co ti sem napsat. Snad jenom, děkuju! Jsi pro mě neskutečnou motivací, díky tobě jsem na sobě taky začala pracovat. Zatím moje cesta trvá teprve něco přes měsíc, je plná kamenů a já občas zakopnu, ale zatím jsem se vždycky oklepala a jdu dál. Normálně mám slzy v očích, napsala jsi tenhle článek krásně a těhotenství ti moc sluší, úplně záříš a já ti to moc přeju! :) Snad si taky jednoho dne řeknu, že jsem hrdá na to, co jsem dokázala a díky budou patřit z části i tobě. Ty jsi byla prvním impulzem, díky tobě jsem začala věřit v to, že to taky dokážu a začít. Není to lehké, ale nevzdávám se.
    DĚKUJU TI.

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluju! Hezký a inspirativní článek :-) Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherný článek! Jsi zkrátka inspirací pro všechny, dokázala jsi opravdu hodně a za to prostě klobouk dolů :) Z těch tisíců lidí, co Tě obdivují, k nim rozhodně patřím taky :) Na Tvé články se vždycky hrozně těším a kolikrát tu hledám nějaké info, když něco potřebuji zjistit. Ať se Ti daří i nadále, s mimčem přeji hodně štěstí a hlavně zdraví a věřím, že fotku sixpacku sem zanedlouho po porodu určitě přidáš :))

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezký článek k ročnímu výročí :-) Děkuji za inspiraci a zajímavé články! Ať se Vám daří a mimčo dál krásně roste :-) Janča

    OdpovědětVymazat
  18. Nikki: tam ani být zaregistrovaná nemusíš. To ostatním usnadňuje sledování oblíbených blogů. Když si ten blog dáme vyhledat a uložíme si ho, můžeme ho tak také sledovat :) Je to podobné principu správy blogů na blogeru

    OdpovědětVymazat
  19. tak mě to tak nějak celé dojalo....moc hezky napsané...strašně tě obdivuju :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Na tenhle článek jsem se moc těšila a dokonce jsem odkládala jeho čtení na poobědové kafe, abych si ho mohla náležitě užít! :) Tvůj příběh mě opravdu hřeje u srdce, hrozně se mi líbí tvé vnímání sebe samé :)) Krásný článek! ...neztrať se prosím z blogového světa, byla by to hrozná škoda :)

    OdpovědětVymazat
  21. prostě nemám slov :) tvůj blog jsem začala sledovat, když jsi měla za sebou 2. měsíc hubnutí a já začínala "hubnout do plavek". Narozdíl ale od tebe, já to vydržela zase jen něco málo přes 2 měsíce a nehorázně mě to mrzí...Tentokrát ale věřím a strašně moc si přeju, abych překopala celý svůj život a ne jen na 2 měsíce ale po zbytek života. Jsi a vždycky jsi mi byla modlou, takže moc děkuju :)
    A budu dělat všechno proto, abych za rok byla tam, kde jsi teď ty. :)
    Moc držím palce s miminkem i ve fitness ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Jedním dechem.. :)
    Musím říct, že já sice začala se Zuzkou (když ještě byla BodyRocker :) ), tenkrát (asi 2010?) jsem se snažila dávat si ji pravidelně, každý den, někdy jsem to i zvládla fakt poctivě celé :) Ale to,že jsem si tolik nakládala mě časem odradilo, navíc žádný omezování jídelníčku a tak... tak jsem trošku zhubla, a pak si myslela, jak to vydrží do smrti.. :D :D
    Potom už jsem jen tak nárazově cvičila (jsem spíš běžec a lyžař, takže jsem si chodila to své)..
    A pak přišel den D - objevila jsem úplnou náhodou tvé stránky, a věděla jsem, že přesně to co ty říkáš teď budu chtít já říct za nějaký čas sama - "Dokázala jsem to" :)
    Moc ti fandím, a ještě víc ti děkuju! :) Za inspiraci, za nakopnutí, za nápady, za články, recepty, videa, recenze, názory...... :)

    OdpovědětVymazat
  23. Precitala som to cele, si sikulka a mas moj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  24. wow, srdce ryvný článek :) jseš prostě úžasná, že si to dokázala, je super, že sis šla za svým snem tvrdě a nevzdala to :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jsi pro me velka inspirace!krasny clanek!mej se krasne!papa

