Týdenní společné výzvy - 5. týden - Motivace

Nebojte se, nezapomněla jsem ☺ Jen toho mám teď nad hlavu a nevím, co dřív. Nicméně svůj slib plním a určitě pro tento týden nepřijdete o společnou výzvu v rámci našeho projektu. Tento týden jsem zaměnila, původně se mělo jednat o snídaně, ale na řadu přijde náhradník  - motivace. 

Častokrát čtu, i vy jste si toho jistě všimli, že spousta lidí se dala do hubnutí či do cvičení a chybí jim motivace. Vesměs TO dělají pravděpodobně z donucení či hloupých řečí okolí, nejbližších, možná jim to ani nejde od srdce a nebo by rádi naopak okořenili jakýsi důvod, proč se jim ona změna v životě vyplatí. Všimněte si, že neříkám, změna na pár dní, ale v životě. Je to opravdu kompletní výměna starého stylu života za nový. A já bych společnými silami s vámi ostatními chtěla ukázat těm nemotivovaným, že těch důvodů, proč to všechno změnit, je strašlivě moc.

Motivací můžou být stovky. Přes estetické, po zdravotní. Malé či velké. Prosté či ty, které pro vás budou opravdovou výzvou. Na začátek by si každý měl umět dokázat vytvořit alespoň pár cílů, které jsou dosažitelné a které vás právě naopak nebudou demotivovat. Je nesmysl si dávat za úkol zhubnout 20 kg, které jsou z časového hlediska v nedohlednu, ale 5 kg už zní mnohem lépe a jsou daleko reálnější. Udělat 100 kliků? Bravo, máte můj obdiv, kam až vysoko to chcete dotáhnout. Nebylo by ale lepší začít například na čísle 20 a postupně navyšovat? Chcete z velikosti 48 velikost 36? Jak je libo. Není ale daleko dosažitelnější zprvu například 42? Možná míříte dál a tohle se vám zdá málo. Věřte, že to bude boj i tak a onu "dvaačtyřicítku" si budete užívat na plné koule ☺ Mohla bych takových tipů a návodů psát dlouho, takže jen takto pro přiblížení alespoň taktiku, jak na ty naše motivační cíle a plány ☺

A jaký bude váš úkol? Každý den, od dnešního pondělí 18. března 2013 až do neděle 24. března 2013 dostanete za úkol jediné. Na každý den si určíte jeden motivační reálně dosažitelný úkol. Pište si je třeba na papír, a za 7 dní, v neděli se přijďte pochlubit, jakých 7 cílů jste si předsevzali. Nebo můžete klidně každý den přijít napsat, co vás napadlo. Třeba tím pomůžete otevřít oči i ostatním a vezmou si z vás příklad.

Mých 7 předsevzetí pro začátek při celém tom procesu bylo:
1) zhubnout na 65 kg (ze 73 kg)
2) cvičit a tak se cítit dobře a fit
3) vypadat k světu vedle svého syna
4) naučit se snídat
5) oblíknout své oblíbené džíny
6) už se nikdy nedotknout sladkého (jak nereálné, nepovedlo se :D)
7) nenechat se zastavit




***

1. týden - Pitný režim
2. týden - Cvičení
3. týden - Sladké, tučné
4. týden - Přejídání se
5. týden - Snídaně
6. týden - Motivace
7. týden - Jíst pravidelně


***



Ps: omlouvám se, dnes to nevyšlo s videem, počítač stávkoval, tak s ním nemluvím ☺



V neděli se vám přihlásím a budu čekat na seznam vašich cílů ☺ N.

42 komentářů:

  1. tak já už mám první a pro mě asi nejduležitější....
    dostat se do psychické a fyzické pohody...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pozor, to je ale na tom to nejtěžší... držím všechny palce :-).
      Dasa

      Vymazat
    2. To bude velký boj :) Držím palce :)

      Vymazat
    3. nejtežší ale nejduležiteší bez toho nejde nic...já to zvládnu konečně si věřím jak budu psychicky v poho fyzická stránka už bude jen detail...:D díky ženy...:D

      Vymazat
  2. ja mam tiez predsvzatie a to odcvičit Jillian v skoršich hodinach, nie ako zvyčajne o 19tej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm, já kolikrát cvičím v devět večer :/

      Vymazat
    2. Savarinko, to není na škodu, já také takto cvičila :) co se dá dělat, když to jinak nejde :))

