čtvrtek 21. března 2013

Zuzka Light - ZWOW #61-70



Zuzka Light a její sedmá desítka jejich cvičení v rámci projektu ZWOW pro vás fanoušky. Časem zde najdete mé vlastní poznatky a poznámky k workoutům, které jsem odcvičila. Rovněž přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti. Přidávám také poznámky kvůli možným úpravám a připisuji i svoje nejvyšší skóre. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte, link vás odkáže na video na YouTube ☺ Vaše skóre pište do komentářů, je zde několik příznivců Zuzky, kteří se vzájemně podporují a píší své rekordy ☺ Hodně "zábavy" u Zuzky ☺


ZWOW #61 Bruce Lee Ab Workout link

Potřeby: 2 těžší činky, podložka
Čas: 4 kola na čas
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #62 Best Butt Workout link

Potřeby: kettlebell (těžší činka)
Čas: 3 kola na čas
Zaměření: zadeček, stehna
Náročnost: ---
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: menší úpravy kvůli miminku
Moje skóre: v tempu Zuzky



ZWOW #63 Best Butt 2 link

Potřeby: stupínek, těžší činka, kettlebell
Čas: 12 minut (AMRAP)
Zaměření: zadeček, stehna, lýtka
Náročnost: ---
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: menší úpravy kvůli miminku
Moje skóre: v tempu Zuzky


ZWOW #64 Best Butt 3 link

Potřeby: kettlebell, gymnastický míč
Čas: 15 minut (AMRAP)
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #65 Best Bodyweight
Butt  link
Potřeby: židle, podložka
Čas: 3 kola na čas
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #66
Potřeby:
Čas:
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #67
Potřeby:
Čas:
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #68
Potřeby:
Čas:
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #69
Potřeby:
Čas:
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #70
Potřeby:
Čas:
Zaměření: 
Náročnost: 
Líbivost: 
Moje úpravy:
Moje skóre: 

84 komentářů:

  1. No, tak tento týden docvičím Jillian (The biggest winner) a příští týden se chci konečně vrhnout na Zuzku :) Ufff :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak som dnes skusila tu novu 61 a cas 10:11 dost narocne aj ked kratucke :)
    Zuzku obdivujem aj ja, neviem aku ma minulost a v konecnom dosledku, nech robila cokolvek, obdivujem ju za to co dosiahla v oblasti fitness, a sudit nebudem nakolko naozaj nepoznam jej zivotny pribeh...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako moje první reakce, když jsem se to o Zuzce asi před 3 lety dověděla, jo, už tehdy jsem ji znala z Body Rocku, tak byl můj úsměv. Byla jsem na ni tak pyšná, odkud kam se dostala, a zamilovala si ji ještě víc. Její příběh asi tady jednou dám, aby každý konečně pochopil, že tohle období pro Zuzku bylo spíše drama než potěšení. Strašně moc si ji vážím :)

      Vymazat
    2. jej pribeh si rada precitam, pretoze vela info som o nej nenasla-v ceskom alebo slovenskom jazyku (angl. nie je moja silna stranka, ale slubujem sama sebe ze sa v nej zlepsim, uz kvoli tomu aby som rozumela co hovori zuzka :D ) mozno prave kvoli jej minulosti sa o nej u "nas" nepise...

      Vymazat
    3. Nikky doufám že článek o Zuzce bude brzy . mám ji moc ráda a je mi líto, že se o ni nikde nic nepíše :(

      Vymazat
  3. tak sem konecne dala nejnovejsi 61ku, bylo to kratky a fun tak sem to dala hned 2x:)
    casy 10:38 a podruhy 10:10 se 7lb cinkama.
    kazdopadne nedoporucuju tem kdo maj problemy s kolenama(fakt zatez jak prase ) a kdo ma pod sebou sousedy(my mame jen mysky nastesti:D)

    OdpovědětVymazat
  4. dnes si dám nejnovější 62, není tam nic na břicho, burpees upravím, ať žije kettlebell :D

    OdpovědětVymazat
  5. Akorat sem zhledla ukazku zitra dam taky asi dnes sem mela volno a pak hura na svatky pryc( to zase bude omg uz abych si chystala workouty na dalsi tyden za trest:D:D) mam rada swings:)

    OdpovědětVymazat
  6. tak hotovo 62ka za mnou a mazec teda pouzila sem 10kg na oba cviky a cas teda bidnej 12:34. nak me u posledniho cviku dela problem rovnovaha:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tedy já musím říct, že jsem ten poslední cvik často dělala s jillian, teď s tou činkou mě taky zrazovala rovnováha, až jsem se vztekala... :D já teda dřepy jela s 3kg činkou, tep mi šíleně skákal nahoru a dělala jsem pauzy, aby se to mimi neuvařilo :D kupodivu kliky u burpees furt jdou, až jsem byla překvapená... jinak čas máš krásnej :) už se těším, až půjdu naplno... tohle budu zařazovat často, dnes mě bolela prdel :D a to je dobře... těším se na další od Zuzky, prý budou na zadek ještě 4 další, tak to bych mohla taky :) juchů :D