    OdpovědětVymazat
  26. Úžasná proměna Nikki, líbí se mi Tvůj rozumný přístup a odhodlání!:) Jsi krásná maminka!:)
    Já sice chodím cvičit do posilky, ale až se jednou stane, že třeba už nebudu mít tu možnost, tak se u Tebe ráda inspiruju! Moc se mi líbí, že jsi takových výsledků dokázala dosáhnout i doma!:)

    fitpastelka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki, ty jsi prostě úžasná! Co by jsme bez tebe dělali? :D :) Já ti za všechno moc děkuju a doufám, že se ti bude i nadále dařit (o tom vlastně není pochyb - jasně, že se ti dařit bude!). :) Tvá proměna je pro mě velkou motivací, tvé články jsou super, přidáváš sem krásné fotky a skvělé rady a tipy! Jsem opravdu ráda, že se s námi dělíš o svou proměnu. :) To co jsi dokázala je úžasné a jsi příklad toho, že když něco člověk tolik chce, tak to prostě dokáže! Moc ti to sluší a prcek hezky roste. :) Přeju ti hodně štěstí, Nikki! Měj se hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nikki, mám moc ráda tenhle blog a určitě jsi mi velkou inspirací! Jen ohledně toho písma na blogu - NEŠLO BY TO ZVĚTŠIT? Nemám problémy se zrakem ani nemám brýle, ale písmenka jsou opravdu malinká a člověk pořád musí zaostřovat . Bohužel tu na sebe nemáš kontakt tak to píši sem, nevím jestli jsem první, mám stím problém jen já nebo máš víc takových "stížností". Promiň, neber to jako stížnost, ale jsem tu dost často a myslím, že by to bylo pro čtenáře lepší:-) Díky za tvé super články! Martina

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Marti, mne spíše napadá, zda nemáš zmenšenou stránku vůbec procentuálně. Písmo již zvětšovat nemohu, pak by tady bylo všechno roztahané a písmo, které je tam nastavené odpovídá velikosti 12 Times New Roman, což je velikost písma, se kterým se normálně píše i na webech apod. a je dokonce o chloupek větší než na u předešlého designu. Zkus se na to své nastavení podívat ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Všem moc děkuji za komentáře, udělali jste mi radost :) A přeji všem jen to nej nej nej... hlavně ať se vám daří vaše osobní proměny ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Niki je to super, já myslím, že je to velká změna, je z tebe fakt kočka;) Přeji ti, ať ti tento optimistický přístup vydrží a taky zdraví tobě i miminku:)

    OdpovědětVymazat
  32. Nikki moc krásný článek,waou a pěkně dlouhý :) musím říct že jsi pro mě moc vekou inspirací a v hubnutím ( spíše tvarování ) mi moc pomáháš..hlavně co se týče té psychické stránky :-) tvůj blog navštěvuji denno-denně a jsem ráda že je a za to ti moc děkuji..Kájušenka..ps: moc ti to sluší, jsi moc pěkná maminka.

    OdpovědětVymazat
  33. Nikki, báječné shrnutí, přečetla jsem to opravdu jedním dechem, jsem nadšená a moc gratuluji k tvým nádherným výsledkům! Tvůj článek jdu hned rozeslat mezi pár přátel, kteří si s váhou nevědí rady, snad jim bude velkou motivací :)
    A ta čísla... Já jenom koukám!!! Čekám, že za další rok bude fanoušků minimálně 15tis. - a oprávněně! Fakt obdivuju jak sis všechno dokázala načíst, předat dál svým osobitým stylem, nad hloupými příspěvky se povznášíš a všechny v klídku slušně odpošleš do určitých míst :D
    Jen tak dál, mám to tu fakt moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  34. K tak dlouhému článku a tak úžasné proměně by se hodil nějaký pořádně dlouhý komentář, ale bylo by to zbytečné, protože dvě slova - "jsi úžasná!" vystihnou všechno :))

    OdpovědětVymazat
  35. Nikki, prostě nádhera, ty i tvůj blog.....

    OdpovědětVymazat
  36. Ach jo, jsi skvělá, kéž bych se sebou byla za rok taky tak spokojená.. Obdivuju, že jsi prostě pořád kráčela vpřed, nehřešilas, nestáhlo tě to zpátky do nezdravého stylu.. to jen tak každný, včetně mě, nedokáže.Úžasné.