      Vymazat
    3. Já nejradši cvičím Zuzku hned po práci (chudáci sousedi když přijdu v půl 11 večer z odpolední nebo v půl 7 z noční, a začnu jim tu poskakovat na 1000 let starý dřevěný podlaze:D )

      Vymazat
  3. Ja mam obrovskou motivaci posilenou pozitivnimi vysledky a uzasnym pocitem. Muj cil- 53kg (puvodne jsem zacla na 61kg, ted jsem na 59,4kg), mit velikost 36 a konecne se sebou byt spokojena:) coz jde ruku v ruce spolu, mam i odmenu-pokud toho dosahnu, koupim si plavky od Foxe. At ukazuju sve nove proporce v hezkem obalu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já mám motivace dost :) Ty nejdůležitější jsou:

    1) Dotáhnout do konce soutěž "moje proměna",nevzdat to.
    2) Přestat s požíráním (jinak se to říct nedá) chipsů.
    3) Six pack :) (To je motivace na delší dobu) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6 pack ☺ ♥ Taky si počkám... kurňa o vánocích se bude rýsovat, i kdybych si ho měla namalovat :D

      Vymazat
    2. tak co se tohoto týká- vím, že to nezvdám, s požíráním jsem skončila už skoro před měsícem a six pack nevím co je :D

      Vymazat
    3. dej si to do googlu a hned pochopíš :)

      Vymazat
    4. No já mám problém pořád s takovou tou "blambelatou" kůží po porodu. Malý má sice už devět měsíců, ale s břichem jsem bojovala vždycky. Takže obrovská motivace :) Tento týden dokončím The biggest winner od Jillian a pak bych ráda zkusila Zuzku. Tak nějak mám pocit, že už jsem k ní "dospěla" :D A moooc se těším.

      Vymazat
  5. Skvělý článek! Mě motivace rozhodně nechybí a myslím, že mi cvičení docela i jde! :-) Snad to vydrží, ale držet se dál od sladkého, to taky nezvládnu! :D

    Jinak, chtěla jsem se zeptat ještě na jednu věc. Začala jsem cvičit Jillian Michael 30 Days Shred a chtěla jsem se zeptat, jestli je něco, co bys mi doporučila až docvičím těch 30 dní... :-) Abych měla co cvičit dál... Určitě zase něco do Jillian nebo od těch dalších oblíbenců, ale nevím přesně co, by bylo asi nejideálnější po 30 dnech tohoto programu.. :-) Moc předem děkuji za radu... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rose, 5. nejčastější otázka v "nejčastějších dotazech" :)) na výběr je toho hodně, dej si cokoli, zkoušej, kombinuj, třeba se ti něco zalíbí, koukni na recenze, hodně napoví, co od programu čekat.

      Vymazat
    2. Já jsem cvičila 30 DS, ale jelikož mě fakt nebavilo 10 dnů cvičit to samé, kombinovala jsem už tenhle program:D a kila i cenťáky jdou "pomalu" dolů, teď jsem se rozhodla, že se vrhnu do Body Revolution-ode dneška, uvidím, zda mi Workout 1 něco dá, nebo naopak, kdyštak si vezmu k srdci radu Nikki, odcvičím si Cardio 1 a vrhnu se na Workout 5, teda fázi 2:) a pak se chystám na Ripped in 30.. ale to je áááž za 12 týdnů, pokud budu BR cvičit opravdu od začátku.. každopádně jsem zjistila, že jsem posedláá přímo fakt posedláá psaním cílů, pocitů.. tou představou, tou změnou.. já jsem se do toho položila tak, že i v práci dopoledne dávám 3-5 sérií cviků na břicho po 10:D

      Vymazat
    3. Já vím, že je to asi častá otázka, jen nechci udělat chybu.. hodně se píše, že když cvičíš špatně a blbě si kombinuješ cviky, tak můžeš i přibrat... jsem taková perfekcionalistka a chci mít jistotu že nebudu chybovat... Ale chci říct, že mě to začalo nehorázně bavit.. jsem celý dny teď jako vyměněná mám skvělou náladu, chuť do jídla, směju se je mi prostě totálně skvěle a já nevím jak to napsat, ale cítím se psychicky dobře připadám si hezčí a štíhlejší, i když je to pitomost, teprve jsem začala, ale psychika mi to ukazuje jinak.. vidím se jinak... což je fantastický a myslím si, že cvičit jen abych zhubla je pitomost.. teď už si myslím, že lepší je cvičit pro ten pocit..! :-) Ale děkuji za odpověď :-) Nemysli si, že se ty lidi ptají, aby tě otravovali.. oni vidí to co si dokázala, vidí v tobě vzor a chtějí jít v tvým patách... :-) Myslím si, že je prostě skvělý, co jsi dokázala a obdivuji tě! Stejně tak jako spousty dalších lidí!! :-)))