      Vymazat
  7. tak nejnovejsi 63ka odcvicena docela sem se zapotila a zadek horel a kupodivu u mostu nejvic:) pouzila sem 20kg a 6,5kg a stihla sem bez 10one leg step v posledni serii a lunges 2kola(sem pak dodelala mimo cas) a dala sem si jeste abs workout ze zcut dneska o 40sec rychlejsi sem byla:)

    OdpovědětVymazat
  8. nemáte nějakou radu ohledně stupínku abych si ho nemusela kupovat?? nechce se mi za to vyhazovat penízky :( Kájušenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji, já měla takovou dřevěnou malou židličku, ale rozbila jsem ji, byla hold dětská :D :D :D zkoušela jsem i knihy, ale to se rozjede a je to o hubu. Taky to nechci kupovat :( stojí to dost peněz... asi budu koukat po venku, zda někdo někde nevyhodil nějaké dřeva nebo něco :D bufet Nikki :D

      Vymazat
  9. jj taky jsem si říkala že bych rozřezala palety stloukla je a nalakovala :-) tak doufám,že v brzké době něco vymyslím :) Kájušenka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak dnes jsem si dala nejnovejsi 64, ktera je opet zamerena na zadek a super. Z tech 'zadkovych' se mi zatim libi nejvic :) skyler

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak 64ku musim zatim vynechat nemam balon:( stve me kdyz cpe pomucky co nemam:D tak co uz dam si zcut 10 a asi abs a nakej swings k tomu:)

      Vymazat
    2. Zrovna jsme to řešili s kámoškou, že nás pěkně vypekla Zuzka :D taky nemáme balón :D kurnik :D

      Vymazat
    3. jj docela me to stve nechce se mi porizovat furt naky nacini kvuli 1-2 workoutum kdyz vim ze to pak nevyuziju:) a zase kdyz to nak nahradim tak to uz nebude ono takze smula no tenhle si nedam:)

      Vymazat
    4. jj, ja zas vetsinou nemam nejakou extra tezkou cinku. ale velky balon uz dlouho sedel zavreny v komore (nejvic jsem ho vyuzila v tehotenstvi), tak jsem rada, ze jsem ho zas oprasila. Da se na nem delat spousta veci..... skyler :)

      Vymazat
    5. Jj balon je urcite super tudle mela maruska na rutine taky peknej workout na nem. Asi nakonec po necem juknu:)

      Vymazat
  11. Holky mam dotaz, jakou mam vybrat velikost u toho mice kdyztak? Podle ceho? Moji vysky nebo? Diky:)

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj Effi, na netu jsem nasla jakysi navod, tady je link http://www.rehabilitace-sport.cz/content/8-gymnasticke-mice-zasady-cviceni-na-mici tak snad to pomuze. skyler

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky moc:) samozrejme sem neco mezi takze stale tapu tak porad pls mam 178 cm 65 kg a delku od ramene ke konecku ( jak tam uvadi) 78 cm a jeste sem si zmerila od chodidla ke kolenu( kdyz bych na nem sedela abych mela nohy cca v pravym uhlu) cca 60 cm. Tak vaham mezi primerem 65 a 75cm. Tak nabo rad. Osobne sem spis naklonena 75 cm.:)

      Vymazat
  13. Taky bych sla spis do toho vetsiho. Ja mam taky o neco vetsi nez bych na svou vysku mela mit a v pohode, cvici se mi s nim dobre. skyler

    OdpovědětVymazat
  14. jj taky myslim ze trosku vetsi bude lepsi.
    btw kdyby ste se chteli nekdo znicit brutalnim workoutem tak doporucuji od beautygloss http://the-beauty-gloss.blogspot.cz/2013/04/11-kettle-burpee-pyramid-workout.html?showComment=1366046780957#c6892703466379859902

    dnes sem davala a peklo!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je tak na dva energeťáky předem :D až nebudu mít závaží na pupku tak vyzkouším :D

      Vymazat
  15. ten workout od beautygloss vypada fakt dobre, uz jsem si ho ulozila a urcite vyzkousim. taky se chystam na Zuzcinu chalenge s flying burpees. skyler

