pátek 29. března 2013

Krásné Velikonoce


22 komentářů:

  1. Za seba dakujem a tiez prajem krasne velkonocne sviatky :) ZuzanaZ

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě taky, Nikky... ať je hezky i tomu malému kuřátku v bříšku :)

    OdpovědětVymazat
  3. tady to nějak upadáá :( chápu to, blog sežere času.. ale zároveň mít tu denně něco nového je hrozně příjemné :) předplatila jsem si na rok časopis Dieta, tak mám novou drogu a snad nebudu několikrát denně lézt sem :D

    Veselé Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. upadá? vždyť tu za březen přibylo 37 příspěvků? :( nepočítám ty stovky!!! mejlů a komentářů, na které jsem odpověděla :( kolik práce jsem udělala pro soutěžící v rámci soutěže, práce, která není vidět, domlouvání sponzorů, cen apod., stejně tak pravidelná úprava blogu v různých příspěvcích, o které se taky nezmiňuji... A tady to upadá? :((((

      Vymazat
    2. Tak jsem to vůbec nemyslela Nikki! Jsem ti vděčná za tenhle blog, chápu, že s ním máš spoustu práce a že ti zabere spoustu času... já to vidím jen z pohledu čtenáře, kterej je tu několikrát denně.. a dva dny na něj kouká stejnej příspěvek, vůbec jsem nechtěla, abys byla smutnáá, nebo aby to vyznělo tak, že do toho nic neinvestuješ, fakt to tak neber, omlouvám se!!

      Je pravda, že těch příspěvků tady je milion, nejen za březen, ale i těch starších, takže je tu pořád co číst, člověk tu najde vše, co potřebuje...

      Tak se nezlob, jestli to vyznělo tak, že bys na blog kašlala, vůbec to tak nevnímám, jen těch příspěvků bylo víc, když si vydávala seriál o hubnutí atd.. :) Vážím si tvé práce na tomto blogu stejně tak, jako tisíce jiných tvých fanoušků, už přes měsíc cvičím a zdravě jím a už jsem za poslední dva dny konečně slyšela, že to na mě začíná být vidět:)

      DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍKY !!! STOKRÁT !! :)

      Vymazat
    3. :)))

      Právě, že těch článků bylo tolik, že jsem potřebovala pauzu. Ono je to napsané na FB, že do 2. dubna nic nepřibude... prostě už jsem potřebovala volno.. :)) já se nezlobím :) jen mi to bylo na chvíli líto :)

      A doufám, že těch pochval na tvou změnu bude v okolí přibývat :)

      Vymazat
    4. děkuju :) jsi moc hodná !! :) díky tobě se začínám mít zase ráda.. začínám poznávat, že jíst zdravě neznamená jíst hnusný jídlo bez chuti (tak jsem to dřív vnímala..).. a i jsem objevila díky tobě časopis, do kterého mi není líto investovat 40Kč :) (Dieta..)

      Tak hezké Velikonoce a těším se na další příspěvek.

      Vymazat
    5. Dieta je skvělá :) Taky si ji kupuji :)) Díky za přání :)

      Vymazat
    6. Já bych si strašně ráda taky založila blog.. takovej online deník, něco jako tvoje rubrika "Zápisky", ale vždy to skončí na tom samém bodě- nedaří se mi ho graficky stvárnit, jak bych chtěla a smažu to :( nechápu, jak jsi dokázala svůj blog dovést k takové grafické i obsahové dokonalosti ! na blogspotu se mi to taky nedařilo.. ani na píše.cz apod..

      Vymazat
    7. Můj blog takhle na začátku nevypadal. To bylo krůček po krůčku, kdy se to vylepšovalo.. stále něco doplňuji a upravuji. Je to jako domeček, který pořád musíš opečovávat :) tak klidně začni, ono postupně na nápady jak vylepšovat přijdeš :) stejně jako já a ostatní :)

      Vymazat
  4. Také Ti přeju hezké Velikonoce a bohatou pomlázku :)
    Jinak napadlo mě, nechtěla bys napsat nějakej článek o alkoholu? Jak jsi to měla s pitím, když jsi začínala cvičit? :)
    díky. Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já alkohol nepiju vůbec, takže by nebylo o čem psát :) na silvestra jsem si dala maxmálně čokoládový likér, jinak u mě nehrozí. alkohol se mi protiví. :)

      Vymazat
    2. No tak to já mám trochu s pitím problém (ne alkoholička vážně nejsem:D). zkouším přesedlat z piva na víno a vážně to nejde. :( jsem pivařka a někde na akci není pro mě problém těch 8 piv a nějakej panák. Nejhorší je léto, kdy jsou festivaly, akce, grilovačky... Kdyby to pivo nebylo tak kalorický :(
      A jinak takový hubolepy, jak já říkám, vaječňák, bejlís, to se musí dát pryč.

      Vymazat
  5. Tak som sa aj ja konecne dostala k vytvoreniu svojho "blogu". Naschval to davam do uvodzoviek lebo je to naozaj len taky chaby pokus o blog :) ale nevadi, hlavne kvoli tomu aby som mohla porovnavat svoje pokroky a aby som videla ci sa niekam posuvam co sa tyka vzhladu :) dakujem za inspiraciu, mam tvoj blog velmi rada ;) http://lienockal.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)