čtvrtek 14. března 2013

Z mého stolu (11)

Jen pár foteček z toho, co se mi objevilo na stole. Pro dnešek spíše zdravé mlsání ☺

Jahodový jogurt, mandarinka, granola s jahodami a bílý jogurt

Přírodní ovocno-zeleninová šťáva z mrkve, pomeranče a citronu

Směs oříšků (mandle, pistácie, lískáče) a japonská směs při sledování The Biggest Loser


9 komentářů:

  1. můžu se optat, co je ta granola? vypadá to jako musli :) je to zdravější? kde se dá zakoupit :) musli miluju, ale vynechala jsem ho, protože v něm neznám míru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Granola je zapékané müsli, hodně na tom ujíždějí v Americe , často to vidím na fotkách :) nikdy jsem to neměla, dovoz z Anglie, ale říkám si , vyzkouším a uvidím. Je opravdu dobré, složení: ovesné vločky, sušené jahody, které v tom jogurtu změkly a byly docela kyselé, taky je tam kokos, oříšky, rýžová mouka a vanilka atd... Ve zdravé výživě, kde jsem to koupila, to dováží a prodává Provita :) Ale je určitě spousta jiných dovozců a výrobců, jen to s tím chce opatrně :) já si to dala spíš jako mlsání, než jako záměrnou snídani :)) podle mne tam musí být dost cukru :) Ale s bílým jogurtem to bylo vážně moc dobré :) lepší než klasické m'usli, které odmítám jíst :D

      Vymazat
  2. ta směs oříšků, ňam :) jsem prostě oříšková!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to úžasně, hlavně to müsli :). Já jsem si koupila cornflakes s javorovým sirupem a jsou výborné, myslím si že jednou za čas ke snídani to ani nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si koupila sypané müsli bez přidaného cukru..a když mi došlo, tak jsem si řekla, že si namíchám svoje, protože to, co obsahovalo doma mám- takže ovesné vločky, kukuřičné lupínky a sušené rozinky... snídám to docela často, občas si do mléka dám ještě lžičku granka (5g-18kcal :D ), aby to bylo sladší.. takové zdravější mlsání pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Niki, znáš http://www.mixit.cz/? :) Já osobně jsem tak jednou v obchodě koupila vločky, otruby, rozinky, oříšky, sušená jablka (i jiné ovoce co je doma)brusinky, kokosové plátky a nasypala sem to k sobě (a lentilky, muhehe). Buď to zobám samotné "na sucho" nebo to zaliju mlékem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mixit určitě znám, ale neláká mě to. Na müsli moc nejsem :) vesměs mi tahle granola chutná, jsou tam skvělé ty jahody, ale určitě si to zase nějaký ten pátek nekoupím, zkrátka preferuji jiné věci :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)