    OdpovědětVymazat
  16. Tak po vcerejsim beautygloss workoutu sem uplne vyrizena tak sem si dneska jen zopakla zwow63 kde sem se teda zlepsila dost dala sem 2 kola + 8 step up a pouzila sem 7 kg a 20 kg a pak sem si dala jeste abs ze zcut a zase zlepseni 6:45. No nohy a zadek pekne citim takze sem spokojena:)
    Jo fly burpees ehm sem to zkousela a sem asi nemehlo nejde mi to moc:) proste se mi nedari kdyz se vracim ze svicky dopadnout na chodidla a protahnout je pod sebou jako plynule ( neumim to popsat) :D no zkusim to potrenovat asi bo se mi hrozne libi jak to zuzka dela tak " ladne" ja sem jak pytel brambor:D:D

    OdpovědětVymazat
  17. Tak jsem si dneska chtela dat tu flying burpee chalenge, ale po vcerejsim Zcut10 mi u toho tak horely stehna, ze nebyla sance dat cele 3 minuty. Ale jinak se me ten cvik hrozne moc libi. Myslim, ze spolu s kettlebell swings patri mezi me top oblibene cviky. Jo a kettlebell jsem nakonec poridila 12 kg (kovovy) a super. skyler

    OdpovědětVymazat
  18. Sem to dneska trosku potrenovala ale zadna slava neumim to tak pekne plynule proste jeste ale budu to zkouset:)
    Ja si swings taky oblibila ale ted sem je 2 dny nedelala nak jich mam dost po tech 210 ti v pondeli:D

    OdpovědětVymazat
  19. vcera sem si dala nejnovejsi 65ku a sem z toho naka rozhozena..nelibilo se mi to, neslo mi to..hrozne sem se v tom placala omg, zjistila sem ze sem na stiru s balancem..u tech lunges+mrtvej tah sem furt lovila zidli za sebou no o pistols ani nemluvim na ty nak nemam davam je s bidou z zidle..no nevim mozna nekdy az vychladnu to zkusim znovu..
    btw taky se vam nekdy stane ze u nekteryho workoutu totalne vyhorite, docela me to prekvapilo preci jen necvivim tejden:)
    btw stahla sem si insanity, porad sem vahala ale asi to zkusim(ne denne, obcas) do cela by me to zajimalo a je mi hrozne sympatickej shaun:D

    OdpovědětVymazat
  20. Effi, já tohle znám, taky jsem obřas u cvičení "vyhořela". A nebylo to třeba ani náročností workoutu, prostě to to tělo asi občas nechce, i když si myslíme opak :) (nejsi těhotná?) :D :D :D

    jinak Shaun je super, na občasné cvičení je fajn, denně bych to nedala, ani ne kvůli náročnosti, ale že ta hodka necelá je občas dost a jaksi už je to opakování cviků nuda :D nicméně jo, je to i šíleně náročné a možná proto to pak člověk už ke konci vzdává a nebaví ho to, i když to mluvím jen za sebe :) jsou holky, co tím žijou a nedokážou si představit nic jiného. vím, že se mi na tom líbilo to, že to bylo bez činek, občas jsem na ně neměla náladu a Shaun byl na to fajn. (jen kdyby mé kolena netrpěly :( , to mě strašně štvalo). Tak až vyzkoušíš, tak se ozvi :)

    OdpovědětVymazat
  21. ee tehotna nejsem :) je pravda ze sem vcera jela 4den a bylo mi vedro uz pri warm-upu. mela sem se na to vyprdnout(dneska uz pauzuju!)
    taky mam strach kvuli kolenum, no zkusim to obcas treba o vikendu kdyz mam vic casu ja v tydnu nedam hodinu to nestiham proste.
    tak sem rada ze nejsem sama ze obcas se to proste stava ze neco nesedne:) uz sem mela trauma(nekdy sem prej na sebe tvrda,rika pritel a asi jo dycky chci vic...)ale zase to je dobre nekdy:) urcite dama vedet zatim sem poradne teda zkoukla ten fit test a uz mam strach:D:D vypada to na poradnej narez:)

    OdpovědětVymazat
  22. takze dnes sem zkusila insanity, v prvni rade sem si dala fit test a pak rovnou plyometric cardio circuit. no co rict, celkem me to prekvapilo,ani nevim jestli prijemne nebo neprijemne:) je to rychly to je jasny..sakra rychly. nevim cekala sem to tezsi, tim nechci rict ze bych to davalas prehledem to ne ale drzela sem se slusne az sem sama ze sebe prekvapena. no mokra sem uplne silene(uz warm up mi dal zabrat:D)kazdopadne uz ted sem si jista ze tohle nebude cviceni na kazdej den(pro me) sem tam si to zaradim kdyz se budu chtit vylitat, zaskakat atd. trosku me vadi ta rychlost na ukor formy(mozna se to casem poda).
    kazdopadne doporucuju zkusit kdo nezkusil bo shaun je fakt sekac:)