    OdpovědětVymazat
  37. Nikki, krásně napsáno, sice jsem četla na 3x vzhledem k tomu, že mě vždycky někdo vyrušil. Budu se opakovat, ale pro mě jsi vzor, a hlavně i když jsi "teoretik" jak ve výživě, tak ve cvičení, tak si tvých postřehů vážím a hodně se podle nich řídim. Jen tak dál, jsi můj nejoblíbenější blog :) Hlavně přeju, ať jsi spokojená a šťastná. Moc ti to jako těhulce sluší!!!!

    OdpovědětVymazat
  38. Na tvoj blog som narazila naozaj náhodou už dávnejšie a ďakujem ti za motiváciu :)

    OdpovědětVymazat
  39. Patří Ti můj velký obdiv za to, co jsi dokázala a hlavně jakou cestou - dle mého názoru jedinou rozumnou, zdravou a dlohodobě udržitelnou.A také Ti patří velké díky za motivaci a inspiraci pro ostatní včetně mě.

    OdpovědětVymazat
  40. Blahopřeji k první svíčce na "fit-dortu" a děkuji za všechno:) Ať se ti splní, co si přeješ! Hodně štěstí! Eliška

    OdpovědětVymazat
  41. Ďakujem Nikky, že sa nám "venuješ"...si pre mňa a i ostatné veľký vzor...začínala som chudnúť pri váhe 76kg...momentálne po 1,5 roku mám 63kg, ale stále to nieje ono! Na tvoje stránky chodím rada a hltám každý článok...prajem veľa elánu, zdravia a zostaň nám verná :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Nikki, gratulujem ti :) velmi pekny clanok, tvoj blog mam velmi rada a ked pozeram na fotky, pride mi to skoro az nemozne. Aspon vidno ako si my ludia urcujeme hranice a myslime, ze viac toho nedokazeme, no opak je pravdou !! Fu, Nikca si strasne super, velmi vy sim chcela keby pridad viac fotiek do rubriky z mojho stola ;) Zelam ti len to najlepsie!

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Nikki, dnes slavi muj mladsi synek sve 1. narozeninky a jeho maminka, co zacala zdrave jist a cvicit kolem 20. brezna, uz ma - 7 kg :-)) trosku me stve, ze jsem neporidila v tom breznu fotku, zmeny vidim nejenom ja. Díky Tobe a Jill frcim dal a neprestanu. Pokazde, kdyz budeme slavit Adamkovi narozeninky si vzpomenu i na tvuj den D :-) Muj den D byl nekdy kolem toho 20, neni podstatne...dulezite je, ze to bylo jako nasledek a dusledek precteni tveho webu. Lea

    OdpovědětVymazat
  44. Gratuluji Nikki, ten článek je krásný, dojemný a taky optimistický a povzbudivý.
    Děkuji za něj MOOOC :-)
    Proměna je úžasná a to nejen fyzická, ale i po duševní stránce... z ksždé věty je cítit vyrovnanost, radost ze života a velká dávka energie....a to je super.
    Rýpalové a zakomplexovaní zabedněnci, kteří řeší jen váhu a množství kilogramů, ať si místo věčného remcání vyzkouší 50 squatů a 30 kliků...a pak ať kritizují ...:-)
    Ono je snadné nadávat a brblat, ale udělat něco se svým tělem a se svým zdravím, to už chce notnou dávku vůle energie odvahy a disciplíny.
    A to je to, co jsi mě tady na blogu naučila. Není důležité kolik kilo vážíš, ale jak se cítíš a jak jsi na tom zdravotně. Co víc si může člověk přát, než být zdráv a šťasný a v pohodě :-)
    Přeji Ti mnoho radostných dnů.
    Jako mamince Ti to moc sluší, "sálá" z Tebe spousta energie ....kéž by tak působily všechny budoucí maminky. myslím si, že mimi to všechno vnímá :-)

    OdpovědětVymazat
  45. teda.. fakt tě obdivuju :) moc často ti sem komentáře nepíšu, ale věř tomu, že jsem ti blog projela zkrz na zkrz, jsi mi inspirací, podporou a když si hledám nová cvičení (cvičím s JiIlian už skoro tři měsíce), tak se jdu vždycky nejdřív mrknout k tobě, co jsi o daném cvičení napsala, líbí se mi tvé jídelníčky a názory... a vlastně jen díky tobě jsem si na všechno udělala (doufám) správný názor a neblbnu, jako jsem blbla kdysi.

