čtvrtek 7. března 2013

Z mého stolu (10)

Snídaně: Mango jogurt s cereáliemi (250 g), půl celozrnného rohlíku, půl banánu, kiwi


Zelený čaj s medem a citronem

Oběd: Dva tenčí kuřecí plátky, brambory, libovolné množství čínského zelí s velmi lehkou zálivkou

Svačina: Vícezrnný rohlík s margarínem, vajíčkem, čínským zelím, okurkou a rajčetem

Snídaně: Mango jogurt, mandarinka, 2 knäckebroty, půl Maxi Nuta tyčinky (para ořech)

37 komentářů:

  1. Krásné fotky a jídlo. Jde vidět, že v tom umíš chodit. Teď se ale nezlob, hrozně sem se nasmál u těch "půlek". Půl kiwi, půl banánu, půl rohlíku, čekal jsem k tomu i půl jogurtu, aby to sedělo! :D
    Ale samozřejmě chápu, proč to tak máš, takže to neber nijak zle. :D :)A měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tam není půl kiwi, tam je celé :D prostě mám radši z každého trošku :D a pak to udělá takovej komplet no :D ty jogurty jsou čtvrt kilový :D

      Vymazat
  2. Tohle je jídlo na jeden den?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou to fotky ze dvou dnů... nefotím všechno :) třeba večer už to nejde, není světlo :)

      Vymazat
    2. Sem se lekla :-D Tohle sníst za jeden den, tak mám hlad!

      Vymazat
    3. to jsou jen fotky z mého stolu, žádný jídelníček :) taky fotit samotné jabko třeba mi přijde vyloženě debilní :D :D :D

      Vymazat
  3. Bože ty kuřecí plátky s čínských zelím vypadají skvěle. Jak máš prosím ty kuřecí plátky udělané? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikki, často se mluví o tom, že na másle by se nemělo smažit (nebo resp. může se to, ale mělo by to být opravdu rychlé - třeba jen na orestování zeleniny atd. během minutky), pak se prý máslo přepálí a vznikají škodlivé látky pro lidské tělo. Nevíš o tom náhodou něco? Tuto teorii už jsem slyšela mockrát, ale nikdy mi nikdo nebyl schopný říct, co všechno na másle tedy smažit můžu - protože dle mého selského rozumu plátek masa už trvá docela dlouho, a tak už by to asi nemělo být vhodné, ne?

      Vymazat
    2. maslo ma veľmi nízky bod dymivosti a okamžite sa znehodnotí, preto by sa nemalo používať na teplú kuchyňu, zdravá alternatíva je používanie kokosového oleja.

      Vymazat
    3. Ave, ano vím, mluvili o tom i v Pekle na talíři, ale zase nebudu kupovat kokosový olej... :)) Je mi jasné, že se tím přijde o nějaké látky a máslo není na to vhodné, ale víš co... já jím maso jedno max 2x do týdne a je mi to u p..... :D asi tak :D určitě na to neumřu, že ne? :D

      Vymazat
    4. však na niečo sa umrieť musí :-) ja ten kokosový olej používam do veľa jedál, ale každý podľa vlastného gusta :)

      Vymazat
  4. Ten vícezrnný rohlík vypadá mooc dobře! Ale při mé šikovnosti bych do něj jednou kousla a všechno by vypadalo :D

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné, velká chuť na ten čajík :) Kájušenka

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno to vypadá úžasně a jednoduše :)) Myslíš, že bys je mohla připisovat jestli šlo o svačinku nebo snídani a tak?

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásně to máš připravené Nikky, dala bych si snad všechno :)Mňam

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, občas šmíruju na Tvém blogu a napadlo mě se zeptat i Tebe na Tvůj názor.
    Jaké je ideální množství bílkovin pro běžnou ženu snažící se zhubnout. Je to 1-1,2 gramů na kilogram hmotnosti ( například pro 100kilovou ženu je to 100 -120g bílkovin denně) a nebo 1-1,2gramů na kilogram "ideální hmotnosti, tedy, že se do výpočtu nepočítá například u 100kilové ženy těch cca 30 kilo nadváhy. ( tudíž by to vycházelo cca na 70-84gramů denně).
    Jak se na to díváš ty?

    můj blog: http://mylifeofgreysky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nasadila jsi mi brouka do hlavy :) Našla jsem velmi velmi rychle pouze tohle "Minimální hranice denního příjmu bílkovin je 0,6 g na kilogram ideální tělesné hmotnosti." - bylo to na stobu. Já bych na ideální hmotonost dodržovala ten 1 g určitě.

      Vymazat
  9. Všimla jsem si ,že máš asi ráda mango.Já ho také miluju,nejraději bych ho jedla každý den.

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych se z toho asi ani nenajedla, moje porce jsou asi dvakrát tak velké (a ještě mi řekli, že prý jím málo :D). Jediné, co se mi tam nelíbí, je ten margarín, ten já bych nesnědla (má na mě moc "umělou" chuť, je v něm palmový olej, což razantně odmítám :) a v Pekle na talíři stejně říkali, že není o moc lepší než máslo). ale jinak bych si dala všechno, co tam máš, hlavně ten oběd, vypadá přímo úžasně! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margarín není špatný, správně se má s máslem střídat :))) Když si dám máslo, zase tu bude někdo, komu se nelíbí máslo... podle všeho, co se všude píše a jaké má kdo názory, bychom neměli jíst nic. Moc to neberte vážně... tohle už mi přijde trošku "posedlost" :) prostě všeho s mírou :)

      Pokud jsi sama zvyklá na větší porce, tak klidně. Tohle jsou moje porce :) Prostě... které momentálně do sebe deru asi 8x denně no... :))