    OdpovědětVymazat
  23. Uděláte někdo ten dřep na jedné noze ze ZWOW 65 bez židle? Jsem zjistila, že jsem fakt salát - bez židle to nedám ani omylem:( Eliška

    OdpovědětVymazat
  24. ja osobne ani omylem(a to zuzku jedu pul roku) rekla bych ze je to jeden z nejtezsich cviku. aspon pro me a to uz i ty ninja jumps a bombers davam ale pistols ani omylem:)
    takze "salat" urcite nejsi:D

    OdpovědětVymazat
  25. nejsi salát, já to dám taky jen se židlí :D

    OdpovědětVymazat
  26. 66ka pokorena(bo naopak?:D) omg omg omg brutal zejtra neudrzim ani tuzku asi:) fakt mazec toto ale dala sem to a vse ve full verzi, kliky reptiles ale ten cas:) 32:16min(no co uz)kazdopadne paradni workout a byla sem mokra jak vcera po insanity.
    btw insanity me docela chytlo a mam v planu ho 1-2tydne zaradit.Shaun je uplne zlatej a zeru ho se priznavam:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  27. Díky za podporu:) Já cvičím Zuzku teprve druhý týden a dost mě to chytlo. Zatím jsem s ničím takový problém, jako s těmi pistols, neměla. Bombers mi z nějakého neznámého důvodu extra velké problémy nedělají, ale jak jsi psala o těch ninja jumps, to jsem ještě nedělala. Tak jsem si to teď našla:o Jsem si sedla, pak jsem vstala, vzala si na to boty a ... nic :DDD Takže jsem si to napsala mezi cíle hned vedle těch pistols :D Koukám, že si pustím ještě pár ZWOW a budu mít cíle až do roku 2035:D Eliška

    OdpovědětVymazat
  28. Tak ninja jumps sou spise o psychice jako prinutit hlavu skocit to je jak ty stojky:) a uvidis jak rychle ziskas fyzicku se zuzkou, ja treba nikdy nedala pansky klik, strasne dlouho pak sem zacala zuzku a za 2 tydny to slo ne moc ale byl tam:D a dneska i kdyz u nich trpim furt je davam vsechny ve workoutu at je jich tam treba sto:) holt to trva nekdy dyl pak ale uz nejdu nakolena( bych brala jako prohru:D)
    Tak jeste ty pistols no ale je pravda ze je vubec netrenuju a spis mam tendenci se jim vyhybat:D

    OdpovědětVymazat
  29. To musím souhlasit, ninja jumps jsou hlavně v hlavě, já taky myslela, že se u toho rozsekám :D u stojky ani nemluvím :D tam jsem výskala jak děcko nad každým cm, kterým jsem se posunula nohama nahoře blíž ke zdi :D

    OdpovědětVymazat
  30. Já mám taky radost z každýho sebemenšího zlepšení:)
    Mi to nedalo a šla jsem teď zkusit tu stojku - a dobrý, tu udělám, tu si můžu odškrtnout:D Hurá! Naposledy jsem ji dělala někdy na základce (ale to jsem cvičila hodně), tak jsem docela potěšená (je mi 36:D).
    V klicích vidím taky zlepšení. Ale nejdou mi ty s loktama u těla (víte, co myslím). Teď jsem někde cvičila, že se udělá tenhle klik s loktama u těla a pak tu pozici dole držíte snad 30 vteřin:o Aaaani náhodou:( Eliška

    OdpovědětVymazat
  31. jojo, vím, co myslíš, ono to má nějakej šílenej název myslím. Jako 30 vteřin nevydržím :D asi ani deset :D ale když jsem tuhle pozici začínala zkoušet, tak jsem prvně hned padala k zemi, postupem času jsem se těch pár vteřin udržela, je to skvělý motivátor na zdolání :) mně tam teď vadí břicho :D ale pak se do toho zase dám a vy zkoušejte :)

    OdpovědětVymazat
  32. jj to je neco jako comando klik(tricepsovy kliky) to je mazec to taky nedavam to mela beauty gloss v core workoutu a proklinala sem:)
    je tak to je fajn ze zuzku jedou i starsi holky nez dvacitky:) me bude v kvetnu 35let ale neva da se v kazdym veku zejo zacit:D:D

    OdpovědětVymazat
  33. No to si piš! :))) Ještě nedávno bych to do sebe ale vůbec neřekla. To až díky Nikki! Díky Nikki:) Taky se mi "zvětšily džíny":) Z toho mám děsnou radost. Na váze teda nic (resp. necelý kilo - nikdo mi to nevěří), ale co jsem před Vánocemi nedopla, tam musím mít teď pásek! No náááádhera:) Eliška

