Den 324 - Nikki se kulatí ☺

Konečně leze ☺ Och, pro ty, co jsou zde noví, určitě jste tady správně, totiž, je v pořádku, že v mém případě pupík leze :D Momentální bříško ukazuje už 13. týden těhotenství a já už si myslela, že se snad nikdy nedočkám. Věřte nevěřte, takhle jsem nečekala ani na ubývající bříško na počátku mého hubnutí :D My ženy!!! I když, co bych byla za ženu, kdybych ten svůj stav takto neprožívala a nehlídala i sebemenší počáteční zakulacování ☺ O tom to je a my ženy vystrkujem bříška ještě dřív, než tam nějaké vůbec je :D

Jak víte, v pondělí 11. března jsme s přítelem a miminkem byli na genetickém vyšetření v Olomouci. Veškeré testy dopadly dobře, sice nám na dvakrát točili srdíčko, protože se jim to nezdálo, ale u druhého měření už pumpovalo 165 tepovou rychlostí a to bylo v pořádku ☺ Krev dopadla také dobře, vypadá to, že miminko se má čile k světu a je zdravé. 

A co přítel? No... asi bych měla držet jazyk za zuby, ale usmíval se celou dobu jak to telátko a usmívá se pokaždé, když si na Kuličku vzpomene :D Přeci, ještě aby to s chlapem nehnulo, když tam uvnitř má svůj výtvor, že? ☺ Nikdy jsem ho neviděla tak šťastného a poctivě každý den líbá rostoucí pupíček ☺ Tedy Kuličku ☺ A šeptá ji, jak už se na ni moc těší ☺ (pozn: pohlaví ještě neznáme ☺)

Ve 20. týdnu tedy pojedeme na genetické vyšetření znovu. Už teď se moc těšíme. Prozatím musím říct, že veškeré nevolnosti vymizely, dokonce mám neustálý pocit nesytosti, takže baštím asi 10x denně :D Kdybych včera sepsala svůj kalorický příjem a dala ho na STOB, tak ten jejich server bouchne přetížením :D Při posledním vážení jsem měla 1,1 kg nahoře (asi týden zpátky), nicméně stále se nemíním dívat na váhu každý den, starám se o sebe jak to jde, zdravě papkám a zdravě se cpu ☺ Další vážení proběhne až 29. března, ale tak nějak je mi to u pupku ☺ 

Miminkům zdar / Koníkovcům taky

50 komentářů:

  1. Jůů to je krásné, moc Ti to přeju..:) Ať vše proběhne v pořádku.. držím palce..!

    krásné bříško, mě by přes ten tuk takhle nevylezlo:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,už po několikáté koukám na Tvuj blog,jsi výborná a hodně moc ti závidím,na pátek jsem objednaná na výpočet bazalního metabolismu,už mám stažené cvičení s Jillien,Boba Harpera a začínám,budu mít ročního syna a mám pocit,že mám už širší paži,jak partner,takže je čas....budu se kochat tvými úspěchy a doufám,že budu alespon tak uspěšná,jako ty.Přeji ti pohodové těhu a zdravé mimi:-)

      Vymazat
    2. Děkuju. A určitě držím palce :) Ať se ti daří s Bobem a Jillian :)

      Vymazat
  2. Ahoj Nikky, hezky napsané :) Přeji tobě a maličkému hodně zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemělo by ti to být u pupku, ale v dobré slova smyslu - měla bys hezky přibírat:) Strašně ti gratuluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to v tomhle smyslu mělo vyznít :D jakože je mi jedno, co váha ukáže :D určitě nehubnu... takže vím, že tam bude víc, musíme zdravě oba prospívat :))

      Děkuji :)

      Vymazat
  4. Krasne zpravy:-):-):-) jen tak dal:-) Tetelim se s tebou:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny!!!! Rika se ze u druhyho mimca je brisko videt driv, ja mela u prvniho (a zatim posledniho) videt neco malo az po 20. tydnu:-) A prvni pribytky na vaze byly tak az nejak v tom 20tt:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem také četla, ale nevím, jestli to je pravda :) Vím jen, že je pravda, že každé těhotenství je naprosto jiné :) Já jsem teda podruhé těhotná a nestačím se divit :D A to jsem si myslela, že mě díky zkušenosti z prvního nemá co překvapit :) U prvního jsem byla ve 20. týdnu pěkná kulička už :) a prcek kopal o 106 :)

      Vymazat
  6. Moc hezké :-) Já mám pupík ještě o něco větší a to těhotná nejsem. Nicméně dělám co můžu abych ho dala dolů :-) Tobě i kuličce přeji hodně zdravíčka :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Úplně jsi mě dojala! :)
    Je super, že přítel je tak nadšený, musí to být uplně ♥, snad si mě pochopila.
    Strašně se mi líbí, jak se bříško kulatí, pane jo.... Už podle toho, jak to popisuješ, už se těším na mé... :))

    OdpovědětVymazat
  8. Diky tobe jsem zacla taky, tak snad to dotahnu na tech 10kg min :-)) Brisko ti slusi a drz se!