      -----------------

      Děkuji moc! Podívám se teď na ty programy od Jillian Michaela a další a začnu to nějak kombinovat a budu to zkoušet nějak... :-) Jsem tak nadšená z toho všeho prostě... :-) Poslední dobou jako bych se narodila znova.. už nemám ani moc deprese... :-)

      Vymazat
    4. Rose, "přibereš" jen když budeš cvičit s těžkou váhou a posilovat jak vzteklá :) to se s Jill vážně stát nemůže. žádný její program takový není.

      Ta otázka není otravná, ale já na ni odpověď nemám :) Prostě nemám :D Záleží jen na vás, co si vyberete :) neznám vaše chutě, co potřebujete, to víte jen vy sami.

      Vymazat
    5. To je pravda.. :))
      Děkuji.. a snad nejsem otravná, ale ještě jeden dotaz.. pokud jde o činky používám 2 1,5 litrové naplněné matonky... ale v dalších programech jsem viděla i jiné pomůcky.. ty sis kupovala nebo sis vždycky nějak poradila?? Asi hodně pitomá otázka.. :D Ale musela jsem se zeptat... :-)

      Vymazat
    6. určitě ne hloupý dotaz. Já také jela s petkama :) Ale pak jsem vložila peníze do činek a pak ještě investovala do 3 kg činek, které jsem pak úplně za ty 1,5 kg vyměnila. V Body Revolution používají ten kabel rezistenční, já ho neměla, dělala jsem to prostě s činkama v ruce :)

      Vymazat
  6. Já Jllianina cvičení ráda střídám třeba s jógou Boba Harpera, někdy mám chuť na něco úplně jiného. Nedávno jsem objevila na youtube tuhle zumbu s orientálními písničkami a sympatickou lektorkou: http://www.youtube.com/watch?v=4O1M8P21kmE strašně mě to baví, jen teď na mě skočila nějaká choroba a dost mi rozhodila organismus (zhubla jsem sice 3 kila za dva dny,ale fakt bych se bez toho obešla.) tak musím počkat, až se tělo vzpamatuje a uzdraví a já budu moct zase pokračovat. Už mi to chybí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám možná úplně pitomej dotaz, nechci ho adresovat přímo Nikki, vím, že furt říká, že těch dotazů je na jedno brďo 100 denně, ale tenhle jsem tu nevyčetla- vím že si mám hlídat BMR a mám 1400, ale o víkendech jsem zkrátka pod ním-mám tak 950-1200kcal příjem, jak dlouho spím a nemám tolik pohybu, tak prostě nemám tolik hlad ani nejím 6x denně jako normálně, když mám ten den dlouhej 18-19hod... je to hodně špatně? :) kdo to vííí, kdopak z vááás mi odpovíí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. upřímně nevím co odpovědět. :) Ono jednou za čas takovej "clean" day nevadí, ale určitě bych do něj ještě necvičila, když už ... :) můj názor.

      Vymazat
  8. Mojí motivací je být zdravější, cítit se lépe a brát tento stav jako nový styl života pro mě a celou mou (budoucí) rodinu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moje motivace:
    -Aby moje dcera 1,5 roku měla hezkou,štíhlou maminku a za rok mohlo být v bříšku další děťátko(do té doby cvičit)
    -Oblečení-ujíždím na sukních a šatičkách-chci po dlouhé době ukázat pěkné nohy:-)
    -Mít se pořád ráda,jako zrovna teď
    -Už neklesnout tak,jako předtím,abych se viděla na fotkách,jak moc je to hrozný(fotky totiž nikdy nelžou)A právě fotka z Vánoc mě nakopla

    OdpovědětVymazat
  10. Mou největší motivací je asi to, (jelikož mám od nového roku nového přítele a je mi s ním moc fajn) abych s ním v létě mohla mít pěkné fotky, které se nebudu stydět dát do alba, a naopak si je budu ráda prohlížet, protože budu vypadat hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak myslím, že tohle je ta nejlepší motivace na světě - nový přítel :-) držím pěsti.Andy

      Vymazat
  11. Vellluna
    Ahojky mým cílem je být sama se sebou spokojená(takže na sobě makám ) :)Jak říká můj manžel není nic krásnějšího než spokojená žena sama se sebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je hezké od něj :) má pravdu :) kéž by to tak vidělo víc chlapů. Někteří jsou fakt sobci.