    OdpovědětVymazat
  34. Tak jsem si vcera dala 66 a teda docela makacka. Cas dobry, 23:34, ale dnes jsem cely den nejaka odvarena.
    Jinak me je taky 35 :), takze jsem rada, ze tu nejsem sama staresina :) skyler

    OdpovědětVymazat
  35. paradni cas!
    ja teda jeste vcera citila hlavne prsni svaly z kliku. je to fakt mazec workout ale asi si ho zopaknu brzo. libil se mi:)

    OdpovědětVymazat
  36. jinak vcera sem dala 5tej den insanity(pure cardio) parada, zacinam tomu nak propadat:)

    OdpovědětVymazat
  37. Když se dívám na sebe, tak se musím pochválit:) ZWOW 66 za 26:15. Asi ten čas nemůžu brát moc vážně, když jsem u kliků na konci už nezvedala nohu, ale mým hlavním cílem bylo, aby mě kliky nedostaly na kolena. A to jsem zvládla! Poprvéééé! I když jsem toho na konci měla už fakt plný zuby:) Akorát nevím, kdo mě bude zítra česat :DDD Eliška

    OdpovědětVymazat
  38. jupi! dneska sem si zopakla 66ku a cas 27:58(z 32:16) a zase vsechno bez modifikace:) paradni workout!
    jeste sem si rikala ze bych to priste dala 3kola po 20reps.
    jinak mate super casy holky:)

    OdpovědětVymazat
  39. kdyz jsem 66ku cvicila, tak jsem si taky rikala, ze bych to priste dala bud 3 kola po 20 reps nebo 2 po 30 :)skyler

    OdpovědětVymazat
  40. jj oni to i na foru psali naky lidi ze si to tak rozdelili, preci jen 60reps je na krev:)
    ale zase predstava u prvniho kola ze me cekaj jeste dve ...ale asi zkusim priste aspon na pul. bo treba prvnich 20kliku sem dnes dala na jeden zatah pak uz to slo z kopce..:(

    OdpovědětVymazat
  41. To jsem ráda, že jsem na to rozdělení nemyslela sama:) Zkusím 3x20 - a to ty kliky ale budou úplně výstavní - doufám :)))) Eliška

    OdpovědětVymazat
  42. jj u 20reps clovek zatne zuby a da to 60reps to muzu zatinat co chci:D

    OdpovědětVymazat
  43. Tak hlásím, že to rozdělení je hooodně znát. Dala jsem 66ku dneska 3x20 a čas byl 22:51! Všechno v té nějtěžší variantě. U těch posledních kliků jsem si teda musela 3x oddychnout, ale na mě je to teda i tak výkon jako hrom:) Ještě nědávno jsem dala klik jedině z kolen! Ta Zuzka se mnou dělá divy :D Eliška

    OdpovědětVymazat
  44. Super priste to taky tak zkusim:) a mas pravdu zuzka dela zazraky ja po peti mesicich cviceni s rutinou dala s bidou dva kliky pansky a u zuzky mi to trvalo presne dva tydny kdy sem dala celej workout full kliky a dnes ( s prestavkama) dam workout i se 100 klikama ( posledne v burpee-kettlebell workoutu 136x) to kdyby mi nekdo rekl pred pul rokem... :D

    OdpovědětVymazat
  45. Effi, prosím tě, a ty teď cvičíš Zuzku a Insanity? Já jsem začala s Jill a teď ji kombinuju se Zuzkou a zkusila jsem i Boba, tak to míchám všechno podle nálady. Na Insanity si ještě vůbec netroufám:)To bych asi hledala plíce po celým obýváku:D Eliška

    OdpovědětVymazat
  46. ELiško, já si myslím, že Insanity zvládneš, pokud zvládáš Zuzku. Je to sice o hodně delší každý trénink, ale vesměs samé kardio... mě se to líbilo, ale nevyhovovala mi ta délka a bolela mě po tom vždy dost kolena. Vyzkoušej si ten fittest :) Je fajn i pro ne-Insanity nadšence :))) hodně napoví, jak na tom jsi :)

    OdpovědětVymazat
  47. Tak už jsem si ten fittest stáhla. Koukala jsem i po netu, jaké má kdo výsledky. Jsou to docela rozdíly, tak jsem na sebe zvědavá - příští týden se někdy testnu:) Ty tady máš Nikki na blogu někde svoje výsledky? Nenašla jsem... Eliška