    OdpovědětVymazat
  46. Krasnej clanek nikki ! Moc diky za tvuj skvelej blog sem rada ze sem na nej tenkrat narazila. Preju ti at se ti vse vydari jak si predstavujes at ses stastna, zdrava a spokojena.
    Btw vypadas krasne v 5tem mesici:)
    A uz se tesim az budem porovnavat zwowka:)

    OdpovědětVymazat
  47. Díky za inspiraci. Budu se o své tělo lépe starat.
    Nejvíc se mi líbí, že nehodnotíš jen hubnutí, ale celkové zlepšení života.
    Dík.
    GábinaT

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Nikky :) Chvíľu som rozmýšľala či ti niečo napíšem..a neodolala som :D
    365 dní.. proste waaau :O jedného dňa dúfam budem môcť niečo podobné povedať aj ja, a vydržím takto dlho :) no každopádne ti chcem povedať, že si moja veľká inšpirácia, bola som na mnohých blogoch, ale chudnutie niektorých báb je neskutočne choré.. Ale nebyť teba, nebola by som ani tam kde som :) Ja mám síce dnes len prvý mesiac, ale vidím veľkú zmenu, a nemyslím len telo, ale proste zmenila som sa aj ako človek :) A tvoja zmena je úplne senzačná! Pre mňa je! :D Tiež si aj ja hovorím, že však ani doteraz som nebola extra tučná, ak schudnem možno si to ani nikto nevšimne, alebo to nebude brať výnimočne... Ale ty si motivovala už toľko ľudí, a keby aj nie... tak mňa určite :) Takže ti ďakujem strašne moc, bez teba by som sa do toho určite nedala ;) ( A prepáč za dlhý koment, neviem byť stručná :D)

    OdpovědětVymazat
  49. A ešte by som zabudla.. že vyzeráš teraz super :) Proste úplne dokonalá! :D

    OdpovědětVymazat
  50. Ahojky Nikki :) jsi mým velkám vzorem!! Objevila jsem tvoje stránky uplně náhodou a změnila jsi mi život :) 6 dem už cvičím podle jill a jím zdravě :) jsi opravdu úžadná! A moc gratuluji k tvému těhotenství :*

    OdpovědětVymazat
  51. Co říci - snad jen DĚKUJI. Až díky Tobě mě napadlo se fotit, vytvořit tabulku "mír a vah", posunout jídelníček (i když můj problém byl spíš pohyb), překopat v podstatě smysl a náplň života.
    To, jak píšeš, se čte tak hezky, že i kdybys začala v důsledku hormonálních změn psát o miminkách apod., budu tak, jako od půlky února, kdy jsem Tě objevila, každý den nedočkavě čekat, co se tu objeví.
    Smekám
    Eva

    OdpovědětVymazat
  52. Ještě jsem si vzpomněla - onehdy jsem v práci viděla odcházet kolegyně ze semináře nutričních terapeutů (zní to honosně, co). Málem jsem vyprskla smíchy a zároveň zatlačovala slzu - na tácku si téměř všechny odnášely klasický šunkový chlebíček (!!!) a když už jsem u toho, VŠECHNY mají nadváhu, nebo je na nich vidět, že toho moc pro sebe nedělají...

    OdpovědětVymazat
  53. super článok :-) obdivujem ťa, dufam že sa aj mne raz podarí takýto upsech dosiahnuť, ale nie som taká no neviem ako to povedať...disciplinovaná, týžden ma baví cvičiť, potom mi do toho niečo príde a trvá další týžden než zase začnem, a o jedle ani nehovorím :-p ale prajem všetko dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  54. Skvělá práce, všechny palce nahoru! Tvůj blog jsem začla sledovat ještě před tvým otěhotněním, je to přes půl roku. A byla jsem ohromena. Změna úžasná, obdivuju tvou pevnou vůli. Díky tobě jsem se pustila do cvičení intenzivněji (i když podle Jill jsem jela i předtím) a víc si hlídám stravu. Současný stav mi nedovolí se tomu věnovat v takové míře, jak bych si přála, ale to se brzy změní. I tak se snažím a změny pomalu sleduju :) Nejkrásnější část je ta, kdy jsi přestala sledovat váhu a míry, ale zajímaly tě počty opakování určitého cviku. Ještě jednou - úžasná změna, jen tak dál. Hlavně ať jste i s prckem zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  55. Milá Nikki, moc ti gratuluji k 1. narozeninám Tvého roku fitness. Máš můj neskonalý obdiv za svou výdrž, sebekázeň a sílu nás neustále inspirovat. Myslím, že jsem ho téměř celý prožila po Tvém boku a byl to jeden z nejlepších roků mého života. Ty nyní očekáváš své 2. dítě, přivedení nového tvorečka na svět je nejlepší a nejdokonalejší věc na světě, nic se tomu nevyrovná. Užívej si všechno plnými doušky, raduj se ze života, neztrácej elán a životní energii. Přeji jen to nejlepší! S úctou Andrea Agafja :-)

