úterý 5. března 2013

Dopis, který mi udělal radost

Denně dostávám spoustu e-mailů, z nichž se mi často trefíte do srdce, dělají mi ohromnou radost a vytváří úsměv na tváři. Velmi ojediněle mi napíší i muži, ale tenhle obzvlášť mi udělal fakt krásný den. Je od jednoho nejmenovaného z Usa, a říkala jsem si, že by potěšil všechny vás ženy i muže, kteří bojujete s nadváhou a nejste se sebou spokojeni, protože jsem v tomto "dopise" viděla zprávu i pro vás pro všechny ☺ Překlad pro neangličtináře je hned po původním textem ☺


"Jen jsem chtěl říct.

Gratuluji k přeměně. Byl jsem v podobné situaci, když jsem si uvědomil, že už nejsem tím stejným chlápkem, jakým jsem býval. Přibírání a nezdravý způsob života si za 10 let vybraly svou daň, a nastal okamžik, kdy jsem se díval na své staré fotografie a nepoznával sám sebe. 
V ten moment jsem se rozhodl, že začnu zdravě jíst, denně cvičit, a opravdu se toho držet. A přesně to jsem dělal. Za 10 týdnů jsem shodil 16 kg a byl v té nejlepší kondici vůbec. 
Během mé cesty se mě všichni snažili zastavovat. Oh, vždyť vypadáš dobře! Ále, vždyť jsi zdravý! Neměl by ses trápit hlady. Pořád ty stejné povídačky!

Uvědomil jsem si, že lidé neradi vidí druhé dělat to, co by si sami přáli, ale nemají dostatek vůle. 
Já sám nemám před a po fotografii, ale jsem rád, že ty ano. Říká se, že je pro muže snazší hubnout, možná to je pravda. Ale já jsem rád, že jsi dokázala inspirovat spousty a spousty žen, které se sebou nejsou spokojené a chybí jim odvaha, aby se do toho daly. 
Skvělá práce, a ať ti to nadále jde!" 


19 komentářů:

  1. To je nádherné, Nikki :) úplně mě to dojalo a zasloužíš si to, o tom žádná :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle mi fakt udělal radost... :) Možná tím, že to psal muž a přesto podpořil onu ženskou část :)) Fakt se mi to od něj líbilo.. :)

      Vymazat
    2. Přesně, takhle jsem nad tím taky uvažovala :))

      Vymazat
  2. A ma sakra pravdu..... Okolí závidí jako cert......ale my jedeme daaaaaaal:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm pecka,to hodne potesi a jeste kor od chlapa a cizince,hezkee :)
    Barca :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ani se Tvé radosti nedivím! Tohle všechno si opravdu zasloužíš, jsi inspirací, odrazovým můstkem a pomocí pro tolik lidí, kteří se rozhodnou na sobě něco změnit a nevzdávat se, protože Tvé výsledky mluví jasně - jde to x) Mimo jiné, moc se mi líbí část, kde píše: ,,Uvědomil jsem si, že lidé neradi vidí druhé dělat to, co by si sami přáli, ale nemají dostatek vůle. " Má v tom naprostou pravdu, ale přesně tato závist a odrazování člověka nutí makat dvojnásobně x)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, zamáčkla som slzu. :) Fakt krásne. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Niki, ty si ten dopis zasloužíš! Máš za sebou kus práce a jsi motivace pro nás všechny! ;) a jak sama vidíš, tak i pro cizince jsi velkou motivátorkou - a hlavně, ještě pro chlapa! ;) od těch slova schvály potěší nejvíc! A souhlasím s jeho slovy - kolem nás je spousta závistivců a my jim ukážeme, že na to máme! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. A má pravdu!!! A je to takzvaně *cute* - Líbí se mi, ŽE napsal. Strávil nad tím nějakou dobu a jistě strávil i dobu na tvém youtube.com
    A ty si chválu zasloužíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je moc milé. To tě tady opravdu muselo moc potěšit :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je úžasné, tohle tě muselo opravdu hodně potěšit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní, napsal to krásně a věřím, že to zahřálo na tom správném místě. S okolím má pravdu, jen málo lidí tě podporuje a čím víc se ti daří, tím méně tě podporují.

    OdpovědětVymazat
  11. neuveritelne pravdiva je ta cast, kde pise o odradzovania druhymi ludmi, ako dokaze okolie hadzat klacky pod nohy a hladat 1000 vyhovoriek, preco by sme nemali, aj ked sa nam samym chce....

    OdpovědětVymazat
  12. Pravda pravdoucí. Hlavně toto: Uvědomil jsem si, že lidé neradi vidí druhé dělat to, co by si sami přáli, ale nemají dostatek vůle. To je tak vypovídající!!

    OdpovědětVymazat
  13. No teda, z takového dopisu bych se nevzpamatovala :D :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)