    OdpovědětVymazat
  48. ty eliško někde tu je... :D ale zabij mě, netuším kde :D zkusím najít přímo z fotogalerie blogu ... ty jo, nenašla jsem :( ale jak najdu, tak napíšu, rptoože vím, že jsem to na blog skenovala ze sešitu :(
    aha - sešit- moment :D
    Switch Kicks 81
    Power Jacks 46
    Power Knees 76
    Power Jumps 27
    Globe Jumps 7
    Suicide Jumps 19
    Push Up Jacks 14
    Low Plank Oblique 56

    cvičila jsem to 23. července, čili 3 měcíse s Jillian... Zuzku jsem ještě nezkoušela... takže nic moc :) Ale pro porovnání s pozdějšími výsledky to určitě pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  49. jo ja ted micham zuzku insanity a cinky, musim rict ze sem insanity fakt cekala mnohem horsi, da se to zvladnout ale je to mazec a plice taky obcas hledam po pokoji:) jak pise nikki trosku napor na kolena, rozhodne to chce dobry boty a treba i podlozku.
    jinak muj fit test z 20.4.2013
    Switch Kicks 111
    Power Jacks 53
    Power Knees 76
    Power Jumps 30
    Globe Jumps 8
    Suicide Jumps 17
    Push Up Jacks 26
    Low Plank Oblique66

    no zadna slava to nebyla priznavam ze nektery cviky sem moc nezvladala:) ale je to fun:)
    tak a ja si jdu dat sestku insanity tusim naky cardio abs bo jak se to jmenuje:)

    OdpovědětVymazat
  50. tak sem to nak popletla dala sem si dneska ten cardio abs a pak sem az zjistila ze se to ma davat jeste s pure cardio a sem si rikala ze to bylo kratky na shauna:D ale tak zopakla sem si k tomu zcut#1 (o 23sec zlepseni) a dala 60x swings s 12kg. kazdopadne musim rict ze na zacatku cardio abs se nechutne skace a takovy rany co se od nas ozyvaly omg:) a moje kolena...a to i v zcut bylo skakani..sakra no nevim tohle me trosku na tom vadi a celkem mam strach co tomu v budoucnu reknou kolena a kycle:(

    OdpovědětVymazat
  51. no, to je právě ono ... mohla jsem dávat Zuzku, Jillian, Boba a nic. Insanity se mi líbí, ale je to za onu cenu a pak jsem měla vždy domrvený celý týden a bolely mě, než to odeznělo.. přesně jak jsi psala, je nutné mít pod sebou fakt nějakou hodně měkkou podložku, oni sami to cvičí na takové té podlaze, která je "ohebná", nevím jak to napsat :D je to asi jediný program, který se mi líbí, ale cvičit ho asi budu velmi velmi velmi a ještě jednou velmi zřídka, nebo si ho kouskovat, nebo já nevím...

    OdpovědětVymazat
  52. btw ale jinak doporucuju ten cardio abs(tobe ted ne nikki samozrejme:D) jen tu cast(cca 16min i s warm upem a cooldownem), omg jak me palilo bricho az se mi mzitky delali pred ocima:)
    a sem chcipak na bricho, jako planky jeste oukej ale to ostatni...uf

    OdpovědětVymazat
  53. jojo, vím o které mluvíš, když si člověk odmyslí to hopsání a jede fakt jen ty cviky na břicho, tak dobrej úsek :)

    OdpovědětVymazat
  54. Jé, jste zlatý! Díky moc za ty výsledky. Příští týden vás určitě "ohromím" svými:DDD
    O ty klouby se taky bojím... Pérovací podlaha by se hodila, ale to by mi asi doma neprošlo :DDD Tak aspoň ty botky musím nějaký pořádný koupit - už je mám celý v rozkladu, chudinky stoletý:( Eliška

    OdpovědětVymazat
  55. Tak 67 ka odcvicena a moc hezkej workout dala sem 2 kola 10 burpee a 2 deadlifts( pak sem to dojela po case to 3 kolo) a moc se mi to libilo a dokonce uz i s tim balancem pri dead lifts nejsem tak na stiru:) jo a pouzila sem kettlebell 12 kg. No urcite si nekdy zopaknu kdyz budu mit naladu na neco klidnejsiho neskakajiciho:)

    Jo elisko botky si urcite porid poradny nohy to pak oceni a i ty workouty jdou hned lip:) to mi pripomina kdyz sem si kupovala boty loni tak sem si ve sportu v nich normalne udelala burpees:D proste sem potrebovala vedet jestli neklouzou pri skoceni do plank pozice:D:D pritel se mi chechtal ale me to neva a bylo to za rohem tak snad me nikdo nevidel( mozna kamera?:D)

    OdpovědětVymazat
  56. Tak jsem si dnes taky dala 67. Bez 3 star crunch 3 kola, 12kg kettlebell. workout docela dobry, i kdyz ja mam radeji time challenge nez AMRAP. ale moc se mi libily ty burpees.skyler

    OdpovědětVymazat
  57. Tak můj první pokus o fit-test:) Při switch kicks jsem si přišlápla tkaničku, tak jsem si málem rozbila ústa hned na začátku, ale nakonec to, koukám, nedopadlo zase úplně tragicky...