      Vymazat
  12. Nikki, chci ti jen podekovat za tvou motivaci, jsi skvela! Dnes jsem byla vazne nejak v koncich a rikala jsem si, jestli to ma vsechno cenu, jestli se mi podari opravdu dosahnout toho, abych mela postavu svych snu a citila se ve svem tele dobre. Prisly mesicky a ja jsem nafoukla a mam pocit, ze tlustejsi, nez pred mesicem, kdy jsem zacala, ale tahle tva motivace me znovu nakopla a ja budu pokracovat dal. DIKY! :-) Silva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a ten citat na zaver - nadhera, fakt vystizny! Silva

      Vymazat
  13. Krásné Nikki, pro mě je momentálně motivací dostat se zas do normálního psychického stavu, opět začít naplno provozovat zdravé papání a cvičení, začít se víc usmívat a nemyslet na negativní věci, které se ještě nestaly... Wish me good luck :D

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu super blog! Jeden z mála, na který se často vracím a projíždím, co je nového. Pro mě jste opravdu frajerka, že jste se takhle vypracovala a hlavně vydržela! Já sama se snažím cvičit a jíst zdravě a pravidelně, i když mi někdo stále kazí plány :/ Hlavně minulý týden byl kritický. Cvičit se mi vůbec nechtělo a jenom jsem se cpala. takové chutě na sladké a slané jsem dlouho neměla. Asi si tělo vyžadovalo :D Musím to napravit :/ Vám přeju, ať se Vám stále daří a narodí se Vám krásné a zdravé miminko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "i když mi někdo stále kazí plány :/ " Milá neznáma, jediný kto ti kazí plány si ty samotná, ty si za seba zodpovedná. Ja mám tiež svoje problémy, ale vďaka športu ich prekonávam. Ten nával endorfínov mi pomáha prekonávať všetko a hlavne je mi ľúto sa prežierať, keď sa sebe makám. Telo si vyžaduje takéto prežieranie, keď máš rozhádzanú hladinu cukru, to znamená, že nesprávne jesť. Nechcem poučovať, alebo kázať ale KAŽDÝ SME SI STROJCOM VLASTNÉHO ŠŤASTIA a len ty dokažeš zmeniť svoj život, nikto iný ti ho nemôže ovplyvňovať. Ak máš problémy v práci, skús hľadať novú prácu. Ak máš problémy v partnerstve, skúste si sadnúť a otvorene sa porozprávať,čo dokážete zmeniť ak nedokážete, tak si treba uvedomiť, či to má ešte pre teba význam. A ak máš problém len s prejedaní, tak všetko vyhoď, nakúp si veľa zeleniny a chrumkaj si pri telke mrkvu, alebo si sprav mrkvové chipsy v trúbe :) DOKAŽEŠ TO!!!!

      Vymazat
  15. Ja som si nedala týždennú ale mesačnú výzvu: 28.4. odbehnúť polmaraton :) k tejto výzve samozrejme patrí aj motivácia. Mojou motiváciou je obdiv okolia, pretože reči typu: Ty to nedáš, kecáš, a pod....ma len ženú vpred :) Držte mi palce. Baška

    OdpovědětVymazat
  16. nejvetší motivace je o příspěvek výše :) závěr milovaneho biggest loser-a :)
    >>> iam gonna miss them so much :( <<<
    Barča

    OdpovědětVymazat
  17. pro motivaci :)

    http://www.youtube.com/watch?v=bxwO8QL529w&feature=youtu.be

    hodně štěstí a sil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. parádní video :-) Andy

      Vymazat
    2. Opravdu motivující, nádhera.
      DĚKUJI

      Vymazat
  18. Moje motivace pro hubnutí je dostat se ze škatulky OBEZITA PRVNÍHO STUPNĚ postupně do škatulky NADVÁHA a pak snad i ta moje vytoužená NORMÁL. Moc moc bych si to přála a taky jsem na tom začala ode dneška pořádně makat. Snad nepovolím.
    Bára

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)