    OdpovědětVymazat
  56. Všem moc díky za komentáře :) jste prostě skvělí a já si vašich slov moc vážím :)

    Andrejko: to je pravda, že už mě sleduješ snad od počátku :) moc ti děkuji za přání, já ti přeji to samé, je z tebe nádherná baba a viděla jsem, jak si taky plníš své přání a cíle... ať se ti moc daří ve strolleringu :) až když jsem to viděla u tebe, tak jsem se dozvěděla, co to vůbec je :))

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, nevím jak začít... dva měsíce se již snažím o nějakou změnu, vlastně od shlédnutí tvého videa na youtube a objevení tvého blogu, který od té doby pravidelně sleduji..
    Teď jsem si přečetla tento příspěvek, který je naprosto inspirující a úžasný a musím se přiznat, že tady teď sedím a bulím, protože mi přijde hrozně líto, že já jsem to nedokázala.. že jsem poslední tři týdny podlehla své depresivní náladě a začala jsem do sebe cpát horem dolem chipsy a čokoládu..
    Za první měsíc jsem zhubla zhruba 1,5kg a asi 4cm přes boky- úžasný výsledek a pak.. pak jsem polevila. Nevím proč, najednou jsem začala být věčně unavená, podrážděná, smutná.. nic mě nebavilo a vše mi začalo být jedno..a obden jsem do sebe nacpala celou čokoládu... výsledek? Teď už jsem téměř na své původní váze a mám 2cm nahoře přes boky..

    NECHCI se vrátit do starých kolejí, navíc vím, že tímhle stylem naopak budu vážit a měřit ještě víc, než před změnou jídelníčku, protože dřív jsem do sebe takové čokolády nenacpala ani za měsíc jako teď za týden...

    Cítím se teď naštvaná, zhnusená ze sebe, cítím se zklamaná, hrozně mě mrzí to, jak své tělo ničím, to jak ničím své přesvědčení... a to, že jsem za ty dva měsíce mohla být už úplně jinde a za měsíc třeba vyhrát tvou proměnu...

    Ještě není nic ztracené- já budu dál bojovat, pevně doufám a věřím, že tohle je ten moment, kdy cítím, že to dělám pro SEBE, ne pro to, co řeknou ostatní...Pevně doufám, že se zahryznu do toho všeho jako na počátku a že vydržím... takže teď se trošku uklidním, umyju si ubulené oči a vyrazím pro tepovky, činky a hezký sportovní obleček.. a hned po návratu ze Sportisima se do toho pustím.. zítra jdu plavat, dnes dám Ripped in 30 Level 2- který jsem tento týden (už-nebo pouze) dvakrát cvičila..

    Dám do toho vše a tentokrát to dokážu... kdyby mě chtěl někdo podpořit, nebo jentak občas kouknout na mé výsledky, založila jsem také blog, kde mě najdete... na tomto google účtu..

    Ještě bych chtěla říct, že vím, jak je to hrozně těžké a mám strašný strach ze selhání... nevím proč to dodávám, ale cítím to tak..

    NIKKI MOC TI GRATULUJI, JE TO MOC INSPIRATIVNÍ A MOTIVUJÍCÍ A ÚŽASNÉ... a omlouvám se za vylití své duše, ale nějak jsem to potřebovala ze sebe dostat...

    Držím všem palce, at se máte fajn.. a cítíte se fit.