    OdpovědětVymazat
  9. Jé Nikki, mám z toho článku úplnou radost! Usmívala jsem se od začátku do konce :)

    Perfektní tu už od začátku pozorovat tvoje proměny, nemůžu uvěřit, že už to je rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kim :) Jojo, už rok, strašně to letí :)

      Vymazat
  10. To je tak hezké, moc ti to přeju Nikki, máš úžasného přítele, musíš být opravdu šťastná :).

    OdpovědětVymazat
  11. je nádherné, jak tě těhotenství baví :-) tak ať Kulička roste pěkně dál :-)
    a ta smutná informace je, že takhle vypadá moje břicho a nečekám ani mimčo :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné bříško :) A na fotkách je vidět jak jsi hezky štíhlá :) Zní to jako idylka - s přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  13. MOC!! ti přeju, aby jsi měla zdravé miminko, klidné těhotenství a abys byla v pohodě. Ideálního muže už očividně máš :)
    Snad se mi to na druhý pokus podaří taky.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. :D radši to na stob nepiš :D
    a krása :) je to fakt nádhera!

    OdpovědětVymazat
  15. Krasne spravy, krasne brusko :) vela zdravicka obom a nech len rastiete do krasy ;) ano, potvrdzujem ze kazde tehu je ine, a kazde inak krasne :) teda u mna to tak bolo :))

    OdpovědětVymazat
  16. Těhotenství mě pořád šíleně dojímá :-) Drž se a užívejte si ho plnými doušky.

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny ženský by chtěly co nejplošší břicho, ale jak jsou jednou těhotný, tak dají cokoliv za to, jak sledují, jak jim roste :D Krásný naprosto :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé, to je tak roztomilé, jak o tom píšeš!:) Už se těším až i já budu čekat své mimčo :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je hrozny, ty se kulatíš a pořád vypadáš líp než já :) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki, moc gratuluji a přeji Tobě i kuličce moře zdravíčka..)))

    OdpovědětVymazat
  21. Takový břicho mam když jsem nafouklá :D a to třeba nejím nic nezdravého.. No nic :) Moc ti to přeju, ať je všechno ok s kuličkou :) Tetě se v pátek narodil chlapeček, takže celá rodina šťastná :D :)

    OdpovědětVymazat
  22. ty máš nohy jak párátka, bych ani neřekla, že čekáš kdybych nevěděla....to mě by přes ten tuk nebyl vidět ani v 8 měsícic:(

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluju, hezký fotky, hezkej blog, moc hezkej příběh! :-) Moje břicho vypadá skoro stejně jako tvoje, skoro identicky dole "vypouklé", bohužel v mém břiše neroste novej človíček, jen mě tam pořád nechce opustit můj dlouholetý kamarád tuk... :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Bříško moc vidět není zatím :) Jsem ráda, že Vám to vše vyšlo v pořádku a že se máte s přítelem tak rádi, ať Vám to všechno dobré vydrží! :)

    OdpovědětVymazat
  25. To je kráááásné a přítel ať se hezky činí, když za to tak trochu může :P Ne, dělám si srandu, strašně moc Vám to přeju ♥

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Nikki, diky za info a super blog o cviceni, jidelnicku a zivote vubec. Rada sem chodim a procitam tve zapisky ze cvicebnich programu Jillian M. Prave jsem docvicila 30 Day Shred a ted zacnu s Ripped in 30. S manzelem se taky snazime o miminko (taky druhe), tak uvidime, jak to pujde. Co cviceni v tehotenstvi? To asi nepujde vid?..

    OdpovědětVymazat
  27. Strašně moc gratuluju, bříško máš krásné. Držím moc palce, ať mimčo roste jak má. Já jsem otěhotněla asi měsíc po tom, co jsem objevila tvůj blog a začala cvičit podle Jillian. Teď jsem na tom podobně jako ty, třináctý týden. Jen ta postava s krásným malým bříškem nevypadá tak krásně jako tvoje:-)) Ale to je teď jedno, hlavně ať je mimčo zdravé. držím palce a užívej si těhotenství. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to vůbec nejde :) Hlavně ať jsou ty naše miminka zdravoučká :) Klidně bych už chodila s pořádným břichem :D takhle na mě každej kouká jako "co to s ní je?" :D :D :D

      Vymazat
    2. Přesně:-))) Zatím je to takové to " tys trochu přibrala, že?" Ale jak říkáš, hlavně ať jsou zdraví. lenka

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)