    Switch Kicks 77

    Power Jacks 62

    Power Knees 102 (to je divný, že se to dělá jen jednou nohou... tak jsem to pak udělala na konci ještě pro jistotu na druhou, abych pak třeba nekulhala jen na jednu stranu :DDD

    Power Jumps 36 (to se mi líbilo ze všeho nejmíň! motivovala mě ta holka na videu - jinak bych to asi zpíchla už při 20!)

    Globe Jumps 11

    Suicide Jumps 20

    Push-up Jacks 18

    Low Plank Oblique 90 (počítala jsem každou nohu - není to zase že L+P=1 jako u toho prvního? - připadá mi, že mám proti vám nějak divně moc... takže asi teda 45? :D

    Eliška

    OdpovědětVymazat
  58. aha ja vse pocitala 1noha-1opakovani teda:)
    jinak tech 90 je realny shaun tam ma tusim 108x(ono dost zalezi jestli se u toho jakoby tocis/ohybas do strany k lokti) a power jump nenavidim:)
    jinak krasny vysledky:)
    ja si jdu ted dat jogu zuzky dnes dorazila:)

    OdpovědětVymazat
  59. Máš jogu? Jéé - závidím:) Tak pak písni, jaký to bylo, jo:)

    Jinak u těch Low Plank Oblique jsem se už vlnila jak lochneská příšera:D Děsně mi u toho rupe v pravý kyčli, tak se tu nohu vždycky snažím dát do nějakýho nerupacího úhlu, takže na tu pravou stranu to bylo asi pokaždý trochu jinak... Snad mi do rána neupadne noha :D
    Eliška

    OdpovědětVymazat
  60. Joga super dala sem zatim warm up a ty prvni tri workouty( casti) jsou to kratoucky videjka a. Cool down cca 30-35 minut to bylo. No ja nikdy na tyhle protahovaci veci nebyla se priznavam a je to znat:) i kdyz sou tam i narocny veci viz kliky na jedne noze ( druha je chodidlem na stehne) a to same side plank padacis tou skrcenou nohou to sem dnes chcipala. Muzu rict ze ze me chvilema lilo jak z vola, neni to sice v takovym tempu jak sem zvykla ze zwow bo ted s insanity ale rozhodne se clovek nadre( jen trosku jinak). A krasne protahne, zrelaxuje. Urcite vzdy 1-2 tydne zaradim ted tuhle jogu bo v tomhle mam rezervy. Takze ja to vidim ted tak ze cvicim vetsinou 3 dny a den rest tak to ted budu davat insanity, zwow a joga( tu si necham na treti den) mozna kdyz bude chut na rest day a treti zaradim jeste neco:) dnes sem jela taky 4 den a v poho. Uvidim jeste:)
    Jinak musim rict ze me momentalne bavi hodne insanity mam za sebou prvni pulku( ten prvni mesic ale nejedu podle kalendare) a ted me ceka ta tezsi cast co sem koukala tak sem zvedava no:)

    OdpovědětVymazat
  61. Mě včera docela naladil ten fit-test, tak jsem dneska zkusila první Insanity. A JOOO! Moc se mi to líbilo. Fakt super! Budu to střídat se Zuzkou - přece jen ta je časově přívětivější a zase je to něco jiného... Akorát jsem teda nějak bez pomůcek:( Nemám kettlebell ani žádnou těžkou činku, tak jsem ani ZWOW 67 nezkoušela:( Škoda, že se ta její DVD neprodávají i u nás!
    Jogu jsem cvičila zatím jen s Bobem a taky se mi to moc líbilo a byla jsem krásně protažená - na konci jsem si lehla mezi nohy úplně břichem na zem - to normálně neudělám. Jsem ráda, že jsem všechno tohle cvičení objevila:) A hlavně se to odvážila vůbec zkusit :D Eliška

    OdpovědětVymazat
  62. Odvolavam co sem psala vys o tom ze insanity neni az tak narocny jak sem cekala:) boze dnes sem skoro zdochla, uprime takhle mokra( snad i tkanicky v botech byly durch) sem nikdy nebyla, lol normalne sem si musela v prubehu pod sebou stirat pot abych se neprerazila:)
    Kazdopadne byl to prvni workou druhyho mesice( max interval circuit) skoro 60 min a po dnesku sem presvedcena ze shaun je robot:D:D
    Obdivuju kazdyho kdo to dokaze jet fakt 6/7 !