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj Emmo. Já vím naprosto jak se cítíš. Já jsem tohle prožívala po prvním měsíci, je to i zmíněno ve článku. Myslela jsem si, že se můžu odměnit a trochu povolit. Ale naštěstí jsem pochopila, že bych hodně rychle spadla zpátky do starých kolejí, je to opravdu těžké. A vím, co prožíváš. Ani si nemyslím, že jsi tak smutná, jako na sebe příšerně nasraná, že? :)) Já byla taky... a víš ty co? Je to skvělé, že se člověk na sebe umí takhle vytočit a podle toho, co jsem si přečetla i v příspěvku na tvém blogu vidím, že se opravdu chceš pokusit to dát zase správným směrem. Neříkej si, že začínáš od začátku. Prostě jsi chvíli zablbla, užila sis to a teď zase hurááá do práce :))) Prostě pokračuj :) Myslím si, že když si to budeš psát i na blog, stejně jako já, tak tě to trošku donutí nezklamat. Mně to tedy strašlivě pomáhalo... nechtěla jsem se před lidma ztrapnit, aby si na mne ukazovali "aaa, další co to nezvládla". Nemá smysl se trestat, nebo si něco vyčítat, ono to není žádná sranda, takže utři slzy, čipsy nečipsy, jdi si zacvičit, normálně se navečeř, jak jsi byla zvyklá :) a ono to půjde... moc ti držím palce. Vzpomínej na to, jak ses cítila, když jsi to po tom měsíci krásně zhubla, centimetry šly dolů a byl to určitě fajn pocit, že jo? tak na to mysli a znovu si jdi za tím pocitem. Motivuj se tím, co se ti podaří a zapomeň na to, co pokazíš. Vem si z toho ponaučení a bojuj. Drž se !!

    OdpovědětVymazat
  59. Nasraná, tos vystihla naprosto přesně, moc ti děkuju, jdu na to, jen ještě musím proštudovat manuál k pulsmetru, koupila jsem si svůj vysněný od Sigmy- fialový, tak jsem zvědaváá... :)

    Ještě bych ocenila nějaký mix písniček ke cvičení, ale na to už dnes nemám čas a hlavně nevím co.. chce to něco nakopávacího:) já jsem spíš na ty slaďáky..

    OdpovědětVymazat
  60. ahoj Nikky, tak jsem se dočetla až do konce! :-) Jsi úžasná, perfektní, super! Já vím, už jsem Ti to jednou psala, ale musím Ti to napsat znova. Už jen proto, že co jsem objevila Tvůj blog, tak u mě začala velká změna! Ohromně si mě motivovala se sebou něco dělat. Já sice nemám nadváhu a vlastně je moje bmi stejné jako to Tvoje po proměně (myslím těch 62 kg na Tvoji výšku, já mám 65 kg, 173 cm), ale i když mám sport ráda, tak na mateřské jsem ho totálně podcenila, jsem si říkala však co, celý den běhám kolem malého, tak to snad stačí ne? Nestačí! :-) A taky jsem si říkala, však zadek mám poděděný velký, stehna roztřepaná, tak co, mám to tak od přírody a žila jsem si ve své nespokojenosti. Ale ono to není zas tak pravda, vždy se dá pro sebe něco udělat. A na stokrát Ti děkuji za Jillian, kterou jsem díky Tobě objevila! To je něco pro mě, ta půl hodina denně se i při tom shonu na mateřské prostě zvládne a efekt je výborný. Taky si mě hodně naučila trpělivosti. Já bych si tak představovala, jak bude všechno hned a když to není hned, tak na to kašlu. I taková občas jsem. Ale díky Tobě jsem se naučila užít si každou malilinkatou změnu. A taky netrápit své tělo žádnými hladovkami. Já myslím, že přijímám vcelku dost kcal, nepočítám to, děsí mě počítání, počítala jsem celou pubertu a už nechci! :-) Ale myslím, že klidně těch 1800-2000 kcal přijímám, protože jinak se celá třesu a nezvládnu nic. A jím 5-7x denně. Prostě jak píšeš, dělám to, co mému tělu vyhovuje jak fyzicky, tak psychicky. Už jsem toho napsala tolik, doufám, že Tě moc nenudím. Prostě jsem jen chtěla říct, že jsi mi moc pomohla a že se sem chodím inspirovat.
    A Tvoji změnu považuji za obrovskou, není to jen o množství zhubnutých kil. Ale to asi spousta těch "kritiků" ještě nepochopila.
    Děkuji a přeji Ti nadále, ať jsi spokojená a ať je miminko zdravé! A ať si plníš své sny!

