úterý 19. března 2013

Fitness balíčky na přání ☺

Fitness balíček #1
A to doslova! Již dlouho se zde neobjevila akce ve spolupráci s firmou Ronnie a právě tak se stalo nyní ☺ Mám ohromnou radost, že se mi opětovně ozvalo vedení firmy s možností spolupráce a společně pro vás připravili tyto skvělé fitness balíčky pro vás. Jedná se o tři různé varianty balíčků, které se sestavovaly tak, aby si je mohl dovolit naprosto každý. Ceny jsou samozřejmě upraveny speciálně pro vás a já vážně věřím, že se vám budou líbit. 

Po kliknutí na odkaz pod jednotlivým balíčkem se dozvíte ještě jednou, co všechno balení obsahuje. Čaje, tyčinky, karnitin a další mají zvlášť linky přímo pod popisem, kde si můžete prohlédnout, jaké příchutě či varianty se nabízejí. Nezapomeňte to uvést v poznámkách u objednávky ☺ 


FITNESS BALÍČEK #1

Pokud byste produkty nakoupili jednotlivě, stály by vás 299 Kč. 
Pro vás je zde za kompletní balíček skvělá cena 249 Kč. 

Balíček obsahuje: 
šejkr Nutrend růžový 
čaj Klember - Spalovač tuků (20 sáčků) 
2x T-Meal Low Carb Bar (40 g) proteinová tyčinka
2x Whey Protein 80 (sáček) (25 g) 
Fitness Protein Bread (100 g) 

Odkaz pro objednání zde

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

FITNESS BALÍČEK #2

Pokud byste produkty nakoupili jednotlivě, stály by vás 388 Kč. 
Pro vás je zde za kompletní balíček skvělá cena 299 Kč. 

Balíček obsahuje: 
Müsli (400 g) 
2x T-Meal Low Carb Bar (40 g) proteinová tyčinka
2x Professional WPC 80 (30 g) 
L-Carnitine 500 (šum. tab.) (20 tbl) 
šejkr Nutrend růžový (1 ks) 

Odkaz pro objednání zde

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

FITNESS BALÍČEK #3

Pokud byste produkty nakoupili jednotlivě, stály by vás 369 Kč. 
Pro vás je zde za kompletní balíček skvělá cena 249 Kč. 

Balíček obsahuje: 
sprchový gel After Sport Body Wash (250 ml) 
rukavice Fitness (1 pár) 
sportovní láhev Bidon sport (500 ml) 

Odkaz pro objednání zde

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Proteinové tyčinky jsme pro vás vybrali s nízkým obsahem sacharidů. Do každého z prvních dvou balíčků jsme přidali možnost ochutnávky proteinu, a já tedy byla uchvácena novinkou, kterou nabízel internetový obchod Ronnie a to krásným šejkrem ☺ No a ty fitness rukavice - bez komentáře, jsou skvělé!!! A za tu cenu, zadara! ☺

Přeji pohodlné nakupování a dejte vědět, jak jste byly spokojeni.

Nikki.

28 komentářů:

  1. Pěkné! :) můžu se jenom zeptat, na co slouží ty rukavice?
    Zuzz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na posilování :) abys neměla mozoly a neklouzaly ruce (ze závaží apod.)

      Vymazat
    2. Taky jsem se dřív podivovala... Teď mám zrovna nové a nemůžu si je vynachválit. Činky nekloužou a udělám mnohem víc opakování jen díky pocitu, že činku držím pevně a nebojím se, že vypadne. Taková drobnost, ale vážně pomáhají. Kačka

      Vymazat
  2. jeeee, to je super, 1. balíček objednán! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super balíčky! :)) KDybych už neměla šejkry a proteiny doma, neváhala bych! :)

    OdpovědětVymazat
  4. mám radost i za tebe :)
    dala jsi mi brouka do hlavy, dost váhám nad balíčkem číslo 1 :)
    nu, uvidíme!

    OdpovědětVymazat
  5. Balicek c.2 osobni odber, jupi:-) diky nikk

    OdpovědětVymazat
  6. Beru balíček č.1 :D Valim si to objednat :3 Moc díky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, nezkoušela jste některá z vás ty vánoční balíčky, co tam mají? Obsahují různé l-carnitiny a synephrine, když už si budu objednávat, že bych k tomu ještě něco přihodila nebo jestli máte alespoň nějakou zkušenost s těmahle produktama.

    OdpovědětVymazat
  8. nemám zkušenost ani s proteinem ani s l-carnitinem, poradíte mi k čemu to je dobré a jak to používáte? Díky za radu. T.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protein chrání svaly, Carnitin pomáhá při spalování. Použití proteinu je popsáno v odkazu "proteiny" nahoře. :)

      Vymazat
    2. Díky Nikki, večer pročtu....díky za tvůj blog...je super, hodně jsi mě motivovala....a změny jsou...hlavně po psychické stránce se cítím o 100% líp, po stránce fyzické to jde také, okolí si začíná všímat:)....je to jako droga:-)

      Vymazat
  9. Jak dlouho bude tato akce probíhat? :) V ČR budu až v červnu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A., už jsem se ptala, čekám na odpověď. Ale na netu není žádné omezení, tak to prostě zatím běží. Ale jakmile budu vědět přesněji, doplním to. :)

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já chci druhý balíček, kdopak mi ho objedná? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Dobře, tak teda fitness balíček 2 objednán :D to nejde jinak

    OdpovědětVymazat
  13. tak jsem taky neodolala balíčku č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  14. Docela by mě zajímalo, jestli by ten čaj měl nějaké účinky. :D Škoda, že se ty věci nedají nakombinovat, nehodí se mi vždy vše z jednoho balíčku. :)

    OdpovědětVymazat
  15. tak ani já neodolala a objednala si právě balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  16. K čaji...http://www.prozeny.cz/magazin/zdravi-a-zivotni-styl/testy/34194-test-caje-na-hubnuti-obsahuji-nebezpecne-latky

    Bambule

    OdpovědětVymazat
  17. Rukavice jsou hlavně taky praktické, ve fitku se potí ruce a když člověk šahá na něco na co šahaly desítky lidí před ním:-D

    OdpovědětVymazat
  18. Nikki, díky moc! Ty se o nás tak krásně staráš! Mám objednán balíček č. 2. Měj se pohodově!

    OdpovědětVymazat
  19. Díky za skvělý tip, v pátek jsem objednala a dnes už se z balíčku raduji :)) (vzala jsem si 1. a k tomu šumivý Carnitin z druhého, tak jsem na to moc zvědavá).
    Jinak Nikky moc díky za tvůj blog, je tak inspirativní a nabitý potřebnými informace, že je to skoro jako zázrak ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)