    OdpovědětVymazat
  63. 68 ka za mnou, hezkej workout nohy palily jak cert:) dala sem 3kola+10lunges+10pushup a 5 squat&leg lift a cinky 3kilovky.
    Btw ty scorpio pushup sou na me hard teda( ach ty moje ruce:( )

    OdpovědětVymazat
  64. tak vcera sem dojela posledni insanity a mam teda odcviceny vsechna videa z toho 2mesicniho kalendare.musim rict ze je to hodne narocny, pro me chvilema az neprijmny pocity sem u cviceni zazivala,coz se mi u zuzky nestava a vubec si neumim predstavit to cvicit6/7 jak se ma, imo by me to demotivovalo. takhle sem si to celkem uzila, urcite si sem tam vyberu zase nakej workout od shauna kdyz bude chut. kazdopadne opakuju znova je to zahul na kolena jak prase:)proste se tam skace jak v cirkuse metr nad podlahu a sem fakt rada ze nemame zadny sousedy pod sebou:D

    no a jeste sem si odcvicilia zwow69 nejnovejsi, akorat sem lamka ktera necte poradne takze sem odcvicila 1kolo misto dvou tak me to ceka znovu:D:D kazdopadne 1kolo za 13:01 s tim ze bombers vsechny normal(tam sem pauzovala nedavam to najednou),na drepy 12kg a plank pull s 21,5kg.

    OdpovědětVymazat
  65. A teď si vem, že jsi de facto na zápřah na kolena zvyklá... jak musí se Shaunem dopadnout ti, co se rozhodnout s ním začít hned z fleku... brrr... podle mě je to dobrý a náročný trénink, ale ne na denní bázi. Přesně jak píšeš.

    JInak doufám, že již brzy dotáhnu všechno ZWOW na Zuzčin blog, chtěla bych to stihnout, než bude 70 . zwow :D ale furt nemám svůj notebook a práce se vleče :) tak snad se podaří i tak :) ať už to máte při jednom :)

    OdpovědětVymazat
  66. Uprime si vubec neumim predstavit zacinat s insanity bez jakykoli fyzicky, zaprvi tam neni vubec prostor nejak si zkusit cviky nebo si je nak upravit( u vetsiny) a v ty rychlosti je pak strasne snadny sklouznout k spatnymu provedeni, ja mela co delat samozrejme sem mnohokrat nestihala tu rychlost ale dala sem prednost pomalejsimu tempu se spravne provedenou technikou pred spatnym provedenim. Jako rikam program je to paradni uzila sem si to v nekterych dnech sem si fakt sahla na dno ale jet to casteji nez 1-2 x tydne pro me neprichazi v uvahu. Ani by me to nebavilo a hlavne by me to odrovnalo uz takhle kdyz byl ten den narocnej workout musela sem dalsi den zaradit neco min narocnyho.
    Jinak dekuju moc za ty zuzky stranky nikki fakt super dozvedela sem se spoustu veci ktere sem nevedela( moje aj nic moc) takze diky moc ze to pro nas delas:)

    OdpovědětVymazat
  67. to není třeba děkovat, já to dělám i hodně pro sebe a baví mě to :) aspoň s angličtinou neusnu na vavřínech :D jen už by to chtělo můj notebook sakra :(

    jinak s tím Insanity, to je přesně to, na co sjem poukazovala i já... pro začátečníka absolutně žádné úpravy pro lehčí verzi, ani je tam nikdy nepředvádí, žádná nápověda, nic... a je pravda, že ty nebo já jako zběhlejší už víme, že forma je víc než opakování, ale to bohužel žádný začínající neví, ani já jsem to hned nevěděla.. je to škoda. Program je velmi slibný, ale málo se upozorňuje na rizika a na naprostou nevhodnost pro začátečníky no :( kolena to musí pak odnést v každém případě a nejen ty si myslím.

    OdpovědětVymazat
  68. tak vcera sem si dala 69ku konecne obe kola jak ma byt:) no cas 22:40 a jen prvnich 15 bombers normal pak z kolen, ale za to k zemi a mela sem fakt dost jinak cinku 12kg na plank i squats.

    a dnes sem si dala 70ku a jako brutal:) lol skakala sem ty burpees jak kdybych dostala 220w :D no ruce se mi klepou jeste po vcerejsku a dnes sem je dorazila totalne:) jako one hand press up sem mela co delat(a to sem na ne celkem zvykla od marusky) no jen tak tak dala sem jen 2kola+5ninja+4burpee. ale jako fun workout jen asi kdo ma problemy se zapestim bo ramenama asi nebude nadsenej:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)