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Kivi, moc ti děluji za strašně moc milý komentář a vůbec za to, jak jsi to napsala i ze svého pohledu, je to moc důležité, aby lid viděli, že je to opravdu o "svém vlastním stylu", žádné tabulky a žádná přesná pravidla pro každého, pak se člověk může těšit nejen z těch výsledků, ale hlavně sám ze sebe, že je v pohodě a nijak si neztrpčuje život :) Krásný večer a ať se ti moc daří :)

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj Nikki, článek je super. Tvoje proměna je úžasná. V podstatě mi pomáháš měnit můj život a jsi mi velkou motivací. Nikdy bych si nemyslela, že mě přátelé a příbuzní budou tak podceňovat a odsuzovat mou snahu. Ty a můj manžel jste mi velkou oporou. Tvé příspěvky jsou poučné a povzbuzující. Proto Ti přeji zdraví, sílu a elán, aby jsi nás i nadále takto informovala a inspirovala. Díky Pavla

    OdpovědětVymazat
  63. Nádhera.nemůžu snad už napsat něco,co tu řečeno nebylo.tvůj blog Nikki sleduju už nějaký pátek a jsi pro mě opravdu velká inspirace.Přeju hodně úspěchu do dalšího roku ;) děkuju,za to,že nás všechny dokazes tak krásně nakopnout :)

    OdpovědětVymazat
  64. Nádhera.nemůžu snad už napsat něco,co tu řečeno nebylo.tvůj blog Nikki sleduju už nějaký pátek a jsi pro mě opravdu velká inspirace.Přeju hodně úspěchu do dalšího roku ;) děkuju,za to,že nás všechny dokazes tak krásně nakopnout :)

    OdpovědětVymazat
  65. Velmi čtivé shrnutí, inspirující, obdivuhodné. DĚKUJI za neskutečnou motivaci, za tvá přiznání překážek, které jsi na své cestě překonala, za upřímnost, za to, že jsem prostřednictvím tohoto blogu mohla poznat Jillian, koketovat se Zuzkou a na Boba se teprve chystám :) Nemůžu jinak, než sem téměř každý den nakouknut, je to jako droga, jako to cvičení, které nelze vynechat, jinak jsem celá nesvá.
    Ještě nikdy mě nic tolik nenadchlo jako tvoje "reklama" na fitness :)
    Přeji hlavně zdraví a spokojenost Dana P.

    OdpovědětVymazat
  66. to tak těší, číst tenhle článek! strašně moc ti gratuluju.. jasně. ty kila nejsou nějaká závratná, myslím to číslo. Jenže to je naprosto jiné číslo, než když je nějaká holka zhubne tím, že jí denně jedno jablko. Krásně si se vyrýsovala, naučila si poslouchat své tělo a já ti moc, moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj Nikki, tak jsem se vcera konecne pustila do cviceni, protoze po tom co jsem videla tento tvuj uzasny clanek jsem uz nemela vymluv... prvni tri minuty 30 day shred jsem myslela ze padnu..kliku jsem taky moc neudelala ale kdyz jsem skoncila, tak jsem neskutecne stastna a rikala jsem si ze uz tedy jen 29x :)a pak neco dalsiho..prohledla jsem vsechny mozne posty o jidela a pomalu ale jiste se snazim. Jsi opravdu velkou inspiraci !!

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj Nikki, ja nezvykne. písať komentáre na blogy, ale tebe som fakt musela. Takze DAKUJEM ze pises tento blog, strasne moc ma inspirujes a vzdy ked sa uz chcem na vsetko vykaslat tak si spomeniem na teba a idem dalej. Este raz velka vdaka

    OdpovědětVymazat
  69. AHoj Ajko, děkuji za komentář :) Já si zase vždycky vzpomenu na vás, když mám pocit, že se na všechno vyprdnu a dám si na chvíli pohov :) Ale nejde to.... :)

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj Nikki, pořád jsem se nějak nemohla dokopat začít cvičit, ale po objevení Jillian a shlédnutí fotek na tvém blogu a na Fb jsem si řekla že musím :) Nyni 10. den 30DS, tak uvidíme, snad se výsledky dostaví :)
    Nicméně chtěla jsem se tě zeptat, jestli nevíš o nějakým cvičícím videu zaměřeném na nohy? Za posledních šest měsíců jsem nabrala kvůli stresu čtyři kila a všechno mi to nalezlo do stehen :/