      Vymazat
    2. To neměla být nějaká výtka, jen říkám, co jím já. Krom toho, já margarín odepsala z jednoho jediného důvodu - právě palmový olej. Možná právě proto, že země, která kvůli němu přichází o pralesy, je můj studijní obor, tohle prostě nemůžu překousnout. :) Umírají zvířata, kácí se neuvěřitelné části pralesů. Ale to je už asi jiné téma. :)

      Vymazat
    3. Ave, pokud se na to díváš takto, tak to samozřejmě chápu :))) a tak jsem kvůli tobě šla do lednice a podívala se na ten svůj margarín :D A palmový olej neobsahuje :)
      Ale dává se do arašídových másel... to vím určitě - a určitě to dělá BOhemia. (chraň Bůh zda se pletu :))

      Já tvé komentáře neberu jako výtku, pokud to tak vypadalo, tak to ne... to je názorový pohled tohle prostě :) Když vám se to nezdá a nesouhlasíte, tak to napíšete, a stejně tak mám tuhle pravomoc já :) Když mě se to nezdá a nesouhlasím, tak to taky napíšu :) Pokud máš tedy na to náhled na palmový olej v margarínech takový , jaký máš, nelze se divit :) A jak říkám, chápu tě :) A určitě spousta lidem taková informace nedojde :) jak by mohla :) třeba můj brácha od 10 let nevzal do pusy paštiku.. klasickou paštiku, kterou jí skoro celá republika a jsou jí plné regály. On nemůže, protože jako dítě viděl dokument , škaredý dokument o tom, jak se tohle dělá a jak trpí právě zvířata.... a přesně jako ty, má blok! On sám říká "ty jo, člověka bych asi i zabil, ale zvíře nikdy :D" jako není vrah nebo tak :D ale spíše nastínil, jak to má postavené v hlavě :)

      Jinak z té tvé první věty, že jíš 2x víc a ještě ti říkají že málo, to opravdu vypadá jako že tím pádem to dělám blbě :D takže možná proto jsem zareagovala... ono totiž já možná už profesionální deformace :D protože denně čtu mejly jak "ona to dělá takto, já to dělám takto , ta to dělá jinak" a já už na to jak to každý dělá jsem fakt alergická ... teda to není vhodné slovo, prostě mi to už trhá uši.. ať si to prostě každej dělá po svým, vždyť je to úplně jedno :))) no ne? takže to nebylo na tebe, ale spíš takové mé volání do všech stran :D jde jen o inspiraci :) O nic víc :) Já třeba momentálně jím asi 8x denně :D fakt nepřeháním :D prostě mi to nějak skvěle spaluje a stejně mám za poslední 3 týdny kilo dolů... :D a to jsem těhotná :D metabolismus se mi zbláznil :D

      Takže žádné neshody :) Užij si víkend :)

      Vymazat
    4. Palmový olej obsahuje mnoho výrobků (třeba i brambůrky Bohemia), ale nepřečteš si to na nich. Ze zákona je jen dané, že na obalu musí být uvedeno, jestli jde o rostlinný tuk, nebo živočišný. Mrkni na toto video, asi to tam je vysvětlené líp, než jak bych to napsala já - prostě na žádné vysvětlování nejsem a vždy se do všeho zamotám :D. http://www.stream.cz/adost/776481-a-dost-palmovy-olej
      Jinak jen dodám, že já blok nemám, dokonce jsem ještě asi loni margarín jedla, ale pak jsem si prostě řekla, že to bez něj zvládnu (stejně tak se snažím nekupovat další potraviny, třeba ty brambůrky atd.), ale jinak když mám hlad a doma nic není, tak si to holt na ten chleba namažu taky. :)
      Ta první věta... já jsem se dost podivila, protože spíš vidím chybu v sobě (tobě bych si ani netroufla to tvrdit, protžoe na tobě je změna vidět, kdyžto já prostě nehubnu a nehubnu. :D).
      No, prostě si to vyjasníme - neboj, já ti tady nikdy nebudu nic nepříjemně kritizovat, nemám k tomu důvod být šťoural. :)

      Vymazat
    5. Ave, určitě kouknu, tyhle pořady mám ráda, takže jak bude čas, ráda si rozšířím obzory... (ale ten margarín stejně budu papat :D :D :D) Každopádně prima víkend :) ♥

      Vymazat
  11. Ahoj, zase mám období kdy jsem začínala být bezradná co k jídlu a začala si nějakým záhadným :-) způsobem navyšovat porce, ale těch pár tvých fotek mě nakoplo a dodala další inspiraci a chuť vše napravit a jet zase na 100%. Díky :-D Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Proč, proč, proč všichni milujeme fotky jídel?:D

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj nikki,
    chcela by som sa spytat, ci si sa nahodou nestretla niekde s jedalnickom pre ludi, ktori maju intoleranciu na laktozu? tvoje jedalnickove inspiracie su super, ale dost ficis na mliecnych veciach, ktore ja nemozem:-/ maso tiez velmi neoblubujem. takze sa obavam, aby som mala dostatok bielkovin. taktiez proteinove napoje nie su pre mna (obs. laktozu). bielkoviny doplnam hlavne strukovinami a tufu, ale vsimla som si, ze aj jillian sa negativne vyjadrila k sojovym proteinom, nevies preco? nevies mi poradit? dakujem!
    ps. na tvojom bloku frcim skoro kazdy den a vzdy si tam nieco najdem:-) dakujem, ze ho robis a tym ma aj inspirujes!
    petra

    OdpovědětVymazat
  14. ta snídaně je na mě uplně malinkatááá
    ale jinak pěkné věci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)