    OdpovědětVymazat
  71. Dnes jsem taky ukončila 10. den 1. levelu 30DS. Nejspíš nebudu mít takové výsledky, jako ty, Nikki, ale každý cm dolů je skvělý. Tvůj blog procházím již 2. dnem a jsem nadšená z tvého úspěchu. Jsi fantastická a díky za tvoje příspěvky. Je to skvělá motivace! :-)

    OdpovědětVymazat
  72. Mna najviac fascinuju tie nohy, ta zmena je uplne fantasticka, fakt wooow....ja mam silnejsie stehna, aj ked som bola chudsia, vzdy boli pevnejsie, teraz su tucne a mam problem si preto aj kupit nohavice....ale ked vidim co si dokazala cvicenim a zdravou stravou, tak klobuk dole :o)

    OdpovědětVymazat
  73. Vážně před Tebou klobouk dolů. Nemám tolik trpělivosti, ale přemohla jsem se a už jsem jednou byla aj u 2 levelu, ale bohuže kvůli nemoci jsem přestala a zlenivěla. Teď jsem začala znovu a po cvičení s Jillian nebo jakémkoliv se cítím mnohem lépe, takže i kdybych nemohla, tak si zacvičim, je to lepší pro metabolismus na 100%. Moje postava je jak po tvém 30 denním cvičení, takže kdybych měla z toho co mám teď po tvých 2. měsících já bych si pískala :). DĚKUJI Ti. Tento článek mě k tomu inspiroval. :)

    OdpovědětVymazat
  74. teda, já musím prostě smeknout, konečně jsem to pročetla celý! myslím, že jsi velkým vzorem, motivací a hnacím motorem pro mnoho maminek na mateřské, které nemají hlídání ani si neplatí centra s hlídacím koutkem, ale prostě se do toho opřou doma, a věří, že to dokážou. a fotky tebe a dalších z proměny dokazují, že to jde bez hladovění, zázračných pilulek a úžasných genů, ale že to rozhodně nejde a nepůjde bez pohybu a zdravé stravy, pravidelné a vyvážené! moc díky za recenze i recepty, hodně to člověku pomáhá se zorientovat ale i to v něm budí chuť se dozvědět ještě víc a přestat se vymlouvat!
    díky a krásné svátky!
    Rita

    OdpovědětVymazat
  75. Je strašně úžasné co jsi dokázala a musím ti upřímně pogratulovat a snad jen říct jen PÁÁÁÁNI. Musím říct že jsi mou motivací cvičím už nějakou dobu ale stále jsem nevěděla popravdě jak přesně na to a chtěla bych se jen zeptat (teda jestli budeš mít chvilku čas) co bys mi doporučila, protože vážně v tom trochu lítám vzhledem k tomu že měřím 175 cm a vážím 57,5 kg, protože ano hodně lidí mi řekne že je to málo nebo, že jsem hubená ale to vůbec není pravda mam poměrně vystouplé bříško o proti celkovému vzhledu ale zase malý zadek nemáš nějakou radu jak na to ? Totiž nevím jestli je pro me lepší posilování jako například na ten zadek aby se mi zakulatil a zvětšil a nebo hubnutí spíše zaměření na tuky jako přes to bříško :(

    OdpovědětVymazat
  76. Super článek, super blog. Už pár dní si tak nějak pročítám, co tady píšeš. Sice jsem toho, co se týče cvičení a zdravého stravování / hubnutí, na internetu moc nepřečetla, ale sto procentně vím, že tvůj blog má toho hodně co říct. Já jsem konečně přesně před dvěma měsíci začala se sebou něco dělat (úroveň obezity), výsledky vidím téměž každý den. A možná díky tomu, že jsem nikdy neměla vůli se vůbec do nějakého hubnutí pustit, tak teď, když konečně přišel ten správný čas, metabolismus funguje. Proč vlastně píšu? Chci ti touto cestou poděkovat za spoustu informací správně podaných, které určitě mnoha lidem včetně mě moc pomáhají!!! DÍKY!

    OdpovědětVymazat
  77. Hani, taky děkuji :) Držím moc palce ve tvé cestě :))

    OdpovědětVymazat
  78. Děkuju moc :-).
    Ja Tobě přeju spokojenou rodinku a ať se Ti daří :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)